YUPquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:17 schreef tipsch het volgende:
Deze was eerst. Toch?
Ja idd jammer maar ik vind deze ook mooi hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
Ja. Jammer van de TT, vond de mijne wel mooi voorspellend![]()
Een beetje is een understatement.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:20 schreef noekje het volgende:
Ik vind de jurken een beetje lelijk.
Het geeft allemaal wel aan dat we op het ergste voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:20 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ja idd jammer maar ik vind deze ook mooi hoor![]()
Nadia moest ook al uitkijken want ze had al een naadje los liggen. Logisch natuurlijk met zo'n rug.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:20 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft haar jurk gescheurd.
nee ik krijg ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie Villa vandaag nog oproepen.Ik krijg een zwam verhaal over Talpa in een keer.
hehehe, lekker valsquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia moest ook al uitkijken want ze had al een naadje los liggen. Logisch natuurlijk met zo'n rug.
Alleen via deze linkquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie Villa vandaag nog oproepen.Ik krijg een zwam verhaal over Talpa in een keer.
Same here.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
Ooooooooooooooooo Neeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Maak ook je borst maar nat voor donderdag:
http://www.nu.nl/news/124(...)_in_Gouden_Kooi.html
Ik heb het gelezen jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Da's gewoon de plasma in de woonkamer, dus inderdaad, er zal wel iets komen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef pasjesjen het volgende:
er komt neem ik aan zo iets op die plasma dat die de hele tijd in beeld is
en nu is die niet meer in beeldquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's gewoon de plasma in de woonkamer, dus inderdaad, er zal wel iets komen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:28 schreef yvonne het volgende:
Nogmaals, iedereen bedankt voor de caps!
dat zit er dik in en ik zou echt balen als ze idd blijft hangenquote:
You're welcome.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:28 schreef yvonne het volgende:
Nogmaals, iedereen bedankt voor de caps!
OMG niet weer..... Je kunt op je vingers natellen dat dat verkeerd gaat. Ik begrijp Talpa Media ook niet dat ze geen afstand van haar nemen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp al helemaal niet waarom de redactie deze situatie maar voort laat duren.De sfeer word steeds grimmiger en zelfs nu op een feestdag gaat het maar door.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:30 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG niet weer..... Je kunt op je vingers natellen dat dat verkeerd gaat. Ik begrijp Talpa Media ook niet dat ze geen afstand van haar nemen.
Kwestie van de streams uitlaten, heb je nergens last van.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:32 schreef Katewalker het volgende:
Bah, Natasia weer terug..al is het voor even..2 minuten vind ik al teveel..krijgen we die slabek weer..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |