LEAAAAGGUUEEEEquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
THE CHAMPOIIIIIIIIINS
Afgelopen 10 jaar hebben onze psv spitsen ook weinig gescoord in de CL.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Zlatan nou niet meer Euopees gescoord?
Of heb ik het nu gejinxed?
..?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef pascalheister het volgende:
alle ajaciedjes komen weer klaar?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nou
Snoeks![]()
![]()
![]()
Heb zo'n hekel aan die gast, echt.
Bijnaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef pascalheister het volgende:
Joh, het komt van calimero numero uno.quote:
Omdat ze sympathie hebben voor een Ex Ajax speler die speelt? doe normaal manquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef pascalheister het volgende:
Nou zeg! Ejaculatante opmerkingen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bijna
Mocht er een bal langs Gomes schieten, schiet ik m'n beeldscherm vol
Zo erg is hij nou toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nou
Snoeks![]()
![]()
![]()
Heb zo'n hekel aan die gast, echt.
Die gast kan geen SECONDE zn FUCKING SMOEL houden... soms kan ik het wel uithouden maar keer heb ik een (goede) wedstrijd bijna afgezet omdat ik me dood irriteerde aan hem. Probleem is dat zodra je je er aan gaat irriteren je geen rust krijgt om te chillen want die gast zevert eindeloos door.quote:
Dit zijn ze natuurlijk weer vergetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Omdat ze sympathie hebben voor een Ex Ajax speler die speelt? doe normaal man
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die gast kan geen SECONDE zn FUCKING SMOEL houden... soms kan ik het wel uithouden maar keer heb ik een (goede) wedstrijd bijna afgezet omdat ik me dood irriteerde aan hem. Probleem is dat zodra je je er aan gaat irriteren je geen rust krijgt om te chillen want die gast zevert eindeloos door.![]()
![]()
tis dat ik wedstrijd zonder commentaar ook maar niks vind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |