abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:49:43 #101
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53644305
Maar Inter is ook zeer sterk. Daar heb ik de zenuwen voor.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_53644342
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar Inter is ook zeer sterk. Daar heb ik de zenuwen voor.
Je overschat dat Inter wel heel erg. Ze missen hun halve basisteam man.
pi_53644399
Inter met Zlatan is toch een verschil, hij is in bloedvorm maar Gomes staat onder de lat bij Psv dus we moeten het zien.
AFC AJAX
pi_53644490
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Dit had ik nog niet gezien. Het is dan wel een samenvatting maar zo te zien speelde fenerbahce een geweldige wedstrijd met heel goed positiespel, veel creativiteit in de (sterke) aanval, spelers die elkaar prima vinden met scherpe voorzetten etc etc... als Fener zo speelt tegen PSV kan PSV het schudden, dat kan PSV verdedigend echt niet aan hoor, mag je dankzij Gomes hopen op een kleine nederlaag.
PSV is gewoon het kleintje in Europa,vooral de komende jaren. Mooie jaren hebben ze achter de rug, maar die tijden zijn nu wel over. Denk dat ze uiteindelijk "gewoon" weer 4de worden in de poule.
pi_53644579
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef FeyNickRooz het volgende:

[..]

PSV is gewoon het kleintje in Europa,vooral de komende jaren. Mooie jaren hebben ze achter de rug, maar die tijden zijn nu wel over. Denk dat ze uiteindelijk "gewoon" weer 4de worden in de poule.
Jezus man
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:08:23 #106
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53644698
quote:

[..]

pi_53644716
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:02 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Jezus man
Niet dan ?

Voprig jaar bleven ze in de uitwedstrijden overeidn dankzij Alex, en zie nu, ze zijn verdedigend stukken minder. Je jaren dat het zeer goed gaat, maar je hebt ook jaren dat het slecht gaat, ik denk dat die jaren nu zijn aangebroken.
pi_53644737
quote:

[..]

Staat dat 'Fey' in je nick voor Feyenoord? Zo ja,
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:09:51 #109
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53644739
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Je overschat dat Inter wel heel erg. Ze missen hun halve basisteam man.
Het is en blijft inter.En het is en blijft een (zeer moeilijker) Italiaanse ploeg.
quote:

[..]

Als jij vind dat je een kleintje bent als je afgelopen jaren elke keer minimaal de kwartfinale heb gehaald. Tsjah.. dan moeten Feyenoord een Amateurclub zijn.
Ik denk dat ze het de komende jaren wellicht niet beter zullen doen dan in Hiddink zijn tijd. Maar dat betekent niet dat we ineens weer een kleintje zijn in Europa. In tegendeel, We staan nog altijd hoger aangeschreven als andere europese topploegen (Lees je Vi wel eens..).
Dit jaar kan men wellicht 4e worden maar een 2e plaats zit er ook in.Dus dat gewoon is ook onzin.
pi_53644768
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

het is een kloon man, kan niet anders

of gewoon iemand die alleen maar wil trollen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53644798
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ja ik ben Feyenoord ja. Maar zeg ik dan dat Feyenoord zo goed presteerd in Europa ? Nee. Ik gun julllie zelfs Europees succes, zoals met elk Nederlandse club. Oh en als we toch over een Europees succes hebben, wij hebben wel de Uefa Cup gewonnen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:13:12 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53644809
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef FeyNickRooz het volgende:

[..]

Niet dan ?

Voprig jaar bleven ze in de uitwedstrijden overeidn dankzij Alex, en zie nu, ze zijn verdedigend stukken minder. Je jaren dat het zeer goed gaat, maar je hebt ook jaren dat het slecht gaat, ik denk dat die jaren nu zijn aangebroken.
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2008.html
pi_53644845
Mense springen gelijk op me, terwijl ik niet eens wat negatief zeg over PSV.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:15:31 #114
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53644852
Het missen van Alex en Cocu kunnen we nog jaren over doorpraten. Feit is dat het vanavond moet gebeuren, en dat kan best. PSV is een mooie club, die soepel loopt (zonder Cocu en Alex wat minder) en ik hoop dat ze vanavond een puik resultaat kunnen neerzetten. Go PSV!

Wekt minder schaamte op dan ik had verwacht als Ajax supporter
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:16:00 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53644867
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:12 schreef FeyNickRooz het volgende:

[..]

Ja ik ben Feyenoord ja. Maar zeg ik dan dat Feyenoord zo goed presteerd in Europa ? Nee. Ik gun julllie zelfs Europees succes, zoals met elk Nederlandse club. Oh en als we toch over een Europees succes hebben, wij hebben wel de Uefa Cup gewonnen.
Ja..

PSV zowel de UEFA Cup als de Europacup 1, de voormalige Champions League
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:18:49 #116
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53644938
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef FeyNickRooz het volgende:
Mense springen gelijk op me, terwijl ik niet eens wat negatief zeg over PSV.
*KUCH*
quote:

[..]

PSV is gewoon het kleintje in Europa,
Lieverd toch. Liegen is ongezond.
pi_53644940
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja..

PSV zowel de UEFA Cup als de Europacup 1, de voormalige Champions League
Wij ook, ook al is het 37 jaar geleden....

Maar goed wat ik bedoel, wij zijn de zowel de eerste als de laatste club die een Europees prijs gewonnen heeft. Tenminste voorlopig dan.
pi_53644983
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:18 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

*KUCH*
[..]

Lieverd toch. Liegen is ongezond.
Maar ff serieus met groot bedoel ik ook daadwerkelijk groot, als in elk jaar minstens de kwart finale van de CL en spelen in een van de topcompetities. Maar echt negatief is het nou ook weer niet, want de enige echte grote club qua naam en geschiedenis is Ajax.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:22:41 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53645048
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef FeyNickRooz het volgende:

[..]

Maar ff serieus met groot bedoel ik ook daadwerkelijk groot, als in elk jaar minstens de kwart finale van de CL en spelen in een van de topcompetities. Maar echt negatief is het nou ook weer niet, want de enige echte grote club qua naam en geschiedenis is Ajax.
Hoe kan PSV nou ooit spelen in een van de topcompetities Dus Ajax in de goede jaren was ook geen topclub?

Tegenwoordig zegt de naam PSV menigeen meer dan Ajax trouwens..maar qua verleden heb je gelijk
pi_53645087
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoe kan PSV nou ooit spelen in een van de topcompetities

Tegenwoordig zegt de naam PSV menigeen meer dan Ajax trouwens..maar qua verleden heb je gelijk
In Mexico ofzo zullen ze gelijk als ze Holland horen zeggen PSV EINDHOVEN yeah right.
AFC AJAX
pi_53645135
Tsja, mixed feelings hier. Het resultaat dat PSV behaalde in Breda en de moeite die de PSV verdedigers hadden met Lurling en Kolka stemt mij niet erg positief.

Daarnaast moeten we ook weer niet teveel overdrijven over Inter. Ze wonnen dit weekend weliswaar met 1-4 van Roma, maar speelde 3/4 wedstrijd met een mannetje meer. Voor de rode kaart van Giuly was Inter duidelijk de mindere van Roma. En ja, Inter mist zo ongeveer een heel elftal.

Kleine overwinning voor Inter verwacht ik helaas.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:25:30 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53645136
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef BonJovi het volgende:

[..]

In Mexico ofzo zullen ze gelijk als ze Holland horen zeggen PSV EINDHOVEN yeah right.
Nu noem je toevallig net een land waar dat waarschijnlijk wel het geval zou zijn ja

Een supporter op PSV Netwerk:
quote:
Salcido is een goede verdediger die ook nog eens als linksback goed uit de voeten kan. Ik kom net terug uit Mexico waar Salcido zéér populair is en PSV dus ook (Barcelona ook in verband met Marques). Ik liep met mijn PSV shirtje door de straten van Cancun en Playa del Carmen en kreeg erg leuke en positieve reacties van de bevolking daar. Ze kennen daar 020 niet eens en de PSV shirtjes met de naam Salcido erop zijn overal te koop tegen geen enkel shirtje van welke andere club uit Nederland. Dat PSV Europees meetelt de laatste jaren is ze daar ook niet ontgaan. Ik hoop echt dat het contract met Salcido verlengt wordt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:25:42 #123
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53645143
Qua verleden ja. Maar dan kunnen we zeggen dat Feyenoord op internationaal niveau een tikkie meer is dan PSV met hun wereldbeker.

Dat is verleden.We wonen nog altijd in het heden.
En zoals al eerder werd vermeld.. http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2008.html dit illustreert maar weer eens dat PSV europees gezien geen kleintje is.
pi_53645164
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Zou niet eens zo raar zijn met Salcido in de selectie.

Maar ik denk dat ze eerst: Marijuana ofzo zouden roepen
pi_53645180
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef FeyNickRooz het volgende:

[..]

Dus alles wat niet groot is, is meteen een kleintje? Want PSV zit meteen in de groep onder de Europese top.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')