Ik zal het even toevoegenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:46 schreef mcyodogg het volgende:
Dat, maar ik ben meer geinteresseerd in de selecties, schorsingen en dat soort shit. Maar het was slechts een tip, ik kan die zooi ook wel ergens anders vinden.
Beetje moeite erin steken mag wel. Logo's, tijd, waar wordt het uitgezonden etc.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik wil wel wat plaatjes toevoegen en zo hoor.
Nee, maar het is ook nog onduidelijk hoe de selecties er uit gaan zien, het is immers pas over 2 weken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje moeite erin steken mag wel. Logo's, tijd, waar wordt het uitgezonden etc.
Niet topic openen om het willen openen. Geldt trouwens ook voor je andere UEFA-Cup topics.
Dat snap ik, maar verder kun je wel wat leuks in de OP doen, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook nog onduidelijk hoe de selecties er uit gaan zien, het is immers pas over 2 weken.
Die selecties zijn op 1 september bekend gemaakt, vanwege de lijst die je moet indienenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook nog onduidelijk hoe de selecties er uit gaan zien, het is immers pas over 2 weken.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar verder kun je wel wat leuks in de OP doen, toch?
Wat je nu hebt ziet er toch stukken beter uit?.
Het is trouwens op Nederland 3 om 20:45.
Ik ben ruud.nl.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
En Ruud_fr, bedankt voor je lijstje.
quote:
Als dat eens zo zou zijn hequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:52 schreef Tallie1982 het volgende:
1-3 psv
PSV - Ac Milan toch?quote:Op zondag 30 september 2007 19:23 schreef mcyodogg het volgende:
Vassaras fluit. Lees dat ie ook PSV-Lyon floot. Want ik dacht al dat ie eens PSV gefloten had.
quote:PSV stuit komende dinsdag in Milaan op een zwaar gehavend Inter. Julio Ricardo Cruz, Nicolás Burdisso, Maicon en Iván Cordoba zijn geschorst door de UEFA vanwege de enorme knokpartij in de wedstrijd tegen Valencia van afgelopen seizoen. Naast Marco Materazzi heeft Inter-coach Roberto Mancini nog te maken met meer blessuregevallen. Zlatan Ibrahimovic (wreef) en Olivier Dacourt (lies) raakten zaterdag tegen AS Roma geblesseerd. De twijfelgevallen Patrick Vieira (dijbeen) en Cristian Chivu (schouder) kwamen tegen AS Roma niet in actie. Verdediger Nelson Rivas is door zijn club een maand op non-actief geplaatst omdat hij last van hartritmestoornissen heeft. Ten slotte is Adriano tegen PSV niet inzetbaar omdat hij door de Nerazzurri niet is ingeschreven voor de Champions League.
Ik denk zelf meer aan 2-9quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Ik denk zelf meer aan 2-9
1 Perez 0-1
15 Perez 0-2
22 Perez 0-3
35 Perez 0-4
45+1 Perez 0-5
46 Solari 1-5
51 Solari 2-5
65 Perez 2-6
71 Perez 2-7
89 Perez 2-8
90+6 Perez 2-9
en rellen daarna natuurlijk, Inter meteen uitgeschakeld in de groep![]()
(en Perez meteen topschutter in de CL)
Maargoed, gelijk spel zou al netjes zijn.
Eensquote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef AminBen het volgende:
voor PSV is het ook beter als Lazovic op de bank begint ipv Koevermans.
Ik heb em vergroot aan de muur hengen, wel relaxte foto vond ikquote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef Dylan Dog het volgende:
WooZ, ik heb zo'n zelfde (zelfgemaakte) foto!
Enne: het is Giuseppe Meazza...
Wel grappig: ik heb dus op een meter of 4 van je gestaan die avond...quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb em vergroot aan de muur hengen, wel relaxte foto vond ik
Precies wat een geweldige speler is datquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoop ook dat Zlatan op tijd fit is. Zou zonde zijn als hij er niet bij is
Alex van Fener heeft al kennis met hem gemaaktquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop op Zlatan en ik ben heel erg benieuwd naarMaxwell
.
Klotezooi.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Je kunt er vanuit gaan dat Zlatan er niet bij is
Hij zit bij de selectie, dus ik ga er voorlopig wel vanuit dat hij speelt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Je kunt er vanuit gaan dat Zlatan er niet bij is
[..]
1 Perez 0-1
15 Perez 0-2
22 Perez 0-3
35 Perez 0-4
45+1 Perez 0-5
46 Solari 1-5
51 Solari 2-5
65 Perez 2-6
71 Perez 2-7
89 Perez 2-8
90+6 Perez 2-9
Zou mooi zijn als hij speelt. Geweldige voetballer om naar te kijken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij zit bij de selectie, dus ik ga er voorlopig wel vanuit dat hij speelt.
[..]
1 Perez 0-1
15 Perez 0-2
22 Perez 0-3
35 Perez 0-4
45+1 Perez 0-5
46 Solari 1-5
51 Solari 2-5
65 Perez 2-6
71 Perez 2-7
89 Perez 2-8
90+6 Perez 2-9
Ben ik ook bang voor, maar je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:10 schreef Damzkieee het volgende:
Dit wordt een grote deceptie ben ik bang.
Naaah, al 2x in Milaan geweest de afgelopen jaren, heb het wel gezien daar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je gaat er niet heen PyTh?
Je hebt gelijk ook. Ben er nu ook drie keer geweest. En het is niet bepaald een bruisende stad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naaah, al 2x in Milaan geweest de afgelopen jaren, heb het wel gezien daar.
Ga wel naar Moskou![]()
ff ot: heb jij je visum al geregeld ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naaah, al 2x in Milaan geweest de afgelopen jaren, heb het wel gezien daar.
Ga wel naar Moskou![]()
Hoor er wel leuke verhalen over ja, maar niet voor langer dan 3 dagen. Perfect voor een voetbalreis dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Ben er nu ook drie keer geweest. En het is niet bepaald een bruisende stad.
Moskou lijkt me ook wel vet![]()
Milaan is de meest saaie stad waar ik met Arsenal ooit ben geweest, V R E S E L I J K!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Ben er nu ook drie keer geweest. En het is niet bepaald een bruisende stad.
Heb je het nu over Milaan of Moskou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoor er wel leuke verhalen over ja, maar niet voor langer dan 3 dagen. Perfect voor een voetbalreis dus![]()
Nee, wij zijn met Ajax in Auxerre geweest. Erger gaat het niet worden denk ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Milaan is de meest saaie stad waar ik met Arsenal ooit ben geweest, V R E S E L I J K!
[..]
1 Perez 0-1
15 Perez 0-2
22 Perez 0-3
35 Perez 0-4
45+1 Perez 0-5
46 Solari 1-5
51 Solari 2-5
65 Perez 2-6
71 Perez 2-7
89 Perez 2-8
90+6 Perez 2-9
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:01 schreef borisz het volgende:
Ik verwacht een irritante voetbalwedstrijd vanavond.
Indeed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:51 schreef PyTh het volgende:
Spannend maar ik reken vanavond nergens op.
Elk punt dat we daar pakken is mooi meegenomen
Vrees het ook. Het Nederlandse voetbal gaat dood.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Indeed.
Alleen vrees ik dat we genadeloos *snik* onderuit gang.
IDus het kan niet snel genoeg gaan voordat het afgelopen is.![]()
ff doordrukken dit.![]()
Ik zeg 2-0 winst PSVquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:10 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Vrees het ook. Het Nederlandse voetbal gaat dood.![]()
3-0 voor Inter,mag PSV nog blij mee zijn, denk ik.
Daarnaast krijgt PSV bijna nooit dik op de broek.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
Nederlaag kan altijd, maar PSV gaat echt niet dik op de broek krijgen. Zo groot is het niveauverschil nou ook weer niet.
Nou.. ik herriner me nog tegen Fener de 3-0 verlies ook geen groot verschil toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
Nederlaag kan altijd, maar PSV gaat echt niet dik op de broek krijgen. Zo groot is het niveauverschil nou ook weer niet.
Ja, maar als ik me het goed herinner was het toen meer een rode kaart voor Lange Jan en een penalty die de wedstrijd verpestte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou.. ik herriner me nog tegen Fener de 3-0 verlies ook geen groot verschil toch?![]()
Bij elke kans komt die commentator klaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:10 schreef mcyodogg het volgende:
ff je geheugen voor je opfrissen
http://www.youtube.com/watch?v=NdvhNfIb-X0&mode=related&search=
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zie hier bijvoorbeeld hoe Inter onderuit ging,
Ze spelen vanavond tegen Inter he, niet Fenerbahcequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
*zucht* En bedankt Hertog_Martin de zenuwen nemen alleen maar toe.
Je overschat dat Inter wel heel erg. Ze missen hun halve basisteam man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar Inter is ook zeer sterk. Daar heb ik de zenuwen voor.
PSV is gewoon het kleintje in Europa,vooral de komende jaren. Mooie jaren hebben ze achter de rug, maar die tijden zijn nu wel over. Denk dat ze uiteindelijk "gewoon" weer 4de worden in de poule.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]Dit had ik nog niet gezien. Het is dan wel een samenvatting maar zo te zien speelde fenerbahce een geweldige wedstrijd met heel goed positiespel, veel creativiteit in de (sterke) aanval, spelers die elkaar prima vinden met scherpe voorzetten etc etc... als Fener zo speelt tegen PSV kan PSV het schudden, dat kan PSV verdedigend echt niet aan hoor, mag je dankzij Gomes hopen op een kleine nederlaag.
Jezus manquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
PSV is gewoon het kleintje in Europa,vooral de komende jaren. Mooie jaren hebben ze achter de rug, maar die tijden zijn nu wel over. Denk dat ze uiteindelijk "gewoon" weer 4de worden in de poule.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
PSV is gewoon het kleintje in Europa,vooral de komende jaren. Mooie jaren hebben ze achter de rug, maar die tijden zijn nu wel over. Denk dat ze uiteindelijk "gewoon" weer 4de worden in de poule.
Niet dan ?quote:
Staat dat 'Fey' in je nick voor Feyenoord? Zo ja,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Het is en blijft inter.En het is en blijft een (zeer moeilijker) Italiaanse ploeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je overschat dat Inter wel heel erg. Ze missen hun halve basisteam man.
Als jij vind dat je een kleintje bent als je afgelopen jaren elke keer minimaal de kwartfinale heb gehaald. Tsjah.. dan moeten Feyenoord een Amateurclub zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
het is een kloon man, kan niet andersquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Staat dat 'Fey' in je nick voor Feyenoord? Zo ja,![]()
![]()
![]()
Ja ik ben Feyenoord ja. Maar zeg ik dan dat Feyenoord zo goed presteerd in Europa ? Nee. Ik gun julllie zelfs Europees succes, zoals met elk Nederlandse club. Oh en als we toch over een Europees succes hebben, wij hebben wel de Uefa Cup gewonnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Staat dat 'Fey' in je nick voor Feyenoord? Zo ja,![]()
![]()
![]()
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2008.htmlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Niet dan ?
Voprig jaar bleven ze in de uitwedstrijden overeidn dankzij Alex, en zie nu, ze zijn verdedigend stukken minder. Je jaren dat het zeer goed gaat, maar je hebt ook jaren dat het slecht gaat, ik denk dat die jaren nu zijn aangebroken.
Ja..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Ja ik ben Feyenoord ja. Maar zeg ik dan dat Feyenoord zo goed presteerd in Europa ? Nee. Ik gun julllie zelfs Europees succes, zoals met elk Nederlandse club. Oh en als we toch over een Europees succes hebben, wij hebben wel de Uefa Cup gewonnen.![]()
*KUCH*quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef FeyNickRooz het volgende:
Mense springen gelijk op me, terwijl ik niet eens wat negatief zeg over PSV.![]()
Lieverd toch. Liegen is ongezond.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
PSV is gewoon het kleintje in Europa,
Wij ook, ook al is het 37 jaar geleden....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja..
PSV zowel de UEFA Cup als de Europacup 1, de voormalige Champions League
Maar ff serieus met groot bedoel ik ook daadwerkelijk groot, als in elk jaar minstens de kwart finale van de CL en spelen in een van de topcompetities. Maar echt negatief is het nou ook weer niet, want de enige echte grote club qua naam en geschiedenis is Ajax.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
*KUCH*
[..]
Lieverd toch. Liegen is ongezond.![]()
Hoe kan PSV nou ooit spelen in een van de topcompetitiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Maar ff serieus met groot bedoel ik ook daadwerkelijk groot, als in elk jaar minstens de kwart finale van de CL en spelen in een van de topcompetities. Maar echt negatief is het nou ook weer niet, want de enige echte grote club qua naam en geschiedenis is Ajax.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kan PSV nou ooit spelen in een van de topcompetities![]()
Tegenwoordig zegt de naam PSV menigeen meer dan Ajax trouwens..maar qua verleden heb je gelijk
Nu noem je toevallig net een land waar dat waarschijnlijk wel het geval zou zijn jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
In Mexico ofzo zullen ze gelijk als ze Holland horen zeggen PSV EINDHOVEN
yeah right.
quote:Salcido is een goede verdediger die ook nog eens als linksback goed uit de voeten kan. Ik kom net terug uit Mexico waar Salcido zéér populair is en PSV dus ook (Barcelona ook in verband met Marques). Ik liep met mijn PSV shirtje door de straten van Cancun en Playa del Carmen en kreeg erg leuke en positieve reacties van de bevolking daar. Ze kennen daar 020 niet eens en de PSV shirtjes met de naam Salcido erop zijn overal te koop tegen geen enkel shirtje van welke andere club uit Nederland. Dat PSV Europees meetelt de laatste jaren is ze daar ook niet ontgaan. Ik hoop echt dat het contract met Salcido verlengt wordt.
Zou niet eens zo raar zijn met Salcido in de selectie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
yeah right.
Dus alles wat niet groot is, is meteen een kleintje? Want PSV zit meteen in de groep onder de Europese top.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Maar ff serieus met groot bedoel ik ook daadwerkelijk groot, als in elk jaar minstens de kwart finale van de CL en spelen in een van de topcompetities. Maar echt negatief is het nou ook weer niet, want de enige echte grote club qua naam en geschiedenis is Ajax.
Ja ok daar heb je wel gelijk ik in met Salcido. Veel voetbal liefhebbers zullen Psv wel kennen hoor, maar denk toch dat ze Ajax beter kennen door de verleden. Dat zal nog wel meer zijn dan Psv in veel landen, door Van Basten en Cruijf onder andere.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou niet eens zo raar zijn met Salcido in de selectie.
Maar ik denk dat ze eerst: Marijuana ofzo zouden roepen![]()
Kan me de wedstrijd van Ajax, toevallig tegen Inter nog herrineren. We kwamen met 2-0 voor toenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:35 schreef no-look het volgende:
de laatste tien jaar is er maar één club in Nederland geweest waar je als kaaskop trots op kon zijn, en dat was PSV. Ajax en Feyenoord hebben heel wat goed te maken om zich, wat mij betreft, weer tot de échte top van Nederland te mogen rekenen.
Ja inderdaad de ouderen zullen zich Ajax herinneren, jongeren eerder PSV lijkt me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok daar heb je wel gelijk ik in met Salcido. Veel voetbal liefhebbers zullen Psv wel kennen hoor, maar denk toch dat ze Ajax beter kennen door de verleden. Dat zal nog wel meer zijn dan Psv in veel landen, door Van Basten en Cruijf onder andere.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Mexico weet ik niet maar laatste keer dat ik in buitenland was en aan praat raakte met een fish n chips verkoper in engeland ging het wel meteen over voetbal en psv eindhovenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
yeah right.
Arrogant zijn is het enige dat ze daar kunnen. Nu nog voetballenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mexico weet ik niet maar laatste keer dat ik in buitenland was en aan praat raakte met een fish n chips verkoper in engeland ging het wel meteen over voetbal en psv eindhovenHij was zelfs fan van ' PSV EINDHOVEN!!' en prees uiteraard spelers als Alex en Gomes..
Het is arrogant om te denken dat Ajax wel naam kan maken internationaal en PSV niet.
Wij kwamen inderdaad 2-0 voor tegen Inter. Maar dat was niet met de spelers die jij nu opnoemt. Maar met Huntelaar, Boukhari, Rosales, Emanuelsson...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kan me de wedstrijd van Ajax, toevallig tegen Inter nog herrineren. We kwamen met 2-0 voor toenDat had een schitterend seizoen kunnen worden in de Champions League voor Ajax. Jongens als van der Vaart, Ibrahimovic, Pienaar, van der Meyde...
Zucht..
Aan die discussie waren wij ook al voorbij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:52 schreef BonJovi het volgende:
De discussie is een beetje zinloos wie er bekender is Internationaal. We gaan ons richten op de wedstrijd voor vanavond.
Wees dan volgende keer wat genuanceerder als je weer zin krijgt om hard dingen te roepen die evensnel ontkracht zullen wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:52 schreef BonJovi het volgende:
De discussie is een beetje zinloos wie er bekender is Internationaal. We gaan ons richten op de wedstrijd voor vanavond.
Iedere fatsoenlijke buitenlandse voetballiefhebber kent ze allebei. En Feyenoord. Wij kennen toch ook allemaal Porto, Benfica en Sporting.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja inderdaad de ouderen zullen zich Ajax herinneren, jongeren eerder PSV lijkt me.
Inderdaad. Einde discussie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Iedere fatsoenlijke buitenlandse voetballiefhebber kent ze allebei. En Feyenoord. Wij kennen toch ook allemaal Porto, Benfica en Sporting.
Overigens weet ik dit ook uit ervaring.
ja preciesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wees dan volgende keer wat genuanceerder als je weer zin krijgt om hard dingen te roepen die evensnel ontkracht zullen worden
Ja, binnen Europa zullen veel mensen dat wel weten ja. Maar daarbuiten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Iedere fatsoenlijke buitenlandse voetballiefhebber kent ze allebei. En Feyenoord. Wij kennen toch ook allemaal Porto, Benfica en Sporting.
Overigens weet ik dit ook uit ervaring.
Daarbuiten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, binnen Europa zullen veel mensen dat wel weten ja. Maar daarbuiten?
Van een kleintje verliezen kan iedereen, van een team als Inter winnen alleen topteams, en volgens mij heeft PSV kwaliteit in huis om Inter te verslaan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
Tsja, mixed feelings hier. Het resultaat dat PSV behaalde in Breda en de moeite die de PSV verdedigers hadden met Lurling en Kolka stemt mij niet erg positief.
Daarnaast moeten we ook weer niet teveel overdrijven over Inter. Ze wonnen dit weekend weliswaar met 1-4 van Roma, maar speelde 3/4 wedstrijd met een mannetje meer. Voor de rode kaart van Giuly was Inter duidelijk de mindere van Roma. En ja, Inter mist zo ongeveer een heel elftal.
Kleine overwinning voor Inter verwacht ik helaas.
komt er weer pass aan vanuit zijn plekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:51 schreef WooZ het volgende:
alcides speelt dus dat wordt 4-0
Geinigquote:Mancini Looking To Settle Old Score Against PSV
Inter Coach Roberto Mancini is desperate for his side to beat PSV tonight in order to gain revenge for what he describes as “the worst moment of my career”.
ja en kromkamp weer wachtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt er weer pass aan vanuit zijn plek
Kromkamp 10x meer als Alcides.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat zie ik mensen als Alcides en Kromkamp niet aankunnen
Wij zijn niet bang want Addo is erbij!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat zie ik mensen als Alcides en Kromkamp niet aankunnen
Koning Addoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij zijn niet bang want Addo is erbij!!![]()
Over Zlatan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax speelt donderdag pas hoor, praat er dan maar over.
Daar ging het toch ook al overquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:24 schreef 2meterpeter het volgende:
wat een ophef,
inter speelt met geen 1 italiaan!
maar met hoeveel nederlanders speelt psv????
Met z'n lelijke gastmoeder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:25 schreef Rikketik het volgende:
Daar hebben we Addo ook weer.
Wat had je dan verwacht, dat het een 20-jarige blonde stoot was?quote:
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat het een 20-jarige blonde stoot was?![]()
Ik ben niet voor Inter, maar ik vind Zlatan een geweldige voetballer. Voor de duidelijkheid ben ik voor Ajax, maar een beetje voor PSV vanavondquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een stommerds hier die voor inter zijn
Meld!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:36 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] sommige kunnen best lief zijn [afbeelding]
hey, foute tussenstandquote:
Dat ging idd helemaal nergens over. Wat een journalistiek.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef Lyzio het volgende:
Bij voorbaat al op de scheidsrechter janken. Wat ben je toch een huillie van Gelder.
HAR! YOU WALK THE PLANK MATE! HAR! *insert/piratensmiley*quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Inter, maar ik vind Zlatan een geweldige voetballer. Voor de duidelijkheid ben ik voor Ajax, maar een beetje voor PSV vanavond
Snoeks ook lolligquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:41 schreef Lyzio het volgende:
Wie geeft nu dan commentaar?
Je weet zelf vriend. Stone Island...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Als PSV wint staan ze keihard bovenaan 1e weettog
LEAAAAGGUUEEEEquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
THE CHAMPOIIIIIIIIINS
Afgelopen 10 jaar hebben onze psv spitsen ook weinig gescoord in de CL.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Zlatan nou niet meer Euopees gescoord?
Of heb ik het nu gejinxed?
..?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef pascalheister het volgende:
alle ajaciedjes komen weer klaar?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nou
Snoeks![]()
![]()
![]()
Heb zo'n hekel aan die gast, echt.
Bijnaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef pascalheister het volgende:
Joh, het komt van calimero numero uno.quote:
Omdat ze sympathie hebben voor een Ex Ajax speler die speelt? doe normaal manquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef pascalheister het volgende:
Nou zeg! Ejaculatante opmerkingen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bijna
Mocht er een bal langs Gomes schieten, schiet ik m'n beeldscherm vol
Zo erg is hij nou toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nou
Snoeks![]()
![]()
![]()
Heb zo'n hekel aan die gast, echt.
Die gast kan geen SECONDE zn FUCKING SMOEL houden... soms kan ik het wel uithouden maar keer heb ik een (goede) wedstrijd bijna afgezet omdat ik me dood irriteerde aan hem. Probleem is dat zodra je je er aan gaat irriteren je geen rust krijgt om te chillen want die gast zevert eindeloos door.quote:
Dit zijn ze natuurlijk weer vergetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Omdat ze sympathie hebben voor een Ex Ajax speler die speelt? doe normaal man
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die gast kan geen SECONDE zn FUCKING SMOEL houden... soms kan ik het wel uithouden maar keer heb ik een (goede) wedstrijd bijna afgezet omdat ik me dood irriteerde aan hem. Probleem is dat zodra je je er aan gaat irriteren je geen rust krijgt om te chillen want die gast zevert eindeloos door.![]()
![]()
tis dat ik wedstrijd zonder commentaar ook maar niks vind...
Nope... ik ben deze hufter toen nog gaan googelen en zn foto doorgegeven aan een huurmoordenaar... dus ik heb de goede.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ben je niet in de war met Ten Napel
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nope... ik ben deze hufter toen nog gaan googelen en zn foto doorgegeven aan een huurmoordenaar... dus ik heb de goede.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nope... ik ben deze hufter toen nog gaan googelen en zn foto doorgegeven aan een huurmoordenaar... dus ik heb de goede.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Marco+Materazziquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef Lyzio het volgende:
Figo blijft toch veruit de smerigste voetballer op aarde.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Figo
Inter
Bagger layout van fok
PSV![]()
Nee, Figo is toch écht smeriger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Marco+Materazzi
eh tja..
Waarom dan niet gewoon terugzetten naar fok_silver?quote:
fokforum_light FTW!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon terugzetten naar fok_silver?
Heb ik ook gedaan.
hoe moet dat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
ik ook maar wou het nog ff zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Dan moet je serieus eens voetbal op tv gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Serieus,,Ik heb echt nooit echt iets smerigs gezien van Figo
wk 2006, Portugal-Nederland?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Omdat jij altijd zit te fappenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
WINGARDIUM LEVIOSA!!1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een tovenaar die zlatan he
Maar serieus..Ik kijk ook voetbal op tvquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan moet je serieus eens voetbal op tv gaan kijken.
Soms word ik 's nachts nog gillend en badend in het zweet wakker. Dan heb ik weer gedroomd over die actie van 'm, vorig jaar op het WK tegen Oranje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat was gewoon een gare wedstrijd van een gare WKquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef BonJovi het volgende:
Holland- Portugal nooit gezien?
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar serieus..Ik kijk ook voetbal op tv
Ik kan meerdere leagues ontvangen
ff tussendoor he maar ga je nog naar utrecht @j@x ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar serieus..Ik kijk ook voetbal op tv
Ik kan meerdere leagues ontvangen
opties -> gebruik templatequote:
Is me te gevaarlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ff tussendoor he maar ga je nog naar utrecht @j@x ?
Tactisch schaakspel. Ken je club!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Lijkt net een oefenpotje
whahaha jij gaat niet eens naar voetbalwedstrijden zo een teletekstsupporterquote:
Ik ken mijn club en dat is Utreg en die doet altijd maar watquote:
Fake goal anouncement deniedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
JA HOOOR MENDEZZZZZZZZZ
Heb jij ooit wel eens Spaans voetbal gezien?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
whahaha jij gaat niet eens naar voetbalwedstrijden zo een teletekstsupporter![]()
![]()
www.radio1.nlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef HenkdeTank het volgende:
is het ook op de radio?
Inter 1 - 0 PSVquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
Het begin geeft me nog niet echt veel vertrouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |