abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2007 @ 22:43:14 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53706835
Es een keer een mannelijk model

1

2

3
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 22:49:13 #2
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_53707089
! 2 . Alleen misschien iets te krap gecropt (bij zijn hand). En dat vind ik bij 3 bij het hoofd, misschien dat het oor er nog net heel op had gemogen. Maar tof dat er een keer een vent gebruikt wordt .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 22:51:15 #3
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53707182
je keek duidelijk niet naar zijn hoofd, ik mis de top ervan op alle foto's
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:00:34 #4
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53707564
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
je keek duidelijk niet naar zijn hoofd, ik mis de top ervan op alle foto's
hey ik mocht eraan zitten

neh serieus, ik wou juist dit soort crops. en ja geconcentreerd op het lijf. is niets mis mee toch?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:00:51 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53707576
Fok van de wapper?? dubbelpost
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:03:14 #6
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53707625
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
hey ik mocht eraan zitten

neh serieus, ik wou juist dit soort crops. en ja geconcentreerd op het lijf. is niets mis mee toch?
Tuurlijk wel! Is seksistisch. Toen ik een keer per ongeluk je tieten op de foto had gezet was FOT te klein
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
Fok van de wapper?? dubbelpost
Heppie wel vaker last van-- ik had een post aangepast en ineens had ik het origineel en de geeditte

Serieus: Mooie foto's, kweeenie of ik de zw/w conversie zo tof vind....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_53708521
beetje benauwd lijkt het,mischien een beetje TE de focus op zijn lichaam gelegd?
had de foto's iets meer ruimte gegeven nu is het net of ie in een klein hokje zit gepropt.

foto 1: de denker? had mooier geweest als ie helemaal van de zijkant was genomen en zittend?
foto 2: had ie jeuk op zijn hoofd?
foto 3: de mooiste op het rare licht stukje op zijn kin na.

maar ja ben een leek wat weet ik er nou van
do you have the guts to smell my nuts?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 07:42:45 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53712174
Ookal zou je iedere fotografische regel aan je laars lappen, ik zie het niet meer. Liefde maakt blind hč.

Die 2e, ik krijg het er warm van. Wat is de wereld toch mooi... Dank je Puckzzz
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:09:02 #9
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53712387
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 07:42 schreef dutchie het volgende:
Ookal zou je iedere fotografische regel aan je laars lappen, ik zie het niet meer. Liefde maakt blind hč.

Die 2e, ik krijg het er warm van. Wat is de wereld toch mooi... Dank je Puckzzz
thnx

It's a dirty job, but somebody's gotta do it

@onderbroekenpoep wat een naam ik vond die arm juist wel iets casuals hebben. Ik wou mooie torso foto's maken zonder dat het meteen te 'gay' werd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:13:08 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53712423
Puckzzz, toffe foto's
lekkere vent ook nog eens
t enige wat me ietwat stoort is dat ik op de laatste foto zijn linkeroog niet kan zien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:28:14 #11
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53712540
Thnx Ynske, ach ja dat oog...wanneer ik een highlight in beide ogen wou dan werden de schaduwen op zijn buik weer minder mooi. een lamp van de andere kant via het plafond of gewoon langszij werd me ook teveel licht aan die kant. Op een gegeven moment had ik geen zin meer om nog te lopen kutten met de lampen reflectieschermpje was handig geweest maar we waren maar met zijn twee dus er was niemand om die vast te houden.

hij had gisteren de foto's aan 1 meisje laten zien, twee minuten later had ie 6 vriendinnen op zijn MSN

wat ruimere crops dan...
4

5
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:41:36 #12
79550 Ymke
your ghost
pi_53712683
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 2

Btw , hij heeft trekjes van Etienne
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:43:48 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53712716
Vind nr 4 echt wat hebben
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:46:09 #14
79550 Ymke
your ghost
pi_53712743
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:43 schreef Ynske het volgende:
Vind nr 4 echt wat hebben
Ik vind de rest ook niet onaardig
pi_53713383
Mooie foto's Puckzzz! Inderdaad heel fijn om ook eens een mannelijk model te zien. Klein puntje van kritiek op foto 3, waar het overbelichte op zijn gezicht een beetje stoort. Foto 4, met de wat verlegen blik, is ook erg mooi. Ingetogen.
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:41:12 #16
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53713568
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:41 schreef Ymke het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 2

Btw , hij heeft trekjes van Etienne
mijn Etienne? nu je het zegt, op sommige foto's wel ja
pi_53713700
Ik vind #1 Fan-tas-tisch, en het nadeel daarvan is dat de rest daar dan automatisch tegen afgezet wordt. En met die rest is dan steeds weer net maar 1 of 2 dingetjes mis, maar wel dingen die mij vrij stevig storen. Dus die klop ik even in en dan ga ik uitleggen wat ik zo mooi vind aan #1

Bij #2 kijkt het model richting lens, maar zijn ogen zijn in de schaduw, en waarom is zijn buik nat? Bij #3 storen de uitgebeten highlights me. 4 en 5 zijn wel netjes maar te ruim en gewoontjes in verhouding tot 1-3. Ook het te witte oogwit op 4 kijkt voor mij niet lekker weg

#1 heeft een hele mooie compo. De lijn van de rug van het model maakt een mooie boog door de foto, die versterkt wordt door de houding van zijn linkerarm. De pose van de rechterarm in combinatie met de schaduw op het gezicht en de krappe crop linksboven maken dat de vorm domineert over de persoon. De persoon is hier irrelevant, het draait alleen om vorm. Dat deze meneer goed 'in vorm' is, helpt natuurlijk wel. Het licht (geldt voor de hele serie) brengt mooi relief in beeld, wat natuurlijk precies is wat je wilt zien bij een mannentorso. Kortom, alles klopt gewoon
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:49:41 #18
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53713729
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Is seksistisch. Toen ik een keer per ongeluk je tieten op de foto had gezet was FOT te klein
[..]
Goffer... gemist!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:58:11 #19
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53713869
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik vind #1 Fan-tas-tisch, en het nadeel daarvan is dat de rest daar dan automatisch tegen afgezet wordt. En met die rest is dan steeds weer net maar 1 of 2 dingetjes mis, maar wel dingen die mij vrij stevig storen. Dus die klop ik even in en dan ga ik uitleggen wat ik zo mooi vind aan #1

Bij #2 kijkt het model richting lens, maar zijn ogen zijn in de schaduw, en waarom is zijn buik nat? Bij #3 storen de uitgebeten highlights me. 4 en 5 zijn wel netjes maar te ruim en gewoontjes in verhouding tot 1-3. Ook het te witte oogwit op 4 kijkt voor mij niet lekker weg

#1 heeft een hele mooie compo. De lijn van de rug van het model maakt een mooie boog door de foto, die versterkt wordt door de houding van zijn linkerarm. De pose van de rechterarm in combinatie met de schaduw op het gezicht en de krappe crop linksboven maken dat de vorm domineert over de persoon. De persoon is hier irrelevant, het draait alleen om vorm. Dat deze meneer goed 'in vorm' is, helpt natuurlijk wel. Het licht (geldt voor de hele serie) brengt mooi relief in beeld, wat natuurlijk precies is wat je wilt zien bij een mannentorso. Kortom, alles klopt gewoon
THNX V.V. je steekt altijd lekker veel tijd in je kritieken. Word erg gewaardeerd

Ik vind 2 juist 'iets' hebben. Dat je de ogen niet ziet vind ik juist bijdragen aan het quasi verlegen, maar toch sexy gevoel. Dat komt door het lachje denk ik.
En die natte buik is gewoon lekker

Ik vind de ruimere crops persoonlijk minder mooi, maar ik wou toch weten of de mensen gelijk hadden daarin. Ik ga er toch nog een keertje naar kijken of ze iets krapper kunnen. Ik hou gewoon van die stijl en voor mij hoeft een persoon er niet compleet op te staan.

dat oogwit heb ik niet aan gezeten eigenlijk...
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:29:53 #20
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53716172
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:28 schreef Puckzzz het volgende:
hij had gisteren de foto's aan 1 meisje laten zien, twee minuten later had ie 6 vriendinnen op zijn MSN

Ik vind dat natte op zijn buik ook raar staan; lijkt wel een soort van lokale zweetbui.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:42:35 #21
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53716498
het is duidelijk dat de mannen met andere ogen naar deze foto's kijken

lokale zweetbui hmmmmmmmmmmm.....

is trouwens een goede vriend van ons dus ik zie hem sowieso heel anders
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:53:53 #22
79550 Ymke
your ghost
pi_53716807
Ik zie uberhaupt geen minpuntjes
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:18:51 #23
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53717486
Ja jemig met zo'n man kan je toch niet meer serieus over feedback nadenken
pi_53717561
Zeg stelletje hormonenbommen, gedraag je een beetje
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:48:49 #25
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53718164
Ow ehh dames??

Ik heb hem de url van dit topic gegeven. Dus hou het een beetje netjes he? anders wordt ie zo verlegen
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:56:33 #26
79550 Ymke
your ghost
pi_53718341
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Zeg stelletje hormonenbommen, gedraag je een beetje
Ja ho ff , ben weer vrijgezel , laat me
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:36:06 #27
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_53719358
slet :-)

Puck, ik zou als ik jou was nog even sleutelen aan je zw/w omzetting. Het komt wel heel grijs over zo. Zou graag ook wat wit zien, zoals op 3.

Moest gelijk een beetje denken aan een comment van jou dat je oogcontact miste in een portret :-) Ik mis het niet hoor, maar 1 zou bij mij afvallen ten opxichte van 2
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:22:23 #28
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53720593
whehehe dat ging over een Chihuahua, dit gaat over torso foto's

de zw omzetting heb ik in channelmixer gedaan. op mijn beide schermen ziet het er wel goed uit eigenlijk. ik heb in een tweede laag een lichte ruis toegevoegd, op soft light 50% gezet. misschien dat het daardoor komt.

ik zal er nog eens naar kijken of ik wat aan de levels kan trekken.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:32:09 #29
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_53720863
De ogen zijn hier erg donker op foto's. Maar volgens mij ligt dat ook deels aan het scherm hier. Verder vind ik het foto's. Vind de krapgekaderde foto's overigens mooier, geeft ze net iets extra's.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:11:00 #30
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53721812
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

THNX V.V. je steekt altijd lekker veel tijd in je kritieken. Word erg gewaardeerd

Ik vind 2 juist 'iets' hebben. Dat je de ogen niet ziet vind ik juist bijdragen aan het quasi verlegen, maar toch sexy gevoel. Dat komt door het lachje denk ik.
En die natte buik is gewoon lekker

Ik vind de ruimere crops persoonlijk minder mooi, maar ik wou toch weten of de mensen gelijk hadden daarin. Ik ga er toch nog een keertje naar kijken of ze iets krapper kunnen. Ik hou gewoon van die stijl en voor mij hoeft een persoon er niet compleet op te staan.

dat oogwit heb ik niet aan gezeten eigenlijk...
Nr. 2 is gewoon lekker. Moet zo'n foto dan echt helemaal uitgekiend zijn qua regels? Ik hou juist van creativiteit, afwijken van het standaard. Die foto is een beetje stout. Zoals hij quasi verlegen maar hij weet dondersgoed dat hij lekker is in de camera kijkt. Gewoon lekker. Je hebt daar een mooi moment vastgelegd.

Nummer 4 en 5 halen het niet bij de eerste serie. Dat moet ik wel eerlijk zeggen.
pi_53722147
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:11 schreef dutchie het volgende:

[..]

Moet zo'n foto dan echt helemaal uitgekiend zijn qua regels?
Nee hoor, helemaal niet. Ik geef gewoon aan waarom 1 me meer aanspreekt dan 2. Dat zijn geen regels, dat zijn gewoon mijn voorkeuren. Een ander heeft andere voorkeuren en komt dan ook tot andere conclusies, zoals je in dit topic heel mooi kunt zien.
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:17:22 #32
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53724686
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:11 schreef dutchie het volgende:
Moet zo'n foto dan echt helemaal uitgekiend zijn qua regels?
Ligt eraan. Die regels zijn eigenlijk een soort theorie over wat de meeste mensen het interessantst vind om te zien of wat het opvallenst is in een foto/irl. Hoe meer je van die regeltjes in je foto terug vind, hoe groter de kans op een suc6volle foto.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:48:56 #33
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53726631
Nou...daar ben ik het helemaal niet mee eens. Naarmate teveel regeltjes de hoofdrol gaan opeisen wordt een foto i.m.o. minder vanwege de mindering van de artistieke vrijheid die elke fotograaf in zijn foto's dient te leggen.
verpachten & verpachten
pi_53726761
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:48 schreef r.liong het volgende:
Nou...daar ben ik het helemaal niet mee eens. Naarmate teveel regeltjes de hoofdrol gaan opeisen wordt een foto i.m.o. minder vanwege de mindering van de artistieke vrijheid die elke fotograaf in zijn foto's dient te leggen.

Volgens mij is dat niet wat shark zegt

en dat een fotograaf artistieke vrijheid in zijn foto's dient te leggen, lijkt me een behoorlijke contradictie.
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:02:08 #35
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53728419
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:55 schreef Vliegvrager het volgende:
Volgens mij is dat niet wat shark zegt

Nope, volgens mij ook niet
pi_53738715
Sow, doe mij ook maar een keer zo'n model
Sappig !!
pi_53741559
#1 - hele sterke foto wat mij betreft. Mooie belichting, zeker zo met het gezicht half in de schaduw. Toffe houding.
#2 - Mwjah...vind de houding wat minder. Met name de blik. Je laat hem de lens in kijken, maar zonder dat de kijker de ogen ziet.
#3 - Eigenlijk net een tikkie te krap gecropped naar mijn smaak. Ik had iets meer hoofd en iets meer handen willen zien.

Ik vind de foto's wel allemaal echt een tof sfeertje hebben Mooie zwartwit-conversie. Toffe belichting.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:22:28 #38
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53742699
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:17 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ligt eraan. Die regels zijn eigenlijk een soort theorie over wat de meeste mensen het interessantst vind om te zien of wat het opvallenst is in een foto/irl. Hoe meer je van die regeltjes in je foto terug vind, hoe groter de kans op een suc6volle foto.

Oké dat klinkt wel logisch. Ik ben wel gecharmeerd van Puckzzz haar stijl. En ik kijk er dus anders naar dan anderen. Maar goed, ben pas een beginneling.
pi_53757672
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:22 schreef dutchie het volgende:

[..]

Oké dat klinkt wel logisch. Ik ben wel gecharmeerd van Puckzzz haar stijl. En ik kijk er dus anders naar dan anderen. Maar goed, ben pas een beginneling.

Puckzzz schiet op gevoel, maar als je haar foto's bekijkt, zal het je ms opvallen dat er verdomd veel compositie-regels in terugkomen. Kennelijk voelt dat voor haar goed.
Mijn DeviantART gallery
,
  zondag 7 oktober 2007 @ 09:28:14 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_53758003
Die compositie"regels" zijn natuurlijk ook niet zomaar uit de lucht komen vallen. Als ze niet voor veel mensen goed zouden voelen, dan waren ze er natuurlijk niet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_53775702
1 en 2 doen het meest voor mij. En niet zozeer omdat hij bij drie zo veel aan heeft maar idd door de crop (stukje oor, wel of geen handen, alsof je niet kon kiezen. Nu hebben mijn hersenen het gevoel dat ze kunnen kunnen kiezen waar naar ze willen kijken en das juist bij zulke plaatjes jammer vind ik ) Bij 1 en 2 vind ik de schuwen lekkerder werken.

En natuurlijk knap dat je het op de plaat hebt gekregen, ik zou statief wegens trillende handjes moeten gebruiken
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:47:57 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53776187
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 08:39 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Puckzzz schiet op gevoel, maar als je haar foto's bekijkt, zal het je ms opvallen dat er verdomd veel compositie-regels in terugkomen. Kennelijk voelt dat voor haar goed.

Dat klopt, ik denk dat je automatisch -mits doorspekt van enig fotografisch talent - die regels wel toepast als je een mooie plaat wilt maken.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:31:28 #43
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53807225
Foto 1 is de mooiste van allemaal. Heel goed gecropt juist.
Twee is ontzettend gaaf, je had rechts ook even wat meer mogen wegcroppen.
Drie heb je een mooie lichtinval te pakken. Lekker licht maar niet overdreven
4 en 5 vind ik niet zo, want dat hele closeup/donker sfeertje is weg.
Friends don't let friends remain beardless...
  FOK!fotograaf dinsdag 9 oktober 2007 @ 14:18:42 #44
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53813885
Heyyyyyyyyy Puckzzz

@1; Het stukje hand aan de linkerkant van de foto is net niet 'het'. Ik zou dat of eraf snijden of burnen. Vangt nu net een tikkie teveel licht. Misschien nog tikkie meer licht op zijn kaaklijn en schaduw onder zijn hoofd om zijn hoofd wat meer te accentueren.
@2; weer zijn rechterhand die niet echt duidelijk mee doet. Het water had wel ietsje duidelijker gemogen, maar dat is gewoon heel erg lastig bij iemand die staat.
@3; lekkere belichting, vooral op zijn lichaam. Ik zou alleen zijn rechteroor wat burnen, omdat die nu wel heel sterk belicht wordt.
@4; goeie belichting!!
@5; De beste uit de serie! Strijklicht erg goed ingezet, lekker klassieke mooie mannen foto .

Toffe serie! Deze toning gaat je ook goed af! Leuke afwijking van je vaak lekker knallende kleurenseries!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:49:08 #45
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53828396
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:53 schreef Ymke het volgende:
Ik zie uberhaupt geen minpuntjes
Pomperdepompompom

Vooropgesteld dat ik totaal geen verstand heb van portretten techniek en alleen maar landschappies kan, en dus alleen maar op puur gevoel kan kijken, vind ik dit wel een hele gave serie, de eerste drie dan dus. Die twee volledige hebben bij lange na niet dat spannende dat de eerste drie foto's wel hebben. En 2 is de mooiste. Echt geweldig!!!

Zo, en nou ga ik weer naar die foto's kijken

-edit- BTW op #5 lijkt ie op Noah Wyle!

-edit2- Puckzzz, hoe langer ik kijk hoe zekerder ik weet dat je uitermaaaaaate goed in je opzet bent geslaagd. Het zijn gewoon hartstikke sexy foto's

[ Bericht 13% gewijzigd door ElizabethR op 10-10-2007 00:54:43 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:10:33 #46
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53832359
THnx iedereen!!

ik ga even opzoeken wie Noah Wyle is

ah OK, die gast van ER!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:16:20 #47
79550 Ymke
your ghost
pi_53832507
Ik zit maar op die knop te rammen voor een update!!!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:13:42 #48
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53835546
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Ymke het volgende:
er komt begin november wel een soortgelijke shoot.

maar die jongen heeft langer haar
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:46:31 #49
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_53837721
hehe dat vind ik weer interessant

mooie shoot
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:51:56 #50
79550 Ymke
your ghost
pi_53837828
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:13 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

er komt begin november wel een soortgelijke shoot.

maar die jongen heeft langer haar

Ben niet van de lange haren
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:12:54 #51
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53838322
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Ymke het volgende:
deze zin is zoo ontzettend fout en ranzig te interpreteren
pi_53842967
wordt wel verlegen van jullie
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:04:34 #53
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53846241
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:43 schreef khiel het volgende:
Zo is het altijd met de dames hoor; op het forum zijn ze nog ranziger dan de gemiddelde man, in het echt durven ze niks te zeggen. Maar ze denken het wel
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:23:57 #54
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53846742
Geweldig! Je post een mooie vrouw, en alle mannen doen hun uiterste best om het commentaar vooral NIET over de vrouw te laten gaan, want owee, je zult eens een vrouw als lustobject zien.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:40:56 #55
79550 Ymke
your ghost
pi_53847253
quote:
Hi , lekker ding
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:10:58 #56
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53848188
*ook weer stiekum om de hoek kijkt voor een evt. update*

O! Hai lekker ding!
pi_53848375
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef RonaldV het volgende:
Geweldig! Je post een mooie vrouw, en alle mannen doen hun uiterste best om het commentaar vooral NIET over de vrouw te laten gaan, want owee, je zult eens een vrouw als lustobject zien.

t gaat in ieder geval al een hele tijd niet meer over de foto's
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:27:39 #58
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53856475
quote:
Hey Lillekerd!!

leuk dat je geregistreerd hebt!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:29:23 #59
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53856514
jeetje moet ik nu ook nog een update uitslepen? ik ben hartstikke kritisch en pik meteen wat imho de beste zijn eruit. de update gaat alleen maar tegenvallen dan denk ik...

maar ik zal wel eens kijken of ik de dames nog een plezier kan doen
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:31:20 #60
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53856549
Nou ja, stuur ons dan maar nr. 2 op ware grootte op is ook goed.
pi_53863053
dag dames
jaha puckzz sorry kon het ook niet laten om nu me eigen mening te geven haha
en ymke en dutchie jullie commentaar was wel helemaal toppie (doet een jonge goed ) haha
pi_53915107
Jaja dames mooi ge photoshopt!!!
pi_53915350
vrouwen zijn vunzen

als je als man een sexueel getinte opmerking maakt over een vrouwen foto dan word je zowat het forum afgetrapt.

uhh pssst Puckzzz.. zou je een dikke harige fries(ik??) op de foto kunnen zetten zodat ie ook hitsig vrouwen comentaar kan krijgen??
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:41:03 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_53915558
Alles is al gezegd, maar ik moet het toch even kwijt. Wat is foto twee ongelooflijk lekker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 14 oktober 2007 @ 01:14:49 #65
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53918874
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 22:31 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

als je als man een sexueel getinte opmerking maakt over een vrouwen foto dan word je zowat het forum afgetrapt.
Alle mannen hebben dit topic nu in hun bookmarks staan. Dat wordt een inkoppertje bij het volgende commentaar over vrouwonvriendelijke opmerkingen.

Niks ten nadele van Puckzzz' foto's trouwens. Ut ouwe wief ken t nog best!
- Privacy Matters
  zondag 14 oktober 2007 @ 08:11:40 #66
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53920783
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 22:31 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
vrouwen zijn vunzen

uhh pssst Puckzzz.. zou je een dikke harige fries(ik??) op de foto kunnen zetten zodat ie ook hitsig vrouwen comentaar kan krijgen??
Ik soe ut net wiete yer...kest de frouwkes sa net kriege?

* Puckzzz haar beste Fries
pi_53922587
gatver ik al 32 jaar fries en dan nog geen woord fries kunnen typen.. maar wel lezen hoor

al 13 jaar een eigen wyfke hoor.. maar dit zou meer voor mijn eigen ego wezen al die leuke comments dan van al die jong en dame's

...ruik ik hier een mid life crises
  zondag 14 oktober 2007 @ 14:26:21 #68
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53924696
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:17 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
gatver ik al 32 jaar fries en dan nog geen woord fries kunnen typen.. maar wel lezen hoor

al 13 jaar een eigen wyfke hoor.. maar dit zou meer voor mijn eigen ego wezen al die leuke comments dan van al die jong en dame's

...ruik ik hier een mid life crises
ben er opgegroeid, maar inmiddels al bijna 7 jaar een import brabo
pi_53925055
eens een fries altijd een fries hoor

mooie dpc portfolio trouwens..
i luve de zwart/wit foto's .. ben kleuren blind mischien dat ik daarom grunge duister.. zwart wit mooier vind. The artist foto's zijn erggggg leuk gevonden.

ontopic... mevrouw OnderBroekenPoep vraagt waar ze dat snoepje op de foto kan bestellen.. jeez.. vrouwen.........
pi_53927903
dag mensen ja gisteren was hier feest en die dames wouwden de foto's zien ,
aleen die twijfelde nog die dachten foto shop maar darana moest het shirt uit en vonden ze het toch wel wat
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:28:28 #71
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53947530
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef khiel het volgende:
dag mensen ja gisteren was hier feest en die dames wouwden de foto's zien ,
aleen die twijfelde nog die dachten foto shop maar darana moest het shirt uit en vonden ze het toch wel wat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')