abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53375927
Vorige topics Trouwen en zo Trouwen en zo (deel 2) Trouwen en zo (deel 3) Trouwen enzo (deel 4) Trouwen enzo (deel 5) Trouwen enzo (deel 6) Trouwen enzo (deel zeven) Trouwen enzo (deel 8) Trouwen enzo deel 9 Trouwen enzo deel 10 Trouwen enzo deel 11 Trouwen enzo deel 12 Trouwen enzo deel 13 Trouwen enzo Deel 14 Trouwen enzo deel 15 *O* Trouwen enzo - deel 16 *O* Trouwen enzo - deel 17 Trouwen enzo deel 18 Trouwen en zo deel 19 Trouwen en zo deel 20! Trouwen enzo deel 21! Trouwen deel 22 Trouwen deel 23 Trouwen # 24 Trouwen enzo # 25 - waar 2007 een goed trouwjaar is! Trouwen enzo #26 Ook voor getuigen ;) Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+ Trouwen enzo #28 - Met of zonder kinderen!Trouwen deel 29 Trouwen!!!! deel 30 lekker wegmijmeren..... Trouwen enzo deel 31 Trouwen enzo deel 32

Foto's
Zie hier de foto's van Digger en EW.
Zie hier foto's van Snakelady.
Zie hier de foto's van Xlarge.
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van golfer en Bluezz.
Zie hier de foto's van Yorout en Coco-loco.
Zie hier de foto's van Armanimania en Neva.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Droeke.
Zie hier de foto's van -Bubseltje-.
Zie hier de foto's van Knut en Silmarwen.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van Tally.
Zie hier de foto's van YPPY en Jarno.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van Rebelbitch.
Zie hier de foto's van Beaker.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van MevrouwKorn.
Zie hier de foto's van Wennie.
Zie hier de foto's van Sorbootje.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Amaranta en Rob
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto\\\'s!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto\\\'s!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto van V.
Zie hier de foto's van Leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.

Data
28 september 2007: Michael en Bianca
30 november 2007: Locutus51 en "lief"
28 december 2007: Everia
22 april 2008: Fannetje & Tackleberry
3 juli 2008: draculettetje
1 augustus 2008: Pure-Poison
22 augustus 2008: Octopussy
29 augustus 2008: Krupelhintsje
29 februari 2008: sjimz
10-09-2008 tessie
20-08-2008: voodoolady
06-09-2008: Rekkie
20-10-2010: Conflict & Biancavia
Ooit: Levitation

De op in de wiki

Post hier je verhalen, foto\'s, vragen en meer!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 02-11-2007 14:46:12 ]
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:50:26 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53375956
Ga je nu alweer trouwen?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 22 september 2007 @ 10:52:07 #3
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53375977
Terugvindtrouwfoto

Ik zou wat entertjes in de OP gooien trouwens edit: spuit elf
pi_53375979
Ik sloot het topic, dus ik open een nieuw...

Maar moest het niet zoveel geld kosten: héél graag Maar wel weer met dezelfde
pi_53375983
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:52 schreef Yoni het volgende:
Terugvindtrouwfoto

Ik zou wat entertjes in de OP gooien trouwens
Ik ben nog steeds heel druk bezig
pi_53376038
En dan mijn sluitpost:
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat dan bijvoorbeeld?
Als vraag op wat mis je dan van jouw feest als je geen ceremoniemeester hebt?
pi_53376495
Ik meld me ook weer 01-08-2008 is de dag
We zijn nog steeds aan het nadenken wel/geen ceremoniemeester,we zullen eens bij vrienden/familie informeren.
Vanmiddag afspraak bij een bruidszaak,vind het echt spannend!
01-08-2008
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:26:01 #8
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_53376552
TVP

Maar even volgen.
Ik ben dan al wel getrouwd (volgende week drie jaar alweer) maar ik ben werkzaam als fotograaf op de Filipijnen en doe voornamelijk bruiloften.

Wil de Nederlandse bruiloft wel ns vergelijken met een Filipijnse...
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_53376687
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:26 schreef rene29 het volgende:
TVP

Maar even volgen.
Ik ben dan al wel getrouwd (volgende week drie jaar alweer) maar ik ben werkzaam als fotograaf op de Filipijnen en doe voornamelijk bruiloften.

Wil de Nederlandse bruiloft wel ns vergelijken met een Filipijnse...
Waar ben je zelf getrouwd dan?
01-08-2008
pi_53376757
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik meld me ook weer 01-08-2008 is de dag
We zijn nog steeds aan het nadenken wel/geen ceremoniemeester,we zullen eens bij vrienden/familie informeren.
Vanmiddag afspraak bij een bruidszaak,vind het echt spannend!
Je staat in de OP
pi_53376812
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je staat in de OP
Ow niet gezien! Of heb je dat net gedaan?
01-08-2008
pi_53376836
Trouwen is zoow 1634
pi_53376877
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:38 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ow niet gezien! Of heb je dat net gedaan?
Yups, ik heb het vorige topic niet helemaal doorspit om te zoeken wie nog datums had gemeld. Maar als er heel binnenkort nog iemand roept, voeg ik het wel toe. En anders is het voor een modje
pi_53379109
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Yups, ik heb het vorige topic niet helemaal doorspit om te zoeken wie nog datums had gemeld. Maar als er heel binnenkort nog iemand roept, voeg ik het wel toe. En anders is het voor een modje
Joehoe ik roep!
namelijk 3 juli 2008!

diegene die geen ceremonie mensen had, hadden die een groot feest (bedoel met veel mensen) en stukjes enzo?
pi_53379272
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Joehoe ik roep!
namelijk 3 juli 2008!

diegene die geen ceremonie mensen had, hadden die een groot feest (bedoel met veel mensen) en stukjes enzo?
Wij hadden een receptie met 150 mensen en een feest met 100 mensen. Optreden van de collega's met liedje en grappige tekst die voorgelezen werd. Van dat optreden wisten wij helemaal niets, dat hebben ze gewoon afgesproken met de mensen van de feestzaal tijdens de receptie.

Ik kan me nu echt niets voorstellen dat ik gemist heb van heel het feest. De touwtjes zelf in handen kunnen houden tijdens de organisatie vond ik net leuk. En eerlijk gezegd snap ik na deze organisatie niet dat sommige mensen daar zo druk kunnen over doen. Zo hectisch vond ik het helemaal niet en ik leefde heel rustig naar het feest toe. En tegelijkertijd hebben we zelfs vanalles moeten regelen rond de bouw van ons huis (akte, bouwplan, krediet zoeken, bouwvergunning aanvragen, stenen zoeken, ...)
pi_53379369
Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om het niet te doen, tot nu toe ken ik alleen maar bruiloften met (ow nee 1tje niet maar die deden het feest thuis).
Denk wel dat het er ook aan ligt wat voor bruiloft je wilt en hebt. MAar denk ook hoe meer je vast legt hoe je iets zou willen hoe meer er fout zou kunnen gaan!

Maar toch leonieke met zoveel mensen en alles er om heen, alles zelf gedaan te hebben met zoveel rust, respect!
pi_53379676
Bwa, alles zelf gedaan? Nee, het koken en het opdienen heb ik gehouden voor de mensen van de zaal Zij hadden in mijn ogen de zwaarste dag hoor

En je wordt als koppel zo hard verwend die dag, ook in de feestzaal (er lagen cadeaus voor de ouders achter de toog en toen ik ze wou halen, vroeg een opdienster of zij ze niet moest brengen ), dat ik niet inzie wat een ceremoniemeester meer zou kunnen betekenen.

Als ik het al zou doen, zou ik het ook nooit aan iemand vragen die uitgenodigd wordt op het feest. Dan hebben die mensen toch een gestresseerde dag? Ik denk maar aan iemand van de vrienden, familie, ... Dan zou het iemand moeten zijn die ik inhuur.

Het enige wat we niet hadden tov een echt traditioneel huwelijk was een suite om de kerk binnen en buiten te gaan. Maar dat wilden we ook gewoon niet. Iedereen op het gemak naar binnen en wij als laatste binnengaan. De mensen die gingen voorlezen, wisten ook perfect wanneer ze moesten rechtstaan, ... En om eerlijk te zijn, heb ik het liever wat losjes (waarbij er bv eens rondgekeken wordt als iemand nog niet direct recht staat) dan dat daar iemand rondloopt die constant orders geeft aan de mensen die met ons willen meevieren.

En qua organisatie viel het gewoon allemaal wel mee Ik lees hier van sommige mensen dat hun feest al bijna georganiseerd is 10 maand voor het feest zelf. Wij hebben onze menu in juni vastgelegd (huwelijk op 14 juli), de menukaarten laten drukken in de week voor het huwelijk, ...
pi_53379781
Het enige minpuntje aan heel de organisatie was het gedoe rond mijn pa (wou niet komen), maar zoiets ging een ceremoniemeester ook niet kunnen oplossen Daar heb ik wat rond gestresseerd, maar op een bepaald moment moet je beslissen van het van je af te zetten.

En als er mensen willen weggaan van het feest... tjah, opnieuw, daar kan een ceremoniemeester niet mee helpen
pi_53379883
ik wil ook graag de boel losjes hebben hoor! Het ligt er ook aan welke locatie we kiezen,
het kan zijn dat we moeten verplaatsen en dan vind ik het wel fijn als er iemand is die de gasten opvangt / verwelkomt.
En voor de stukjes (ik weet wel dat er meerdere komen waarschijnlijk) vind ik het wel een verrassing wanneer wie wat enzo.

Maar het is wel wat je zegt als er mensen zijn die weggaan prima hoor! die hoeft de ceremonie meester ook niet tegen te houden!
pi_53380016
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:05 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook graag de boel losjes hebben hoor! Het ligt er ook aan welke locatie we kiezen,
het kan zijn dat we moeten verplaatsen en dan vind ik het wel fijn als er iemand is die de gasten opvangt / verwelkomt.
En voor de stukjes (ik weet wel dat er meerdere komen waarschijnlijk) vind ik het wel een verrassing wanneer wie wat enzo.
Wij hadden een foutje in onze tijdsberekening
Ik denk dat er tussen de 80 en de 100 mensen naar de mis zijn komen zien (zoveel had ik er niet verwacht ) en onze mis was redelijk vlot gegaan waardoor we na de foto's aan de kerk nog ongeveer een half uur hadden tot het vertrek naar de feestzaal. We zijn met z'n allen naar het huis van mijn schoonouders gegaan (wonen schuin tgo de kerk) en hebben daar wat staan babbelen om dan naar de zaal te vertrekken.
Beetje verrassing, maar niemand vond het ambetant. We waren zelfs zo druk aan het babbelen dat we uiteindelijk 10 minuten te laten waren in de feestzaal Geen enkel probleem

Van de stukjes wisten we helemaal niets, mijn frank is gevallen toen ik even naar binnen keek (het was tussen de soep en het hoofdgerecht en zo'n mooi weer en ik stond dus even buiten te kletsen met een paar gasten) en ik opeens twee stoelen naast elkaar zag staan op de dansvloer. Toen wist ik wat er ons te wachten stond.
quote:
Maar het is wel wat je zegt als er mensen zijn die weggaan prima hoor! die hoeft de ceremonie meester ook niet tegen te houden!
Bwa, prima is iets anders. Als het mensen zijn die aan de eretafel zitten die na het voorgerecht vertrekken, samen met de getuige van mijn man (zijn broer) en zijn vrouw. Soit, die zijn een uur later nog teruggekomen, maar voor mij is er iets heel ergs gebroken. Er tegen praten doe ik momenteel nog altijd niet, behalve een hallo en een salut als ik ze zie. Maar idd, de ceremoniemeester ging ze ook moeten laten vertrekken

[ Bericht 1% gewijzigd door leonieke op 22-09-2007 14:17:57 ]
  zaterdag 22 september 2007 @ 14:15:03 #21
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_53380091
Burgertrutje.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_53380151
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef Baklap het volgende:
Burgertrutje.
ik? Waarom dan wel?
pi_53380227
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef Baklap het volgende:
Burgertrutje.
die snap ik ook niet helemaal, of helemaal niet eigenlijk

het is een mening en ik kan me voorstellen dat het moeilijk is dat er mensen van de ere tafel vertrekken!
pi_53380717
Octopussy had haar datum ook al doorgegeven (voor in de OP): 22 augustus 2008.

Wij hebben vandaag onze ringen opgehaald. Ze zijn erg mooi!

Nog zeven maanden wachten, dan mogen ze om
pi_53380836
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef Fannetje het volgende:

jeuj!
pi_53380880
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef Fannetje het volgende:

Heerlijk

Ik dacht ook dat er nog iemand op 8-8-08 ging trouwen, maar vind niet onmiddellijk terug wie het was.
pi_53383652
Vandaag met mijn moeder mijn trouwjurk opgehaald in Kaatsheuvel en het pak van Michael in Den Bosch (helemaal ingepakt zodat we het niet konden zien)! Ik kan die lange zak van mij eigenlijk helemaal nergens ophangen zonder dattie de grond raakt. Zo maar even een spijker in de muur ofzo, aan de kast blijft het ook niet hangen!

Wel raar hoor, mezelf helemaal in vol ornaat zien staan... aangezien de jurk voor mij ontworpen is had ik 'm ook nog nooit aangezien!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_53383700
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:04 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag met mijn moeder mijn trouwjurk opgehaald in Kaatsheuvel en het pak van Michael in Den Bosch (helemaal ingepakt zodat we het niet konden zien)! Ik kan die lange zak van mij eigenlijk helemaal nergens ophangen zonder dattie de grond raakt. Zo maar even een spijker in de muur ofzo, aan de kast blijft het ook niet hangen!

Wel raar hoor, mezelf helemaal in vol ornaat zien staan... aangezien de jurk voor mij ontworpen is had ik 'm ook nog nooit aangezien!
Wat leuk Heb je geen zin om hem nog eens aan te doen? Ik had mijn jurk in januari al en we trouwden pas in juli en ik heb hem toch nog eens aangedaan in april (dezelfde dag dat we naar een huwelijk van een collega waren geweest ).

Het is niet meer lang voor jullie Nog 6 dagen

Weet je nog niets van het pak van Michael? Philippe en ik hebben samen de kleren uitgezocht Minder traditioneel maar ik was wel meer op mijn gemak

Nog niet nerveus hoop ik?
pi_53386093
Even vooruit denken, hoe de laatste avond?
bedoel gaat 1 van de twee uit huis?
wij weten het nog niet hoor da's denk ik het laatste....
pi_53386392
Wij slapen gewoon allebei in ons huis hoor, ik weet toch al dat ik slecht slaap en dat wordt alleen maar erger als ik ergens anders slaap

's-Ochtends ga ik wel naar het huis van mijn ouders (200 meter verderop ) om me aan te kleden enzo en mijn vriend komt me daar ophalen.
pi_53386520
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef leonieke het volgende:
Als ik het al zou doen, zou ik het ook nooit aan iemand vragen die uitgenodigd wordt op het feest. Dan hebben die mensen toch een gestresseerde dag? Ik denk maar aan iemand van de vrienden, familie, ... Dan zou het iemand moeten zijn die ik inhuur.
Je hebt zelf geen stress gehad, maar dan zou een ceremoniemeester wél stress hebben?
quote:
Het enige wat we niet hadden tov een echt traditioneel huwelijk was een suite om de kerk binnen en buiten te gaan. Maar dat wilden we ook gewoon niet. Iedereen op het gemak naar binnen en wij als laatste binnengaan. De mensen die gingen voorlezen, wisten ook perfect wanneer ze moesten rechtstaan, ... En om eerlijk te zijn, heb ik het liever wat losjes (waarbij er bv eens rondgekeken wordt als iemand nog niet direct recht staat) dan dat daar iemand rondloopt die constant orders geeft aan de mensen die met ons willen meevieren.
Een ceremoniemeester is er niet om orders te geven, het is gewoon een (extra) paar ogen zodat alles rustig verloopt op die dag. Natuurlijk heb je alles al vooraf doorgesproken met alle betrokkenen, dus het programma is bekend. Als je veel verschillende dingen op een dag hebt, vind ik het een fijn gevoel dat je zelf niet contnu alles in de gaten hoeft te houden. Ook al is dat misschien lang niet altijd nodig, je weet gewoon dat er iemand is die ook een oogje in het zeil houdt.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik zeg absoluut niet dat een ceremoniemeester altijd nodig is.
.
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:21:56 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_53388545
Ik was heel blij met onze ceremoniemeesters. We hebben ze als dank je wel dan ook een leuk weekendje weg gegeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53389613
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Je hebt zelf geen stress gehad, maar dan zou een ceremoniemeester wél stress hebben?
Euh, ja
Als er bij ons iets misliep, was het ons fout en moest ik me maar schuldig voelen. Ik zou écht niet graag hebben dat er iemand anders zich ambetant zou voelen als er iets misliep. En ik kan me voorstellen dat die persoon wel gestresseerd zou zijn. En echt veel genieten kan die persoon volgens mij niet.
quote:
[..]

Een ceremoniemeester is er niet om orders te geven, het is gewoon een (extra) paar ogen zodat alles rustig verloopt op die dag. Natuurlijk heb je alles al vooraf doorgesproken met alle betrokkenen, dus het programma is bekend. Als je veel verschillende dingen op een dag hebt, vind ik het een fijn gevoel dat je zelf niet contnu alles in de gaten hoeft te houden. Ook al is dat misschien lang niet altijd nodig, je weet gewoon dat er iemand is die ook een oogje in het zeil houdt.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik zeg absoluut niet dat een ceremoniemeester altijd nodig is.
Maar echt waar, WAT moet er dan in de gaten gehouden worden dat je zelf niet kan?

Ik probeer onze dag nu opnieuw te beleven en er is echt geen enkel moment waarbij ik het gevoel had dat ik het niet in het oog kon houden.

Persoonlijk vind ik het zelfs soms een beetje een bekakte boel, maar dat zal dan wel aan mij liggen of aan de huwelijken met ceremoniemeesters die ik heb gezien.
  zaterdag 22 september 2007 @ 23:04:03 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_53393397
Nou, bij ons heeft de ceremoniemeester ervoor gezorgd dat het huwelijk uberhaupt doorging. Door al het gedoe met mijn schoonmoeder heb ik op het punt gestaan om het hele feest af te blazen. Hij heeft ingegrepen waar nodig wat betreft stukjes en dergelijke en heeft op het feest zelf een aantal dingen voor ons afgehandeld (wanneer moeten welke hapjes op tafel, want ondanks dat je natuurlijk wel tijden afspreekt, is het wel afhankelijk van hoe het feest verloopt, als ze dan mij hadden moeten lastig vallen, was dat een stuk minder prettig geweest).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53414280
Ik ben er op tijd bij maar heb afgelopen zaterdag mijn bruidsjurk besteld,ben er zo blij mee,helemaal mijn smaak Ik wordt zeker geen allerdaags bruidje! Ben nog bij princes bruidmode geweest,maar dat was echt helemaal niet mijn ding,voelde me zo'n trutje in zo'n tradionele jurk. Ben nu helemaal happy

Zo'n ceremoniemeester begin ik toch wel steeds handiger te vinden denk ik,we willen alles wel lekker losjes maar als iemand doe boel mee in de gaten houd,corsage's uitdeeld en de gasten een beetje opvangt zou wel lekker zijn.Gelukkig is mijn vriend heel nuchter maar ik ben nogal een stresskip en wil die dag echt alleen maar genieten
01-08-2008
pi_53424047
wow poison!
Nou ja wat maakt het uit dat je vroeg bent als je DE jurk tegenkomt is het alleen maar handig!
ben wel benieuwd hoor..... en nou moeten we zooooooo lang wachten op foto's!

uiteraard wil je op je trouwdag zelf genieten!
  maandag 24 september 2007 @ 08:19:25 #37
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53424119
Wij hebben zelfs twee ceremoniemeesters.... maar het is dan ook een stel, waarbij zij erug creatief is en hij een goeie babbel heeft..., zijn onze beste vrienden die precies weten hoe wij in elkaar steken, en echt veel hoeven ze ook niet te doen, wij zijn zo prefectionistisch dat wij zelf bijna alles zelf regelen. We moeten soms echt ff nadenken om hun ook er ff bij te betrekken... toch hebben zij dan nog een andere kijk erop wat soms wel eens handig is.

Met de tekst voor de trouwkaarten hebben ze ons ook erug geholpen.

Gisteren trouwens eerste dansles gehad voor het geval wij ons bedenke qua openingsdans etc.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53424258
en elkaars tenen blauw gestapt? of viel het mee?

Wij hebben ook 2 ceremoniemeesters maar hebben zelf nog geen idee wat we van ze verwachten.
Deze week besluiten we als het goed is de locatie en daarna gewoon met z'n vieren om de tafel!
Zo lang het maar gezellig wordt!
  maandag 24 september 2007 @ 08:55:16 #39
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53424427
Geen blauwe tenen, mijn vriendin heeft jaren op dansles gezeten, dus die wist wel wanneer haar voetjes ff opzij moesten.. Alleen lastig voor mij om haar te leiden aangezien zij veel beter kan dansen... maar het was wel erug leuk om te doen hoor... volgende week weer... Dansleraar vond het wel knap dat ik na 1 les al zover was, terwijl ik nog nooit gedans heb....

We gebruiken de ceremoniemeesters eigenlijk voor die dingen waarmee we zelf niet willen zitten. Ook sturen ze nadat wij de kaart verstuurd hebben een brief met daarin wat handige zaken om door te geven, wat wij niet in de kaart wilden of kwijt konden. Ook wilden wij niet op onze kaart een kadotip of iets dergelijks omdat het dan lijkt alsof je wat verwacht (wat we natuurlijk wel doen, maar het lijkt zo hebberig) dit vermelden de ceremoniemeesters wel in de brief, maar dit komt dan heel anders over...
  maandag 24 september 2007 @ 09:59:21 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_53425373
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:55 schreef locutus51 het volgende:
maar dit komt dan heel anders over...
Jij denkt dat de mensen daarin trappen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 september 2007 @ 10:10:22 #41
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53425559
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij denkt dat de mensen daarin trappen
jij kent onze families niet...
pi_53427901
ha ha ha die vind ik leuk, maar zoiets hadden we ook in gedachten!
Mensen kunnen dat met vragen bij hen terecht, hoef ik dat niet te doen, al vind ik dat wel leuk,heb er geen tijd voor, heb in mn kop gehaald de uitnodigingen zelf te maken!
  maandag 24 september 2007 @ 11:47:05 #43
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53428009
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:43 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ha die vind ik leuk, maar zoiets hadden we ook in gedachten!
Mensen kunnen dat met vragen bij hen terecht, hoef ik dat niet te doen, al vind ik dat wel leuk,heb er geen tijd voor, heb in mn kop gehaald de uitnodigingen zelf te maken!
Uitnodigingen zelf maken? Waarom? om geld te besparen of omdat je zo crea bent?
pi_53428424
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:07 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat leuk Heb je geen zin om hem nog eens aan te doen? Ik had mijn jurk in januari al en we trouwden pas in juli en ik heb hem toch nog eens aangedaan in april (dezelfde dag dat we naar een huwelijk van een collega waren geweest ).

Het is niet meer lang voor jullie Nog 6 dagen

Weet je nog niets van het pak van Michael? Philippe en ik hebben samen de kleren uitgezocht Minder traditioneel maar ik was wel meer op mijn gemak

Nog niet nerveus hoop ik?
Het is de meest gestelde vraag van de afgelopen weken. 'Al zenuwachtig???' Nou, nee dus! Alles is geregeld, het weer wordt k*t maar gelukkig doen we alles op één locatie binnen dus we hoeven niet naar buiten, ik woon al 12 jaar samen met Michael dus bang voor de huwelijksnacht hoef ik ook niet te zijn . Ik verwacht de ochtend zelf gespannen waker te worden en dan waarschijnlijk een paar keer naar het toilet te moeten, maar verder niks! Vrijdag kunnen we lekker tot een uurtje of 10 in bed blijven liggen, daarna ga ik met mijn twee beste vriendinnen/getuiges naar de kapper waar ons haar gedaan wordt, dan vervolgens naar de visagiste om alledrie opgemaakt te worden. Vervolgens ik weer naar huis om me aan te kleden waar mijn moeder me bij komt helpen. Iedereen gaat al eerder naar de locatie dan wij en dan worden we om 15.15 uur opgehaald door de trouwauto. Trouwplechtigheid in besloten kring, borrel in niet zo'n besloten kring en daarna weer diner in besloten kring en dan... eindelijk op vakantie!

Nee, ik doe mijn jurk niet aan voor vrijdag, op de één of andere manier kom ik dan vast een fles tomatenketchup tegen ofzo of in ieder geval zwarte hondenpootjes! Ik ben meegeweest Michael zijn pak uitzoeken, maar ik heb het niet aangezien met overhemd, vest en das. Michael weet ook ongeveer hoe ik er uit zie maar heeft hem ook niet aangezien.
  maandag 24 september 2007 @ 12:04:23 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_53428548
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Ik heb ze ook zelf gemaakt, maar dat was ook omdat ik geen drukker heb kunnen vinden die kon leveren wat ik wilde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53428616
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef locutus51 het volgende:

[..]

maak op zich sowieso wel kaarten maar heb me hier wel beetje op verkeken geloof ik,
plan nu is om voor de daggasten zelf te maken en voor de avond een mooie foto van de kaart

je hebt s' ochtend wel lekker de tijd dus bianca, dat lijkt me ook wel heerlijk!
pi_53428721
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef draculettetje het volgende:

[..]

je hebt s' ochtend wel lekker de tijd dus bianca, dat lijkt me ook wel heerlijk!
Yep, nu een paar bruiloften meegemaakt waar de dag zeg maar van 06.00-02.00 duurde en dan ben jij en de mensen om je heen hélemaal gesloopt. Ook wilden wij geen fotoreportage dus dat bespaarde ook weer tijd. (Er is wel een fotograaf maar die maakt alleen maar 'spontane' kiekjes). Ideaal nu een dag zeg maar van 15.00-23.30 uur voor de gasten. De borrel begint op vrijdagmddagmiddag om 17.00 uur dus alle collega's kunnen zo doorrollen vanuit het werk en iedereen heeft het hele weekend om bij te komen
pi_53428845
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:11 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Yep, nu een paar bruiloften meegemaakt waar de dag zeg maar van 06.00-02.00 duurde en dan ben jij en de mensen om je heen hélemaal gesloopt. Ook wilden wij geen fotoreportage dus dat bespaarde ook weer tijd. (Er is wel een fotograaf maar die maakt alleen maar 'spontane' kiekjes). Ideaal nu een dag zeg maar van 15.00-23.30 uur voor de gasten. De borrel begint op vrijdagmddagmiddag om 17.00 uur dus alle collega's kunnen zo doorrollen vanuit het werk en iedereen heeft het hele weekend om bij te komen
da's waar ja!
En wat betreft de huwelijks nacht, tis wat je zegt je kent elkaar al ha ha
geloof dat ik die nacht echt slaap!
  maandag 24 september 2007 @ 12:52:32 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_53429840
Onze plechtigheid begon pas om half 2 officieel, maar desondanks was ik er om 7 uur al uit hoor. Je wilt toch op je gemak ontbijten en douchen en dan opgemaakt worden, je haar moet gedaan, je jurk moet aan, noem maar op. Kost ook allemaal behoorlijk wat tijd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53429956
lijkt me ook wel heeel bijzonder dat moment, dat je je helemaal mooi gaat maken enzo
mij kennende ben ik dan wel heeeeeel zenuwachtig
pi_53430618
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:52 schreef Troel het volgende:
Onze plechtigheid begon pas om half 2 officieel, maar desondanks was ik er om 7 uur al uit hoor. Je wilt toch op je gemak ontbijten en douchen en dan opgemaakt worden, je haar moet gedaan, je jurk moet aan, noem maar op. Kost ook allemaal behoorlijk wat tijd.
Ja, daarom trouwen wij ook pas om 16.00 uur, kunnen we fijn tot 10.00 uur blijven liggen! Hebben we nog 5 uur om ons mooi te maken (voor zover mogelijk )
  maandag 24 september 2007 @ 16:04:24 #52
2347 deff
..until the reaper sings
pi_53434513
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:30 schreef draculettetje het volgende:
pffff dat heb ik allemaal echt nog niet geregeld! al ben ik wel eindelijk uit de uitnodiging!
Mjah, omdat wij schijnbaar op een "gewilde" datum trouwen (08-08-2008) moet je echt ruim van te voren beginnen met het regelen van eea.

BV de ambtenaar, in de gemeente waar wij gaan trouwen (Noordwijk) doen ze op 1 dag 3 "buiten" huwelijs voltrekkingen.
Ze reserveren dus 1 ambtenaar daarvoor die buiten het gemeentehuis plechtigheden doet.

Nu dachten wij dus wel goed te zitten toen wij begin april, toen wij de voor ons perfecte locatie in Noordwijk hadden gevonden, contact op namen met de gemeente.
Bleek dat er op de dag die wij wilde al 2 voltrekingen gepland stonden.
Gelukkig was het tijdstip wat wij wilde nog beschikbaar en hebben we die gelijk laten vast zetten.

Magoe, de grote lijnen zijn nu dus idd geregeld.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef locutus51 het volgende:
Wij hebben nu al heel veel geregeld....
Wat we nog moeten:
- een pak voor mij (volgende week een keer kijken)
- bruidstaart (weten wel al wat we ongeveer willen)

- zondag eerste dansles...

Dus het komt allemaal goed zoals het nu lijkt, maar ja we zijn dan ookal sinds januari bezig...
In December gaan we als het goed is voor het eerst naar een taarten display op de trouwlocatie.
Ze laten daar 1x per halfjaar een aantal bakkers komen met wat creaties om te kijken/proeven.
Ik ben benieuwd..

en dansles.. dat gaat nog leuk worden met een aanstaande die stapels dans diploma' s in de kast heeft liggen
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_53438068
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:24 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Ja, daarom trouwen wij ook pas om 16.00 uur, kunnen we fijn tot 10.00 uur blijven liggen! Hebben we nog 5 uur om ons mooi te maken (voor zover mogelijk )
Ja wij trouwen ook pas om 16.00 zodat we lekker relax kunnen doen,wel komen rond een uur of 11.30 de ouders,broer,zus en getuigen om s'middags gezellig samen te lunchen.
01-08-2008
pi_53438997
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ja wij trouwen ook pas om 16.00 zodat we lekker relax kunnen doen,wel komen rond een uur of 11.30 de ouders,broer,zus en getuigen om s'middags gezellig samen te lunchen.
O, dat is ook hartstikke leuk!!
pi_53439725
Wij trouwen om 14.00, maar ik moet er toch wel vroeg uit hoor

Wij gaan namelijk foto's maken vóórdat we naar het stadhuis gaan en doen dat in de Efteling. Dat is toch een half uurtje heen en een half uurtje terug. We willen daar om 10.00 zijn. Ik moet dus voor half 10 helemaal kant en klaar zijn. Maar dat is geen probleem hoor
Bij ons komen overigens onze daggasten daarna naar mijn ouders, ook om gezellig samen te lunchen.
  maandag 24 september 2007 @ 19:23:23 #56
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53440026
Wij trouwen ook om 14:00 uur, maar zullen ook 's ochtends wel vroeg zijn denk ik.... ach het hoort er toch allemaal bij, slecht slapen, stress en vroeg wakker... ik ga daarvan uit kan het alleen maar meevallen....
pi_53441870
Hoe doen jullie het/hebben het gedaan met foto's/film?
Ik ben me echt lam geschrokken van de prijzen van een fotograaf! Wij willen alleen een fotoreportage en foto's in het stadhuis maar heb ook geen zin om daar 1500,- aan uit te geven!!
01-08-2008
pi_53442784
Wij betalen uiteindelijk toch ook 1200 euro voor onze fotograaf, maar die komt dan ook van 9.00 - 18.00 en we krijgen alle foto's op DVD én een prachtig album met 80 foto's. Ze maakt echt prachtige foto's (vinden wij), dus uiteindelijk vinden we het de 1200 euro wel waard

Er zijn echt wel wat mogelijkheden om een goedkopere fotograaf te krijgen. We hebben bijvoorbeeld ook gekeken naar www.fotohunt.nl, die kost maar 350 euro. Dan krijg je echter geen album.
pi_53443684
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben me echt lam geschrokken van de prijzen van een fotograaf! Wij willen alleen een fotoreportage en foto's in het stadhuis maar heb ook geen zin om daar 1500,- aan uit te geven!!
Kijk eens bij onze fotograaf www.finelines.nl. Guntar heeft al voor diverse bekenden van ons gefotografeerd, hij komt bij ons fotograferen van 15.00-21.00, we krijgen een slideshow en de foto's op cd-rom voor ¤ 400,- Hij is al een keer bij ons thuis geweest om onze wensen te bespreken, en dan moest hij helemaal uit Almere naar Schiedam komen!

Jullie krijgen wat voorbeelden hier wel te zien over een paar weken!
  maandag 24 september 2007 @ 21:20:58 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53443970
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Fannetje het volgende:
Wij betalen uiteindelijk toch ook 1200 euro voor onze fotograaf, maar die komt dan ook van 9.00 - 18.00 en we krijgen alle foto's op DVD én een prachtig album met 80 foto's. Ze maakt echt prachtige foto's (vinden wij), dus uiteindelijk vinden we het de 1200 euro wel waard

Er zijn echt wel wat mogelijkheden om een goedkopere fotograaf te krijgen. We hebben bijvoorbeeld ook gekeken naar www.fotohunt.nl, die kost maar 350 euro. Dan krijg je echter geen album.
1200

echt belachelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_53444170
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:20 schreef Re het volgende:

[..]

1200

echt belachelijk
Wij hadden offerte aangevraagd bij reflexx.nl (let op hè, zonder album!), die kwam op slechts ¤ 2200,- Nou sorry hoor, dan gaan we nog wel een paar weekjes extra op vakantie voor dat geld!
pi_53444350
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:20 schreef Re het volgende:

[..]

1200

echt belachelijk
Tja, zulke bedragen worden er nu eenmaal gevraagd als je er ook een mooi album bij wilt. Ik ga ervan uit dat ze het geld waard is!
  maandag 24 september 2007 @ 21:41:39 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53444620
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:33 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Tja, zulke bedragen worden er nu eenmaal gevraagd als je er ook een mooi album bij wilt. Ik ga ervan uit dat ze het geld waard is!
een album kost met alles erop en eraan nog geen 100/150 Euro, een DVDtje 1 euro. Ik vind het erg veel, maar kwaliteit kan inderdaad duur betaald worden
  maandag 24 september 2007 @ 21:49:26 #64
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53444888
quote:
Onze fotograaf kost 1200 euro, daarbij zitten onbeperkte foto's bij, terminste zoveel er in het boek past, maar dat kan dus ook best 160 foto's zijn. Daarnaast is hij er de hele dag, en als we het willen komt ie ook nog van te voren om bijvoorbeeld het passen van de jurk op de foto te zetten of andere dingen van de voorbereiding...

3 weggeefboekjes, en een grote foto in lijst voor ons zelf. Daarnaast idd ook alle foto's op dvd...

Daarnaast bevalt de stijl van deze fotograaf ons nogal....
pi_53444889
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:00 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Het is de meest gestelde vraag van de afgelopen weken. 'Al zenuwachtig???' Nou, nee dus!
Ik mocht die vraag idd niet gesteld hebben want ik vond ze ook een beetje te veel gesteld op het laatst

Nerveus ben ik eigenlijk niet echt geweest Zeker niet de dag zelf. Ik had het gevoel dat er echt niet veel kon mislopen en als er al iets ging mislopen dat het kleinigheden gingen zijn. Ik heb zelfs redelijk kunnen uitslapen

Het enige wat ik jou nog wil zeggen (en wat je ook al zo vaak zult gehoord hebben ): geniet ervan want het is voorbij voor je het goed en wel beseft. En een natte huwelijksdag, betekent een vruchtbaar huwelijk he
pi_53444896
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:33 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Wat is de website van die fotograaf??? Ik ben wel benieuwd
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_53444956
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:52 schreef Troel het volgende:
Onze plechtigheid was om 15u en ik weet dat er op een bepaald moment iemand op FOK! gezegd heeft of het nu echt geen tijd was om me klaar te maken Ik was echt zo op mijn gemak Lang genoeg in bed blijven liggen, op mijn gemak naar de kapper... ik had zooooveel tijd
pi_53445173
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:49 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Wat is de website van die fotograaf??? Ik ben wel benieuwd
http://www.corrinep.nl/

Ik moet zeggen dat mond tot mondreclame ook heel veel doet, we hebben heel veel positieve verhalen over deze fotograaf gelezen/gehoord. En we hebben haar ontmoet en haar werk gezien. Het sprak ons gewoon heel erg aan. Ach, je trouwt ook maar één keer toch? Sommige mensen geven dat geld weer uit aan een jurk van 2000 euro, of een dure trouwauto.
  maandag 24 september 2007 @ 22:09:12 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53445492
mja ik blijf het duur vinden hoor
  maandag 24 september 2007 @ 23:08:06 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_53447218
quote:
Wij hadden gelukkig vrienden die foto's maakten, maar een volgende keer (die er hopelijk niet komt, maar toch) zou ik voor een fotograaf gaan. Puur omdat je vrienden dan ook mee kunnen genieten en je wat makkelijker bepaalde rare eisen kan regelen (maar dat moet maar kunnen). Wij hebben voor de specifieke foto's met de dieren een andere fotograaf gehad, die het echt voor een spotprijs heeft gedaan en zulke echt gave supermooie foto's heeft gemaakt!.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53451282
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:49 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik mocht die vraag idd niet gesteld hebben want ik vond ze ook een beetje te veel gesteld op het laatst

Nerveus ben ik eigenlijk niet echt geweest Zeker niet de dag zelf. Ik had het gevoel dat er echt niet veel kon mislopen en als er al iets ging mislopen dat het kleinigheden gingen zijn. Ik heb zelfs redelijk kunnen uitslapen

Het enige wat ik jou nog wil zeggen (en wat je ook al zo vaak zult gehoord hebben ): geniet ervan want het is voorbij voor je het goed en wel beseft. En een natte huwelijksdag, betekent een vruchtbaar huwelijk he
Och hemel , , maar wij hebben geen kinderwens. * Doet nog even een zonnedansje *

En ja, genieten zullen we! Ik denk dat het meehelpt om je bewust te zijn van de momenten dat we de voltrekking en het diner 'maar' met 22 personen zijn. De borrel echter (die officieel maar 2 uur duurt) zou wel eens voorbij kunnen vliegen. Er zouden wel eens 150 mensen kunnen komen, dus dat is dan 120 minuten gedeeld door 150 mensen 48 seconden te spenderen per persoon
pi_53451636
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:10 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Och hemel , , maar wij hebben geen kinderwens. * Doet nog even een zonnedansje *

En ja, genieten zullen we! Ik denk dat het meehelpt om je bewust te zijn van de momenten dat we de voltrekking en het diner 'maar' met 22 personen zijn. De borrel echter (die officieel maar 2 uur duurt) zou wel eens voorbij kunnen vliegen. Er zouden wel eens 150 mensen kunnen komen, dus dat is dan 120 minuten gedeeld door 150 mensen 48 seconden te spenderen per persoon
Troost u, alle mensen zien op twee uur is gewoon niet mogelijk. Je moet te veel handjes schudden en kussen uitdelen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal mensen gewoon goeiedag en op het einde van de receptie bedankt heb kunnen zeggen. Maar dat waren dan eigenlijk ook vrienden van mijn schoonouders die ik zelf maar half ken.
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:23:24 #73
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53451776
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Wij hadden gelukkig vrienden die foto's maakten, maar een volgende keer (die er hopelijk niet komt, maar toch) zou ik voor een fotograaf gaan. Puur omdat je vrienden dan ook mee kunnen genieten en je wat makkelijker bepaalde rare eisen kan regelen (maar dat moet maar kunnen). Wij hebben voor de specifieke foto's met de dieren een andere fotograaf gehad, die het echt voor een spotprijs heeft gedaan en zulke echt gave supermooie foto's heeft gemaakt!.
Het mee kunnen genieten van vrienden en familie is dan ook een reden voor ons geweest om een fotograaf en videograaf in te huren.
pi_53451846
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:09 schreef leonieke het volgende:

[..]

Troost u, alle mensen zien op twee uur is gewoon niet mogelijk. Je moet te veel handjes schudden en kussen uitdelen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal mensen gewoon goeiedag en op het einde van de receptie bedankt heb kunnen zeggen. Maar dat waren dan eigenlijk ook vrienden van mijn schoonouders die ik zelf maar half ken.
Ik zit te denken aan een 'ik zoen niet' button ik zit vast onder de uitslag nadat ik 510 keer mijn wang tegen iemand heb aangehad...

Wat heb jij eigenlijk gedaan met cadeaus? Eventuele enveloppen blijven natuurlijk dicht tot 's avonds, maar hoe doe je dat met cadeautjes?
pi_53451866
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:23 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Het mee kunnen genieten van vrienden en familie is dan ook een reden voor ons geweest om een fotograaf en videograaf in te huren.
Wij wilden dus geen bewegende beelden, komt mijn moeder een paar dagen geleden met het nieuws dat mijn vader een goede digitale videocamera heeft kunnen lenen en dat mijn vader gaat filmen. Ik heb daarop niet anders kunnen reageren dan 'Leuk! Dat hij het dan allemaal niet zelf meemaakt omdat hij met zijn oog door zo'n ding zit te staren. Maar ja, hij kan het altijd nog terugkijken hè...'
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:43:03 #76
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53452001
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:32 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Wij wilden dus geen bewegende beelden, komt mijn moeder een paar dagen geleden met het nieuws dat mijn vader een goede digitale videocamera heeft kunnen lenen en dat mijn vader gaat filmen. Ik heb daarop niet anders kunnen reageren dan 'Leuk! Dat hij het dan allemaal niet zelf meemaakt omdat hij met zijn oog door zo'n ding zit te staren. Maar ja, hij kan het altijd nog terugkijken hè...'
Wij willen dus wel bewegende beelden omdat met geluid erbij het toch net iets meer heeft. We zorgen er zo dus voor dat we niets missen van de dag, wanneer wij er niet zijn omdat we foto's gaan maken dan is er de videograaf die de gasten filmt etc... zodat we daar later ook nog iets van terug kunnen zien.
pi_53452349
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Ik zit te denken aan een 'ik zoen niet' button ik zit vast onder de uitslag nadat ik 510 keer mijn wang tegen iemand heb aangehad...

Wat heb jij eigenlijk gedaan met cadeaus? Eventuele enveloppen blijven natuurlijk dicht tot 's avonds, maar hoe doe je dat met cadeautjes?
Wij hebben ze moeten dichtlaten, er was gewoon geen tijd voor om ze te openen. Nu hebben we er niet zo veel gekregen en waren sommige wel heel duidelijk (fles in doorzichtig papier). Wij hadden op onze uitnodiging een rekeningnummer en envelopje vermeld... dus de meeste zijn niet met een cadeau gekomen.

Onze receptie duurde ook maar anderhalfuur, dus dan is het direct om. Achteraf hebben alle mensen een bedankingskaartje gekregen
pi_53453366
wij doen geen receptie, maar hebben dan ook zo'n 70 daggasten en voor de avond ongeveer net zoveel.
kwam wel wat linkjes tegen van fotografen! (of is dat met een v?)
kan ik meteen even kijken want die moeten we dus ook nog!
pi_53511320
nog 1 nachtje voor bianca! Spannend!
pi_53513999
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:
nog 1 nachtje voor bianca! Spannend!
Van mij mag het nu wel zover zijn hoor!! (Ook omdat ik net mijn nagels heb laten doen, en nog een paar uur eigenlijk niks mag doen Niks voor mij deze 'ellende') Hondjes en vriendje zitten nu bij de kapper, nog 27 uur en dan ben ik Michaël zijn vrouw Wat een raar idee!!!!
pi_53514037
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:28 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Van mij mag het nu wel zover zijn hoor!! (Ook omdat ik net mijn nagels heb laten doen, en nog een paar uur eigenlijk niks mag doen Niks voor mij deze 'ellende') Hondjes en vriendje zitten nu bij de kapper, nog 27 uur en dan ben ik Michaël zijn vrouw Wat een raar idee!!!!
Maar wel een leuk idee! voor ik het vergeet wens ik jullie alvast heeeel veeeel plezier morgen!
pi_53516957
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Fannetje het volgende:

[..]

http://www.corrinep.nl/

Ik moet zeggen dat mond tot mondreclame ook heel veel doet, we hebben heel veel positieve verhalen over deze fotograaf gelezen/gehoord. En we hebben haar ontmoet en haar werk gezien. Het sprak ons gewoon heel erg aan. Ach, je trouwt ook maar één keer toch? Sommige mensen geven dat geld weer uit aan een jurk van 2000 euro, of een dure trouwauto.
Ze maakt wel hele mooie foto's.

Maar ik vind het wel veel geld. Ik ben daar waarschijnlijk ook gewoon te nuchter voor om zoveel waarde aan foto's te hechten. Ik vind het wel altijd heel leuk om van anderen zo'n album te bekijken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_53525170
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:29 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Maar wel een leuk idee! voor ik het vergeet wens ik jullie alvast heeeel veeeel plezier morgen!
Dank je ! Ik kom morgen nog wel even koekeloeren hier.
pi_53526211
Alvast héééél veel plezier, Bianca! En Michael natuurlijk ook

Geniet ervan!
pi_53527539
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:28 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Krijgen de honden ook een mooi kapseltje? Ik wil die van mij eigenlijk wel mee op een paar bruidsfoto's,lijkt me wel grappig

Hele fijne dag morgen!!!
01-08-2008
pi_53527648
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:11 schreef draculettetje het volgende:
wij doen geen receptie, maar hebben dan ook zo'n 70 daggasten en voor de avond ongeveer net zoveel.
kwam wel wat linkjes tegen van fotografen! (of is dat met een v?)
kan ik meteen even kijken want die moeten we dus ook nog!
Wij hebben dinsdagavond een afspraak bij fotostudio/fotograaf Beekpark hier in APeldoorn.Bij een collega van me hadden ze ze gemaakt,zal laten weten of het wat was enzo.
01-08-2008
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:18:37 #87
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53535607
Veel plezier vandaag Bianca en Michael..

ik ben de volgende dan die aan de beurt is ...
pi_53536341
Dank jullie wel allemaal! We hebben redelijk lekker geslapen, voor zessen even wakker geweest omdat hondje Diever zich blijkbaar verslikte en daar even niet meer uitkwam en toen weer in slaap gevallen tot 08:30. Onze voorgevel is blijkbaar versierd want we zien door het melkglas slingers en hartjesvormige balonnen hangen!

En Pure-Poisson de hondjes aan helaas niet mee, hier hebben we lang en hard over nagedacht maar aangezien ze volledig verwend en verziekt zijn luisteren ze amper en bedelen ze enorm, dus Michael was (terecht) bang dat we ons alleen maar aan ze gingen storen. Wel gaat de fotograaf wat foto's verwerken van ze in de presentatie. Maar goed, zij zijn wel de enige die meegaan op huwelijksreis

Ze gaan sowieso een keer of 5 per jaar naar de kapper, ook altijd als we op vakantie gaan, dan zijn ze lekker kort.

Ik ga eens even naar de bakker een lekker ontbijtje voor ons halen, om 10.30 staan mijn getuiges voor de deur!
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:17:34 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_53536400
Veel plezier!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53536425
Heel veel plezier Bianca en Michael, maak er een onvergetelijke dag van!
pi_53536739
Heel veel plezier Bianca en Michael
pi_53541201
Veel plezier bianca en michael!!

Sinds eergisteren in ondertrouw gegaan.
pi_53541286
Nogmaals veel plezier vandaag bianca en michael!

En sjimz gefeli! wanneer ga je trouwen (of behoor ik dat al te weten?)
pi_53541319
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:38 schreef draculettetje het volgende:
Nogmaals veel plezier vandaag bianca en michael!

En sjimz gefeli! wanneer ga je trouwen (of behoor ik dat al te weten?)
Ik ga op 29 februari 2008 trouwen.
En dat behoor je niet te weten hoor, ik heb het ongeveer een topic of 10 geleden terloops gemeld maar niet meer dan dat.
Nu het steeds dichterbij komt zal ik hier wat vaker aanwezig zijn.
pi_53541369
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ga op 29 februari 2008 trouwen.
En dat behoor je niet te weten hoor, ik heb het ongeveer een topic of 10 geleden terloops gemeld maar niet meer dan dat.
Nu het steeds dichterbij komt zal ik hier wat vaker aanwezig zijn.
Ow ja toen poste ik niet hier, al duurt het voor mij wel idd nog wat langer ha ha
tijd kan dan snel gaan ineens he
pi_53543360
Ik ga over een half uurtje naar mijn eerste bruidsmodezaak. Ik ben heel benieuwd (en ook wel een beetje zenuwachtig)!
pi_53550341
Zo, ik ben er weer.

En echt een ontzettend mooie bruidsjurk gevonden! Plus een ontzettend aardige verkoopster, die absoluut niet aandrong.
Ik heb nog twee andere afspraken staan, maar twijfel zelfs of die nog wel nodig zijn
pi_53550540
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:38 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben er weer.

En echt een ontzettend mooie bruidsjurk gevonden! Plus een ontzettend aardige verkoopster, die absoluut niet aandrong.
Ik heb nog twee andere afspraken staan, maar twijfel zelfs of die nog wel nodig zijn
hihi goed gevoel moet dat geven ja, kijken kan nooit kwaad denk ik altijd maar als je helemaal zeker van de jurk bent die je nu gezien hebt.
Oke ik snap je twijfel!
pi_53569644
* Rekkie en partner gaan ook trouwen.... het zal eind augustus begin september 2008 worden
pi_53569682
Proficiat Fannetje met jouw succesverhaal uit de bruidsmodezaak Heerlijk gevoel hé om te weten dat er een jurk bestaat die je zo mooi vindt

Proficiat Rekkie met de trouwplannen. Ben je al bezig met de organisatie van jullie huwelijk? En hoe zie je het allemaal gebeuren? Enkel voor de wet? Of ook een kerkelijk huwelijk? Een groot feest of liever intiem?
pi_53569741
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:13 schreef leonieke het volgende:
Proficiat Rekkie met de trouwplannen. Ben je al bezig met de organisatie van jullie huwelijk? En hoe zie je het allemaal gebeuren? Enkel voor de wet? Of ook een kerkelijk huwelijk? Een groot feest of liever intiem?
Groot feest en inderdaad ook een kerkelijk huwelijk (al was het alleen voor de sfeer).
Ik heb mijn aanstaande vrouw vandaag pas gevraagd, dus we gaan nu enorm plannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')