komt er weer pass aan vanuit zijn plekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:51 schreef WooZ het volgende:
alcides speelt dus dat wordt 4-0
Geinigquote:Mancini Looking To Settle Old Score Against PSV
Inter Coach Roberto Mancini is desperate for his side to beat PSV tonight in order to gain revenge for what he describes as “the worst moment of my career”.
ja en kromkamp weer wachtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt er weer pass aan vanuit zijn plek
Kromkamp 10x meer als Alcides.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat zie ik mensen als Alcides en Kromkamp niet aankunnen
Wij zijn niet bang want Addo is erbij!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat zie ik mensen als Alcides en Kromkamp niet aankunnen
Koning Addoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij zijn niet bang want Addo is erbij!!![]()
Over Zlatan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax speelt donderdag pas hoor, praat er dan maar over.
Daar ging het toch ook al overquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:24 schreef 2meterpeter het volgende:
wat een ophef,
inter speelt met geen 1 italiaan!
maar met hoeveel nederlanders speelt psv????
Met z'n lelijke gastmoeder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:25 schreef Rikketik het volgende:
Daar hebben we Addo ook weer.
Wat had je dan verwacht, dat het een 20-jarige blonde stoot was?quote:
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat het een 20-jarige blonde stoot was?![]()
Ik ben niet voor Inter, maar ik vind Zlatan een geweldige voetballer. Voor de duidelijkheid ben ik voor Ajax, maar een beetje voor PSV vanavondquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een stommerds hier die voor inter zijn
Meld!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:36 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] sommige kunnen best lief zijn [afbeelding]
hey, foute tussenstandquote:
Dat ging idd helemaal nergens over. Wat een journalistiek.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:31 schreef Lyzio het volgende:
Bij voorbaat al op de scheidsrechter janken. Wat ben je toch een huillie van Gelder.
HAR! YOU WALK THE PLANK MATE! HAR! *insert/piratensmiley*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |