SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mss niet zo erg, maar wel echt stom![]()
herkenningquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:17 schreef SuperRogier het volgende:
Naam van een niet nader te noemen persoon, levert af en toe genante situaties op..
REBEL!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:06 schreef Miriampje het volgende:
ik vergeet wel eens huiswerk te maken![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ben één keer mijn schaatsen vergeten mee te nemen naar de schaatstraining
wtfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:50 schreef Grimm het volgende:
Mijn toenmalige vriendin bij een woonboulevard.
Kon ze niet waarderen
hahahahahah das echt ergquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:50 schreef Grimm het volgende:
Kon ze niet waarderen
Ja..en dan moest je nog een praatje komen houden ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef arneaux het volgende:
Mn mondeling examen Nederlands. Ik was t niet zozeer vergeten, ik dacht alleen dat het om 1 uur begon ipv 12. Resulteerde in een keiharde 1.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:07 schreef NegaSado het volgende:
Op weg naar verjaardag van een vriendin, sta ik voor de NS pinautomaat met men pasje... Ben ik gewoon compleet men pincode kwijt. Ik wist dat het een combinatie was van 3 getallen, dus ik toetse wat random in, pas geblokkeerd.![]()
Toen maar terug naar huis gegaan.![]()
Ik zei toch al dat ik het niet vergeten was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..en dan moest je nog een praatje komen houden ook
"Waarom ben je het vergeten?"
Yo..wakker worden geitenbreier! Pak het woordenboek en zoek naar de betekenis van VERGETEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:28 schreef Zwartbaard het volgende:
Mijn parachute.Zo HAHAHAHA! Echt een supergave grap man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Geef even door waar je pint, dan kom ik af en toe eens langs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:39 schreef Ringo het volgende:
Ik ben al een paar keer vergeten mijn geld uit de pinautomaat te halen.
Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om 1 van de 2 briefjes mee te nemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:39 schreef Ringo het volgende:
Dat is best wel slechtquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef buzzer het volgende:
De verjaardag van mijn vrouw...
1 tip (en vergeet die tip nooit): Vergeet noooooooit de verjaardag van je vrouw
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:29 schreef PAA-053 het volgende:
Mijn naam
Ik was aan het mountainbiken in behoorlijke vrieskou, kouder dan -5 iig. Ik was bijna thuis, vastgevroren op mijn fiets zo ongeveer, compleet onderkoeld, en ik bleef voor de vorm en levendigheid wat tegen mezelf aanpraten. Toen wou ik mezelf even aanspreken, kon ik dus letterlijk 10 sec. lang niet op mijn naam komen. Echt absurd en best beangstigend.
Onder de douche bleken mijn voeten trouwens ook geel/paars/grijs geworden.
Ik weet m'n pincode ook niet uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
Ohja. Ik ging pinnen en m'n broer vroeg of ik dat ook niet ff voor hem kon doen. Dus ik op weg naar de pinautomaat zijn pincode steeds herhalen in mijn hoofd zodat ik het niet zou vergeten. Nou, dat werkte wel maar mijn eigen pincode was ik wel vergeten
Gelukkig niet zo stom geweest om het 3 keer te proberen.
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:39 schreef Ringo het volgende:
Ja. Kom je even later ergens waar je betalen moet "Hè, ik had toch 20 euro gepind?quote:
Dus niemand die je op je verjaardag gefeliciteerd had?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:26 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Ik ook mijn verjaardag...
Dacht al 1,5 jaar dat ik een jaar ouders was... tot dat mijn vriendin (die ik al 4 maanden had) begon te rekenen... wat stond ik voor lul...![]()
Jawel... maar niet echt over mijn leeftijd begonnen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus niemand die je op je verjaardag gefeliciteerd had?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:26 schreef Varr het volgende:
Broodjes hamburger klaarmaken na uitgaan en ze vervolgens helemaal klaar met saus en alles laten staan op het aanrecht en naar bed gaan.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:42 schreef arneaux het volgende:
Mn ma zou pas boos worden als ik het vuur aan zou laten staan..
Bij elkaar al zo eem 100 euro en ik ben arm, wel erg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:48 schreef arneaux het volgende:
O. Die valt wel mee.
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef arneaux het volgende:
Ik snap t niet helemaal. De pinautomaat komt nog net niet achter je aan om te vertellen dat je je geld bent vergeten. En daarvoor komt t volgens mij ook 3 x op t scherm te staan.
Ja, even afgeleid en denken dat je het gepakt hebt en weglopen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef arneaux het volgende:
Ik snap t niet helemaal. De pinautomaat komt nog net niet achter je aan om te vertellen dat je je geld bent vergeten. En daarvoor komt t volgens mij ook 3 x op t scherm te staan.
Ja, nou hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:09 schreef arneaux het volgende:
Afgeleid bij een pinautomaat?. Ik snap dat je afgeleid bent als je naar een voetbalwedstrijd zit te kijken en er allerlei dingen om je heen gebeuren. Maar een pinautomaat is helemaal statisch, en tja. Hoe kan dat nou. Hoe kan dat nou Harajuku. Ik snap er niks van.
O ja, dat is mij ook wel eens gebeurd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:12 schreef TNA het volgende:
De auto waarin ik reed geparkeerd en vervolgens de sleutel in de deur laten zitten. Zo stond er de hele dag een auto op de parkeerplaats die weliswaar op slot zat, maar waar de sleutel netjes uitstak. Hij is niet gestolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje toch. Wil je een keer samen pinautomaattraining doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nou hoorTelefoon, bankoverval, aliens, Beatrix, verzin wat
Mijn geld![]()
Ik liep ik een keer van school, lag een sleutel op de grond, ik druk op het "open de auto"-knopje en toen sprong aan de overkant van de straat een Fiat open, een nieuwe. Toen de sleutel maar op t politiebureau afgegeven. Na 2 weken ofzo werd ik wakkergebeld, om 10 uur sochtends, door de meneer van de sleutels. Dat hij het zo waardeerde dat er nog zulke eerlijke mensen waren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:12 schreef TNA het volgende:
De auto waarin ik reed geparkeerd en vervolgens de sleutel in de deur laten zitten. Zo stond er de hele dag een auto op de parkeerplaats die weliswaar op slot zat, maar waar de sleutel netjes uitstak. Hij is niet gestolen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef buzzer het volgende:
Wat frapant. Er stond net nog ¤200 wisselgeld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Bij de Dixons vergat ik ook eens bijna ¤80 wisselgeld, ik ging gelijk weg. Ik stond zelfs al buiten. Je had die kop van de verkoper moeten zien, die dacht dat hij een fooi kreeg ofzo.
Vreemd, met een boete achteraf is je tentamenuitslag toch geldig, als je het goed regelt. Hangt blijkbaar van de universiteit af?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:29 schreef Bartaz het volgende:
Vergeten in te schrijven voor een tentamen, dat niet op tijd in de gaten hebben, dat tentamen toch maken en achteraf erachter komen dat het ongeldig is omdat ik me niet had ingeschreven...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Meisje toch. Wil je een keer samen pinautomaattraining doen?
Ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:39 schreef Ringo het volgende:
Ik zit in Maastricht, daar kan het kennelijk niet. Ik heb dat, hoewel het mijn eigen schuld was, tot bij de rector aangevochten, het is namelijk een kutsysteem dat zoiets in de hand werkt, én inschrijven voor het onderwijs én inschrijven voor de toets. Het is toch logisch dat als je het onderwijs van een bepaald blok volgt, dat je dan ook die toets wil maken? Naja, dit jaar is het terugveranderd naar automatisch ingeschreven staan voor de toetsen (zo was het voor vorig jaar ook), omdat er te veel fouten mee werden gemaakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Vreemd, met een boete achteraf is je tentamenuitslag toch geldig, als je het goed regelt. Hangt blijkbaar van de universiteit af?
Ja joh, geld zat. Ivo heeft een behoorlijke erfenis achtergelaten.quote:
Zoiets dacht ik al, geregeld dan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja joh, geld zat. Ivo heeft een behoorlijke erfenis achtergelaten..
Zullen we daarvoor even op dat pasje wachten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:02 schreef arneaux het volgende:. Wanneer word ik nou s een Favo FOK!ker?
Inderdaad, hier nog zo'n sukkel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef buzzer het volgende:
Zeker gezien je woonplaats is de kans kleiner dan 0 procent dat dat goed is gegaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:33 schreef Principessa het volgende:
Afgelopen dinsdag ben ik vergeten mijn fiets op slot te doen. Gewoon lekker al mijn sleutels in het slot laten zitten..![]()
![]()
Dat heb ik ook eens gehad toen ik nog op een telefooncentrale werkte en iemand in de wacht had gezet ipv doorverbonden. Anderhalf uur later pakte iemand de lijn terug. Ik wist spontaan van niksquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik had op stage een klant in de wacht staan.. wou even iemand ophalen.. ik naar buiten lopen.. waarom loop ik hier toch... Hmm zal wel..Voetballuuhh.... kwatier later komt baas boos naar buiten.. Hey heb jij nieamand in de wacht staan?
Whooooooooooopps.
En dan vergeten hoe je thuis bent gekomenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef TNA het volgende:
Oh, en de belangrijkste: in de kroeg na een tijdje vergeten te stoppen met drinken
jep..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeker gezien je woonplaats is de kans kleiner dan 0 procent dat dat goed is gegaan
Ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja sleutels die 's ochtends nog aan de buitenkant in de deur steken als ik 's weer de deur uit wil gaan.
Tsk, laatst broer en zijn vriendin ineens voor het toilet terwijl ik erop zat en een paar weken later mijn broer alleen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:51 schreef Just_theonedear het volgende:
De deur van de wc vergeten op slot te doen.![]()
'Eh hoi, jij hier?'![]()
ik was een keer bijna ¤ 500 vergeten eruit te halenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij elkaar al zo eem 100 euro en ik ben arm, wel erg..
Het is bewezen dat mensen alleen gefocust zijn op het geld, en das veel eerder geneigd zijn om nadat het geld eruit is gekomen zonder pasje weg te lopen. Vandaar dat het is omgedraaidquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik was een keer bijna ¤ 500 vergeten eruit te halen.
stom systeem ook van 'eerst pasje dan geld'. tegenwoordig wacht ik heel geduldig
.
Een echte ICT-erquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef Crazy-M het volgende:
Ok een lijsje dan maar
1.
vergeten wat ik hier ook alweer neer wilde zetten
2.
In amsterdam bij datacentrum,
ik parkeer mn auto in een vak en vergeet de handrem en ook niet in versnelling gezet. waren we naar 2 uur klaar met werken, lopen we naar buiten, staat mn auto half op de weg(heb nog ergens een foto maar kon hem zosnel niet vinden)
3.
Auto parkeren (in een parkeervak met ervoor struiken) en vergeten om in zn vrij te zetten voor je de voet van de koppeling haalt (nog wel contact)
4.
Vandaag nog, kapotte server, dus ik had HP aan de lijn, kap van de server lag al open, vroeg die man: kun je even de DIMMS eruit halen, ik zo: ja is goed: en dan gewoon niet meer weten waar ze zitten terwijl server voor me openlag
Zodra ik morgen weer wakker ben weet ik vast de rest weerben iets te moe
Je sleutels binnen laten liggen en dan de deur achter je dicht trekken is ook lachen, vooral als je alleen woont.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja sleutels die 's ochtends nog aan de buitenkant in de deur steken als ik 's weer de deur uit wil gaan.
Bij mij is dat gelukkig geen probleem (ook een klik aan de buitenkant), behalve dat ik wel eens vergeet om mijn voordeur op slot te doen, dan kan dus iedereen zo naar binnen lopen. Maar dat is zo ver ik weet gelukkig nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:24 schreef freako het volgende:
[..]
Je sleutels binnen laten liggen is ook lachen, vooral als je alleen woont.. Gelukkig woont m'n huisbaas niet al te ver weg, en had hij ook een sleutel.
helemaal correctosquote:
wees blij dat het maar 10 minuten wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mn broertje
Zou hem ergens ophalen en kwam er na tien minuten achter dat ik al tien minuten eerder had moeten zijn... Oeps wat voelde ik me slecht
Dat denk jijquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:28 schreef Liefste. het volgende:
Ik had de hele vrijdagmiddag besteed aan taart bakken voor enkele FOK!kers, vergeet ik 'm vandaag mee te nemen. Heeft niets met haarkleur te maken!
Dus? Kan die verjaardag niet na het werkquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:33 schreef Zwansen het volgende:
Word ik vanmiddag gebeld of ik maandag kan werken, zeg ik ja, blijkt dat maandag mn vriendin jarig is...
quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:56 schreef _dirkjan_ het volgende:
Niemand overtreft mij...![]()
In verband met een dreigend bindend negatief studieadvies moest ik op een hoorzitting komen. Ik vergiste me in de datum, waardoor ik nu op een andere studie zit en een jaar collegegeld heb weggegooid
neen neen!quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
neen neen!
Jij begaat hier een grote blunder ik weet wat ik doe nml
quote:
Best droog.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:47 schreef PeZu het volgende:
werd ik opgebeld, hee man waar ben je!!!!
ik: aan het werk, wat doe jij dan?
hij: trouwen
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:47 schreef PeZu het volgende:
de bruiloft van een hele goede vriend_!
Niet als je van half 8 's avonds tot half 4 's nachts werkt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus? Kan die verjaardag niet na het werk
quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:47 schreef PeZu het volgende:
de bruiloft van een hele goede vriend_!
ik: ooohw, was dat vandaag dan?
hij:ja, get your ass over here
ik: kom er gelijk aan zodra ik klaar ben
daarna nog een heel erg leuk feestje gehad![]()
tevens:_!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:50 schreef Grimm het volgende:
Kon ze niet waarderen
Ik heb wel eens gehad dat tijdens het invoeren van die flessen me bonnetje al foetsie wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:00 schreef nikkie1985 het volgende:
Voor 5 euro statiegeld flessen in de automaat doen en dan het bonnetje vergeten eruit te halen,
toen ik er achter kwam had iemand anders het gepakt, aso en dat in een kut dorp:S
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:40 schreef MPG het volgende:
Mijn bril. Inmiddels vaker dan 1 keer....
Loop ik zo de deur uit, stap de auto in, doe mn gordel om, en heb het gevoel dat ik iets vergeten ben.... denkdenkdenk... *voelt eens aan zn gezicht... hmm wel geschoren.... voelt nog eens... KUT mn bril, kan ik weer naar binnen om dat ding te pakken
![]()
Ga je diep schamen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja.
Mijn zusje is gehandicapt en die moest ik op het toilet zetten. Ik had alleen haast want ik moest naar basketball dus snel op 't toilet gezet, tas alvast gepakt en vervolgens naar buiten gerend om op mijn fiets te springen. Toen ik net de straat uit was "Kut! R zit nog op het toilet!".
Herkenbaar.. Pas een keer vlug na het werk naar de winkel gegaan om wat te halen wat ik nodig had voor het eten, reken ik af, loop ik zo naar buiten zonder mijn producten mee te nemen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef arneaux het volgende:
Wat ik nog vergeten was. Boodschappen. De supermarkt is hier om de hoek dus fiets ik er elke dag heen om de boodschappen van die dag te doen. Alleen laat ik af en toe wel eens een boodschappentas staan. En het variëert dan een beetje wanneer ik er erachter kom.
1 2 3 4 5 6 | -[Conroy_Bumpus]- OH FUCK ME -[Conroy_Bumpus]- I FORGOT TO PICK UP MY 7 YEAR OLD DAUGHTER FROM SOCCER PRACTICE -[Conroy_Bumpus]- 9 HOURS AGO -[Conroy_Bumpus]- HOLY SHIT -[Conroy_Bumpus]- BYE |
Whehe... Dat verhaal van die sleutels had je al eens verteld ja... best een blunderquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me
Ik heb overigens weleens mijn huissleutels bij mijn ouders laten liggen.
Een reis van zowat 2 uur, wil mijn sleutels uit mijn jaszak halen, hmmm, geen sleutels... Mijn jas en tas binnenstebuiten gekeerd, maar nog steeds geen sleutel. Tot me ineens te binnen schoot dat ik hem bij de spiegel in de gang had neergegooid toen ik de boodschappen op ging ruimen
kon ik dus weer helemaal terug
Vandaag weerquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef DeHovenier het volgende:
Op m'n werk had ik vergeten om mijn fiets op slot te doen.
Maat van me had toen ie haast had de bmw van z'n ouders bij hem op de oprit neergezet met draaiende motor en was naar binnen gegaan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef octopussy het volgende:
Mijn vriend heeft na het uitladen van de auto ALLE deuren wijdopen laten staan, vanuit de tuin even op slot gezapt en is daarna naar binnen gegaan. Gelukkig hebben we een oplettende buurman die even waarschuwde![]()
Harajuka, je zus heeft weer op jouw account zitten posten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja.
Mijn zusje is gehandicapt en die moest ik op het toilet zetten. Ik had alleen haast want ik moest naar basketball dus snel op 't toilet gezet, tas alvast gepakt en vervolgens naar buiten gerend om op mijn fiets te springen. Toen ik net de straat uit was "Kut! R zit nog op het toilet!".
Daar ken je tenminste zelf wat aan doen, ik stond er laatst en toen was me pas geblokkeerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
Iets met een volle kar boodschappen en een pincode
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maat van me had toen ie haast had de bmw van z'n ouders bij hem op de oprit neergezet met draaiende motor en was naar binnen gegaan.
ding heeft er 5 uur gestaan, toen de buurman kwam vragen of dat echt nodig was
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef thloreg het volgende:
Zat ooit te werken op mijn laptop tijdens een reis en zoals je weet tijdens het werk loop je af en toe wat rond Afijn,mijn vlucht wordt omgeroepen en ik loop regelrecht naar de terminal daarbij helemaal mijn laptoptas met al mijn gegevens vergeten. Tis dat ik op dat moment mijn ticket zocht en erachter kwam dat ik iets miste. Als een speer teruggerend en vond gelukkig alles nog.
Haha dat heb ik ook een x gehadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n schoenen aan te doen. Stapte ik met sloffen aan op de fiets. Oeps, even terug
.
Dat had ik bij de Efteling....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb wel eens verbijsterd bij een parkeerplaats gestaan, op zoek naar mijn auto. Totaal vergeten waar hij stond. Heb een half uur staan zoeken. Stond op een totaal andere dus.
Geen vergeetblunder maar ik ben een keer mijn auto echt kwijt geweest in de heuvelgalerie in Eindhoven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb wel eens verbijsterd bij een parkeerplaats gestaan, op zoek naar mijn auto. Totaal vergeten waar hij stond. Heb een half uur staan zoeken. Stond op een totaal andere dus.
Ik ben destijds geïnterviewd voor die docu over FOK!, en het stukje waar ik me voorstelde zeg ik doodleuk dat ik 19 ben terwijl ik al 21 wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
M'n leeftijd
Had het laatst nog.
Iemand vroeg: Yo eer, hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik eeehm...
kut, effe rekenen
Nooooit eerder gehad
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Geen vergeetblunder maar ik ben een keer mijn auto echt kwijt geweest in de heuvelgalerie in Eindhoven.
We hadden hem om 10 uur 's avonds neergezet op een plek die vrij makkelijk terug te vinden zou moeten zijn.
Kwamen we om half 2 terug auto nergens te vinden. Precies op de plek waar die zou moeten staan was een lege plek. Dus wij dachten al, kut auto gestolen...
liepen we toch nog maar wat verder bleek er een tussenmuur omlaag gegaan te zijn over de rijbaan.
Stond dus achter de muur mijn auto terwijl je helemaal niet kon zien dat die muur schuifbaar was.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef arneaux het volgende:
Je kent wel van die automaten waar je koffie/water/thee etc uit kan halen op je werk waar er dan automatisch zon bekertje naar beneden valt. Nou had ik op mn stage een automaat waarbij het bekertje niet automatisch meekwam. Nagoed, de rest laat zit raden.
Ik heb ook wel eens vergeten op het goede knopje te drukken. Aangezien ik vaak zo lief voor mijn collega's ben om een kan koffie te halen, drukte ik op de 'koffiejuffrouw-knop' toen ik er enkel een kopje onder had gezet. Ik heb de koffie toen uit alle hoeken en gaten van de keuken kunnen soppen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef arneaux het volgende:
Je kent wel van die automaten waar je koffie/water/thee etc uit kan halen op je werk waar er dan automatisch zon bekertje naar beneden valt. Nou had ik op mn stage een automaat waarbij het bekertje niet automatisch meekwam. Nagoed, de rest laat zit raden.
Nou dit zijn geen vergeetblunders maar koffieautomaatblunder.... hadden net een nieuwe, en het was er een met zeer onduidelijke plaatjes op de knoppen. Geeft een leuk effect als je als je koffie kiest, sterkte 10, en vervolgens komen er voor 10 bekertjes aan koffie uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:00 schreef Frollo het volgende:
Ha, koffieautomaatblunders.![]()
Ik heb wel eens koffie bij m'n Cup-a-Soup gegooid i.p.v. heet water.
Maarum vraagje: na 4x je sleutels vergeten ga je toch automatisch altijd checken of je die dingen bij je hebt?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:40 schreef Tommeke het volgende:
Ik vergeet zowat alles: namen en gezichten, mp3 speler uit m'n broek te halen toen die in de wasmachine ging, huissleutels (lagen in Sneek, ik stond in Groningen, is me al 5x overkomen) wanneer ik moet werken, bardiensten, telefoon midden in de kantine. Vorige maand ook wie ik voor m'n verjaardagsfeest uitgenodigd had, bleken er allemaal mensen te zijn die ik met m'n zatte kop had uitgenodigd ooit, het was in ieder geval wel gezellig
Oei. Da's een hele pijnlijke, genante.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Op het vliegveld er achterkomen dat je wèl je eigen ticket bij hebt, maar niet die van je vriendin![]()
![]()
De eerste 5 minuten geloofde ze niet dat ik die echt vergeten was en dat het geen grap was...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:43 schreef Rapaille het volgende:
Schooldiploma onder het kopieerapparaat bij de supermarkt. Was helaas niet gevonden/afgegeven.
Ach ja, ik heb de kopieetjes nog wel gelukkig(is al 7 jaar terug)
Zo ging dat dus ook met eeh dat meisje uit engelandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:12 schreef Wazeggie het volgende:
Ik ben dus weleens vergeten om mn zoontje op te halen van de speelzaal... Schaamde me helemaal dood toen ik me opeens realiseerde dat t zo stil was om me heen AHUM. Stond hij daar heel zielig bij de juf te wachten, jasje al aan, geen kind meer te bekennen
Moet wel zeggen dat ik uiteindelijk maar een minuut of 10 te laat was hoor, was niet uren later ofzo hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo ging dat dus ook met eeh dat meisje uit engeland![]()
![]()
![]()
Ja mij is dat dus te vaak overkomenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maarum vraagje: na 4x je sleutels vergeten ga je toch automatisch altijd checken of je die dingen bij je hebt?![]()
Zoiets zou mij maar max 1x of 2x overkomen.
leeftijd vergeten ftwquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben destijds geïnterviewd voor die docu over FOK!, en het stukje waar ik me voorstelde zeg ik doodleuk dat ik 19 ben terwijl ik al 21 was
Dat stukje heeft de film niet gehaald overigens
"Schat, er is iets dat ik je wil vertellen".quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Op het vliegveld er achterkomen dat je wèl je eigen ticket bij hebt, maar niet die van je vriendin![]()
![]()
De eerste 5 minuten geloofde ze niet dat ik die echt vergeten was en dat het geen grap was...
dat is genoteerd!!! een vriend van me zei dat een vrouw NOOIT NOOIT NOOIT iets vergeet... dus jij mag het waarschijnlijk af en toe nog wel is horen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef buzzer het volgende:
Alsof het compleet andere wezens zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
dat is genoteerd!!! een vriend van me zei dat een vrouw NOOIT NOOIT NOOIT iets vergeet.
Hehe je ging gewoon rijden?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Op vrijdagmiddag vergeten dat ik rijles had en door de instructeur van school zou worden afgehaald en mezelf naar huis mocht rijden. Vervolgens ineens de laatste uren die uitvallen en daarom maar gezellig naar het studenten-happy hour in de stad gaan.
Vervolgens giebelend richting bushalte lopen en dan ineens stopt er een lesauto: "ik zou je net van school halen, dus stap maar in"![]()
Ik weet nog niet hoe ik ons veilig thuis heb gekregen![]()
Gewoon HAVO hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie steelt er nu een kmbo diploma_!
Jaquote:
Mompelt iets over slechte rijschoolquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
En sindsdien zal ik dus nooit meer met drank op rijden, hooguit 1 wijntje.
Het ergste was dat de instructeur niets door had en ik was nog niet thuis of ik kreeg van moeders op de donder: "hoeveel heb je in godsnaam gedronken en waarom ben je die auto ingestapt!!!"
Wat gek, zo'n deur heb ik ook! Die doe je dicht en dan moet ie open met een sleutel, echt onhandig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:18 schreef Palomar het volgende:
We hebben zo'n deur die je dichtdrukt en dan van buiten niet meer open kan zonder sleutel![]()
Hier op werk hebben ze koffieautomaten die, als je geen mok plaatst, zelf een beker naar beneden laten vallen. Alleen is dat 'val' punt niet dezelfde plek als waar je je eigen mok plaatst, en sommige mokken worden niet door het apparaat gezien. Als je dus niet oplet, dan wordt je eigen mok door de beker weggeduwd om vervolgens op de grond kapot te vallenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef arneaux het volgende:
Ooit es gehad met Filet Americain...en maar zeuren dat de Climate Control van de auto noooodig es nagekeken moest worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef DarkMinded het volgende:
-Tiramisu kopen, in de achterbak van de auto leggen en drie weken later weer terug vinden.
*knip*
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef DarkMinded het volgende:
waslijst
dat is me ook een paar keer gebeurd ja. op zich ligt de bank hier echt prima, maar niet na 3 uur slaap met een stijve nek wakker wordenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bij terugkomst van t uitgaan even op de bank tv liggen te kijken. In slaap vallen en 's ochtends vroeg trillend wakker worden. Dat zuigt big time
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik op mijn fiets op zaterdagochtend 04:00 uur naar mijn werk*
*Ja vroeg op vroeg klaaar cashen maar![]()
Alleen was ik vergeten dat ik daar niet meer werkte maar bij een ander bedrijf dat op zaterdag dicht is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta ik daar en de beveiligers lachen![]()
![]()
![]()
Ik had t dus de avond voor mn verjaardag een keer. Nouja na 12 uur dus jarig, beetje extra te zuipen krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:02 schreef The6thgate het volgende:
[..]
dat is me ook een paar keer gebeurd ja. op zich ligt de bank hier echt prima, maar niet na 3 uur slaap met een stijve nek wakker worden![]()
Deze klinkt wel te overdrevenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
Met Carnaval dronken een paar uur met een meisje doorgebracht. Een week later aan haar vragen of ze nog carnaval heeft gevierd. : 'Je hebt me nog ten huwelijk gevraagd.'
Je bent zelfs je vergeetblunders vergetenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef DarkMinded het volgende:
<snip>
-Er is vast nog een hoop meer , maar dat ben ik nu effe kwijt.
En hoe lang zijn jullie nu samen?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
Met Carnaval dronken een paar uur met een meisje doorgebracht. Een week later aan haar vragen of ze nog carnaval heeft gevierd. : 'Je hebt me nog ten huwelijk gevraagd.'
Geloof mij, aasvissen (voor het vissen) in je kofferbak stinken ergerquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef DarkMinded het volgende:
-Tiramisu kopen, in de achterbak van de auto leggen en drie weken later weer terug vinden.
Dat heb ik nou ALTIJDquote:Op zondag 4 november 2007 13:49 schreef Pritt het volgende:
Situatie: Kroeg
Vrouw A: Ik heet blablalbla
Ik: Ok leuke naam
Vrouw A en ik hebben leuk gesprek en en wat intiem contact
Vrouw A: Weet je nog hoe ik heet?
Ik: .......
quote:Op zondag 4 november 2007 05:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Poffertjes gebakken, een dag voordat ik op vakantie ging. Dus ik kom na twee weken terug. Laatste lichting poffertje vergeten uit het ijzer te halen. "Uhm, wat zijn die plukjes watten in het ijzer?" Ow.
Dat is erg.quote:
Dat heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet m'n pincode ook niet uit m'n hoofd.
Altijd als ik voor de automaat sta, druk ik 'm zo in, maar ik kan 'm nu niet opnoemen (al zou ik dat willen)
aanbellen?quote:Op zondag 4 november 2007 14:59 schreef Fredo55 het volgende:
Op een nacht werd ik wakker, en ik zag dat het behoorlijk sneeuwde buiten.![]()
Ik kon niet meer in slaap komen, dus besloot ik maar om een frisse neus te halen buiten.
Buiten gekomen,deed ik de deur achter me dicht.![]()
Daar stond ik dan, in me nachtkleding..in de kou.
Ik heb vanalles geprobeerd.. roepen.. sneeuwballen tegen het slaapkamerraam van me ouders gooien.
Niets lukte. Heb ik de ladder maar gepakt en het schuine dak opgeklommen, en zo via het dakraam dat nog op een kiertje stond naar binnen geklommen.
Volgende dag zei mn pa: ''hoe komt die ladder daar?''![]()
Geloof er geen reet van, stuurslot is niet electronisch en heeft dus niets te maken met een lege accu...quote:Op zondag 4 november 2007 16:20 schreef RIVDSL het volgende:
Ging een keer op bezoek bij een vriend met een auto waarvan ik wist dat het licht staat nog aan waarschuwingssysteem stuk was. Daar aan gekomen licht toch aan laten staan natuurlijk. Dus die avond een paar biertjes gedronken en de volgende dag weer naar huis. Bij de auto aangekomen waren de lichten inmiddels uit. Dus ik wil de deur op doen met de afstandbediening, geen reactie. Nu had ik al niet zo'n vertrouwen in de werking van die afstandbediening omdat de knopjes niet echt lekker werken. Dus toen maar met de noodsleutel de deur geopend. Tot de conclusie gekomen dat er niets in de auto werkte. Dus even nagedacht, wat kan er zijn, en nog steeds niet doorhebben. Heb nog uitgebreid zekeringen gecontroleerd, totdat ik me ineens realiseerde, shit de lichten.
Dus maar terug gegaan naar die vriend voor een starthulp met zijn auto. Hij zo van, heb je startkabels? Ik ja hoor zal ze even uit de achterbak pakken. Maar helaas die ging niet open, want ook dat gaat elektrisch. Gelukkig had hij zelf ook startkabels. Dus wij de auto uit het parkeervak geduwd om motorkap tegen motorkap te zetten. Bleek ook nog eens dat ik niet kon sturen in verband met het stuurslot. Maar het paste gelukkig allemaal net dus ben uiteindelijk toch nog weg gereden.
Knap dat jij van alle auto's weet hoe het stuurslot werkt. Maar feit blijft dat als een auto geen ouderwetse sleutel meer heeft, maar alleen een pasje/afstandbediening, elektronica verantwoordelijk is voor de ontgrendeling van het stuurslot. Die noodsleutel waar ik het over had is overigens wel gewoon een sleutel, echter kan deze alleen gebruikt worden om het portier te openen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef thaduck het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van, stuurslot is niet electronisch en heeft dus niets te maken met een lege accu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |