Hoe weet je dat ???quote:Op donderdag 20 september 2007 10:30 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel dat de ceepees van Amanda niet kloppen. Ze heeft alleen de ceepees van de PoPo teruggekregen, 50 dus.
Gisteren zei ze tegen Brian: Ik heb er 170 + 50.
Die 170 heeft ze moeten inleveren ivm de sanctie voor het gooien van de lade.
Laat het een afscheidsfeestje worden waarin iedereen op de bank moet zitten en waar ze te horen krijgen dat de finale de week erop isquote:Op donderdag 20 september 2007 11:27 schreef Yollie het volgende:
Ik denk dat zaterdag alle oud-bewoners ook komen. Aangezien Ilona van de week ook in de winkel was om een jurk te passen.
Dan gaat dat hem worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
Die tieten van Amanda vallen uit het corset
Ik begin dat geflash met die tieten "too much" te vinden onderhand,quote:Op donderdag 20 september 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
Die tieten van Amanda vallen uit het corset
quote:
Wat ben jij lui!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar jij hebt een OP, mag ik die hier plakken!!!!
ik had wat plaatjes in mijn op geplaatst.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
5 minuten cos
Ik heb geen idee waar het overgaat, zie ze allemaal jurken passen. Kom net binnenvallen iemand suggesties voor OP graag!![]()
Ja 150 + 50 van de popoll is 200, maar geen 230 zoals ze zelf zei.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft er ook nog 150 van Eric gekregen.
Dus niet ik kwam binnen zag geen COS heb 5 minuten zitten wachten en toen maar één gemaakt omdat er geen kwam. GEen idee waar het over ging, zag ze jurken passen enzo.quote:
ja hoor, ook al is hij niet zo geweldig.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar jij hebt een OP, mag ik die hier plakken!!!!
Totaal niet mee eens, die kop en dat haar verpest allesquote:Op donderdag 20 september 2007 11:45 schreef kybe het volgende:
Huub :amanda kan nog een vuilniszak aantrekken haar staat altijd alles leuk!
Misschien bedoelde hij wel dat ze die vuilniszak over haar hoofd moest trekken.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
Totaal niet mee eens, die kop en dat haar verpest alles
Ik ook niet,hij gaf haar net ook weer een kusquote:Op donderdag 20 september 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Jankt ze al?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
Nadia zit echt jaloers te kijken!!! Die had weinig keus als ik zo terug las.
een jurkje of twee die in de buurt van passend kwamen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
Welke jurk is het nu uiteindelijk geworden?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
die goudkleurige...niet die met dat corset maar die anderequote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke jurk is het nu uiteindelijk geworden?
Geen idee, ik viel binnen toen zij klaar was met passen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
vrouwtje zeker...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoop dat ze morgen een burka voor haar meenemen hoeven we haar niet meer te zienquote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan moet Brian even een Tie-Rip (hoe de fuck schrijf je dat) om haar nek doen en dan zijn we klaarquote:Op donderdag 20 september 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij wel dat ze die vuilniszak over haar hoofd moest trekken.
Laat ik dat nou altijd heel lelijk vinden juistquote:Op donderdag 20 september 2007 12:03 schreef mootie het volgende:
Amanda vindt de jurk glamorous omdat je de zijkant van haar borsten ziet?![]()
En dat vond ik net lelijk staan.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:03 schreef mootie het volgende:
amanda heeft dus duidelijk een ander idee over glamorousquote:Op donderdag 20 september 2007 12:05 schreef blomst het volgende:
[..]
En dat vond ik net lelijk staan.
ging best goed: tie-ripquote:Op donderdag 20 september 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En dan moet Brian even een Tie-Rip (hoe de fuck schrijf je dat) om haar nek doen en dan zijn we klaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja dat zegt genoeg over het niveau van Aamandaquote:Op donderdag 20 september 2007 12:03 schreef mootie het volgende:
Alleen een kort rokje en pleisters op de tepels moet genoeg zijn....quote:Op donderdag 20 september 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Hemelse goedheid, wat een gezeik over de borsten van Amanda, wel of niet laten zien.
We weten toch allemaal dat Amanda haar tieten wil showen, dus pak de meest blote jurk, punt.
Beetje ala Lil Kimquote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alleen een kort rokje en pleisters op de tepels moet genoeg zijn....![]()
Mag er dan ook een pleister op die slabek van haar?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alleen een kort rokje en pleisters op de tepels moet genoeg zijn....![]()
Viel Spaß !!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ben voor een lang feestweekend naar Italië. Ben benieuwd of, als ik zondag terugkom, de terror in alle hevigheid op de kooi is neergedaald.
Ciao!
Veel plezier, ciaoquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ben voor een lang feestweekend naar Italië. Ben benieuwd of, als ik zondag terugkom, de terror in alle hevigheid op de kooi is neergedaald.
Ciao!
Brian wil de blauwe, dus wordt het de blauwe, duidelijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef riri het volgende:
blauw....lieke heeft ook blauw....het zou beter zijn als ze een andere kleur zou kiezen...
raar dat anderen haar daar niet op wijzen
Veel plezierquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
Dat is het betere werk .quote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
have funquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
Als het aan Dennix ligt wel!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
Ze had volgens hem ook gezegd. JIJ gaat winnen.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef riri het volgende:
Brian zegt dat die vrouw van die jurken had gezegd...brian jij moet winnen....
nou...ik heb haar dat niet één keer horen zeggen
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Nena ook komt en dat ze haar haar in de oorspronkelijke kleur heeft geverft. Wat zal Brain daarop kicken!!
Ja, 100% waarschijnlijk...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als het aan Dennix ligt wel!
Veel plezier!
Dat is ze ook! Maar dat maakt het des te zieker van Brain. Vieze pedofiel is het! Ook dat nog.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef 2live het volgende:
Als Brian boos is is hij eng tegen Amanda, maar ik vind hem nu ook![]()
Dat is toch geen gezonde manier van omgaan met elkaar, hij doet net of ze een baby is.
Hij is vrij lang achter geweest, komt helemaal hyper terug , en dat ligt niet aan de Red Bull.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef 2live het volgende:
Als Brian boos is is hij eng tegen Amanda, maar ik vind hem nu ook![]()
Dat is toch geen gezonde manier van omgaan met elkaar, hij doet net of ze een baby is.
Oh, is dat het. Hij doet raar, dat valt gewoon op.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is vrij lang achter geweest, komt helemaal hyper terug , en dat ligt niet aan de Red Bull.![]()
die worden jaren na de dgk nog wakker badend in het zweet schreeuwendquote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef rooie3 het volgende:
En de bende heeft weer wat ontdekt.De tijden van de tandarts zijn heel vreemd.Huub en Lieke zijn vast ergens anders heen.
Ze denken dat ze bij de vergadering aanwezig zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Volgens Dennix kloppen de tijden niet van het tandartsbezoek van Huub en Lieke, ze vinden het wrs te lang.
Wat een zielige lui zijn het toch.Die hoge pieten nodigen echt Huub en Lieke uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze denken dat ze bij de vergadering aanwezig zijn.
Welke vergadering?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Geen idee, in het kantoor ?quote:
Ik wil verhalen over champagne, afgebroken hakken, adres van het hotel vergeten, enz enz, alles dus,quote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
als programmamaker zou ik huub absoluut bij dit soort vergaderingen erbij willen hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:05 schreef neehe het volgende:
[..]
Geen idee, in het kantoor ?
Of over het progamma, ze zijn misschien bang dat de strijd tussen Huub en Lieke gaat wie de winnaar wordt ?
Hoe zo dat dan.Kan je toch niet maken ,de rest gaat net zo goed voor het miljoen.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als programmamaker zou ik huub absoluut bij dit soort vergaderingen erbij willen hebben
Huub en Lieke moeten gewoon zeggen dat zij in ondertrouw zijn gegaanquote:Op donderdag 20 september 2007 13:09 schreef riri het volgende:
Huub en Lieke moeten daar juist gebruik van maken dat die club zo para is....ik zou als ik hun was allerlei verhalen verzinnen en opmerkingen maken dat ze denken dat Huub en Lieke echt een voorkeursbehandeling krijgen van achter.....daar kan die club gewoon niet mee omgaan en raken ze totaal van overstuur
Lieke straks die tegen huub zou kunnen zeggen als Amanda of Brian in de buurt zit......"Hoorde je dat wat John zei over Amanda net?Was niet positief...
Als zij dan vragen...wat zei je nou....antwoorden mat lalalalala
Dat is een goeiequote:Op donderdag 20 september 2007 13:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub en Lieke moeten gewoon zeggen dat zij in ondertrouw zijn gegaan![]()
tuurlijk je zorgt dat hij qua spel er geen voordeel aan heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 13:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe zo dat dan.Kan je toch niet maken ,de rest gaat net zo goed voor het miljoen.
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron melden dat Huub en Lieke niet aanwezig waren bij wat voor vergadering dan ook....quote:Op donderdag 20 september 2007 13:00 schreef neehe het volgende:
[..]
En nu maak je ME nieuwsgierig, hoe weet je dat allemaal en hoe wist jij trouwens dat er een vergadering was!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron melden dat Huub en Lieke niet aanwezig waren bij wat voor vergadering dan ook....
en nu zeg ik alweer teveel eigenlijk![]()
Aagje!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
En nu maak je ME nieuwsgierig, hoe weet je dat allemaal en hoe wist jij trouwens dat er een vergadering was!
denk dat hij weet waar ze wel zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
En nu maak je ME nieuwsgierig, hoe weet je dat allemaal en hoe wist jij trouwens dat er een vergadering was!
Ja dat weet ik ook Tandartsquote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hij weet waar ze wel zijn
Nee dat weet ik niet....wel dat de vergadering inmiddels is afgelopen...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hij weet waar ze wel zijn
Jij hebt de kofiie gebracht of zo ?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet....wel dat de vergadering inmiddels is afgelopen...![]()
Hoe kom jij aan die info, zit jij tegenwoordig bij de FEBOquote:Op donderdag 20 september 2007 13:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet....wel dat de vergadering inmiddels is afgelopen...![]()
Schoenen gepoetst.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt de kofiie gebracht of zo ?
Nee...de FEBO zit tegenwoordig bij mij...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die info, zit jij tegenwoordig bij de FEBO
Kom op zeg, beetje duidelijkheid kan geen kwaadquote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee...de FEBO zit tegenwoordig bij mij...![]()
Precies!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef riri het volgende:
wat een idioot die brian....net of je daarvoor kan zorgen dat het altijd romantisch en vol passie zal blijven
man...zoeiets kan je nooit beloven
om de hoek ?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
paar keer per maand wat rake klappen houdt de spanning er wel in hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef riri het volgende:
wat een idioot die brian....net of je daarvoor kan zorgen dat het altijd romantisch en vol passie zal blijven
man...zoeiets kan je nooit beloven
Nee dat gaat over de turkse of marokaanse bruiloft die mensen zijn na 3 jaar op elkaar uitgekeken.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:31 schreef avonne het volgende:
Zit Brian nu te vertellen dat hij nooit meer dan 3 jaar met Amanda kan uithouden voor dat hij in het buitenland een jonger vrouwtje gaat "ballen"
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:32 schreef avonne het volgende:
En nu beweert Brian dat het Amanda's schuld was dat haar ex geweldadig was
Wil je wel eens vertellen waarom Brain zo hyperdepieper is? Nadat hij van de FEBO is teruggekomenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat moet wel, ze had 3 jaar een relatie en toen ze gingen samenwonen ging het fout.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda het nu over een relatie die ze had op haar 15e of hoe zit dat?![]()
IK was in Turkije met me kids en daar kon ook niemand van me kids afblijven, dus ze zal waarschijnlijk daar hebben rondgelopen!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:35 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zit zichzelf op te hemelen..
Ze is zo knap en mooi en lief dat er altijd mensen naar haar kijken en haar aan moeten raken..voornamelijk mannen hebben dat..daar kan zij niks aan doen want zij lokt niks uit ofzo..het komt gewoon omdat ze zo bijzonder is..ze straalt het gewoon uit dat ze alle aandacht nara zich toe trekt...
![]()
Waarschijnlijk ook het "argument" dat de gevoelige dichter IRL gebruikt als hij zélf z'n poten weer eens niet thuis kan houden.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:32 schreef avonne het volgende:
En nu beweert Brian dat het Amanda's schuld was dat haar ex geweldadig was
nee dit ging over de relatie die op haar 9de begonquote:Op donderdag 20 september 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda het nu over een relatie die ze had op haar 15e of hoe zit dat?![]()
Sex idd.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zit zichzelf op te hemelen..
Ze is zo knap en mooi en lief dat er altijd mensen naar haar kijken en haar aan moeten raken..voornamelijk mannen hebben dat..daar kan zij niks aan doen want zij lokt niks uit ofzo..het komt gewoon omdat ze zo bijzonder is..ze straalt gewoon iets uit waardoor ze alle aandacht naar zich toe trekt...
![]()
Of Amanda bedoelt haar werk.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
[..]
IK was in Turkije met me kids en daar kon ook niemand van me kids afblijven, dus ze zal waarschijnlijk daar hebben rondgelopen!!!!![]()
Dat is een geniepige beledigingquote:Op donderdag 20 september 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als je aardig bent wankel je op de grens van liegen![]()
Die streams staan uit, wat ik aan heb is ook niks maar ja d'r is niks anders. Denk dat ik maar ff ga shoppen ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Klef en Bef zitten weer uigebreid te kussen waar Jaap bij zit,![]()
Ben er nog even en kon niet nalaten om hierop te reageren ...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
Brian moet je zien als een hele flexibele jongen. Hij vindt het fijn als zijn vriendin hem confronteert met zijn negatieve emoties.
Yeah, right
Dat haar is afgebroken, klemmetjes erin zodat het nog een beetje plat blijft zitten.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
WAarom heeft amanda dat gekke plukje met klemmetjes naar achteren ?
om het afgebroken haar te verbergenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
WAarom heeft amanda dat gekke plukje met klemmetjes naar achteren ?
Het is gewoon haast eng. Daarom kan hij ook nooit zijn eigen fouten zien hij vind zichzelf echt haast ideaal. Hij heeft nu bijna zijn aggressie onder controle als hij dat voorlekaar heeft is hij gewoon de ideale man.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben er nog even en kon niet nalaten om hierop te reageren ...
![]()
![]()
![]()
Wat een vervormd zelfbeeld heeft die gast toch.
De streams van Nadia en Dennis staan uit en die andere 2 gaan zo ook uit, want ik walg van die andere 2!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat haar is afgebroken, klemmetjes erin zodat het nog een beetje plat blijft zitten.
hoe weet je dat als je streams uit staan?![]()
Daarom passen Amanda en Brian zo goed bij elkaar,Amanda is ook helemaal weg van zichzelf.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Het is gewoon haast eng. Daarom kan hij ook nooit zijn eigen fouten zien hij vind zichzelf echt haast ideaal. Hij heeft nu bijna zijn aggressie onder controle als hij dat voorlekaar heeft is hij gewoon de ideale man.
terechtquote:Op donderdag 20 september 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
De streams van Nadia en Dennis staan uit en die andere 2 gaan zo ook uit, want ik walg van die andere 2!!!
Thx btw.
Als ik een kerel zou hebben en die zou zeggen mijn vrouwtje dan zou ik hem vermoorden!!!
toch verhuld Brian een hele grote dosis onzekerheid. Huub is meester in het naarboven halen van die onzekerheid van Brian.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Daarom passen Amanda en Brian zo goed bij elkaar,Amanda is ook helemaal weg van zichzelf.
Meneer "Huub heeft je tussen je benen gebeft" spreekt.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:47 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. ik vind het niet leuk dat hele Tamara gedoe omhoog te halen.
"Heeft hij je zitten neuken?"quote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meneer "Huub heeft je tussen je benen gebeft" spreekt.
Veel plezierquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
Ik flikker bijna van mijn stoelquote:Op donderdag 20 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Als ik naar Brian luister moet ik altijd denken aan deze cap, gewoon omdat ik hem zo eng en glad vind.
[afbeelding]
Dank! En de rest ook, uiteraard.quote:
Daar is toch niks mis mee????quote:Op donderdag 20 september 2007 13:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
"Heeft hij je zitten neuken?"![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meneer "Huub heeft je tussen je benen gebeft" spreekt.
Ik denk dat ze wachten tot jij terug bent!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank! En de rest ook, uiteraard.
Yvonne: hotel is appartement van mijn beste vriend, as usual, dat weet ik blind te vinden. Op m'n knieën of tandvlees als het moet.
Champagne gaat rijkelijk vloeien.
Zondag gaat de terror in? Of maandag?
Ik ook. Van gêne ook. Omdat hij hier qua gezichtsuitdrukking wat weg heeft van mijn foutste ex op de top van zijn cokeverslavingquote:
Treffende capquote:Op donderdag 20 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Als ik naar Brian luister moet ik altijd denken aan deze cap, gewoon omdat ik hem zo eng en glad vind.
[afbeelding]
Doe voorzichtig en kom met tandvlees weer terug....!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank! En de rest ook, uiteraard.
Yvonne: hotel is appartement van mijn beste vriend, as usual, dat weet ik blind te vinden. Op m'n knieën of tandvlees als het moet.
Champagne gaat rijkelijk vloeien.
En daarom vind ik Lieke totaal niet bij Huub passen, want Huub is ook helemaal weg van zichzelf.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Daarom passen Amanda en Brian zo goed bij elkaar,Amanda is ook helemaal weg van zichzelf.
Grijze wolf, die sterven regelmatig voor hun tijdquote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef blomst het volgende:
turkse stiefvader, maar die is overleden.
Zondag! Echt, 100 procent!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
En dat zegt Brianquote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef petraa het volgende:
A: Je kan ook communiceren zoals Huub en Lieke
B: Dat is geen communiceren want alleen Huub praat.
"Mirror, mirror on the wall ...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef petraa het volgende:
A: Je kan ook communiceren zoals Huub en Lieke
B: Dat is geen communiceren want alleen Huub praat.
Kunnen ze uitslapenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef Darklight het volgende:
waarom is dat feest zaterdag, en niet zondag?
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:05 schreef petraa het volgende:
A; Jij voelt je ook niet hoger dan mij
B: Ik ben zo dankbaar dat je dit nu zo uitspreekt, want ik vind dat ook. Wij staan op gelijke hoogte.
Jeetjequote:Op donderdag 20 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Toch typisch dat het merendeel hier de ruzies tussen Lieke en Huub als gezonder en gelijker ervaart dan de ruzies tussen Brian en Amanda.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
Brian is blij dat Huub en Lieke vandaag ruzie hadden zodat de Huubfans het konden zien. "en niet verscholen in de douche".
Dat Brian denigrerend is naar Amanda, dat valt best mee (zegt hij zelf) maar neemt hij toch even een time out.
Amanda "jij voelt je ook niet hoger dan ik"
Brian "ik ben dankbaar dat je dit uitspreekt"
Ik neem aan dat je Huub en Lieke bedoelt?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch typisch dat het merendeel hier de ruzies tussen Lieke en Brian als gezonder en gelijker ervaart dan de ruzies tussen Brian en Amanda.
Maar ik ben bang dat het onbegonnen werk is Brian dit te laten inzien. Verpest door zijn moeder, heb ik het idee. Voor eeuwig en altijd.
Jaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Ik neem aan dat je Huub en Lieke bedoelt?![]()
Dat is al de tweede keer dat hij gepikeerd is.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
Brian voelt zich aangevallen door Amanda!!!
Ongelooflijk toch hoe snel zijn gezwam door de werkelijkheid wordt ingehaald.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
B: Amanda mag ik even uitpraten, je ratelt door
petraa - donderdag 20 september 2007 @ 14:04
Brian valt ook nooit in bij Amanda,
B: Huub zegt altijd je kutbek houden, ik ben soms ook wel denigrerend tegen jou, maar dan neem ik pauze
Dit was een paar minuten eerder
Respect hoor, dat je hier naar luistert.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
B: Amanda mag ik even uitpraten, je ratelt door
petraa - donderdag 20 september 2007 @ 14:04
Brian valt ook nooit in bij Amanda,
B: Huub zegt altijd je kutbek houden, ik ben soms ook wel denigrerend tegen jou, maar dan neem ik pauze
Dit was een paar minuten eerder
Hij is zo vol van zichzelf als hij aan het oreren/onderwijzen/vermanen is, dat hij niet kan zien dat een ander wel eens iets kwijt wil dat niet direkt op zijn persoon betrekking heef.tquote:Op donderdag 20 september 2007 14:21 schreef avonne het volgende:
Brian "als ik dat zeg, dan is dat gewoon zo. Ga er niet op door. Geloof mij, en respecteer mij als ik zeg "het is alleen geïrriteerd" "
Hij heeft echt niet door dat Amanda gewoon haar verhaal wilde afmaken. Dat hij dan 5 keer in de rede valt is blijkbaar niet erg, maar het is wel erg als Amanda dan voor de vijfde keer probeert haar verhaal af te maken.
Je zou haar er meteen weer intrappen...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:18 schreef yvonne het volgende:
Amanda kan echt leuk uit de hoek komen, soms.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zou haar er meteen weer intrappen...![]()
Naar de tandarts.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:36 schreef ocmer het volgende:
hallo alle maal zit nu een tijdje te kijken niet te luisteren want dat vindt ik van deze groep niet zo interessant, kan iemand vertellen waar huub en lieke zijn???????????
Die wilde ik dus ook al vragen. Maar kon het ook nergens terug vinden.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:36 schreef ocmer het volgende:
hallo alle maal zit nu een tijdje te kijken niet te luisteren want dat vindt ik van deze groep niet zo interessant, kan iemand vertellen waar huub en lieke zijn???????????
Net als ik over een klein uurtjequote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Die wilde ik dus ook al vragen. Maar kon het ook nergens terug vinden.
Naar de tandarts dus
pleister wel vn je mond halenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Net als ik over een klein uurtje![]()
Vreselijk trouwens, twéé van die rare vrouwenstemmen bij elkaar... ongeacht waarover ze het hebben.
Krijgen een zenuwbehandeling.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:01 schreef blomst het volgende:
Huub en Lieke blijven wel lang weg.
Ze moeten natuurlijk elk naar een andere tandartsquote:
beetje late reaktie van mijn kant, maar moet er even op reageren:quote:Op donderdag 20 september 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik heb ontzettend veel respect, wederzijds, naar elkaar toe.
Wat een tenenkrommend, kinderachtig, puberaal gesprek tussen Brian en Amanda.
Ze spelen nu dat ze een open, volwassen gesprek over relaties hebben?![]()
Brian: Van dat weten en suggeren, daar komen dus ook oorlogen van.
zie je ook dat denkwolkje van brian boven zijn hoofd met de tekst:quote:Op donderdag 20 september 2007 14:05 schreef petraa het volgende:
A; Jij voelt je ook niet hoger dan mij
B: Ik ben zo dankbaar dat je dit nu zo uitspreekt, want ik vind dat ook. Wij staan op gelijke hoogte.
Ik vind dat Lieke goed voor Fries zorgt, maar dat was inderdaad een domme aktie, dacht eerst dat ze samen met Fries in het water zou gaan rennen(Lieke achterop dan hè) , was wel leuk geweest, maar Fries werd wat nerveus om langs de kant lopen, en toen werd ze boos op de stakker, hij wou gewoon daar door dat water hollen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub zijn al een tijdje weg . Amanda en Nadia die denken niet even aan Fries om er even heen te lopen maar wel lopen zeuren als Lieke met water in de bak gaat rijden.
Ik wil dat boek ook lezen...weet iemand welk boek Brian aan het lezen is...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
Brian is bezig in een boek en vertelt Amanda wat er tot nu toe gebeurde.
Ik geloof niet dat Amanda begrijpt waar het over gaat, kijk naar dat onnozele hoofd en ze zegt: Owkeeeeeeeeeeej.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda : Wanneer is het prinsjesdag?![]()
Die kijk dus echt nooit in de krant.
Uitstekende analysequote:Op donderdag 20 september 2007 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is zo vol van zichzelf als hij aan het oreren/onderwijzen/vermanen is, dat hij niet kan zien dat een ander wel eens iets kwijt wil dat niet direkt op zijn persoon betrekking heef.t
Riley is een spionage serie geweest misschien zijn daar boeken van.destijds met Sam O'Nealquote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wil dat boek ook lezen...weet iemand welk boek Brian aan het lezen is...
kernwoorden zijn:
vaticaan
fbi agent
vierde ruiter
decoder/codex
3 generaties vrouwen
Bill Vant?
Riley
![]()
Ik denk deze...misschien heeft iemand Brian met zo'n boek gezien?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef maril het volgende:
[..]
Riley is een spionage serie geweest misschien zijn daar boeken van.destijds met Sam O'Neal
is het niet de da vinci code dan ?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef maril het volgende:
[..]
Riley is een spionage serie geweest misschien zijn daar boeken van.destijds met Sam O'Neal
die heb ik hier liggenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk deze...misschien heeft iemand Brian met zo'n boek gezien?
[afbeelding]
Volgens mij is dat niet het juiste boek, hij noemde wel de titel maar die is me helaas ontschoten.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk deze...misschien heeft iemand Brian met zo'n boek gezien?
[afbeelding]
Wat heeft ze toch een ontevreden rotkop.quote:
Tjaa...Lieke moet toch wat, ze heeft waarschijnlijk geen moedervlekkenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
En wie gaat Fries verzorgen nadat ze net terug is van de tandarts en pijn in haar mond heeft?
ja erg hequote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft ze toch een ontevreden rotkop.
Lieke is de enige die geeft om Fries, voor de anderen is het verzorgen van Fries een verplicht nummer.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Tjaa...Lieke moet toch wat, ze heeft waarschijnlijk geen moedervlekken
Kan ookquote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is de enige die geeft om Fries, voor de anderen is het verzorgen van Fries een verplicht nummer.
Snap zowiezo niet wat die knol daar doet.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is de enige die geeft om Fries, voor de anderen is het verzorgen van Fries een verplicht nummer.
Dat vindt Nada toch geilquote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Gluurder Dennix kijkt weer toe terwijl Naad plast, hij is bijna net zo erg als Jaap.![]()
Ze passen echt wel goed bij elkaar hoor, beide net zo kansloos!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Gluurder Dennix kijkt weer toe terwijl Naad plast, hij is bijna net zo erg als Jaap.![]()
Ik weet zeker dat Nadia zich op een geven moment echt gaat irriteren aan de gesprekken die ze met amanda en ook dennix heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Naad en Lieke hebben een leuk gesprek, wat een verschil als je Naad hoort praten met Lieke of met Amanda.
Naad geeft dit ook aan, dat ze af en toe behoefte heeft aan een goed gesprek, met Amanda gaat het alleen over sex, haar en glamour.
Ik weet niet of ze nu eerlijk is, dat weet je bij Naad nooit, maar het klinkt wel oprecht.
Vandaar mijn twijfel over de oprechtheid van Naad.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een goede vriendin is Nadia van Amanda toch![]()
Lijkt me eerder dat het haar irriteert dat het publiek haar als een dombo is gaan zienquote:Op donderdag 20 september 2007 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Nadia zich op een geven moment echt gaat irriteren aan de gesprekken die ze met amanda en ook dennix heeft
Ja en nog even dat Amanda in haar eigen wereldje zit door ook maar steeds vol te houden dat ze natuurlijke borsten heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar mijn twijfel over de oprechtheid van Naad.
Ze zegt dagelijk dat Amanda's haar mooi zit en tegen Ellen zei ze vorige week dat het er niet uitziet.
Dat gaat Lieke echt wel tegen haar gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en nog even dat Amanda in haar eigen wereldje zit door ook maar steeds vol te houden dat ze natuurlijke borsten heeft
Ik vertrouw het kreng voor geen meter, het is een Mata Hari van het zuiverste water.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat het haar irriteert dat het publiek haar als een dombo is gaan zien
Ze probeert nu eea recht te breien
Opvallend is ook dat ze zich de laatste dagen anders is gaan kleden.. minder trashy.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat het haar irriteert dat het publiek haar als een dombo is gaan zien
Ze probeert nu eea recht te breien
Sorry, liever vandaag dat hok uit dan morgen met die grote schjmoel van haar.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef tutjehola het volgende:
Redactie, laat ze nog maar even in de kooi, al is het maar om mezelf slim te voelen!
Ik blijf hopen dat haar grote schjmoel Brian doet flippen. Daarna mag ze weg. (ik heb genoeg zelfvertrouwen, heb ik haar eigenlijk niet voor nodigquote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, liever vandaag dat hok uit dan morgen met die grote schjmoel van haar.
Ach, wat maakt het uit, als die taart maar mislukt.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:49 schreef tutjehola het volgende:
Met een staafmixer taartdeeg kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |