Ja ok daar heb je wel gelijk ik in met Salcido. Veel voetbal liefhebbers zullen Psv wel kennen hoor, maar denk toch dat ze Ajax beter kennen door de verleden. Dat zal nog wel meer zijn dan Psv in veel landen, door Van Basten en Cruijf onder andere.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou niet eens zo raar zijn met Salcido in de selectie.
Maar ik denk dat ze eerst: Marijuana ofzo zouden roepen![]()
Kan me de wedstrijd van Ajax, toevallig tegen Inter nog herrineren. We kwamen met 2-0 voor toenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:35 schreef no-look het volgende:
de laatste tien jaar is er maar één club in Nederland geweest waar je als kaaskop trots op kon zijn, en dat was PSV. Ajax en Feyenoord hebben heel wat goed te maken om zich, wat mij betreft, weer tot de échte top van Nederland te mogen rekenen.
Ja inderdaad de ouderen zullen zich Ajax herinneren, jongeren eerder PSV lijkt me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok daar heb je wel gelijk ik in met Salcido. Veel voetbal liefhebbers zullen Psv wel kennen hoor, maar denk toch dat ze Ajax beter kennen door de verleden. Dat zal nog wel meer zijn dan Psv in veel landen, door Van Basten en Cruijf onder andere.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Maar ff serieus met groot bedoel ik ook daadwerkelijk groot, als in elk jaar minstens de kwart finale van de CL en spelen in een van de topcompetities. Maar echt negatief is het nou ook weer niet, want de enige echte grote club qua naam en geschiedenis is Ajax.
Mexico weet ik niet maar laatste keer dat ik in buitenland was en aan praat raakte met een fish n chips verkoper in engeland ging het wel meteen over voetbal en psv eindhovenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
In Mexico ofzo zullen ze gelijk als ze Holland horen zeggen PSV EINDHOVEN
yeah right.
Arrogant zijn is het enige dat ze daar kunnen. Nu nog voetballenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mexico weet ik niet maar laatste keer dat ik in buitenland was en aan praat raakte met een fish n chips verkoper in engeland ging het wel meteen over voetbal en psv eindhovenHij was zelfs fan van ' PSV EINDHOVEN!!' en prees uiteraard spelers als Alex en Gomes..
Het is arrogant om te denken dat Ajax wel naam kan maken internationaal en PSV niet.
Wij kwamen inderdaad 2-0 voor tegen Inter. Maar dat was niet met de spelers die jij nu opnoemt. Maar met Huntelaar, Boukhari, Rosales, Emanuelsson...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kan me de wedstrijd van Ajax, toevallig tegen Inter nog herrineren. We kwamen met 2-0 voor toenDat had een schitterend seizoen kunnen worden in de Champions League voor Ajax. Jongens als van der Vaart, Ibrahimovic, Pienaar, van der Meyde...
Zucht..
Aan die discussie waren wij ook al voorbij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:52 schreef BonJovi het volgende:
De discussie is een beetje zinloos wie er bekender is Internationaal. We gaan ons richten op de wedstrijd voor vanavond.
Wees dan volgende keer wat genuanceerder als je weer zin krijgt om hard dingen te roepen die evensnel ontkracht zullen wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:52 schreef BonJovi het volgende:
De discussie is een beetje zinloos wie er bekender is Internationaal. We gaan ons richten op de wedstrijd voor vanavond.
Iedere fatsoenlijke buitenlandse voetballiefhebber kent ze allebei. En Feyenoord. Wij kennen toch ook allemaal Porto, Benfica en Sporting.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja inderdaad de ouderen zullen zich Ajax herinneren, jongeren eerder PSV lijkt me.
Inderdaad. Einde discussie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Iedere fatsoenlijke buitenlandse voetballiefhebber kent ze allebei. En Feyenoord. Wij kennen toch ook allemaal Porto, Benfica en Sporting.
Overigens weet ik dit ook uit ervaring.
ja preciesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wees dan volgende keer wat genuanceerder als je weer zin krijgt om hard dingen te roepen die evensnel ontkracht zullen worden
Ja, binnen Europa zullen veel mensen dat wel weten ja. Maar daarbuiten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Iedere fatsoenlijke buitenlandse voetballiefhebber kent ze allebei. En Feyenoord. Wij kennen toch ook allemaal Porto, Benfica en Sporting.
Overigens weet ik dit ook uit ervaring.
Daarbuiten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, binnen Europa zullen veel mensen dat wel weten ja. Maar daarbuiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |