abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 augustus 2007 @ 21:06:00 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52126346
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef RijstNatie het volgende:
ik bedoel dat ik wel met een voorraad werk, dus de klant gaat niet lang wachten(1dag), bij een bepaald voorraad niveau zal ik nieuwe inkopen.
Met flash geheugen kan je dit echt vergeten als je én een scherpe prijs én beschikbaarheid wil garanderen.
pi_52126385
Ik heb trouwens wel een ideetje voor je. Een soort pizzeria maar dan op het gebied van gebak

Dus stel je gaat s'avonds filmpje kijken met je familie of vriendin/vriend en je hebt zin in gebak ..
Dan je bel je en binnen no time word het thuis bezorgd .
pi_52126416
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb trouwens wel een ideetje voor je. Een soort pizzeria maar dan op het gebied van gebak

Dus stel je gaat s'avonds filmpje kijken met je familie of vriendin/vriend en je hebt zin in gebak ..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:16:31 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52126642
Ik heb zelf geen webwinkel, maar ik heb vele webwinkels opgezet voor klanten, en heb lief en leed met ze gedeeld in hun handeltje.

Als ik wat tips zou moeten geven:

• Google ads zijn extreem belangrijk. Bijna iedereen begint zijn zoekactie op Google. Koop relevante adwords en reserveer maandelijks een bedrag hiervoor. (Afhankelijk van hoe niche je product is zou ik suggereren een bedrag tussen de 50 en 250 euro per maand)
  • Is er een bepaalde website of forum die door je publiek wordt bezocht, probeer daar dan op te adverteren. Doe dit ALLEEN als je zeker weet dat je doelgroep daar regelmatig zit, anders is het weggegooid geld. (Denk aan 50 tot 200 euro per maand)
  • In het begin moet je je invechten. Je naam moet bekend worden. Doe daarom een paar ludieke acties of aanbiedingen. Bijvoorbeeld, ga een partnership aan met een site zodat ze iets van je mogen weggeven.
  • Richt je je op Nederland? Probeer in een KvK-krantje te komen. Ze hebben vaak artikelen over innovatieve "jonge ondernemers" enzo.
  • Zorg dat je klanten over je praten op vergelijkingssites. Als iemand een positief bericht of een bedankje mailt, maak daar dan meteen gebruik van en schrijf iets terug als: "Dank u voor uw positieve woorden! Wij zouden het leuk vinden als u misschien een reactie kunt achterlaten op: <url van een ratingsite / ervaringensite, etc.>". Werkt vrijwel altijd.
  • Regel zo veel mogelijk links naar jouw site. Link erheen waar je kan. Goed voor je Google ranking.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_52127180
    Nou ok, ik geef je een tip: producten waar mensen zich voor schamen om in de winkel te kopen doen het ook altijd goed op internet.
      zondag 5 augustus 2007 @ 21:47:11 #56
    144084 Schuttingbeer
    IBTL Special Ops
    pi_52127517
    Nou, ik wens je iig veel succes..

Tevens, ik heb nog een goed idee voor een onderneming!!!

Diepvriespizza bezorgen!!!

dan lever je dus een pizza vet goedkoop af (in vergelijking met warme pizza's) en dan kunnen mensen 'm zelf opwarmen

ik dacht eraan toen ik zelf geen eten in huis had
    Wie, ik?
    pi_52127741
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 21:36 schreef Rapaille het volgende:
    Nou ok, ik geef je een tip: producten waar mensen zich voor schamen om in de winkel te kopen doen het ook altijd goed op internet.
    ***** Kraak.....
    pi_52127771
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef soylent het volgende:
    Ik heb zelf geen webwinkel, maar ik heb vele webwinkels opgezet voor klanten, en heb lief en leed met ze gedeeld in hun handeltje.

• Google ads zijn extreem belangrijk. Bijna iedereen begint zijn zoekactie op Google. Koop relevante adwords en reserveer maandelijks een bedrag hiervoor. (Afhankelijk van hoe niche je product is zou ik suggereren een bedrag tussen de 50 en 250 euro per maand)
  • Is er een bepaalde website of forum die door je publiek wordt bezocht, probeer daar dan op te adverteren. Doe dit ALLEEN als je zeker weet dat je doelgroep daar regelmatig zit, anders is het weggegooid geld. (Denk aan 50 tot 200 euro per maand)
  • In het begin moet je je invechten. Je naam moet bekend worden. Doe daarom een paar ludieke acties of aanbiedingen. Bijvoorbeeld, ga een partnership aan met een site zodat ze iets van je mogen weggeven.
  • Richt je je op Nederland? Probeer in een KvK-krantje te komen. Ze hebben vaak artikelen over innovatieve "jonge ondernemers" enzo.
  • Zorg dat je klanten over je praten op vergelijkingssites. Als iemand een positief bericht of een bedankje mailt, maak daar dan meteen gebruik van en schrijf iets terug als: "Dank u voor uw positieve woorden! Wij zouden het leuk vinden als u misschien een reactie kunt achterlaten op: <url van een ratingsite / ervaringensite, etc.>". Werkt vrijwel altijd.
  • Regel zo veel mogelijk links naar jouw site. Link erheen waar je kan. Goed voor je Google ranking.
  • kijk hier heb ik wat aan, bedankt !
    Nothing to see here, carry on
    pi_52128014
    Hoe je het ook went of keert, TS, de scepsis in dit topic is niet volledig onterecht. Elektronica wordt op internet uitgebreid aangeboden door tig webshops. Ik denk dat het een starter maar zelden lukt om daar een voet tussen de deur te krijgen, daarbij komt dat je te gemakkelijk denkt. Een voorraad onderhouden kost geld, en vooral in deze sector waarin je zo moeilijk succesvol wordt zou ik die gok niet wagen.

Weet je wat jij zou moeten doen?
    pi_52128695
    niet geprobeerd is altijd mis, in het begin zal er veel tijd inzitten, loopt het niet dan heeft het relatief gezien geen grote investeringsrisico gelopen voor mezelf.

ik kan de goederen altijd wel op een of andere manier kwijt daar ben ik zeker van, al dan niet met winst tegen de inkoopprijs.

zoals ik al eerder bedacht is marketing en promotie het belangrijkste in dit geval.
    je kan het ook zien, als je een real life winkel opent in een bepaalde stad, dan bereik je maar een klein gedeelte van je doelgroep in dat gebied. De kosten vet hoog en daardoor gaan steeds meer van die winkeltjes dicht. Bij een webwinkel heb je ene groter potentieel bereik tegen lagere kosten.

Internetaankopen stijgen ook elk jaar en dat geldt natuurlijk helemaal voor producten waar niet veel service bij verleend hoeft te worden. Ik zou bijv niet zo snel kleren verkopen via internet omdat mensen die toch moeten passen.
    pi_52129023
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef RijstNatie het volgende:
    niet geprobeerd is altijd mis, in het begin zal er veel tijd inzitten, loopt het niet dan heeft het relatief gezien geen grote investeringsrisico gelopen voor mezelf.

ik kan de goederen altijd wel op een of andere manier kwijt daar ben ik zeker van, al dan niet met winst tegen de inkoopprijs.

zoals ik al eerder bedacht is marketing en promotie het belangrijkste in dit geval.
    je kan het ook zien, als je een real life winkel opent in een bepaalde stad, dan bereik je maar een klein gedeelte van je doelgroep in dat gebied. De kosten vet hoog en daardoor gaan steeds meer van die winkeltjes dicht. Bij een webwinkel heb je ene groter potentieel bereik tegen lagere kosten.

Internetaankopen stijgen ook elk jaar en dat geldt natuurlijk helemaal voor producten waar niet veel service bij verleend hoeft te worden. Ik zou bijv niet zo snel kleren verkopen via internet omdat mensen die toch moeten passen.
    Je kunt zoveel promoten als je wilt, maar als je geen toegevoegde waarde hebt waarmee je je onderscheidt van de gevestigde orde mislukt het nog. Maar inderdaad, wie niet waagt die niet wint.
      † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 00:50:14 #62
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_52132646
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 20:58 schreef klausch het volgende:
    Jij = sukkel?
    Dat ongetwijfeld, maar dit is mijn vak en ik weet hoe je er veel geld mee kan verdienen en dat doe ik ook
    Carpe Libertatem
      † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 00:51:15 #63
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_52132659
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Fastmatti het volgende:

Een gebakkeria! GENUENIAAL!
    Carpe Libertatem
    pi_52132699
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Een gebakkeria! GENUENIAAL!
    Die zelfafbakpizza's lijkt me dan wel weer een goed idee.
    ***** Kraak.....
    pi_52138814
    Dat is een beetje zoals de pilskoerier
    pi_52138850
    Ik verkoop ook electronica via een webwinkel op internet (computeronderdelen) en dat loopt zeer goed, terwijl de producten bij 100en andere webwinkels ook te koop zijn. Het gaat gewoon om goede reclame.
      maandag 6 augustus 2007 @ 13:52:48 #67
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_52139216
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 13:38 schreef THC1 het volgende:
    Ik verkoop ook electronica via een webwinkel op internet (computeronderdelen) en dat loopt zeer goed, terwijl de producten bij 100en andere webwinkels ook te koop zijn. Het gaat gewoon om goede reclame.
    Volgens mij gaat het qua verkoop goed als je met 3 factoren rekening houdt.
    1. Mensen moeten je kunnen vinden. Dit bereik je met veel reclame e.d.
    2. De service die je biedt moet enorm goed zijn (zonder problemen ruilen, goede technische kennis bij vragen per email, snelle levertijden, etc.)
    3. De prijs moet niet te veel ontlopen met de concurrent. Tegenwoordig kan je met een beetje google 100den andere aanbieders vinden. Je prijs kan best wat hoger zijn als de concurrent mits het bovenstaande goed zit. De prijs kan echter niet heel veel ontlopen met de concurrent. Dan bestellen mensen net zo makkelijk ergens anders.

Voor de rest moet je vooral bij elektronica rekening houden met kwaliteit van de spullen die je inkoopt. Een goede service leveren kan je niet volhouden wanneer je rommel verkoopt waarvan 50% weer terugkomt met defecten (lees, geen chinese teringzooi met vage dubieuze namen) en de doorlooptijd. Jeweetwel, datgene waar Swetsenegger het over had. Je zit zo vast aan dure spullen die gedumpt worden omdat ze al een generatie verder zijn. Dat kost je echt heel veel geld.
    pi_52169597
    Chinese teringzooi?

tegenwoordig komt zowat alles uit china hoor, ook de dure merken en stuff
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:07:40 #69
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_52171111
    Jij was toch die knul die shit ging verkopen wat hij op tvshoppings ook verkocht werd?
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:19:54 #70
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_52179980
    Wat 'n kerel.

MP4-spelers, SD-cards, voor de marges sieraden erbij. Muhaha.

Serieus, als je als starter een webshop start, zorg dan voor een product wat in Nederland nog niet makkelijk te verkrijgen is maar waar wel een potentiele markt voor is... Importeer iets. Durf eens iets. Je huidige idee is natuurlijk bagger in het kwadraat.
    pi_52180092
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef BrauN het volgende:
    Wat 'n kerel.

MP4-spelers, SD-cards, voor de marges sieraden erbij. Muhaha.

Serieus, als je als starter een webshop start, zorg dan voor een product wat in Nederland nog niet makkelijk te verkrijgen is maar waar wel een potentiele markt voor is... Importeer iets. Durf eens iets. Je huidige idee is natuurlijk bagger in het kwadraat.
    Lollercopters!
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:59:53 #72
    36431 bleiblei
    pi_52183132
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef RijstNatie het volgende:
    Chinese teringzooi?

tegenwoordig komt zowat alles uit china hoor, ook de dure merken en stuff
    Echt waar? .
    Chinese teringzooi ja.... Kopieen van merkspullen met een vaag logootje derop.
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:10:24 #73
    177966 notunreal
    Amsterdamse Football Club Ajax
    pi_52183423
    Ik heb er 1 gemaakt voor het bedrijf waar ik werk.. Gemaakt met shopfactory, makkelijk programma, veel templates. Kijk maar is op www.kostertechniek.com. De site is 2 weken geleden gemaakt, ben er nog druk mee bezig..
    Playstation 3 - This is Living!
    pi_52184986
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef notunreal het volgende:
    Ik heb er 1 gemaakt voor het bedrijf waar ik werk.. Gemaakt met shopfactory, makkelijk programma, veel templates. Kijk maar is op www.kostertechniek.com. De site is 2 weken geleden gemaakt, ben er nog druk mee bezig..
    Als je dat stomme logo links onder weg haalt dan is het idd best ok.
      woensdag 8 augustus 2007 @ 10:42:26 #75
    177966 notunreal
    pi_52191092
    Ja ik weet het, vind het zelf ook niks maar geen idee hoe ik het weg kan halen. Je zou toch denken als je een product voor zoveel geld koopt, je geen reclame hoeft te verwachten?
      woensdag 8 augustus 2007 @ 10:49:03 #76
    36431 bleiblei
    pi_52191256
    Oh en "Toeters en Bellen" ziet er wat sneu uit .
    Maar je kan nergens in de broncode "swlink.gif" vinden?
    Dan zou je dat stukje code eruit kunnen slopen.

Wat ook kan is het plaatje vervangen voor een plaatje met dezelfde kleur als de achtergrond of een leeg transparant gifje .
    Het plaatje kan je hier vinden: http://www.kostertechniek.com/contents/media/
    In die map moet je dan ff swlink.gif vervangen voor een ander plaatje natuurlijk .
    pi_52193593
    aan je reacties te zien krijg ik het idee dat je er nog niet echt over nagedacht hebt...
    Have fun...
      woensdag 8 augustus 2007 @ 12:19:04 #78
    177966 notunreal
    pi_52193877
    Het is gelukt! Ik heb swlink vervangen door een blauw plaatje.. Nu alleen nog even de vierkantjes wegwerken die je krijgt doordat je het als gif opslaat..
      maandag 17 september 2007 @ 16:26:09 #79
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_53246742
    Al langs de KvK geweest?
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
    pi_53248900
    Bedenk eerst eens waarom de potentiële klanten juist bij jou zullen gaan kopen..
      woensdag 19 september 2007 @ 15:35:16 #81
    20346 elgringo
    Valt uit vliegtuigen
    pi_53301780
    Ik heb voor Xenon BV gewerkt (eerst Xenon Webstore, is 2x failliet gegaan toen Xenon BV, is ookk failliet gegaan nu 123geheugen, 123computer, etc.) Het probleem is als je een webwinkel hebt moet je:
    - Bekend zijn
    - Vertrouwen uitstralen
    - Vertrouwen hebben

De eerste klant zal op basis van uitstraling (oa vertoruwen, looks) en natuurlijk prijs & voorwaarden wat bestellen. Als het hem/haar bevalt komt de mond op mond reclame.

Deze was bij bovengenoemde bedrijven slecht waardoor hij uiteindelijk in Radar kwam en zijn verhaal mocht doen.

Het praktische probleem met de producten die jij wil verkopen is dat:
    - er zat andere aanbieders zijn
    - jij totaal nieuw bent.

Dat laatste is dat je nog geen mond op mond reclame hebt en dat je wat primitiever bent (kwa betaalmogelijkheden (oa creditcard), verzendkosten (tnt is duur, rest kost veel omdat je weinig verstuurd) en een wat eenvoudigere site).

al met al is het hard werken voor dat je wat bekend bent.

maar de echte tips
    - Zorg voor een foutloze site voor elke browser (iig mozilla, msie en opera)
    - Zorg dat je voorwaarden er duidelijk op staan
    - Zorg dat je gegevens adres, postbus, telfoon, kvk, bank erop staan, dan kunnen mensen die controleren (mijn baas van xenon viel hierbij door de mand omdat 123computers ed op zelfde kvk nummer stondnen, en dus gekoppeld)
    - Zorg dat mensen eenvoudig kunnen betalen (rembours, directbanking (via internetbankieren banken))
    - Wees adequaat, snel en doelgericht met je contact uitwisseling. Lang wachten schept GEEN vertrouwen, incorrecte informatie nog minder.
    If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
    pi_53981835
    Sorry hoor, maar als ik zie dat je in het laatste jaar van de opleiding Small Business zit en dit topic zo lees dan vraag ik me af welk instituut dat is zodat ik dat kan mijden.

Je bent identiek aan een 16 jarige met een webshop-ideetje. Waar er echt duizenden van zijn.

Iemand geeft het advies om producten te verkopen die 'nog niet verkocht worden' en je neemt het meteen superletterlijk en bazelt over UFO's alsof je denkt aan producten die nog uitgevonden moeten worden. Nee hij bedoelde uiteraard producten die een voet op de markt aan het zetten zijn, NU nog weinig verkocht worden maar zo goed als zeker in populariteit gaan stijgen, en door daar dus vroegtijdig op in te springen kan je klein beginnen en gestaag een naam en winkel opbouwen.

Wat jij wil is je in een enorme zee van concurrentie gooien. Denk je werkelijk dat je goedkoper kan zijn? Vele giganten verkopen veel producten zelfs onder de inkoopprijs en compenseren dat met winst op andere producten. En juist bij de producten die jij noemt zijn de marges marginaal. En origineel is het al helemaal niet dus hoe wil je dan 'gezien' worden? Ja ' heeft alleen goede marketing nodig' zeg je dan, maar dan moet je wel van verre huize komen en ik denk niet dat je de skills daarvoor hebt.

En je wilt klein beginnen, en dan groeien begrijp ik. Met die producten kan je niet klein beginnen en winst maken. Want je kan het never nooit inkopen voor een prijs die je in staat stelt om het te verkopen voor een prijs die mensen gaan willen betalen (en nee niet enkel de prijsbewuste nerds - gemiddelde consument is sowieso erg prijsbewust tegenwoordig, maken gebruik van sites als kieskeurig.nl en sowieso spitten ze de huis aan huis foldertjes door). Dus zal je eerst verlies moeten maken om voet aan de grond te zetten, en voor dat heb je een startkapitaal nodig waarmee je dat kan veroorloven. Heb je dat?

Shit, ik moet uberhaupt nog starten met een HBO opleiding maar heb het idee dat ik met pure logica al meer er van snap dan jij na 4 jaar small business studie. Shocking

Wat tegenwoordig mij beter lijkt als small business is niet het verkopen van goederen maar het leveren van een praktische service.
    pi_54595544
    Ook een poging gewaagd met Hello Kitty spulletjes.
    Maar de site ziet er niet super uit.
    Een voordeel, de site is gratis!

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/cutestuff
      woensdag 14 november 2007 @ 16:13:54 #84
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_54603673
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef YvY99 het volgende:
    Ook een poging gewaagd met Hello Kitty spulletjes.
    Maar de site ziet er niet super uit.
    Een voordeel, de site is gratis!

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/cutestuff
    Je bent vergeten de transportkosten in de berekeningen mee te nemen. Oh de order met onzin moet je maar even weggooien. Hotmailadres wekt ook niet echt veel vertrouwen als enige contactmogelijkheid.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_54614674
    Jij hebt de voorwaarden zeker niet goed gelezen!
    Maar toch bedankt.
      woensdag 14 november 2007 @ 23:08:43 #86
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_54614871
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 23:00 schreef YvY99 het volgende:
    voorwaarden
    Voorwaarden? Waar?

Veel te moeilijk te vinden iig
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
    pi_54614887
    Met wat voor startkapitaal beginnen jullie eigenlijk? Of lossen jullie dat op andere manieren op?
      donderdag 15 november 2007 @ 09:03:58 #88
    17709 hollander172
    pi_54618836
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 23:00 schreef YvY99 het volgende:
    Jij hebt de voorwaarden zeker niet goed gelezen!
    Maar toch bedankt.
    Tekstje op de welkompagina bedoel je? Gaat mij erom dat ik een bestelling kon plaatsen zonder dat er verzendkosten bij komen, formeel gezien heb je na het bestellen een overeenkomst dus zou je mij moeten leveren voor het bedrag dat op de factuur staat.
    pi_54623728
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 09:03 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Tekstje op de welkompagina bedoel je? Gaat mij erom dat ik een bestelling kon plaatsen zonder dat er verzendkosten bij komen, formeel gezien heb je na het bestellen een overeenkomst dus zou je mij moeten leveren voor het bedrag dat op de factuur staat.
    Ja ook, maar voordat je een bestelling plaatst: ga je ook accoord met de voorwaarden. Ik denk dat je die niet gelezen hebt. Ik heb iig voor de zekerheid er standaard verzendkosten aangehangen, is wel beter. Bedankt iig!
      donderdag 15 november 2007 @ 14:34:31 #90
    17709 hollander172
    pi_54625814
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 13:07 schreef YvY99 het volgende:

[..]

Ja ook, maar voordat je een bestelling plaatst: ga je ook accoord met de voorwaarden. Ik denk dat je die niet gelezen hebt. Ik heb iig voor de zekerheid er standaard verzendkosten aangehangen, is wel beter. Bedankt iig!
    Kan zijn dat ik erover heen heb gelezen, zal je niet opzadelen met nog een nutteloze order dus ik ga ze niet zoeken. Ik probeer ook maar een beetje mee te denken, transportkosten moeten ook op de definitieve factuur staan.
    pi_56217084
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef soylent het volgende:

• Jij schijnt hier heel wat van af te weten. Ik wil graag weten als mensen zich op je webshop moeten inschrijven om te kunnen bestellen en daarbij ook hun email adres moeten vermelden, komt dat gelijk aan een toestemming om hun persoonsgegevens te mogen opslaan? Als ik klanten na hun aankoop nog eens wil benaderen moet ik daarvoor toestemming vragen? Hoe formuleer je zo een vraag om toestemming? Hoop dat iemand hier al ervaring mee heeft?
    Carpe Diem- Pluk de Dag
    Life is unfair and then you die
    Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
    pi_56217879
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Jij schijnt hier heel wat van af te weten. Ik wil graag weten als mensen zich op je webshop moeten inschrijven om te kunnen bestellen en daarbij ook hun email adres moeten vermelden, komt dat gelijk aan een toestemming om hun persoonsgegevens te mogen opslaan? Als ik klanten na hun aankoop nog eens wil benaderen moet ik daarvoor toestemming vragen? Hoe formuleer je zo een vraag om toestemming? Hoop dat iemand hier al ervaring mee heeft?
    interessanTe Vraag....P
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
      zondag 21 september 2008 @ 03:15:47 #93
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_61793219
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 18:18 schreef RijstNatie het volgende:
    Zijn er hier fokkers die hun eigen internetwinkel hebben?

Hoe en wanneer zijn jullie op het idee gekomen?
    Welke problemen ben je tegengekomen, en aan welke onderdelen heb je veel aandacht besteedt?

Ben van plan om zelf binnen een 6-8 maanden een webwinkel te beginnen...

Gaarne ook een linkje plaatsen als je zelf een webwinkel hebt

En? Hoe loopt je website??
    Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
    En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
    Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
    pi_61796612
    tvp
    pi_61798504
    We zullen het zo horen, aangezien hij nog actief is op FOK
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
      zondag 21 september 2008 @ 13:55:49 #96
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_61798541
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 13:53 schreef rene90 het volgende:
    We zullen het zo horen, aangezien hij nog actief is op FOK
    Is hij al een paar uur...maar hij vermijdt dit topic. Ik denk dat het niet is gelukt, wat jullie?
    En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
    pi_61798684
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Is hij al een paar uur...maar hij vermijdt dit topic. Ik denk dat het niet is gelukt, wat jullie?
    Mogelijk antwoord:

'De website loopt prima, de winkel echter...'

zondag 21 september 2008 @ 14:07:13 #98
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_61798851
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Mogelijk antwoord:

'De website loopt prima, de winkel echter...'

of ; "winkel?.....welke winkel........oooooohhh de webwinkel.....ja ......ok..."
    pi_61802396
    Net ff het topic gelezen, ik wacht nu op TS
      zondag 21 september 2008 @ 16:45:43 #100
    167595 mirved
    Infobesitas
    pi_61802541
    Ik zou amerikaanse hypotheken gaan verkopen. Die doen het goed!
    Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')