ff ot: heb jij je visum al geregeld ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naaah, al 2x in Milaan geweest de afgelopen jaren, heb het wel gezien daar.
Ga wel naar Moskou![]()
Hoor er wel leuke verhalen over ja, maar niet voor langer dan 3 dagen. Perfect voor een voetbalreis dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Ben er nu ook drie keer geweest. En het is niet bepaald een bruisende stad.
Moskou lijkt me ook wel vet![]()
Milaan is de meest saaie stad waar ik met Arsenal ooit ben geweest, V R E S E L I J K!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Ben er nu ook drie keer geweest. En het is niet bepaald een bruisende stad.
Heb je het nu over Milaan of Moskou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoor er wel leuke verhalen over ja, maar niet voor langer dan 3 dagen. Perfect voor een voetbalreis dus![]()
Nee, wij zijn met Ajax in Auxerre geweest. Erger gaat het niet worden denk ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Milaan is de meest saaie stad waar ik met Arsenal ooit ben geweest, V R E S E L I J K!
quote:Op zondag 30 september 2007 19:51 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Ik denk zelf meer aan 2-9
1 Perez 0-1
15 Perez 0-2
22 Perez 0-3
35 Perez 0-4
45+1 Perez 0-5
46 Solari 1-5
51 Solari 2-5
65 Perez 2-6
71 Perez 2-7
89 Perez 2-8
90+6 Perez 2-9
en rellen daarna natuurlijk, Inter meteen uitgeschakeld in de groep![]()
(en Perez meteen topschutter in de CL)
Maargoed, gelijk spel zou al netjes zijn.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:01 schreef borisz het volgende:
Ik verwacht een irritante voetbalwedstrijd vanavond.
Indeed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:51 schreef PyTh het volgende:
Spannend maar ik reken vanavond nergens op.
Elk punt dat we daar pakken is mooi meegenomen
Vrees het ook. Het Nederlandse voetbal gaat dood.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Indeed.
Alleen vrees ik dat we genadeloos *snik* onderuit gang.
IDus het kan niet snel genoeg gaan voordat het afgelopen is.![]()
ff doordrukken dit.![]()
Ik zeg 2-0 winst PSVquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:10 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Vrees het ook. Het Nederlandse voetbal gaat dood.![]()
3-0 voor Inter,mag PSV nog blij mee zijn, denk ik.
Daarnaast krijgt PSV bijna nooit dik op de broek.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
Nederlaag kan altijd, maar PSV gaat echt niet dik op de broek krijgen. Zo groot is het niveauverschil nou ook weer niet.
Nou.. ik herriner me nog tegen Fener de 3-0 verlies ook geen groot verschil toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
Nederlaag kan altijd, maar PSV gaat echt niet dik op de broek krijgen. Zo groot is het niveauverschil nou ook weer niet.
Ja, maar als ik me het goed herinner was het toen meer een rode kaart voor Lange Jan en een penalty die de wedstrijd verpestte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou.. ik herriner me nog tegen Fener de 3-0 verlies ook geen groot verschil toch?![]()
Bij elke kans komt die commentator klaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:10 schreef mcyodogg het volgende:
ff je geheugen voor je opfrissen
http://www.youtube.com/watch?v=NdvhNfIb-X0&mode=related&search=
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zie hier bijvoorbeeld hoe Inter onderuit ging,
Ze spelen vanavond tegen Inter he, niet Fenerbahcequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
*zucht* En bedankt Hertog_Martin de zenuwen nemen alleen maar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |