Met flash geheugen kan je dit echt vergeten als je én een scherpe prijs én beschikbaarheid wil garanderen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef RijstNatie het volgende:
ik bedoel dat ik wel met een voorraad werk, dus de klant gaat niet lang wachten(1dag), bij een bepaald voorraad niveau zal ik nieuwe inkopen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb trouwens wel een ideetje voor je. Een soort pizzeria maar dan op het gebied van gebak
Dus stel je gaat s'avonds filmpje kijken met je familie of vriendin/vriend en je hebt zin in gebak ..
Dan je bel je en binnen no time word het thuis bezorgd .
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:36 schreef Rapaille het volgende:
Nou ok, ik geef je een tip: producten waar mensen zich voor schamen om in de winkel te kopen doen het ook altijd goed op internet.
kijk hier heb ik wat aan, bedankt !quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef soylent het volgende:
Ik heb zelf geen webwinkel, maar ik heb vele webwinkels opgezet voor klanten, en heb lief en leed met ze gedeeld in hun handeltje.
Als ik wat tips zou moeten geven:Google ads zijn extreem belangrijk. Bijna iedereen begint zijn zoekactie op Google. Koop relevante adwords en reserveer maandelijks een bedrag hiervoor. (Afhankelijk van hoe niche je product is zou ik suggereren een bedrag tussen de 50 en 250 euro per maand) Is er een bepaalde website of forum die door je publiek wordt bezocht, probeer daar dan op te adverteren. Doe dit ALLEEN als je zeker weet dat je doelgroep daar regelmatig zit, anders is het weggegooid geld. (Denk aan 50 tot 200 euro per maand) In het begin moet je je invechten. Je naam moet bekend worden. Doe daarom een paar ludieke acties of aanbiedingen. Bijvoorbeeld, ga een partnership aan met een site zodat ze iets van je mogen weggeven. Richt je je op Nederland? Probeer in een KvK-krantje te komen. Ze hebben vaak artikelen over innovatieve "jonge ondernemers" enzo. Zorg dat je klanten over je praten op vergelijkingssites. Als iemand een positief bericht of een bedankje mailt, maak daar dan meteen gebruik van en schrijf iets terug als: "Dank u voor uw positieve woorden! Wij zouden het leuk vinden als u misschien een reactie kunt achterlaten op: <url van een ratingsite / ervaringensite, etc.>". Werkt vrijwel altijd. Regel zo veel mogelijk links naar jouw site. Link erheen waar je kan. Goed voor je Google ranking.
Je kunt zoveel promoten als je wilt, maar als je geen toegevoegde waarde hebt waarmee je je onderscheidt van de gevestigde orde mislukt het nog. Maar inderdaad, wie niet waagt die niet wint.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef RijstNatie het volgende:
niet geprobeerd is altijd mis, in het begin zal er veel tijd inzitten, loopt het niet dan heeft het relatief gezien geen grote investeringsrisico gelopen voor mezelf.
ik kan de goederen altijd wel op een of andere manier kwijt daar ben ik zeker van, al dan niet met winst tegen de inkoopprijs.
zoals ik al eerder bedacht is marketing en promotie het belangrijkste in dit geval.
je kan het ook zien, als je een real life winkel opent in een bepaalde stad, dan bereik je maar een klein gedeelte van je doelgroep in dat gebied. De kosten vet hoog en daardoor gaan steeds meer van die winkeltjes dicht. Bij een webwinkel heb je ene groter potentieel bereik tegen lagere kosten.
Internetaankopen stijgen ook elk jaar en dat geldt natuurlijk helemaal voor producten waar niet veel service bij verleend hoeft te worden. Ik zou bijv niet zo snel kleren verkopen via internet omdat mensen die toch moeten passen.
Dat ongetwijfeld, maar dit is mijn vak en ik weet hoe je er veel geld mee kan verdienen en dat doe ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:58 schreef klausch het volgende:
Jij = sukkel?
Een gebakkeria! GENUENIAAL!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb trouwens wel een ideetje voor je. Een soort pizzeria maar dan op het gebied van gebak
Dus stel je gaat s'avonds filmpje kijken met je familie of vriendin/vriend en je hebt zin in gebak ..
Dan je bel je en binnen no time word het thuis bezorgd .
Volgens mij gaat het qua verkoop goed als je met 3 factoren rekening houdt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:38 schreef THC1 het volgende:
Ik verkoop ook electronica via een webwinkel op internet (computeronderdelen) en dat loopt zeer goed, terwijl de producten bij 100en andere webwinkels ook te koop zijn. Het gaat gewoon om goede reclame.
Lollercopters!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef BrauN het volgende:
Wat 'n kerel.
MP4-spelers, SD-cards, voor de marges sieraden erbij. Muhaha.
Serieus, als je als starter een webshop start, zorg dan voor een product wat in Nederland nog niet makkelijk te verkrijgen is maar waar wel een potentiele markt voor is... Importeer iets. Durf eens iets. Je huidige idee is natuurlijk bagger in het kwadraat.
Echt waar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef RijstNatie het volgende:
Chinese teringzooi?
tegenwoordig komt zowat alles uit china hoor, ook de dure merken en stuff
Als je dat stomme logo links onder weg haalt dan is het idd best ok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef notunreal het volgende:
Ik heb er 1 gemaakt voor het bedrijf waar ik werk.. Gemaakt met shopfactory, makkelijk programma, veel templates. Kijk maar is op www.kostertechniek.com. De site is 2 weken geleden gemaakt, ben er nog druk mee bezig..
Je bent vergeten de transportkosten in de berekeningen mee te nemen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef YvY99 het volgende:
Ook een poging gewaagd met Hello Kitty spulletjes.
Maar de site ziet er niet super uit.
Een voordeel, de site is gratis!
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/cutestuff
Voorwaarden?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:00 schreef YvY99 het volgende:
voorwaarden
Tekstje op de welkompagina bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:00 schreef YvY99 het volgende:
Jij hebt de voorwaarden zeker niet goed gelezen!
Maar toch bedankt.
Ja ook, maar voordat je een bestelling plaatst: ga je ook accoord met de voorwaarden. Ik denk dat je die niet gelezen hebt. Ik heb iig voor de zekerheid er standaard verzendkosten aangehangen, is wel beter. Bedankt iig!quote:Op donderdag 15 november 2007 09:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tekstje op de welkompagina bedoel je?Gaat mij erom dat ik een bestelling kon plaatsen zonder dat er verzendkosten bij komen, formeel gezien heb je na het bestellen een overeenkomst dus zou je mij moeten leveren voor het bedrag dat op de factuur staat.
Kan zijn dat ik erover heen heb gelezen, zal je niet opzadelen met nog een nutteloze order dus ik ga ze niet zoeken.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:07 schreef YvY99 het volgende:
[..]
Ja ook, maar voordat je een bestelling plaatst: ga je ook accoord met de voorwaarden. Ik denk dat je die niet gelezen hebt. Ik heb iig voor de zekerheid er standaard verzendkosten aangehangen, is wel beter. Bedankt iig!
Jij schijnt hier heel wat van af te weten. Ik wil graag weten als mensen zich op je webshop moeten inschrijven om te kunnen bestellen en daarbij ook hun email adres moeten vermelden, komt dat gelijk aan een toestemming om hun persoonsgegevens te mogen opslaan? Als ik klanten na hun aankoop nog eens wil benaderen moet ik daarvoor toestemming vragen? Hoe formuleer je zo een vraag om toestemming? Hoop dat iemand hier al ervaring mee heeft?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef soylent het volgende:
Ik heb zelf geen webwinkel, maar ik heb vele webwinkels opgezet voor klanten, en heb lief en leed met ze gedeeld in hun handeltje.
Als ik wat tips zou moeten geven:Google ads zijn extreem belangrijk. Bijna iedereen begint zijn zoekactie op Google. Koop relevante adwords en reserveer maandelijks een bedrag hiervoor. (Afhankelijk van hoe niche je product is zou ik suggereren een bedrag tussen de 50 en 250 euro per maand) Is er een bepaalde website of forum die door je publiek wordt bezocht, probeer daar dan op te adverteren. Doe dit ALLEEN als je zeker weet dat je doelgroep daar regelmatig zit, anders is het weggegooid geld. (Denk aan 50 tot 200 euro per maand) In het begin moet je je invechten. Je naam moet bekend worden. Doe daarom een paar ludieke acties of aanbiedingen. Bijvoorbeeld, ga een partnership aan met een site zodat ze iets van je mogen weggeven. Richt je je op Nederland? Probeer in een KvK-krantje te komen. Ze hebben vaak artikelen over innovatieve "jonge ondernemers" enzo. Zorg dat je klanten over je praten op vergelijkingssites. Als iemand een positief bericht of een bedankje mailt, maak daar dan meteen gebruik van en schrijf iets terug als: "Dank u voor uw positieve woorden! Wij zouden het leuk vinden als u misschien een reactie kunt achterlaten op: <url van een ratingsite / ervaringensite, etc.>". Werkt vrijwel altijd. Regel zo veel mogelijk links naar jouw site. Link erheen waar je kan. Goed voor je Google ranking.
interessanTe Vraag....Pquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Jij schijnt hier heel wat van af te weten. Ik wil graag weten als mensen zich op je webshop moeten inschrijven om te kunnen bestellen en daarbij ook hun email adres moeten vermelden, komt dat gelijk aan een toestemming om hun persoonsgegevens te mogen opslaan? Als ik klanten na hun aankoop nog eens wil benaderen moet ik daarvoor toestemming vragen? Hoe formuleer je zo een vraag om toestemming? Hoop dat iemand hier al ervaring mee heeft?
En? Hoe loopt je website??quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:18 schreef RijstNatie het volgende:
Zijn er hier fokkers die hun eigen internetwinkel hebben?
Hoe en wanneer zijn jullie op het idee gekomen?
Welke problemen ben je tegengekomen, en aan welke onderdelen heb je veel aandacht besteedt?
Ben van plan om zelf binnen een 6-8 maanden een webwinkel te beginnen...
Gaarne ook een linkje plaatsen als je zelf een webwinkel hebt
Is hij al een paar uur...maar hij vermijdt dit topic. Ik denk dat het niet is gelukt, wat jullie?quote:Op zondag 21 september 2008 13:53 schreef rene90 het volgende:
We zullen het zo horen, aangezien hij nog actief is op FOK
Mogelijk antwoord:quote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Is hij al een paar uur...maar hij vermijdt dit topic. Ik denk dat het niet is gelukt, wat jullie?
quote:Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mogelijk antwoord:
'De website loopt prima, de winkel echter...'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |