Stop er een vinger in ben je even ergens anders mee bezigquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:50 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, wanneer komt mijn SchoonMama nou es ??
Ik zit me hier helemaal op te vreten van de zenuwen......
Ik hoop heel hard met je mee, het is nu of nooit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
Als de febo verstandig is besluiten ze er vanavond alsnog twee wannabees zonder opgaaf van reden uit de villa te verwijderen. Als er nu niet ingrepen wordt is het te laat. Dit gaat weer zo de negatieve kant uit. Ik begrijp er geen reet van want ik dacht dat het afgelopen week iets beter ging. Moet dus wel in opdracht van achter zijn om de sfeer op dit pracht feest niet te verpesten. De vijf hebben net buiten de toon gezet. Ondertussen ben ik uit de partymood en drink de fles leeg uit verdriet...
Zij is alleen maar super trots opzichzelf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Toen hadden ze amanda er gewoon uit moeten gooien
Ik hoef niet meer te zien, van die sneue flashbacks
idd ze vond het ook heel leuk om terug te zienquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij is alleen maar super trots opzichzelf.
Jaap ging liever achter de pc zitten nu.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
Jaap zucht en steunt: goede oude tijden pfff
[afbeelding]
hehe, wat een mooi detail.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
Jaap doet leuk mee met de lol.
[afbeelding]
Ik ben er echt van overtuigd dat hij alleen maar zijn denkbeeldige toekomstige centen zit te tellen.quote:
Z'n volhoudendheid werkt hem al een tijdje tegen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
nadia en dennix en ook jaap hebben met hun gedrag vanmiddag......deze dag alweer verknald....deze mensen zijn zo funest voor dit programma...zo zonde dat ze die erin latenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
Als de febo verstandig is besluiten ze er vanavond alsnog twee wannabees zonder opgaaf van reden uit de villa te verwijderen. Als er nu niet ingrepen wordt is het te laat. Dit gaat weer zo de negatieve kant uit. Ik begrijp er geen reet van want ik dacht dat het afgelopen week iets beter ging. Moet dus wel in opdracht van achter zijn om de sfeer op dit pracht feest niet te verpesten. De vijf hebben net buiten de toon gezet. Ondertussen ben ik uit de partymood en drink de fles leeg uit verdriet...
Jaap baalt dat Huub het hoogste woord heeft..dat Huub vrolijk is..dat Huub de toon aan tafel zet...quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |