http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Marco+Materazziquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef Lyzio het volgende:
Figo blijft toch veruit de smerigste voetballer op aarde.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Figo
Inter
Bagger layout van fok
PSV![]()
Nee, Figo is toch écht smeriger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Marco+Materazzi
eh tja..
Waarom dan niet gewoon terugzetten naar fok_silver?quote:
fokforum_light FTW!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon terugzetten naar fok_silver?
Heb ik ook gedaan.
hoe moet dat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
ik ook maar wou het nog ff zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Dan moet je serieus eens voetbal op tv gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Serieus,,Ik heb echt nooit echt iets smerigs gezien van Figo
wk 2006, Portugal-Nederland?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Omdat jij altijd zit te fappenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
WINGARDIUM LEVIOSA!!1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een tovenaar die zlatan he
Maar serieus..Ik kijk ook voetbal op tvquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan moet je serieus eens voetbal op tv gaan kijken.
Soms word ik 's nachts nog gillend en badend in het zweet wakker. Dan heb ik weer gedroomd over die actie van 'm, vorig jaar op het WK tegen Oranje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |