Straks, of ehh morgen, oh nee, Maandag, of ehhh zo tegen de kerst....quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:21 schreef riri het volgende:
waar is dennix zijn grote bek die hij naar zijn vrienden vanmiddag had?
en brian denkt: hou je bek....................quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gilt weer om een filmpje, ze kan er geen genoeg van krijgen
hij zat zich vol te proppen en dat praat zo moeilijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:21 schreef riri het volgende:
waar is dennix zijn grote bek die hij naar zijn vrienden vanmiddag had?
Kan jij je foto'tjes niet ergens in een apart topic plaatsenquote:
Wiequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
kun je nagaan ....verleden jaar gunde ze Brain nog dat extra geld![]()
![]()
Hans?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Brian staat echt stijf van de stress.
Wat zegt hij nu, kom Hans?
Gaat het nu eindelijk gebeuren? Ik kan echt niet meer wachten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef schatje het volgende:
Tjezus, Brian trilt gewoon.
Ik krijg ook de indruk, dat Brian zich niet helemaal senang voelt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Brian heeft het meest te vrezen als er oud miljonairs komen.
Amanda geeft een knal tegen haar tieten om ze terug te stoppen. Siliconen stuiteren makkelijk naar binnen en buiten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
Brian loopt van tafel af. Allemaal oude beelden en Amanda haar tieten vallen eruit. Het valt niet mee..
de andere miljonairs...moesten toch toch beslissen wie dat geld kreeg........waar dat geld voor was weet ik ook niet meer....maar Brain kreeg het .........quote:
ah, Tamara misschien. Heeft ze het toch nog gehaald, ondanks de lekke band.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Gaat het nu eindelijk gebeuren. Ik kan echt niet meer wachten.![]()
Ik ben er ook al niet zo blij mee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Kan jij je foto'tjes niet ergens in een apart topic plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |