Daar ken je tenminste zelf wat aan doen, ik stond er laatst en toen was me pas geblokkeerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
Iets met een volle kar boodschappen en een pincode
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maat van me had toen ie haast had de bmw van z'n ouders bij hem op de oprit neergezet met draaiende motor en was naar binnen gegaan.
ding heeft er 5 uur gestaan, toen de buurman kwam vragen of dat echt nodig was
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef thloreg het volgende:
Zat ooit te werken op mijn laptop tijdens een reis en zoals je weet tijdens het werk loop je af en toe wat rond Afijn,mijn vlucht wordt omgeroepen en ik loop regelrecht naar de terminal daarbij helemaal mijn laptoptas met al mijn gegevens vergeten. Tis dat ik op dat moment mijn ticket zocht en erachter kwam dat ik iets miste. Als een speer teruggerend en vond gelukkig alles nog.
Haha dat heb ik ook een x gehadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n schoenen aan te doen. Stapte ik met sloffen aan op de fiets. Oeps, even terug
.
Dat had ik bij de Efteling....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb wel eens verbijsterd bij een parkeerplaats gestaan, op zoek naar mijn auto. Totaal vergeten waar hij stond. Heb een half uur staan zoeken. Stond op een totaal andere dus.
Geen vergeetblunder maar ik ben een keer mijn auto echt kwijt geweest in de heuvelgalerie in Eindhoven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb wel eens verbijsterd bij een parkeerplaats gestaan, op zoek naar mijn auto. Totaal vergeten waar hij stond. Heb een half uur staan zoeken. Stond op een totaal andere dus.
Ik ben destijds geïnterviewd voor die docu over FOK!, en het stukje waar ik me voorstelde zeg ik doodleuk dat ik 19 ben terwijl ik al 21 wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
M'n leeftijd
Had het laatst nog.
Iemand vroeg: Yo eer, hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik eeehm...
kut, effe rekenen
Nooooit eerder gehad
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Geen vergeetblunder maar ik ben een keer mijn auto echt kwijt geweest in de heuvelgalerie in Eindhoven.
We hadden hem om 10 uur 's avonds neergezet op een plek die vrij makkelijk terug te vinden zou moeten zijn.
Kwamen we om half 2 terug auto nergens te vinden. Precies op de plek waar die zou moeten staan was een lege plek. Dus wij dachten al, kut auto gestolen...
liepen we toch nog maar wat verder bleek er een tussenmuur omlaag gegaan te zijn over de rijbaan.
Stond dus achter de muur mijn auto terwijl je helemaal niet kon zien dat die muur schuifbaar was.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef arneaux het volgende:
Je kent wel van die automaten waar je koffie/water/thee etc uit kan halen op je werk waar er dan automatisch zon bekertje naar beneden valt. Nou had ik op mn stage een automaat waarbij het bekertje niet automatisch meekwam. Nagoed, de rest laat zit raden.
Ik heb ook wel eens vergeten op het goede knopje te drukken. Aangezien ik vaak zo lief voor mijn collega's ben om een kan koffie te halen, drukte ik op de 'koffiejuffrouw-knop' toen ik er enkel een kopje onder had gezet. Ik heb de koffie toen uit alle hoeken en gaten van de keuken kunnen soppen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef arneaux het volgende:
Je kent wel van die automaten waar je koffie/water/thee etc uit kan halen op je werk waar er dan automatisch zon bekertje naar beneden valt. Nou had ik op mn stage een automaat waarbij het bekertje niet automatisch meekwam. Nagoed, de rest laat zit raden.
Nou dit zijn geen vergeetblunders maar koffieautomaatblunder.... hadden net een nieuwe, en het was er een met zeer onduidelijke plaatjes op de knoppen. Geeft een leuk effect als je als je koffie kiest, sterkte 10, en vervolgens komen er voor 10 bekertjes aan koffie uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:00 schreef Frollo het volgende:
Ha, koffieautomaatblunders.![]()
Ik heb wel eens koffie bij m'n Cup-a-Soup gegooid i.p.v. heet water.
Maarum vraagje: na 4x je sleutels vergeten ga je toch automatisch altijd checken of je die dingen bij je hebt?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:40 schreef Tommeke het volgende:
Ik vergeet zowat alles: namen en gezichten, mp3 speler uit m'n broek te halen toen die in de wasmachine ging, huissleutels (lagen in Sneek, ik stond in Groningen, is me al 5x overkomen) wanneer ik moet werken, bardiensten, telefoon midden in de kantine. Vorige maand ook wie ik voor m'n verjaardagsfeest uitgenodigd had, bleken er allemaal mensen te zijn die ik met m'n zatte kop had uitgenodigd ooit, het was in ieder geval wel gezellig
Oei. Da's een hele pijnlijke, genante.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Op het vliegveld er achterkomen dat je wèl je eigen ticket bij hebt, maar niet die van je vriendin![]()
![]()
De eerste 5 minuten geloofde ze niet dat ik die echt vergeten was en dat het geen grap was...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:43 schreef Rapaille het volgende:
Schooldiploma onder het kopieerapparaat bij de supermarkt. Was helaas niet gevonden/afgegeven.
Ach ja, ik heb de kopieetjes nog wel gelukkig(is al 7 jaar terug)
Zo ging dat dus ook met eeh dat meisje uit engelandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:12 schreef Wazeggie het volgende:
Ik ben dus weleens vergeten om mn zoontje op te halen van de speelzaal... Schaamde me helemaal dood toen ik me opeens realiseerde dat t zo stil was om me heen AHUM. Stond hij daar heel zielig bij de juf te wachten, jasje al aan, geen kind meer te bekennen
Moet wel zeggen dat ik uiteindelijk maar een minuut of 10 te laat was hoor, was niet uren later ofzo hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo ging dat dus ook met eeh dat meisje uit engeland![]()
![]()
![]()
Ja mij is dat dus te vaak overkomenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maarum vraagje: na 4x je sleutels vergeten ga je toch automatisch altijd checken of je die dingen bij je hebt?![]()
Zoiets zou mij maar max 1x of 2x overkomen.
leeftijd vergeten ftwquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben destijds geïnterviewd voor die docu over FOK!, en het stukje waar ik me voorstelde zeg ik doodleuk dat ik 19 ben terwijl ik al 21 was
Dat stukje heeft de film niet gehaald overigens
"Schat, er is iets dat ik je wil vertellen".quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Op het vliegveld er achterkomen dat je wèl je eigen ticket bij hebt, maar niet die van je vriendin![]()
![]()
De eerste 5 minuten geloofde ze niet dat ik die echt vergeten was en dat het geen grap was...
dat is genoteerd!!! een vriend van me zei dat een vrouw NOOIT NOOIT NOOIT iets vergeet... dus jij mag het waarschijnlijk af en toe nog wel is horen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef buzzer het volgende:
De verjaardag van mijn vrouw...
1 tip (en vergeet die tip nooit): Vergeet noooooooit de verjaardag van je vrouw
Alsof het compleet andere wezens zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
dat is genoteerd!!! een vriend van me zei dat een vrouw NOOIT NOOIT NOOIT iets vergeet.
Hehe je ging gewoon rijden?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Op vrijdagmiddag vergeten dat ik rijles had en door de instructeur van school zou worden afgehaald en mezelf naar huis mocht rijden. Vervolgens ineens de laatste uren die uitvallen en daarom maar gezellig naar het studenten-happy hour in de stad gaan.
Vervolgens giebelend richting bushalte lopen en dan ineens stopt er een lesauto: "ik zou je net van school halen, dus stap maar in"![]()
Ik weet nog niet hoe ik ons veilig thuis heb gekregen![]()
Gewoon HAVO hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie steelt er nu een kmbo diploma_!
Jaquote:
Mompelt iets over slechte rijschoolquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
En sindsdien zal ik dus nooit meer met drank op rijden, hooguit 1 wijntje.
Het ergste was dat de instructeur niets door had en ik was nog niet thuis of ik kreeg van moeders op de donder: "hoeveel heb je in godsnaam gedronken en waarom ben je die auto ingestapt!!!"
Wat gek, zo'n deur heb ik ook! Die doe je dicht en dan moet ie open met een sleutel, echt onhandig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:18 schreef Palomar het volgende:
We hebben zo'n deur die je dichtdrukt en dan van buiten niet meer open kan zonder sleutel![]()
Hier op werk hebben ze koffieautomaten die, als je geen mok plaatst, zelf een beker naar beneden laten vallen. Alleen is dat 'val' punt niet dezelfde plek als waar je je eigen mok plaatst, en sommige mokken worden niet door het apparaat gezien. Als je dus niet oplet, dan wordt je eigen mok door de beker weggeduwd om vervolgens op de grond kapot te vallenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef arneaux het volgende:
Ooit es gehad met Filet Americain...en maar zeuren dat de Climate Control van de auto noooodig es nagekeken moest worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef DarkMinded het volgende:
-Tiramisu kopen, in de achterbak van de auto leggen en drie weken later weer terug vinden.
*knip*
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef DarkMinded het volgende:
waslijst
dat is me ook een paar keer gebeurd ja. op zich ligt de bank hier echt prima, maar niet na 3 uur slaap met een stijve nek wakker wordenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bij terugkomst van t uitgaan even op de bank tv liggen te kijken. In slaap vallen en 's ochtends vroeg trillend wakker worden. Dat zuigt big time
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik op mijn fiets op zaterdagochtend 04:00 uur naar mijn werk*
*Ja vroeg op vroeg klaaar cashen maar![]()
Alleen was ik vergeten dat ik daar niet meer werkte maar bij een ander bedrijf dat op zaterdag dicht is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta ik daar en de beveiligers lachen![]()
![]()
![]()
Ik had t dus de avond voor mn verjaardag een keer. Nouja na 12 uur dus jarig, beetje extra te zuipen krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:02 schreef The6thgate het volgende:
[..]
dat is me ook een paar keer gebeurd ja. op zich ligt de bank hier echt prima, maar niet na 3 uur slaap met een stijve nek wakker worden![]()
Deze klinkt wel te overdrevenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
Met Carnaval dronken een paar uur met een meisje doorgebracht. Een week later aan haar vragen of ze nog carnaval heeft gevierd. : 'Je hebt me nog ten huwelijk gevraagd.'
Je bent zelfs je vergeetblunders vergetenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef DarkMinded het volgende:
<snip>
-Er is vast nog een hoop meer , maar dat ben ik nu effe kwijt.
En hoe lang zijn jullie nu samen?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
Met Carnaval dronken een paar uur met een meisje doorgebracht. Een week later aan haar vragen of ze nog carnaval heeft gevierd. : 'Je hebt me nog ten huwelijk gevraagd.'
Geloof mij, aasvissen (voor het vissen) in je kofferbak stinken ergerquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef DarkMinded het volgende:
-Tiramisu kopen, in de achterbak van de auto leggen en drie weken later weer terug vinden.
Dat heb ik nou ALTIJDquote:Op zondag 4 november 2007 13:49 schreef Pritt het volgende:
Situatie: Kroeg
Vrouw A: Ik heet blablalbla
Ik: Ok leuke naam
Vrouw A en ik hebben leuk gesprek en en wat intiem contact
Vrouw A: Weet je nog hoe ik heet?
Ik: .......
quote:Op zondag 4 november 2007 05:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Poffertjes gebakken, een dag voordat ik op vakantie ging. Dus ik kom na twee weken terug. Laatste lichting poffertje vergeten uit het ijzer te halen. "Uhm, wat zijn die plukjes watten in het ijzer?" Ow.
Dat is erg.quote:
Dat heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet m'n pincode ook niet uit m'n hoofd.
Altijd als ik voor de automaat sta, druk ik 'm zo in, maar ik kan 'm nu niet opnoemen (al zou ik dat willen)
aanbellen?quote:Op zondag 4 november 2007 14:59 schreef Fredo55 het volgende:
Op een nacht werd ik wakker, en ik zag dat het behoorlijk sneeuwde buiten.![]()
Ik kon niet meer in slaap komen, dus besloot ik maar om een frisse neus te halen buiten.
Buiten gekomen,deed ik de deur achter me dicht.![]()
Daar stond ik dan, in me nachtkleding..in de kou.
Ik heb vanalles geprobeerd.. roepen.. sneeuwballen tegen het slaapkamerraam van me ouders gooien.
Niets lukte. Heb ik de ladder maar gepakt en het schuine dak opgeklommen, en zo via het dakraam dat nog op een kiertje stond naar binnen geklommen.
Volgende dag zei mn pa: ''hoe komt die ladder daar?''![]()
Geloof er geen reet van, stuurslot is niet electronisch en heeft dus niets te maken met een lege accu...quote:Op zondag 4 november 2007 16:20 schreef RIVDSL het volgende:
Ging een keer op bezoek bij een vriend met een auto waarvan ik wist dat het licht staat nog aan waarschuwingssysteem stuk was. Daar aan gekomen licht toch aan laten staan natuurlijk. Dus die avond een paar biertjes gedronken en de volgende dag weer naar huis. Bij de auto aangekomen waren de lichten inmiddels uit. Dus ik wil de deur op doen met de afstandbediening, geen reactie. Nu had ik al niet zo'n vertrouwen in de werking van die afstandbediening omdat de knopjes niet echt lekker werken. Dus toen maar met de noodsleutel de deur geopend. Tot de conclusie gekomen dat er niets in de auto werkte. Dus even nagedacht, wat kan er zijn, en nog steeds niet doorhebben. Heb nog uitgebreid zekeringen gecontroleerd, totdat ik me ineens realiseerde, shit de lichten.
Dus maar terug gegaan naar die vriend voor een starthulp met zijn auto. Hij zo van, heb je startkabels? Ik ja hoor zal ze even uit de achterbak pakken. Maar helaas die ging niet open, want ook dat gaat elektrisch. Gelukkig had hij zelf ook startkabels. Dus wij de auto uit het parkeervak geduwd om motorkap tegen motorkap te zetten. Bleek ook nog eens dat ik niet kon sturen in verband met het stuurslot. Maar het paste gelukkig allemaal net dus ben uiteindelijk toch nog weg gereden.
Knap dat jij van alle auto's weet hoe het stuurslot werkt. Maar feit blijft dat als een auto geen ouderwetse sleutel meer heeft, maar alleen een pasje/afstandbediening, elektronica verantwoordelijk is voor de ontgrendeling van het stuurslot. Die noodsleutel waar ik het over had is overigens wel gewoon een sleutel, echter kan deze alleen gebruikt worden om het portier te openen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef thaduck het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van, stuurslot is niet electronisch en heeft dus niets te maken met een lege accu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |