Ah, die was nog eerderquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je doelt op het vingeren met Natatsja?
Lieke is not amused.quote:
Doorknallen en uitbouwen is zn specialiteit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
Komop Dennis, KNALLEN! Daar ben je toch zo goed in?
[afbeelding]
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:52 schreef blomst het volgende:
toen ging het mis toen had de redactie in moeten grijpen.
Stop er een vinger in ben je even ergens anders mee bezigquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:50 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, wanneer komt mijn SchoonMama nou es ??
Ik zit me hier helemaal op te vreten van de zenuwen......
Ik hoop heel hard met je mee, het is nu of nooit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
Als de febo verstandig is besluiten ze er vanavond alsnog twee wannabees zonder opgaaf van reden uit de villa te verwijderen. Als er nu niet ingrepen wordt is het te laat. Dit gaat weer zo de negatieve kant uit. Ik begrijp er geen reet van want ik dacht dat het afgelopen week iets beter ging. Moet dus wel in opdracht van achter zijn om de sfeer op dit pracht feest niet te verpesten. De vijf hebben net buiten de toon gezet. Ondertussen ben ik uit de partymood en drink de fles leeg uit verdriet...
Zij is alleen maar super trots opzichzelf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Toen hadden ze amanda er gewoon uit moeten gooien
Ik hoef niet meer te zien, van die sneue flashbacks
idd ze vond het ook heel leuk om terug te zienquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij is alleen maar super trots opzichzelf.
Jaap ging liever achter de pc zitten nu.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
Jaap zucht en steunt: goede oude tijden pfff
[afbeelding]
hehe, wat een mooi detail.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
Jaap doet leuk mee met de lol.
[afbeelding]
Ik ben er echt van overtuigd dat hij alleen maar zijn denkbeeldige toekomstige centen zit te tellen.quote:
Z'n volhoudendheid werkt hem al een tijdje tegen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
nadia en dennix en ook jaap hebben met hun gedrag vanmiddag......deze dag alweer verknald....deze mensen zijn zo funest voor dit programma...zo zonde dat ze die erin latenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
Als de febo verstandig is besluiten ze er vanavond alsnog twee wannabees zonder opgaaf van reden uit de villa te verwijderen. Als er nu niet ingrepen wordt is het te laat. Dit gaat weer zo de negatieve kant uit. Ik begrijp er geen reet van want ik dacht dat het afgelopen week iets beter ging. Moet dus wel in opdracht van achter zijn om de sfeer op dit pracht feest niet te verpesten. De vijf hebben net buiten de toon gezet. Ondertussen ben ik uit de partymood en drink de fles leeg uit verdriet...
Jaap baalt dat Huub het hoogste woord heeft..dat Huub vrolijk is..dat Huub de toon aan tafel zet...quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Strak planquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:03 schreef schatje het volgende:
Nou, dan kunnen ze de beelden van Brian die trio vraagt aan Kim ook wel uitzenden.
Jammer 18quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Volgende vraag: Hoeveel mensen hebben er in totaal in de Villa gewoond.
Ik zeg 16.
Die marokkaan, maar die telt niet meequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef marky het volgende:
18? Dan mis ik er 1...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die marokkaan, maar die telt niet mee
Het Kim-Trio-Filmpje ????quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:08 schreef schatje het volgende:
Brian voelt nattigheid.
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:08 schreef schatje het volgende:
Brian voelt nattigheid.
en Amanda reageerde: ja wat leuk!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:07 schreef milk-shake het volgende:
A: goh wat zag je er anders uit....L: ja jij ook zo'n mager poppetje![]()
Dat maakt niet uit, Eric gaf ook allerlei info door aan Huubquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Dreamboy het volgende:
Natasia komt Donderdag even de info van Huub tegen Brian vertellen wat hij weet over hem.
Bwian voelt altijd nattigheid, hij loopt constant met een doorweekte zakquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:08 schreef schatje het volgende:
Brian voelt nattigheid.
Dennix zegt niks maar zit zich werkelijk vol te proppen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Prospera het volgende:
Ze neemt trouwens wel spontaan een stokbroodje met knoflookboter (jammie)
[afbeelding]
dat zit er dik in ja.....................quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Dreamboy het volgende:
Natasia komt Donderdag even de info van Huub tegen Brian vertellen wat hij weet over hem.
Ook alleen maar omdat hij zo beschermd wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef noekje het volgende:
Het lijkt wel of Brian kleine schokjes heeft. Hij ziet er heel gefrustreerd uit.
Waarschijnlijk wil hij meer aandacht want hij is de enige die er al een jaar zit natuurlijk.![]()
nee al veel eerder het moment dat brian dat glas rode wijn over de kerstjurk van Nena gooide, toen had hij er uitgezet moeten worden, dat is pas regels handhaven stelletje sukkels bij die feboquote:
Krijgt hij morgen dacht ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef noekje het volgende:
Het lijkt wel of Brian kleine schokjes heeft. Hij ziet er heel gefrustreerd uit.
Waarschijnlijk wil hij meer aandacht want hij is de enige die er al een jaar zit natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Bwian voelt altijd nattigheid, hij loopt constant met een doorweekte zak
is ook niet erg... alleen heeft de bende van 4 zowel NL als Natasia gekregen.. en Huub alleen Eric (das dan weer niet eerlijk)quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Eric gaf ook allerlei info door aan Huub
Ja, en dat vlak voor de stemming ......quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Dreamboy het volgende:
Natasia kan ook weinig zeggen want er loopt niet veel wat Huub betreft. Er zijn geen snode lopende zaken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Eric gaf ook allerlei info door aan Huub
zeker in rook op met rode konen weliswaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een triest figuur. Japio gaat in rook op
[afbeelding]
Tenzij er behalve die zwarte trol nog meer oud-miljonairs binnen komen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia kan ook weinig zeggen want er loopt niet veel wat Huub betreft. Er zijn geen snode lopende zaken.
Wat wel zo is, is dat het weer een paar dagen 6-2 gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |