Ik zei toch al dat ik het niet vergeten was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..en dan moest je nog een praatje komen houden ook
"Waarom ben je het vergeten?"
Yo..wakker worden geitenbreier! Pak het woordenboek en zoek naar de betekenis van VERGETEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:28 schreef Zwartbaard het volgende:
Mijn parachute.Zo HAHAHAHA! Echt een supergave grap man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Geef even door waar je pint, dan kom ik af en toe eens langs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:39 schreef Ringo het volgende:
Ik ben al een paar keer vergeten mijn geld uit de pinautomaat te halen.
Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om 1 van de 2 briefjes mee te nemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:39 schreef Ringo het volgende:
Ik ben al een paar keer vergeten mijn geld uit de pinautomaat te halen.
Dat is best wel slechtquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef buzzer het volgende:
De verjaardag van mijn vrouw...
1 tip (en vergeet die tip nooit): Vergeet noooooooit de verjaardag van je vrouw
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:29 schreef PAA-053 het volgende:
Mijn naam
Ik was aan het mountainbiken in behoorlijke vrieskou, kouder dan -5 iig. Ik was bijna thuis, vastgevroren op mijn fiets zo ongeveer, compleet onderkoeld, en ik bleef voor de vorm en levendigheid wat tegen mezelf aanpraten. Toen wou ik mezelf even aanspreken, kon ik dus letterlijk 10 sec. lang niet op mijn naam komen. Echt absurd en best beangstigend.
Onder de douche bleken mijn voeten trouwens ook geel/paars/grijs geworden.
Ik weet m'n pincode ook niet uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
Ohja. Ik ging pinnen en m'n broer vroeg of ik dat ook niet ff voor hem kon doen. Dus ik op weg naar de pinautomaat zijn pincode steeds herhalen in mijn hoofd zodat ik het niet zou vergeten. Nou, dat werkte wel maar mijn eigen pincode was ik wel vergeten
Gelukkig niet zo stom geweest om het 3 keer te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |