Van een kleintje verliezen kan iedereen, van een team als Inter winnen alleen topteams, en volgens mij heeft PSV kwaliteit in huis om Inter te verslaan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
Tsja, mixed feelings hier. Het resultaat dat PSV behaalde in Breda en de moeite die de PSV verdedigers hadden met Lurling en Kolka stemt mij niet erg positief.
Daarnaast moeten we ook weer niet teveel overdrijven over Inter. Ze wonnen dit weekend weliswaar met 1-4 van Roma, maar speelde 3/4 wedstrijd met een mannetje meer. Voor de rode kaart van Giuly was Inter duidelijk de mindere van Roma. En ja, Inter mist zo ongeveer een heel elftal.
Kleine overwinning voor Inter verwacht ik helaas.

komt er weer pass aan vanuit zijn plekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:51 schreef WooZ het volgende:
alcides speelt dus dat wordt 4-0

Geinigquote:Mancini Looking To Settle Old Score Against PSV
Inter Coach Roberto Mancini is desperate for his side to beat PSV tonight in order to gain revenge for what he describes as “the worst moment of my career”.

ja en kromkamp weer wachtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt er weer pass aan vanuit zijn plek

Kromkamp 10x meer als Alcides.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat zie ik mensen als Alcides en Kromkamp niet aankunnen

Wij zijn niet bang want Addo is erbij!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat zie ik mensen als Alcides en Kromkamp niet aankunnen

Koning Addoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij zijn niet bang want Addo is erbij!!![]()

Over Zlatan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax speelt donderdag pas hoor, praat er dan maar over.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |