Zijn moeder.. die had het zooooo moeilijk.... pfff... dat ze daar ooit zijn ingetrapt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
de andere miljonairs...moesten toch toch beslissen wie dat geld kreeg........waar dat geld voor was weet ik ook niet meer....maar Brain kreeg het .........
valt toch allemaal wel mee? sommigen hebben geen streams; dan is het toch vriendelijk van dingest..quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Kan jij je foto'tjes niet ergens in een apart topic plaatsen
En zo is dat!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
valt toch allemaal wel mee? sommigen hebben geen streams; dan is het toch vriendelijk van dingest..
ik vind het ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
valt toch allemaal wel mee? sommigen hebben geen streams; dan is het toch vriendelijk van dingest..
Jij wist het tenminste te timen wanneer je wat foto's liet zien.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik ben er ook al niet zo blij mee.
ja, hij oogt alsof er een para-momentje op komst isquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Het is echt pammetjestijd voor Brian.![]()
Zo is datquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik zit een tijdje alleen maar op hem te letten (tja wat moet dat moet), maar hij doet zo vreemd, heeft hele rare trekjes in zijn gezicht zodat af en toe zijn hele kop schudt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Het is echt pammetjestijd voor Brian.![]()
De camera is ook erg gefocused op Brian.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:29 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, hij oogt alsof er een para-momentje op komst is![]()
Hij woelt nog niet erg door zijn haar en dat zijn meestal de voortekenenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
De camera is ook erg gefocused op Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |