De streams van Nadia en Dennis staan uit en die andere 2 gaan zo ook uit, want ik walg van die andere 2!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat haar is afgebroken, klemmetjes erin zodat het nog een beetje plat blijft zitten.
hoe weet je dat als je streams uit staan?![]()
Daarom passen Amanda en Brian zo goed bij elkaar,Amanda is ook helemaal weg van zichzelf.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Het is gewoon haast eng. Daarom kan hij ook nooit zijn eigen fouten zien hij vind zichzelf echt haast ideaal. Hij heeft nu bijna zijn aggressie onder controle als hij dat voorlekaar heeft is hij gewoon de ideale man.
terechtquote:Op donderdag 20 september 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
De streams van Nadia en Dennis staan uit en die andere 2 gaan zo ook uit, want ik walg van die andere 2!!!
Thx btw.
Als ik een kerel zou hebben en die zou zeggen mijn vrouwtje dan zou ik hem vermoorden!!!
toch verhuld Brian een hele grote dosis onzekerheid. Huub is meester in het naarboven halen van die onzekerheid van Brian.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Daarom passen Amanda en Brian zo goed bij elkaar,Amanda is ook helemaal weg van zichzelf.
Meneer "Huub heeft je tussen je benen gebeft" spreekt.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:47 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. ik vind het niet leuk dat hele Tamara gedoe omhoog te halen.
"Heeft hij je zitten neuken?"quote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meneer "Huub heeft je tussen je benen gebeft" spreekt.
Veel plezierquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ben voor een lang feestweekend naar Italië. Ben benieuwd of, als ik zondag terugkom, de terror in alle hevigheid op de kooi is neergedaald.
Ciao!
Ik flikker bijna van mijn stoelquote:Op donderdag 20 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Als ik naar Brian luister moet ik altijd denken aan deze cap, gewoon omdat ik hem zo eng en glad vind.
[afbeelding]
Dank! En de rest ook, uiteraard.quote:
Daar is toch niks mis mee????quote:Op donderdag 20 september 2007 13:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
"Heeft hij je zitten neuken?"![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meneer "Huub heeft je tussen je benen gebeft" spreekt.
Ik denk dat ze wachten tot jij terug bent!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank! En de rest ook, uiteraard.
Yvonne: hotel is appartement van mijn beste vriend, as usual, dat weet ik blind te vinden. Op m'n knieën of tandvlees als het moet.
Champagne gaat rijkelijk vloeien.
Zondag gaat de terror in? Of maandag?
Ik ook. Van gêne ook. Omdat hij hier qua gezichtsuitdrukking wat weg heeft van mijn foutste ex op de top van zijn cokeverslavingquote:
Treffende capquote:Op donderdag 20 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Als ik naar Brian luister moet ik altijd denken aan deze cap, gewoon omdat ik hem zo eng en glad vind.
[afbeelding]
Doe voorzichtig en kom met tandvlees weer terug....!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank! En de rest ook, uiteraard.
Yvonne: hotel is appartement van mijn beste vriend, as usual, dat weet ik blind te vinden. Op m'n knieën of tandvlees als het moet.
Champagne gaat rijkelijk vloeien.
En daarom vind ik Lieke totaal niet bij Huub passen, want Huub is ook helemaal weg van zichzelf.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Daarom passen Amanda en Brian zo goed bij elkaar,Amanda is ook helemaal weg van zichzelf.
Grijze wolf, die sterven regelmatig voor hun tijdquote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef blomst het volgende:
turkse stiefvader, maar die is overleden.
Zondag! Echt, 100 procent!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |