En nu maak je ME nieuwsgierig, hoe weet je dat allemaal en hoe wist jij trouwens dat er een vergadering was!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron melden dat Huub en Lieke niet aanwezig waren bij wat voor vergadering dan ook....
en nu zeg ik alweer teveel eigenlijk![]()
Aagje!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
En nu maak je ME nieuwsgierig, hoe weet je dat allemaal en hoe wist jij trouwens dat er een vergadering was!
denk dat hij weet waar ze wel zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
En nu maak je ME nieuwsgierig, hoe weet je dat allemaal en hoe wist jij trouwens dat er een vergadering was!
Ja dat weet ik ook Tandartsquote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hij weet waar ze wel zijn
Nee dat weet ik niet....wel dat de vergadering inmiddels is afgelopen...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hij weet waar ze wel zijn
Jij hebt de kofiie gebracht of zo ?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet....wel dat de vergadering inmiddels is afgelopen...![]()
Hoe kom jij aan die info, zit jij tegenwoordig bij de FEBOquote:Op donderdag 20 september 2007 13:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet....wel dat de vergadering inmiddels is afgelopen...![]()
Schoenen gepoetst.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt de kofiie gebracht of zo ?
Nee...de FEBO zit tegenwoordig bij mij...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die info, zit jij tegenwoordig bij de FEBO
Kom op zeg, beetje duidelijkheid kan geen kwaadquote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee...de FEBO zit tegenwoordig bij mij...![]()
Precies!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef riri het volgende:
wat een idioot die brian....net of je daarvoor kan zorgen dat het altijd romantisch en vol passie zal blijven
man...zoeiets kan je nooit beloven
om de hoek ?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
paar keer per maand wat rake klappen houdt de spanning er wel in hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef riri het volgende:
wat een idioot die brian....net of je daarvoor kan zorgen dat het altijd romantisch en vol passie zal blijven
man...zoeiets kan je nooit beloven
Nee dat gaat over de turkse of marokaanse bruiloft die mensen zijn na 3 jaar op elkaar uitgekeken.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:31 schreef avonne het volgende:
Zit Brian nu te vertellen dat hij nooit meer dan 3 jaar met Amanda kan uithouden voor dat hij in het buitenland een jonger vrouwtje gaat "ballen"
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:32 schreef avonne het volgende:
En nu beweert Brian dat het Amanda's schuld was dat haar ex geweldadig was
Wil je wel eens vertellen waarom Brain zo hyperdepieper is? Nadat hij van de FEBO is teruggekomenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat moet wel, ze had 3 jaar een relatie en toen ze gingen samenwonen ging het fout.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda het nu over een relatie die ze had op haar 15e of hoe zit dat?![]()
IK was in Turkije met me kids en daar kon ook niemand van me kids afblijven, dus ze zal waarschijnlijk daar hebben rondgelopen!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:35 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zit zichzelf op te hemelen..
Ze is zo knap en mooi en lief dat er altijd mensen naar haar kijken en haar aan moeten raken..voornamelijk mannen hebben dat..daar kan zij niks aan doen want zij lokt niks uit ofzo..het komt gewoon omdat ze zo bijzonder is..ze straalt het gewoon uit dat ze alle aandacht nara zich toe trekt...
![]()
Waarschijnlijk ook het "argument" dat de gevoelige dichter IRL gebruikt als hij zélf z'n poten weer eens niet thuis kan houden.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:32 schreef avonne het volgende:
En nu beweert Brian dat het Amanda's schuld was dat haar ex geweldadig was
nee dit ging over de relatie die op haar 9de begonquote:Op donderdag 20 september 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda het nu over een relatie die ze had op haar 15e of hoe zit dat?![]()
Sex idd.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zit zichzelf op te hemelen..
Ze is zo knap en mooi en lief dat er altijd mensen naar haar kijken en haar aan moeten raken..voornamelijk mannen hebben dat..daar kan zij niks aan doen want zij lokt niks uit ofzo..het komt gewoon omdat ze zo bijzonder is..ze straalt gewoon iets uit waardoor ze alle aandacht naar zich toe trekt...
![]()
Of Amanda bedoelt haar werk.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
[..]
IK was in Turkije met me kids en daar kon ook niemand van me kids afblijven, dus ze zal waarschijnlijk daar hebben rondgelopen!!!!![]()
Dat is een geniepige beledigingquote:Op donderdag 20 september 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als je aardig bent wankel je op de grens van liegen![]()
Die streams staan uit, wat ik aan heb is ook niks maar ja d'r is niks anders. Denk dat ik maar ff ga shoppen ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Klef en Bef zitten weer uigebreid te kussen waar Jaap bij zit,![]()
Ben er nog even en kon niet nalaten om hierop te reageren ...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
Brian moet je zien als een hele flexibele jongen. Hij vindt het fijn als zijn vriendin hem confronteert met zijn negatieve emoties.
Yeah, right
Dat haar is afgebroken, klemmetjes erin zodat het nog een beetje plat blijft zitten.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
WAarom heeft amanda dat gekke plukje met klemmetjes naar achteren ?
om het afgebroken haar te verbergenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
WAarom heeft amanda dat gekke plukje met klemmetjes naar achteren ?
Het is gewoon haast eng. Daarom kan hij ook nooit zijn eigen fouten zien hij vind zichzelf echt haast ideaal. Hij heeft nu bijna zijn aggressie onder controle als hij dat voorlekaar heeft is hij gewoon de ideale man.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben er nog even en kon niet nalaten om hierop te reageren ...
![]()
![]()
![]()
Wat een vervormd zelfbeeld heeft die gast toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |