Je overschat dat Inter wel heel erg. Ze missen hun halve basisteam man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar Inter is ook zeer sterk. Daar heb ik de zenuwen voor.
PSV is gewoon het kleintje in Europa,vooral de komende jaren. Mooie jaren hebben ze achter de rug, maar die tijden zijn nu wel over. Denk dat ze uiteindelijk "gewoon" weer 4de worden in de poule.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]Dit had ik nog niet gezien. Het is dan wel een samenvatting maar zo te zien speelde fenerbahce een geweldige wedstrijd met heel goed positiespel, veel creativiteit in de (sterke) aanval, spelers die elkaar prima vinden met scherpe voorzetten etc etc... als Fener zo speelt tegen PSV kan PSV het schudden, dat kan PSV verdedigend echt niet aan hoor, mag je dankzij Gomes hopen op een kleine nederlaag.
Jezus manquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
PSV is gewoon het kleintje in Europa,vooral de komende jaren. Mooie jaren hebben ze achter de rug, maar die tijden zijn nu wel over. Denk dat ze uiteindelijk "gewoon" weer 4de worden in de poule.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
PSV is gewoon het kleintje in Europa,vooral de komende jaren. Mooie jaren hebben ze achter de rug, maar die tijden zijn nu wel over. Denk dat ze uiteindelijk "gewoon" weer 4de worden in de poule.
Niet dan ?quote:
Staat dat 'Fey' in je nick voor Feyenoord? Zo ja,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Het is en blijft inter.En het is en blijft een (zeer moeilijker) Italiaanse ploeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je overschat dat Inter wel heel erg. Ze missen hun halve basisteam man.
Als jij vind dat je een kleintje bent als je afgelopen jaren elke keer minimaal de kwartfinale heb gehaald. Tsjah.. dan moeten Feyenoord een Amateurclub zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
het is een kloon man, kan niet andersquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Staat dat 'Fey' in je nick voor Feyenoord? Zo ja,![]()
![]()
![]()
Ja ik ben Feyenoord ja. Maar zeg ik dan dat Feyenoord zo goed presteerd in Europa ? Nee. Ik gun julllie zelfs Europees succes, zoals met elk Nederlandse club. Oh en als we toch over een Europees succes hebben, wij hebben wel de Uefa Cup gewonnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Staat dat 'Fey' in je nick voor Feyenoord? Zo ja,![]()
![]()
![]()
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2008.htmlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Niet dan ?
Voprig jaar bleven ze in de uitwedstrijden overeidn dankzij Alex, en zie nu, ze zijn verdedigend stukken minder. Je jaren dat het zeer goed gaat, maar je hebt ook jaren dat het slecht gaat, ik denk dat die jaren nu zijn aangebroken.
Ja..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Ja ik ben Feyenoord ja. Maar zeg ik dan dat Feyenoord zo goed presteerd in Europa ? Nee. Ik gun julllie zelfs Europees succes, zoals met elk Nederlandse club. Oh en als we toch over een Europees succes hebben, wij hebben wel de Uefa Cup gewonnen.![]()
*KUCH*quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef FeyNickRooz het volgende:
Mense springen gelijk op me, terwijl ik niet eens wat negatief zeg over PSV.![]()
Lieverd toch. Liegen is ongezond.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
PSV is gewoon het kleintje in Europa,
Wij ook, ook al is het 37 jaar geleden....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja..
PSV zowel de UEFA Cup als de Europacup 1, de voormalige Champions League
Maar ff serieus met groot bedoel ik ook daadwerkelijk groot, als in elk jaar minstens de kwart finale van de CL en spelen in een van de topcompetities. Maar echt negatief is het nou ook weer niet, want de enige echte grote club qua naam en geschiedenis is Ajax.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
*KUCH*
[..]
Lieverd toch. Liegen is ongezond.![]()
Hoe kan PSV nou ooit spelen in een van de topcompetitiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Maar ff serieus met groot bedoel ik ook daadwerkelijk groot, als in elk jaar minstens de kwart finale van de CL en spelen in een van de topcompetities. Maar echt negatief is het nou ook weer niet, want de enige echte grote club qua naam en geschiedenis is Ajax.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kan PSV nou ooit spelen in een van de topcompetities![]()
Tegenwoordig zegt de naam PSV menigeen meer dan Ajax trouwens..maar qua verleden heb je gelijk
Nu noem je toevallig net een land waar dat waarschijnlijk wel het geval zou zijn jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
In Mexico ofzo zullen ze gelijk als ze Holland horen zeggen PSV EINDHOVEN
yeah right.
quote:Salcido is een goede verdediger die ook nog eens als linksback goed uit de voeten kan. Ik kom net terug uit Mexico waar Salcido zéér populair is en PSV dus ook (Barcelona ook in verband met Marques). Ik liep met mijn PSV shirtje door de straten van Cancun en Playa del Carmen en kreeg erg leuke en positieve reacties van de bevolking daar. Ze kennen daar 020 niet eens en de PSV shirtjes met de naam Salcido erop zijn overal te koop tegen geen enkel shirtje van welke andere club uit Nederland. Dat PSV Europees meetelt de laatste jaren is ze daar ook niet ontgaan. Ik hoop echt dat het contract met Salcido verlengt wordt.
Zou niet eens zo raar zijn met Salcido in de selectie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
In Mexico ofzo zullen ze gelijk als ze Holland horen zeggen PSV EINDHOVEN
yeah right.
Dus alles wat niet groot is, is meteen een kleintje? Want PSV zit meteen in de groep onder de Europese top.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Maar ff serieus met groot bedoel ik ook daadwerkelijk groot, als in elk jaar minstens de kwart finale van de CL en spelen in een van de topcompetities. Maar echt negatief is het nou ook weer niet, want de enige echte grote club qua naam en geschiedenis is Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |