Waar slaat dat op?? Dat stomme wijf is er nog maar net uit. Het voelt echt alsof de dag van gisteren en dan komt dat ontaarde kreng weer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Maak ook je borst maar nat voor donderdag:
http://www.nu.nl/news/124(...)_in_Gouden_Kooi.html
Het is inderdaad een beetje het sfeertje van toen Natanael even de boel mocht op komen stoken op dit moment.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begrijp al helemaal niet waarom de redactie deze situatie maar voort laat duren.De sfeer word steeds grimmiger en zelfs nu op een feestdag gaat het maar door.
maar dat is zooooo makkelijk gezegtquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kwestie van de streams uitlaten, heb je nergens last van.![]()
Het is toch niet te geloven dat de FEBO hier gewoon in meegaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Girl power!
Amanda en Nadia hebben zich afgezonderd van de rest. “Heb je het leuk gehad, schat?”, vraagt de blondine. “Ja super, ik heb het over vanalles gehad en ook over Sliko!”, aldus een enthousiaste Nadia. “ Wat een vieze B*tch!”, gaat de brunette verder. “Ik zei het je toch?”, roept de 19-jarige uit. “Ja, vandaag en morgen houden we het gezellig... maar vanaf maandag!”, redeneert de donkere schone. “Ja inderdaad. Maandag gaan we er tegenaan!”, lacht Amanda. Nou dames, dat belooft wat!
bron villavadaag
Het is relatief rustig geweest voor Huub en Lieke, maar er staat ze weer heel wat te wachten...quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Maak ook je borst maar nat voor donderdag:
http://www.nu.nl/news/124(...)_in_Gouden_Kooi.html
Da's dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef Prospera het volgende:
Brian: dit is Whiskas Sheba![]()
Een kalfssuccade in een terinne van lever, met pruimenmousse en rode biet
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet of deze al is geplaatst....
[afbeelding]
cola van beeldscherm veegtquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat het geslachtsdeel iets te flatteerd is voor Dennisquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[afbeelding]
Waarom bekruipt me altijd het gevoel bij dit soort berichten dat ik de finale niet zal halen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Girl power!
Amanda en Nadia hebben zich afgezonderd van de rest. “Heb je het leuk gehad, schat?”, vraagt de blondine. “Ja super, ik heb het over vanalles gehad en ook over Sliko!”, aldus een enthousiaste Nadia. “ Wat een vieze B*tch!”, gaat de brunette verder. “Ik zei het je toch?”, roept de 19-jarige uit. “Ja, vandaag en morgen houden we het gezellig... maar vanaf maandag!”, redeneert de donkere schone. “Ja inderdaad. Maandag gaan we er tegenaan!”, lacht Amanda. Nou dames, dat belooft wat!
bron villavadaag
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[afbeelding]
Beetje over de topquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat het geslachtsdeel iets te flatteerd is voor Dennis![]()
Hoe oud was de visagiste? 4 jaar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:38 schreef Prospera het volgende:
Vanmiddag had ze nog groene make-up
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |