En hij boert er vrolijk op losquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:38 schreef Katewalker het volgende:
Jaap stelt nogal stomme vragen..wat een zeikerd zeg..ze krijgen het lekkerste van het lekkerste te eten en prachtig opgediend..alles is op elkaar afgestemd..
Jaap moet maar met een hamburger in het kantoor gaan zitten...![]()
Feitelijk onjuist. Nadia was niet enthousiast maar hatelijk. Ze gaf aan los te zullen gaan op Lieke vanaf klokslag 12 uur vanacht. Irritant, dit soort berichtjes.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Girl power!
Amanda en Nadia hebben zich afgezonderd van de rest. “Heb je het leuk gehad, schat?”, vraagt de blondine. “Ja super, ik heb het over vanalles gehad en ook over Sliko!”, aldus een enthousiaste Nadia. “ Wat een vieze B*tch!”, gaat de brunette verder. “Ik zei het je toch?”, roept de 19-jarige uit. “Ja, vandaag en morgen houden we het gezellig... maar vanaf maandag!”, redeneert de donkere schone. “Ja inderdaad. Maandag gaan we er tegenaan!”, lacht Amanda. Nou dames, dat belooft wat!
bron villavadaag
De plasmaboy gaf beelden van Huub waanzinnig tongend met Amanda in de jacuzzi...brian kon hier niet om lachen...ik wel!quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:42 schreef pasjesjen het volgende:
Plasmascherm:
De plasma boy
gedurende het diner een aantal vragen
eerste sex huub of brain?
Antwoord na wat heen en weer geklep Huub met de prostituee
Commentaar van de plasma boy is hte zal u niet verbasen dat het huub was
hij is wel vaker haantje de voorste
ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef agter het volgende:
[..]
De plasmaboy gaf beelden van Huub waanzinnig tongend met Amanda in de jacuzzi...brian kon hier niet om lachen...ik wel!
Precies het lijkt de waarheid maar de context is verkeerd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist. Nadia was niet enthousiast maar hatelijk. Ze gaf aan lost te gaan op Lieke vanaf klokslag 12 uur vandaag. Irritant, dit soort berichtjes.
Je doelt op het vingeren met Natatsja?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef Prospera het volgende:
Nena had het eerste sex, maar ok Huub heeft gewonnen.
[afbeelding]
Gezelligquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef agter het volgende:
[..]
De plasmaboy gaf beelden van Huub waanzinnig tongend met Amanda in de jacuzzi...brian kon hier niet om lachen...ik wel!
de vraag was huub of brain.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef Prospera het volgende:
Nena had het eerste sex, maar ok Huub heeft gewonnen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |