Ik ben nog steeds heel druk bezigquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:52 schreef Yoni het volgende:
Terugvindtrouwfoto![]()
Ik zou wat entertjes in de OP gooien trouwens![]()
Als vraag op wat mis je dan van jouw feest als je geen ceremoniemeester hebt?quote:
Waar ben je zelf getrouwd dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:26 schreef rene29 het volgende:
TVP
Maar even volgen.
Ik ben dan al wel getrouwd (volgende week drie jaar alweer) maar ik ben werkzaam als fotograaf op de Filipijnen en doe voornamelijk bruiloften.
Wil de Nederlandse bruiloft wel ns vergelijken met een Filipijnse...
Je staat in de OPquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik meld me ook weer 01-08-2008 is de dag![]()
We zijn nog steeds aan het nadenken wel/geen ceremoniemeester,we zullen eens bij vrienden/familie informeren.
Vanmiddag afspraak bij een bruidszaak,vind het echt spannend!
Yups, ik heb het vorige topic niet helemaal doorspit om te zoeken wie nog datums had gemeld. Maar als er heel binnenkort nog iemand roept, voeg ik het wel toe. En anders is het voor een modjequote:Op zaterdag 22 september 2007 11:38 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow niet gezien! Of heb je dat net gedaan?
Joehoe ik roep!quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups, ik heb het vorige topic niet helemaal doorspit om te zoeken wie nog datums had gemeld. Maar als er heel binnenkort nog iemand roept, voeg ik het wel toe. En anders is het voor een modje
Wij hadden een receptie met 150 mensen en een feest met 100 mensen. Optreden van de collega's met liedje en grappige tekst die voorgelezen werd. Van dat optreden wisten wij helemaal niets, dat hebben ze gewoon afgesproken met de mensen van de feestzaal tijdens de receptie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Joehoe ik roep!
namelijk 3 juli 2008!
diegene die geen ceremonie mensen had, hadden die een groot feest (bedoel met veel mensen) en stukjes enzo?
Wij hadden een foutje in onze tijdsberekeningquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:05 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook graag de boel losjes hebben hoor! Het ligt er ook aan welke locatie we kiezen,
het kan zijn dat we moeten verplaatsen en dan vind ik het wel fijn als er iemand is die de gasten opvangt / verwelkomt.
En voor de stukjes (ik weet wel dat er meerdere komen waarschijnlijk) vind ik het wel een verrassing wanneer wie wat enzo.
Bwa, prima is iets anders. Als het mensen zijn die aan de eretafel zitten die na het voorgerecht vertrekken, samen met de getuige van mijn man (zijn broer) en zijn vrouw. Soit, die zijn een uur later nog teruggekomen, maar voor mij is er iets heel ergs gebroken. Er tegen praten doe ik momenteel nog altijd niet, behalve een hallo en een salut als ik ze zie. Maar idd, de ceremoniemeester ging ze ook moeten laten vertrekkenquote:Maar het is wel wat je zegt als er mensen zijn die weggaan prima hoor! die hoeft de ceremonie meester ook niet tegen te houden!
ik? Waarom dan wel?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef Baklap het volgende:
Burgertrutje.
die snap ik ook niet helemaal, of helemaal niet eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef Baklap het volgende:
Burgertrutje.
jeuj!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef Fannetje het volgende:
Octopussy had haar datum ook al doorgegeven (voor in de OP): 22 augustus 2008.
Wij hebben vandaag onze ringen opgehaald. Ze zijn erg mooi!
Nog zeven maanden wachten, dan mogen ze om
Heerlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef Fannetje het volgende:
Octopussy had haar datum ook al doorgegeven (voor in de OP): 22 augustus 2008.
Wij hebben vandaag onze ringen opgehaald. Ze zijn erg mooi!
Nog zeven maanden wachten, dan mogen ze om
Wat leukquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:04 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag met mijn moeder mijn trouwjurk opgehaald in Kaatsheuvel en het pak van Michael in Den Bosch (helemaal ingepakt zodat we het niet konden zien)! Ik kan die lange zak van mij eigenlijk helemaal nergens ophangen zonder dattie de grond raakt. Zo maar even een spijker in de muur ofzo, aan de kast blijft het ook niet hangen!
Wel raar hoor, mezelf helemaal in vol ornaat zien staan... aangezien de jurk voor mij ontworpen is had ik 'm ook nog nooit aangezien!
Je hebt zelf geen stress gehad, maar dan zou een ceremoniemeester wél stress hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef leonieke het volgende:
Als ik het al zou doen, zou ik het ook nooit aan iemand vragen die uitgenodigd wordt op het feest. Dan hebben die mensen toch een gestresseerde dag? Ik denk maar aan iemand van de vrienden, familie, ... Dan zou het iemand moeten zijn die ik inhuur.
Een ceremoniemeester is er niet om orders te geven, het is gewoon een (extra) paar ogen zodat alles rustig verloopt op die dag. Natuurlijk heb je alles al vooraf doorgesproken met alle betrokkenen, dus het programma is bekend. Als je veel verschillende dingen op een dag hebt, vind ik het een fijn gevoel dat je zelf niet contnu alles in de gaten hoeft te houden. Ook al is dat misschien lang niet altijd nodig, je weet gewoon dat er iemand is die ook een oogje in het zeil houdt.quote:Het enige wat we niet hadden tov een echt traditioneel huwelijk was een suite om de kerk binnen en buiten te gaan. Maar dat wilden we ook gewoon niet. Iedereen op het gemak naar binnen en wij als laatste binnengaan. De mensen die gingen voorlezen, wisten ook perfect wanneer ze moesten rechtstaan, ... En om eerlijk te zijn, heb ik het liever wat losjes (waarbij er bv eens rondgekeken wordt als iemand nog niet direct recht staat) dan dat daar iemand rondloopt die constant orders geeft aan de mensen die met ons willen meevieren.
Euh, jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen stress gehad, maar dan zou een ceremoniemeester wél stress hebben?
Maar echt waar, WAT moet er dan in de gaten gehouden worden dat je zelf niet kan?quote:[..]
Een ceremoniemeester is er niet om orders te geven, het is gewoon een (extra) paar ogen zodat alles rustig verloopt op die dag. Natuurlijk heb je alles al vooraf doorgesproken met alle betrokkenen, dus het programma is bekend. Als je veel verschillende dingen op een dag hebt, vind ik het een fijn gevoel dat je zelf niet contnu alles in de gaten hoeft te houden. Ook al is dat misschien lang niet altijd nodig, je weet gewoon dat er iemand is die ook een oogje in het zeil houdt.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik zeg absoluut niet dat een ceremoniemeester altijd nodig is.
Jij denkt dat de mensen daarin trappenquote:Op maandag 24 september 2007 08:55 schreef locutus51 het volgende:
maar dit komt dan heel anders over...
jij kent onze families niet...quote:Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen daarin trappen
Uitnodigingen zelf maken? Waarom? om geld te besparen of omdat je zo crea bent?quote:Op maandag 24 september 2007 11:43 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ha die vind ik leuk, maar zoiets hadden we ook in gedachten!
Mensen kunnen dat met vragen bij hen terecht, hoef ik dat niet te doen, al vind ik dat wel leuk,heb er geen tijd voor, heb in mn kop gehaald de uitnodigingen zelf te maken!
Het is de meest gestelde vraag van de afgelopen weken. 'Al zenuwachtig???' Nou, nee dus! Alles is geregeld, het weer wordt k*t maar gelukkig doen we alles op één locatie binnen dus we hoeven niet naar buiten, ik woon al 12 jaar samen met Michael dus bang voor de huwelijksnacht hoef ik ook niet te zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat leukHeb je geen zin om hem nog eens aan te doen?
Ik had mijn jurk in januari al en we trouwden pas in juli en ik heb hem toch nog eens aangedaan in april (dezelfde dag dat we naar een huwelijk van een collega waren geweest
).
Het is niet meer lang voor jullieNog 6 dagen
![]()
Weet je nog niets van het pak van Michael? Philippe en ik hebben samen de kleren uitgezochtMinder traditioneel maar ik was wel meer op mijn gemak
Nog niet nerveus hoop ik?![]()
Ik heb ze ook zelf gemaakt, maar dat was ook omdat ik geen drukker heb kunnen vinden die kon leveren wat ik wildequote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Uitnodigingen zelf maken? Waarom? om geld te besparen of omdat je zo crea bent?
maak op zich sowieso wel kaarten maar heb me hier wel beetje op verkeken geloof ik,quote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Uitnodigingen zelf maken? Waarom? om geld te besparen of omdat je zo crea bent?
Yep, nu een paar bruiloften meegemaakt waar de dag zeg maar van 06.00-02.00 duurde en dan ben jij en de mensen om je heen hélemaal gesloopt. Ook wilden wij geen fotoreportage dus dat bespaarde ook weer tijd. (Er is wel een fotograaf maar die maakt alleen maar 'spontane' kiekjes). Ideaal nu een dag zeg maar van 15.00-23.30 uur voor de gasten. De borrel begint op vrijdagmddagmiddag om 17.00 uur dus alle collega's kunnen zo doorrollen vanuit het werk en iedereen heeft het hele weekend om bij te komenquote:Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt s' ochtend wel lekker de tijd dus bianca, dat lijkt me ook wel heerlijk!
da's waar ja!quote:Op maandag 24 september 2007 12:11 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Yep, nu een paar bruiloften meegemaakt waar de dag zeg maar van 06.00-02.00 duurde en dan ben jij en de mensen om je heen hélemaal gesloopt. Ook wilden wij geen fotoreportage dus dat bespaarde ook weer tijd. (Er is wel een fotograaf maar die maakt alleen maar 'spontane' kiekjes). Ideaal nu een dag zeg maar van 15.00-23.30 uur voor de gasten. De borrel begint op vrijdagmddagmiddag om 17.00 uur dus alle collega's kunnen zo doorrollen vanuit het werk en iedereen heeft het hele weekend om bij te komen
Ja, daarom trouwen wij ook pas om 16.00 uur, kunnen we fijn tot 10.00 uur blijven liggen! Hebben we nog 5 uur om ons mooi te maken (voor zover mogelijkquote:Op maandag 24 september 2007 12:52 schreef Troel het volgende:
Onze plechtigheid begon pas om half 2 officieel, maar desondanks was ik er om 7 uur al uit hoor. Je wilt toch op je gemak ontbijten en douchen en dan opgemaakt worden, je haar moet gedaan, je jurk moet aan, noem maar op. Kost ook allemaal behoorlijk wat tijd.
Mjah, omdat wij schijnbaar op een "gewilde" datum trouwen (08-08-2008) moet je echt ruim van te voren beginnen met het regelen van eea.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:30 schreef draculettetje het volgende:
pffff dat heb ik allemaal echt nog niet geregeld! al ben ik wel eindelijk uit de uitnodiging!
In December gaan we als het goed is voor het eerst naar een taarten display op de trouwlocatie.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef locutus51 het volgende:
Wij hebben nu al heel veel geregeld....
Wat we nog moeten:
- een pak voor mij (volgende week een keer kijken)
- bruidstaart (weten wel al wat we ongeveer willen)
- zondag eerste dansles...
Dus het komt allemaal goed zoals het nu lijkt, maar ja we zijn dan ookal sinds januari bezig...
Ja wij trouwen ook pas om 16.00 zodat we lekker relax kunnen doen,wel komen rond een uur of 11.30 de ouders,broer,zus en getuigen om s'middags gezellig samen te lunchen.quote:Op maandag 24 september 2007 13:24 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ja, daarom trouwen wij ook pas om 16.00 uur, kunnen we fijn tot 10.00 uur blijven liggen! Hebben we nog 5 uur om ons mooi te maken (voor zover mogelijk)
O, dat is ook hartstikke leuk!!quote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja wij trouwen ook pas om 16.00 zodat we lekker relax kunnen doen,wel komen rond een uur of 11.30 de ouders,broer,zus en getuigen om s'middags gezellig samen te lunchen.
Kijk eens bij onze fotograaf www.finelines.nl. Guntar heeft al voor diverse bekenden van ons gefotografeerd, hij komt bij ons fotograferen van 15.00-21.00, we krijgen een slideshow en de foto's op cd-rom voor ¤ 400,- Hij is al een keer bij ons thuis geweest om onze wensen te bespreken, en dan moest hij helemaal uit Almere naar Schiedam komen!quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe doen jullie het/hebben het gedaan met foto's/film?
Ik ben me echt lam geschrokken van de prijzen van een fotograaf! Wij willen alleen een fotoreportage en foto's in het stadhuis maar heb ook geen zin om daar 1500,- aan uit te geven!!
1200quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Fannetje het volgende:
Wij betalen uiteindelijk toch ook 1200 euro voor onze fotograaf, maar die komt dan ook van 9.00 - 18.00 en we krijgen alle foto's op DVD én een prachtig album met 80 foto's. Ze maakt echt prachtige foto's (vinden wij), dus uiteindelijk vinden we het de 1200 euro wel waard
Er zijn echt wel wat mogelijkheden om een goedkopere fotograaf te krijgen. We hebben bijvoorbeeld ook gekeken naar www.fotohunt.nl, die kost maar 350 euro. Dan krijg je echter geen album.
Wij hadden offerte aangevraagd bij reflexx.nl (let op hè, zonder album!), die kwam op slechts ¤ 2200,- Nou sorry hoor, dan gaan we nog wel een paar weekjes extra op vakantie voor dat geld!quote:
Tja, zulke bedragen worden er nu eenmaal gevraagd als je er ook een mooi album bij wilt. Ik ga ervan uit dat ze het geld waard is!quote:
een album kost met alles erop en eraan nog geen 100/150 Euro, een DVDtje 1 euro. Ik vind het erg veel, maar kwaliteit kan inderdaad duur betaald wordenquote:Op maandag 24 september 2007 21:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Tja, zulke bedragen worden er nu eenmaal gevraagd als je er ook een mooi album bij wilt. Ik ga ervan uit dat ze het geld waard is!![]()
Onze fotograaf kost 1200 euro, daarbij zitten onbeperkte foto's bij, terminste zoveel er in het boek past, maar dat kan dus ook best 160 foto's zijn. Daarnaast is hij er de hele dag, en als we het willen komt ie ook nog van te voren om bijvoorbeeld het passen van de jurk op de foto te zetten of andere dingen van de voorbereiding...quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben me echt lam geschrokken van de prijzen van een fotograaf! Wij willen alleen een fotoreportage en foto's in het stadhuis maar heb ook geen zin om daar 1500,- aan uit te geven!!
Ik mocht die vraag idd niet gesteld hebben want ik vond ze ook een beetje te veel gesteld op het laatstquote:Op maandag 24 september 2007 12:00 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Het is de meest gestelde vraag van de afgelopen weken. 'Al zenuwachtig???' Nou, nee dus!
Wat is de website van die fotograaf??? Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 24 september 2007 21:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Tja, zulke bedragen worden er nu eenmaal gevraagd als je er ook een mooi album bij wilt. Ik ga ervan uit dat ze het geld waard is!![]()
Onze plechtigheid was om 15u en ik weet dat er op een bepaald moment iemand op FOK! gezegd heeft of het nu echt geen tijd was om me klaar te makenquote:Op maandag 24 september 2007 12:52 schreef Troel het volgende:
Onze plechtigheid begon pas om half 2 officieel, maar desondanks was ik er om 7 uur al uit hoor. Je wilt toch op je gemak ontbijten en douchen en dan opgemaakt worden, je haar moet gedaan, je jurk moet aan, noem maar op. Kost ook allemaal behoorlijk wat tijd.
http://www.corrinep.nl/quote:Op maandag 24 september 2007 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is de website van die fotograaf??? Ik ben wel benieuwd
Wij hadden gelukkig vrienden die foto's maakten, maar een volgende keer (die er hopelijk niet komt, maar toch) zou ik voor een fotograaf gaan. Puur omdat je vrienden dan ook mee kunnen genieten en je wat makkelijker bepaalde rare eisen kan regelen (maar dat moet maar kunnen). Wij hebben voor de specifieke foto's met de dieren een andere fotograaf gehad, die het echt voor een spotprijs heeft gedaan en zulke echt gave supermooie foto's heeft gemaakt!.quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Och hemel ,quote:Op maandag 24 september 2007 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik mocht die vraag idd niet gesteld hebben want ik vond ze ook een beetje te veel gesteld op het laatst
Nerveus ben ik eigenlijk niet echt geweestZeker niet de dag zelf. Ik had het gevoel dat er echt niet veel kon mislopen en als er al iets ging mislopen dat het kleinigheden gingen zijn. Ik heb zelfs redelijk kunnen uitslapen
![]()
Het enige wat ik jou nog wil zeggen (en wat je ook al zo vaak zult gehoord hebben): geniet ervan want het is voorbij voor je het goed en wel beseft. En een natte huwelijksdag, betekent een vruchtbaar huwelijk he
![]()
Troost u, alle mensen zien op twee uur is gewoon niet mogelijk. Je moet te veel handjes schudden en kussen uitdelenquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:10 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Och hemel ,, maar wij hebben geen kinderwens. * Doet nog even een zonnedansje *
![]()
En ja, genieten zullen we! Ik denk dat het meehelpt om je bewust te zijn van de momenten dat we de voltrekking en het diner 'maar' met 22 personen zijn. De borrel echter (die officieel maar 2 uur duurt) zou wel eens voorbij kunnen vliegen. Er zouden wel eens 150 mensen kunnen komen, dus dat is dan 120 minuten gedeeld door 150 mensen 48 seconden te spenderen per persoon![]()
Het mee kunnen genieten van vrienden en familie is dan ook een reden voor ons geweest om een fotograaf en videograaf in te huren.quote:Op maandag 24 september 2007 23:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hadden gelukkig vrienden die foto's maakten, maar een volgende keer (die er hopelijk niet komt, maar toch) zou ik voor een fotograaf gaan. Puur omdat je vrienden dan ook mee kunnen genieten en je wat makkelijker bepaalde rare eisen kan regelen (maar dat moet maar kunnen). Wij hebben voor de specifieke foto's met de dieren een andere fotograaf gehad, die het echt voor een spotprijs heeft gedaan en zulke echt gave supermooie foto's heeft gemaakt!.
Ik zit te denken aan een 'ik zoen niet' buttonquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Troost u, alle mensen zien op twee uur is gewoon niet mogelijk. Je moet te veel handjes schudden en kussen uitdelen![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal mensen gewoon goeiedag en op het einde van de receptie bedankt heb kunnen zeggen. Maar dat waren dan eigenlijk ook vrienden van mijn schoonouders die ik zelf maar half ken.
Wij wilden dus geen bewegende beelden, komt mijn moeder een paar dagen geleden met het nieuws dat mijn vader een goede digitale videocamera heeft kunnen lenen en dat mijn vader gaat filmen. Ik heb daarop niet anders kunnen reageren dan 'Leuk! Dat hij het dan allemaal niet zelf meemaakt omdat hij met zijn oog door zo'n ding zit te staren. Maar ja, hij kan het altijd nog terugkijken hè...'quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:23 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Het mee kunnen genieten van vrienden en familie is dan ook een reden voor ons geweest om een fotograaf en videograaf in te huren.
Wij willen dus wel bewegende beelden omdat met geluid erbij het toch net iets meer heeft. We zorgen er zo dus voor dat we niets missen van de dag, wanneer wij er niet zijn omdat we foto's gaan maken dan is er de videograaf die de gasten filmt etc... zodat we daar later ook nog iets van terug kunnen zien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:32 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wij wilden dus geen bewegende beelden, komt mijn moeder een paar dagen geleden met het nieuws dat mijn vader een goede digitale videocamera heeft kunnen lenen en dat mijn vader gaat filmen. Ik heb daarop niet anders kunnen reageren dan 'Leuk! Dat hij het dan allemaal niet zelf meemaakt omdat hij met zijn oog door zo'n ding zit te staren. Maar ja, hij kan het altijd nog terugkijken hè...'![]()
Wij hebben ze moeten dichtlaten, er was gewoon geen tijd voor om ze te openen. Nu hebben we er niet zo veel gekregen en waren sommige wel heel duidelijk (fles in doorzichtig papier). Wij hadden op onze uitnodiging een rekeningnummer en envelopje vermeld... dus de meeste zijn niet met een cadeau gekomen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een 'ik zoen niet' buttonik zit vast onder de uitslag nadat ik 510 keer mijn wang tegen iemand heb aangehad...
Wat heb jij eigenlijk gedaan met cadeaus? Eventuele enveloppen blijven natuurlijk dicht tot 's avonds, maar hoe doe je dat met cadeautjes?
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:
nog 1 nachtje voor bianca! Spannend!
Maar wel een leuk idee! voor ik het vergeet wens ik jullie alvast heeeel veeeel plezier morgen!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:28 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Van mij mag het nu wel zover zijn hoor!! (Ook omdat ik net mijn nagels heb laten doen, en nog een paar uur eigenlijk niks mag doen
Niks voor mij deze 'ellende') Hondjes en vriendje zitten nu bij de kapper, nog 27 uur en dan ben ik Michaël zijn vrouw
Wat een raar idee!!!!
Ze maakt wel hele mooie foto's.quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Fannetje het volgende:
[..]
http://www.corrinep.nl/
Ik moet zeggen dat mond tot mondreclame ook heel veel doet, we hebben heel veel positieve verhalen over deze fotograaf gelezen/gehoord. En we hebben haar ontmoet en haar werk gezien. Het sprak ons gewoon heel erg aan. Ach, je trouwt ook maar één keer toch? Sommige mensen geven dat geld weer uit aan een jurk van 2000 euro, of een dure trouwauto.
Dank jequote:Op donderdag 27 september 2007 13:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Maar wel een leuk idee! voor ik het vergeet wens ik jullie alvast heeeel veeeel plezier morgen!
Krijgen de honden ook een mooi kapseltje? Ik wil die van mij eigenlijk wel mee op een paar bruidsfoto's,lijkt me wel grappigquote:Op donderdag 27 september 2007 13:28 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Van mij mag het nu wel zover zijn hoor!! (Ook omdat ik net mijn nagels heb laten doen, en nog een paar uur eigenlijk niks mag doen
Niks voor mij deze 'ellende') Hondjes en vriendje zitten nu bij de kapper, nog 27 uur en dan ben ik Michaël zijn vrouw
Wat een raar idee!!!!
Wij hebben dinsdagavond een afspraak bij fotostudio/fotograaf Beekpark hier in APeldoorn.Bij een collega van me hadden ze ze gemaakt,zal laten weten of het wat was enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:11 schreef draculettetje het volgende:
wij doen geen receptie, maar hebben dan ook zo'n 70 daggasten en voor de avond ongeveer net zoveel.
kwam wel wat linkjes tegen van fotografen! (of is dat met een v?)
kan ik meteen even kijken want die moeten we dus ook nog!
Ik ga op 29 februari 2008 trouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:38 schreef draculettetje het volgende:
Nogmaals veel plezier vandaag bianca en michael!
En sjimz gefeli! wanneer ga je trouwen (of behoor ik dat al te weten?)
Ow ja toen poste ik niet hier, al duurt het voor mij wel idd nog wat langer ha haquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga op 29 februari 2008 trouwen.
En dat behoor je niet te weten hoor, ik heb het ongeveer een topic of 10 geleden terloops gemeld maar niet meer dan dat.
Nu het steeds dichterbij komt zal ik hier wat vaker aanwezig zijn.
hihi goed gevoel moet dat geven ja, kijken kan nooit kwaad denk ik altijd maar als je helemaal zeker van de jurk bent die je nu gezien hebt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:38 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben er weer.
En echt een ontzettend mooie bruidsjurk gevonden! Plus een ontzettend aardige verkoopster, die absoluut niet aandrong.
Ik heb nog twee andere afspraken staan, maar twijfel zelfs of die nog wel nodig zijn
Groot feest en inderdaad ook een kerkelijk huwelijk (al was het alleen voor de sfeer).quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:13 schreef leonieke het volgende:
Proficiat Rekkie met de trouwplannen. Ben je al bezig met de organisatie van jullie huwelijk? En hoe zie je het allemaal gebeuren? Enkel voor de wet? Of ook een kerkelijk huwelijk? Een groot feest of liever intiem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |