En nu maak je ME nieuwsgierig, hoe weet je dat allemaal en hoe wist jij trouwens dat er een vergadering was!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron melden dat Huub en Lieke niet aanwezig waren bij wat voor vergadering dan ook....
en nu zeg ik alweer teveel eigenlijk![]()
Aagje!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
En nu maak je ME nieuwsgierig, hoe weet je dat allemaal en hoe wist jij trouwens dat er een vergadering was!
denk dat hij weet waar ze wel zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
En nu maak je ME nieuwsgierig, hoe weet je dat allemaal en hoe wist jij trouwens dat er een vergadering was!
Ja dat weet ik ook Tandartsquote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hij weet waar ze wel zijn
Nee dat weet ik niet....wel dat de vergadering inmiddels is afgelopen...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hij weet waar ze wel zijn
Jij hebt de kofiie gebracht of zo ?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet....wel dat de vergadering inmiddels is afgelopen...![]()
Hoe kom jij aan die info, zit jij tegenwoordig bij de FEBOquote:Op donderdag 20 september 2007 13:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet....wel dat de vergadering inmiddels is afgelopen...![]()
Schoenen gepoetst.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt de kofiie gebracht of zo ?
Nee...de FEBO zit tegenwoordig bij mij...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die info, zit jij tegenwoordig bij de FEBO
Kom op zeg, beetje duidelijkheid kan geen kwaadquote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee...de FEBO zit tegenwoordig bij mij...![]()
Precies!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef riri het volgende:
wat een idioot die brian....net of je daarvoor kan zorgen dat het altijd romantisch en vol passie zal blijven
man...zoeiets kan je nooit beloven
om de hoek ?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
paar keer per maand wat rake klappen houdt de spanning er wel in hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef riri het volgende:
wat een idioot die brian....net of je daarvoor kan zorgen dat het altijd romantisch en vol passie zal blijven
man...zoeiets kan je nooit beloven
Nee dat gaat over de turkse of marokaanse bruiloft die mensen zijn na 3 jaar op elkaar uitgekeken.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:31 schreef avonne het volgende:
Zit Brian nu te vertellen dat hij nooit meer dan 3 jaar met Amanda kan uithouden voor dat hij in het buitenland een jonger vrouwtje gaat "ballen"
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:32 schreef avonne het volgende:
En nu beweert Brian dat het Amanda's schuld was dat haar ex geweldadig was
Wil je wel eens vertellen waarom Brain zo hyperdepieper is? Nadat hij van de FEBO is teruggekomenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |