abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:33:18 #201
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53929475
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef khiel het volgende:
dag mensen ja gisteren was hier feest en die dames wouwden de foto's zien ,
aleen die twijfelde nog die dachten foto shop maar darana moest het shirt uit en vonden ze het toch wel wat
De ergste fout even benadrukt.

Jongen is meteen van zijn voetstuk gevallen voor mij. Hij staat in het geciteerde topic in FOT afgebeeld als een regelrechte hunk, en dat is ie natuurlijk ook. Maar ik kan niet tegen hunks met een grammaticale afwijking.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:42:41 #202
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53929652
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

De ergste fout even benadrukt.

Jongen is meteen van zijn voetstuk gevallen voor mij. Hij staat in het geciteerde topic in FOT afgebeeld als een regelrechte hunk, en dat is ie natuurlijk ook. Maar ik kan niet tegen hunks met een grammaticale afwijking.
Dit is bijna een apart topic waard. Ik kan geen mensen aantrekkelijk vinden die te veel spelfouten maken.
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:57:47 #203
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53929966
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dit is bijna een apart topic waard. Ik kan geen mensen aantrekkelijk vinden die te veel spelfouten maken.
Dat bedoelde ik ook.

We gaan nog even verder.....
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:

ik ben meer voor de leive vrede bewaren dan enzo, en er maar vanuitgaande dat het neit zo bedoeld is.
Frappant, twee keer dezelfde fout.
quote:
Het ging er mij om dat je mijns opzicht overkwam dat kinderen nu eenmaal spontaan moeten zijn, en als mijn dochtertje spontaan is naar jouw zoontje duw je haar weg en ga je als ze op een halve meter afstand is met je ogen draaien en zuchten, nou sorry ik vind dat idioter omdat dat bewust egbeurt als iemand door een beperking een foute reactie heeft , die zij later nog eens inziet en grif toegeeft dat ze er aan moet werken.

oxy zal ook toch eens spullen uiot de stad nodig hebben of een boodschap moeten doen, oxy wil er ook wel eens uit. Waarom zou ze dat niet mogen omdat ze dan een risico loopt,
Risico's loop je altijd met wat dan ook je kunt dingen niet altijd voorkomen helaas.
En wat betreft dat schoppen is niet haar normale manier van reageren., dit gebeurde nu eenmalig, en ja misschien verschil ik hierin van gedachtes/mening.
Maar assirtiviteit trainings etc. en dingen leren zoals dit.. leer je het beste in de praktijk.

Ik ben in sociale gezelschappen erg timide op emzelf en durf niets.. diegene die er de eerste alswel de tweede keer bij waren hebben wel verschil gezien/gemerkt denk ik.

Ik zou ook schrikken en boos worden. maar omdat ik een poosje terug in dezelfde schonen stond als oxy soort van snap ik het wel.
Alleen ik sloeg een kind tegen de hand het ijs uit de hand om mijn kind te beschermen in een reflex mepte ik. Terwijl ik abasoluut nooit mijn kind zou slaan of geweld genruik.
Het was niet hoe mijn normale ik reageerde zeg maar.
En ik denk ook niet dat oxy met haar normale ik reageerde ze schrok net als ik.
Pffffffffffff, hoeveel moeite kost het om een beetje aandacht aan je posts te spenderen??
pi_53932546
Brommer certificaat oefen examen.

Ik had vroe ger een boek je waar in tussen ie de re let ter greep een spa tie stond. Ik vond dat ver rot moei lijk le zen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 14 oktober 2007 @ 20:57:16 #205
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53932654
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 20:52 schreef sigme het volgende:
Brommer certificaat oefen examen.

Ik had vroe ger een boek je waar in tussen ie de re let ter greep een spa tie stond. Ik vond dat ver rot moei lijk le zen.
Niet zo-een-tje met streep-jes?
Als-of je naar je o-ma met een ge-schie-de-nis van car-di-o-vas-cu-lai-re her-sen-bloe-ding-en zit te lui-ste-ren.
pi_53932812
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 20:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Niet zo-een-tje met streep-jes?
Als-of je naar je o-ma met een ge-schie-de-nis van car-di-o-vas-cu-lai-re her-sen-bloe-ding-en zit te lui-ste-ren.
Nee maar het was wel een boek je over je zus en dat maak te het wel ex tra las tig .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53934081
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat je muziekale kennis zo beperkt is is sneu te noemen maar dat je Keane werkelijk een van de beste bands van 10 jaar vind is onvergevelijk.
quote:
Ik dacht dat dat mocht. Is me ooit op de basisschool verteld.
(Al was dat wel met het voorbeeld 'ongelooflijk-ongelovelijk".)
pi_53936167
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Ik kan niet neuken met iemand die zegt: "Ik houdt van je".
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:16:33 #209
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_53936286
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:12 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Ik kan niet neuken met iemand die zegt: "Ik houdt van je".
Je kunt die persoon natuurlijk ook gewoon even de mond volstoppen, dat schijnt ook lastig te praten
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 15 oktober 2007 @ 00:05:35 #210
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_53937885
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je kunt die persoon natuurlijk ook gewoon even de mond volstoppen, dat schijnt ook lastig te praten
Tongue-in-cheek-humor. Letterlijk.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_53939784
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 10:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Eeeh...
Sloeg op:
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:28 schreef gronk het volgende:

[..]

Let maar eens op: zodra mensen meer emotionele lading aan hun teksten willen geven, dan doen ze dat in het engels. Alsof er in onze poldertaal niet genoeg extremen zitten
Alsof onze taal een poldertaal is!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53939953
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:57 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook.

We gaan nog even verder.....
[..]

Frappant, twee keer dezelfde fout.
[..]

Pffffffffffff, hoeveel moeite kost het om een beetje aandacht aan je posts te spenderen??
Jawel, je hebt wel gelijk. Maar dit is zo verschrikkelijk fout. Met veel typefouten in plaats van spelfouten, dat ik weer mededogen krijg.
Zoals ik het beoordeel is dit een mevrouw uit de lagere klassen. En hoewel we ons Nederlands niet aan haar taalbeheersing moeten aanpassen, vind ik toch dat ze recht heeft op het uiten van haar mening, net zoals jij en ik.
Ik deel je mening: een stoot met een harde g en een wegvallende eind-r die bovendien nog taalfouten maakt, die heeft voor mij afgedaan. En op sommige fora word ik verketterd omdat ik zo zeik over taalfouten van hoogopgeleide gebruikers. Maar dit vind ik toch beter te pruimen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53943214
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik dacht dat dat mocht. Is me ooit op de basisschool verteld.
(Al was dat wel met het voorbeeld 'ongelooflijk-ongelovelijk".)
Maar... 'ongelovelijk' is óók niet goed!

Er zijn inderdaad twee mogelijke spellingen, namelijk 'ongelooflijk' en 'ongelofelijk'.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:29:14 #214
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53943557
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 01:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zoals ik het beoordeel is dit een mevrouw uit de lagere klassen. En hoewel we ons Nederlands niet aan haar taalbeheersing moeten aanpassen, vind ik toch dat ze recht heeft op het uiten van haar mening, net zoals jij en ik.
En ik vind dit werkelijk te arrogant voor woorden. Ik beoordeel geschreven tekst van iemand op een internetforum niet naar klassen, maar op grappige of veelvuldige fouten. En dat alleen maar omdat het gewoon geinig is om te zien wat sommige mensen voor fraais uit hun toetsenbord krijgen.

Wat is dat voor absurd gedoe om iemand die je niet persoonlijk kent, maar slechts van wat geschreven tekst, een dergelijk etiketje op te plakken?
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:58:40 #215
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53944139
Niet mogen generaliseren:
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53958860
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:29 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En ik vind dit werkelijk te arrogant voor woorden. Ik beoordeel geschreven tekst van iemand op een internetforum niet naar klassen, maar op grappige of veelvuldige fouten. En dat alleen maar omdat het gewoon geinig is om te zien wat sommige mensen voor fraais uit hun toetsenbord krijgen.

Wat is dat voor absurd gedoe om iemand die je niet persoonlijk kent, maar slechts van wat geschreven tekst, een dergelijk etiketje op te plakken?
Bijvoorbeeld:
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]

dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:00:37 #217
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53959096
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld:
[..]
En hoe precies beoordeel ik diegene die die slordige post heeft gedaan naar klasse?? Ik vraag me alleen af waarom iemand niet wat meer aandacht aan een post kan spenderen.

Jij gooit er meteen klassenverschillen tegenaan, en beweert zomaar dat deze mevrouw van 'lagere stand' is.
pi_53959207
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En hoe precies beoordeel ik diegene die die slordige post heeft gedaan naar klasse?? Ik vraag me alleen af waarom iemand niet wat meer aandacht aan een post kan spenderen.

Jij gooit er meteen klassenverschillen tegenaan, en beweert zomaar dat deze mevrouw van 'lagere stand' is.
Oh, afgaande op de spelling kan ze ook buitenlandse zijn of dyslectisch of bijzonder ongeschoold. Maar afgaande op de beschrijving van haar eigen gedrag, vergelijk ik haar met de buren.

Voor de goede orde: met die buren heb ik liever te doen dan met die autistische afgestudeerden die boven haar wonen! En inderdaad: ik begreep je verkeerd.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:12:28 #219
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53959380
Is diet iets voor een apart topic? Zo ja, dan doe ik graag mee, want het is een machtig interessant onderwerp.
Zo word ik geacht op de universiteit niet te beoordelen op taalfouten, behalve bij Neerlandici. Maar ik had ook een keer een Duitse student die Middelnederlands deed, en daar een Nederlandse paper over schreef, en natuurlijk stonden daar fouten in, en die liet ik niet meetellen bij het cijfer, maar bij iemand die op een slechte school heeft gezeten moet ik dat wel doen.
Voer genoeg voor een topic.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:17:08 #220
42184 crew  DaMart
pi_53959489
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Floripas het volgende:
Is diet iets voor een apart topic? Zo ja, dan doe ik graag mee, want het is een machtig interessant onderwerp.
Zo word ik geacht op de universiteit niet te beoordelen op taalfouten, behalve bij Neerlandici. Maar ik had ook een keer een Duitse student die Middelnederlands deed, en daar een Nederlandse paper over schreef, en natuurlijk stonden daar fouten in, en die liet ik niet meetellen bij het cijfer, maar bij iemand die op een slechte school heeft gezeten moet ik dat wel doen.
Lijkt me een goed plan, zo'n aparte topic .

Dan kunnen we hier weer doorgaan met gniffelen om de taalfouten .
pi_53959764
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:17 schreef DaMart het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan, zo'n aparte topic .
Wel frustrerend, ben ik bang. Want zelfs als we al tot een consensus kunnen komen: wie gaat het aan de minister voorleggen?
Maar als je wat opent, doe ik wel mee.
quote:
Dan kunnen we hier weer doorgaan met gniffelen om de taalfouten .
Oh, gniffelen mag ik ook graag doen. Maar ik kreeg even de indruk, dat er een onterecht verwijt viel. Ik kan me vergist hebben, en in dat geval: sorry. Maar gezien de felle reactie ben ik niet geheel overtuigd.
pi_53960007
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Fundamentalistisch gelovig...waar haal je dat vandaan
Uit het feit dat Homosexualiteit een natuurlijke afwijking is?
natuurlijk als in in de natuur voorkomend en afwijking daar het afwijkt van de 90% norm.
Interpunctie!
quote:
Het komt idd voor bij 10% van de bevolking en vemoedelijk bij alle zoogdieren. Feit echter is dat voortbestaan van een soort gedoemd is ware het geen uitzondering. Dat houd zoals ik ook al meerdere malen toegelicht heb niet in dat je die 10% hebt te executeren echter het houd ook niet in dat democratisch gezien die 10% moet gaan lopen zeiken zeuren de dienst wil uitmaken etc.
Net zoals ik kotsmisselijk wordt van een stelletje paalzitters en tapijtvreters die met weet ik welke geslachtsdelen gaan lopen zwaaien op een rondvaart boot zou het ook geen pas hebben op in een gebied waar laten we zeggen 90% dusdanig geaard is een heteroparade te hebben hetero-pubs te beginnen etc

Net zoals je in Saoudie niet in een string gaat rondlopen doe je dat hier dus niet in een burqa om het maar eens naar een andere levenswijze door te trekken.

Wij kunnen hier in het westen wel een grote bek hebben over onze normen en waarden maar het lijkt tot het merendeel niet door te dringen dat andere landen en culturen daar geen behoefte aan hebben.

Als ze in Iran homo's willen stenigen of in afghanistan fenministische vrouwen willen hangen dan is dat naar onze maatstaven vreselijk..... Maar lands wijs lands eer zou ik zo zeggen
Laten we toch oppassen dat zogenaamde vluchtelingen (lees 5e collone immigranten) hier niet de boel versjteren voor het vrije westen.

Begrip hebben voor dat soort achterlijke waai ??? in culturen houdt zometeen in dat jij niet meer veilig over straat kan, en je vriendje welk wellicht Iran ontvlucht is, dat helemaal voor niets gedaan heeft. (Thuis had ie ook gestenigt kunnen worden)

Dat jouw normen en waarden anders zijn die van mij en we dar vrolijk over kunnen schelden is een vrijheid die we hier hebben, en die ik graag zo wil houden. Vooralsnog slaan we elkaar de kop er niet over in.
Het zou verdomde saai zijn als we het over alles eens zouden zijn.

Ik heb inderdaad iets tegen neven en nichten die een deurbeleid voeren in een bepaalde kroeg
Net zoals je mij niet zult zien in een kroeg waar een hetero beleid gevoerd zou worden
Maar die laatste regel zul je nu wel weer voor de 30 keer niet lezen
Wat een merkwaardig mengsel van standpunten en van taalgebruik! Verstandig en onverstandig, correct en Cruiffiaans! Een aanvoegende wijs vlak voor een -t-fout, hoe krijg je het voor elkaar?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:47:09 #223
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53960068
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En inderdaad: ik begreep je verkeerd.
Oh, gelukkig maar!!!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:48:57 #224
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53960091
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Floripas het volgende:
Is diet iets voor een apart topic?
quote:
Inderdaad. Open er eentje zou ik zeggen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:51:48 #225
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53960131
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Want zelfs als we al tot een consensus kunnen komen: wie gaat het aan de minister voorleggen?
Kan me niks schelen, ik woon toch in Ierland
quote:
Maar als je wat opent, doe ik wel mee.
Ik ook hoor!!
quote:
Oh, gniffelen mag ik ook graag doen. Maar ik kreeg even de indruk, dat er een onterecht verwijt viel. Ik kan me vergist hebben, en in dat geval: sorry. Maar gezien de felle reactie ben ik niet geheel overtuigd.
't Is al goed hoor

*felle reactie intrekt, wegens interpretatieverschillen. *
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:53:48 #226
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53960162
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Open er eentje zou ik zeggen
Ik ben dronken, en voorts is het geen grappige typfout.
pi_53960185
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij ook al?
pi_53960212
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:

*felle reactie intrekt, wegens interpretatieverschillen. *
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:01:06 #229
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53960254
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, maar het is zeer grappig om iemand die anderen op spelfouten afrekent zelf te betrappen, hoe dronken ze dan ook zijn. Overigens is dat maar een miserabel excuus hoor
pi_53960316
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:01 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee, maar het is zeer grappig om iemand die anderen op spelfouten afrekent zelf te betrappen, hoe dronken ze dan ook zijn. Overigens is dat maar een miserabel excuus hoor
*Ter excuus van een collegadrinker*
Maar een typfout is toch anders dan een spelfout?
Al zie ik de grap er ook wel weer van in.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:20:51 #231
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53960476
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

*Ter excuus van een collegadrinker*
Maar een typfout is toch anders dan een spelfout?
Al zie ik de grap er ook wel weer van in.
Ja, je hebt gelijk!!

Typfout ontstaat uiteraard eerder in de staat waarin Floripas verkeert dan een regelrechte spelfout.
pi_53960543
"Het filmpje is dus NEP, maar hoort over te komen als 'echt'. De gedachte achter deze Viral is om zo veel mogelijk publicitijd te krijgen rondom Urban Art!"

Volgens mij zit deze gozer nog in de pubertijd.
pi_53973239
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:25 schreef Imperatore het volgende:
"Het filmpje is dus NEP, maar hoort over te komen als 'echt'. De gedachte achter deze Viral is om zo veel mogelijk publicitijd te krijgen rondom Urban Art!"

Volgens mij zit deze gozer nog in de pubertijd.
pi_53975166
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Interpunctie!
[..]

Wat een merkwaardig mengsel van standpunten en van taalgebruik! Verstandig en onverstandig, correct en Cruiffiaans! Een aanvoegende wijs vlak voor een -t-fout, hoe krijg je het voor elkaar?
Onder andere: dikke vingers, en al een tijd weg uit Nederland.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:04:24 #235
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53975989
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:33 schreef Treinhomo het volgende:
't Is duidelijk: jij vat 'm niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53977078
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:04 schreef Rewimo het volgende:
't Is duidelijk: jij vat 'm niet
Dat waag ik te betwijfelen.
pi_53978597
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Onder andere: dikke vingers, en al een tijd weg uit Nederland.
Ja, ik las net dat hij in Ulster woont. Maar vond hij het kort geleden nog mijn linkse schuld dat hij dagelijks in de file staat. Dus ik nam aan dat hij in Nederland woonde. Misschien vergis ik me en was dat iemand anders.
Ook wel kenmerken van drankgebruik, als je het mij vraagt.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:49:28 #238
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53980182
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat lach je nouw?
zo diep en intens?
wenie maar ik wordt wantrouwig opeens..
lig dit aan mijn?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:09:15 #239
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_53983862
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:34 schreef zaans_boefje het volgende:
Lieve lieve TS, je hebt gelijk. zoals jij het in de OP beschrijft helemaal absoluut gelijk.
Echter is dat JOUW waarheid, maar het klopt nog steeds...

Je beweert ook dat je alleen terug schold, wat een raar volk in dat VBL dat ze zomaar beginnen met schelden, waarop jij het terug doet.

Ik heb de bewuste topic(s) niet gelezen, VBL introduceert me geen flikker, idem van basten of hij nou coach blijft of niet, ik blijf ademen en slapen.

Gezien alle reactie's hier stel ik mij de vragen
1) zie je het allemaal niet wat te eenzijdig? (jouw zijde)
2) zomaar begint iedereen te schelden en jij scheld terug, waarom begonnen ze te schelden?
3) als de TT sarcastisch bedoelt is en jij hapt en gaat vervolgens een heel topic op niet begrepen sarcasme in, kan me dan voorstellen dat gebeurt wat er gebeurt is, schelden en waarschuwen enz...

Kan jij de situatie eens anders bekijken? stel je bent mij, een user zonder gevoelens tav voetbal en van Basten, hoe ziet dat eruit? wat zie je dan?

Wat mooi, een leermoment

*even stil is*
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_53988819
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:57 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Hogere ziektekosten?

Ga toch weg man, die dikke mensen hebben veel vaker iets.
Ik rook als 17 jaar en ben zins dien nooit bij de doktor geweest.
Daarnaast maakt ze zich natuurlijk schuldig aan de drogreden van selectieve waarneming.
pi_53989382
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 05:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja ' heeft alleen goede marketing nodig' zeg je dan, maar dan moet je wel van verre huize komen en ik denk niet dat je de skills daarvoor hebt.
pi_54000007
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:06 schreef warmHart het volgende:

[..]

Het is mogelijk, maar naar mijn onderzoek is Jezus uit het Jodendom, tegen het misbreuk van het geloof gaan spreken.
En daar bij mijn geloof is niet voor mij, maar naar de ander.
En als de Jezus volgelingen, nu is willen geloven naar hun eigen boek! uit alle volkeren zullen zij samen komen om het goede boven de mislijdende macht te stellen.
ons in het leven naar elkander herstellen, niet van of voor maar naar en met het goede in elkander.
zo wel de Thora , bijbel en Koran zijn geschreven, met de leugen in de waarheid.
warmHart
Nog los van de rest van de tekst (er zijn in deze discussie nog wat meer berichten van hem!): ik vond de mis wel eens saai of lang, meer breken of lijden eraan kan ik me toch niet goed voorstellen.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:18:36 #243
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_54001345
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:10 schreef CecilBDemented het volgende:
dan refreshed de pagina dan zie je heel even new top/reageer druk gouw esc
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_54002479
@ Pien 85:

'Introduceert' wordt voor de grap gebezigd in plaats van 'interesseert'. Ik ben er van overtuigd dat dit dus met opzet zijn woordkeuze is geweest. Echter lees je over de volgende zaken heen. Dus beter je huiswerk doen juffie.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:34 schreef zaans_boefje het volgende:
Lieve lieve TS, je hebt gelijk. zoals jij het in de OP beschrijft helemaal absoluut gelijk.
Echter is dat JOUW waarheid, maar het klopt nog steeds...

Je beweert ook dat je alleen terug schold, wat een raar volk in dat VBL dat ze zomaar beginnen met schelden, waarop jij het terug doet.

Ik heb de bewuste topic(s) niet gelezen, VBL introduceert me geen flikker, idem van basten of hij nou coach blijft of niet, ik blijf ademen en slapen.

Gezien alle reactie's hier stel ik mij de vragen
1) zie je het allemaal niet wat te eenzijdig? (jouw zijde)
2) zomaar begint iedereen te schelden en jij scheld terug, waarom begonnen ze te schelden?
3) als de TT sarcastisch bedoelt is en jij hapt en gaat vervolgens een heel topic op niet begrepen sarcasme in, kan me dan voorstellen dat gebeurt wat er gebeurt is, schelden en waarschuwen enz...

Kan jij de situatie eens anders bekijken? stel je bent mij, een user zonder gevoelens tav voetbal en van Basten, hoe ziet dat eruit? wat zie je dan?

Wat mooi, een leermoment

*even stil is*
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:56:49 #245
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54004414
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:19 schreef Imperatore het volgende:
@ Pien 85:

'Introduceert' wordt voor de grap gebezigd in plaats van 'interesseert'. Ik ben er van overtuigd dat dit dus met opzet zijn woordkeuze is geweest. Echter lees je over de volgende zaken heen. Dus beter je huiswerk doen juffie.
[..]

Ik heb een excuus Kwam de post tussen t overgeven door tegen (niet smakelijk I know )
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:20:06 #246
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54004730
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het een beetje moeilijk hier iets over te zeggen, ik krijg een beetje een ontoepasselijk medelijden dat ik niet kan plaatsen...
Volgens mij bedoelt hij plaatsvervangende schaamte
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:43:14 #247
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54005096
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:43 schreef Dagonet het volgende:
Hét grootste probleem van POL is tenslotte nog altijd de vaste groep users die elkaar al 24.000 keer tot op het bot heeft uitgekauwd op hun standaard stokpaardjes
Overdrachtelijke klusterneuk.
Ik kan je aanraden het even voor je proberen te zien.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:44:52 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54005125
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij plaatsvervangende schaamte
Ik heb last van een ongedefinieerde emotie.
pi_54005147
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:33 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54005187
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:19 schreef Imperatore het volgende:
@ Pien 85:

[..]
Laat ik er nu eens van overtuigd zijn dat ze niet over die fouten heen heeft gelezen. Ik weet namelijk dat ze de TT en OP heeft gelezen, waarin wordt gesproken over originele fouten. Dt- en apostroffouten zijn al lang niet origineel meer, en worden derhalve meestal niet gehighlight in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')