Shit zeg, en ik wilde net met trots posten dat ze echt goed eet vanavond met haar lege bordquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Dennix neemt de helft van het eten van Naad op zijn bord.
Ach, hij kan het hebben.![]()
chipendales ? maak me gekquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
De butlers zijn multi-inzetbaar. Ze kunnen bijvoorbeeld ook goed dansen.
Daar heb je natuurlijk gelijk in maar ik denk dat ze toen niet konden vermoeden dat het zo uit de hand zou gaan lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee al veel eerder het moment dat brian dat glas rode wijn over de kerstjurk van Nena gooide, toen had hij er uitgezet moeten worden, dat is pas regels handhaven stelletje sukkels bij die febo
ja het straalt ervan af..........quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Die kop van Brian.Goh was is die gozer gespannen,is echt in feeststemming.
als je naar de lichaamstaal kijkt.....hij is benauwd dat hij in een filmpje negatief overkomt...of dat hij op een leugen wordt betrapt....tis zijn geweten die hem parten speeltquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef schatje het volgende:
Tjezus, Brian trilt gewoon.
Er waren toen volgens mij 4 psychologen bij dit programma betrokken en btw wij streamers zagen de spanning ook oplopen......quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in maar ik denk dat ze toen niet konden vermoeden dat het zo uit de hand zou gaan lopen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
Ik zie het zo: de avond met Eric betaalde in een keer het maandbedrag voor de streams terug. Natasia kan bleren en aandacht trekken wat ze wil, ze valt in het niet als het op leuke streams aankomt.
laat het kreng maar zweten...quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
als je naar de lichaamstaal kijkt.....hij is benauwd dat hij in een filmpje negatief overkomt...of dat hij op een leugen wordt betrapt....tis zijn geweten die hem parten speelt
Hij heeft geen geweten, iemand met een geweten kan nog wel eens ergens spijt van hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
als je naar de lichaamstaal kijkt.....hij is benauwd dat hij in een filmpje negatief overkomt...of dat hij op een leugen wordt betrapt....tis zijn geweten die hem parten speelt
Ik denk dat hij een groots feest voor zichzelf verwacht, omdat hij er al 1 jaar zit en hij van Parabrian in Superbrian veranderd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig wat zit die Brian te zenuwenlijeren.
Die zit echt ergens op te wachten
Ze nemen hem niet voor niets zo uitgebreid in beeld, wellicht heeft hij ook al doorgekregen dat een van die filmpjes niet zo positief is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |