quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef arneaux het volgende:
Je kent wel van die automaten waar je koffie/water/thee etc uit kan halen op je werk waar er dan automatisch zon bekertje naar beneden valt. Nou had ik op mn stage een automaat waarbij het bekertje niet automatisch meekwam. Nagoed, de rest laat zit raden.
Ik heb ook wel eens vergeten op het goede knopje te drukken. Aangezien ik vaak zo lief voor mijn collega's ben om een kan koffie te halen, drukte ik op de 'koffiejuffrouw-knop' toen ik er enkel een kopje onder had gezet. Ik heb de koffie toen uit alle hoeken en gaten van de keuken kunnen soppen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef arneaux het volgende:
Je kent wel van die automaten waar je koffie/water/thee etc uit kan halen op je werk waar er dan automatisch zon bekertje naar beneden valt. Nou had ik op mn stage een automaat waarbij het bekertje niet automatisch meekwam. Nagoed, de rest laat zit raden.
Nou dit zijn geen vergeetblunders maar koffieautomaatblunder.... hadden net een nieuwe, en het was er een met zeer onduidelijke plaatjes op de knoppen. Geeft een leuk effect als je als je koffie kiest, sterkte 10, en vervolgens komen er voor 10 bekertjes aan koffie uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:00 schreef Frollo het volgende:
Ha, koffieautomaatblunders.![]()
Ik heb wel eens koffie bij m'n Cup-a-Soup gegooid i.p.v. heet water.
Maarum vraagje: na 4x je sleutels vergeten ga je toch automatisch altijd checken of je die dingen bij je hebt?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:40 schreef Tommeke het volgende:
Ik vergeet zowat alles: namen en gezichten, mp3 speler uit m'n broek te halen toen die in de wasmachine ging, huissleutels (lagen in Sneek, ik stond in Groningen, is me al 5x overkomen) wanneer ik moet werken, bardiensten, telefoon midden in de kantine. Vorige maand ook wie ik voor m'n verjaardagsfeest uitgenodigd had, bleken er allemaal mensen te zijn die ik met m'n zatte kop had uitgenodigd ooit, het was in ieder geval wel gezellig
Oei. Da's een hele pijnlijke, genante.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Op het vliegveld er achterkomen dat je wèl je eigen ticket bij hebt, maar niet die van je vriendin![]()
![]()
De eerste 5 minuten geloofde ze niet dat ik die echt vergeten was en dat het geen grap was...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:43 schreef Rapaille het volgende:
Schooldiploma onder het kopieerapparaat bij de supermarkt. Was helaas niet gevonden/afgegeven.
Ach ja, ik heb de kopieetjes nog wel gelukkig(is al 7 jaar terug)
Zo ging dat dus ook met eeh dat meisje uit engelandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:12 schreef Wazeggie het volgende:
Ik ben dus weleens vergeten om mn zoontje op te halen van de speelzaal... Schaamde me helemaal dood toen ik me opeens realiseerde dat t zo stil was om me heen AHUM. Stond hij daar heel zielig bij de juf te wachten, jasje al aan, geen kind meer te bekennen
Moet wel zeggen dat ik uiteindelijk maar een minuut of 10 te laat was hoor, was niet uren later ofzo hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo ging dat dus ook met eeh dat meisje uit engeland![]()
![]()
![]()
Ja mij is dat dus te vaak overkomenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maarum vraagje: na 4x je sleutels vergeten ga je toch automatisch altijd checken of je die dingen bij je hebt?![]()
Zoiets zou mij maar max 1x of 2x overkomen.
leeftijd vergeten ftwquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben destijds geïnterviewd voor die docu over FOK!, en het stukje waar ik me voorstelde zeg ik doodleuk dat ik 19 ben terwijl ik al 21 was
Dat stukje heeft de film niet gehaald overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |