Riley is een spionage serie geweest misschien zijn daar boeken van.destijds met Sam O'Nealquote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wil dat boek ook lezen...weet iemand welk boek Brian aan het lezen is...
kernwoorden zijn:
vaticaan
fbi agent
vierde ruiter
decoder/codex
3 generaties vrouwen
Bill Vant?
Riley
![]()
Ik denk deze...misschien heeft iemand Brian met zo'n boek gezien?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef maril het volgende:
[..]
Riley is een spionage serie geweest misschien zijn daar boeken van.destijds met Sam O'Neal
is het niet de da vinci code dan ?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef maril het volgende:
[..]
Riley is een spionage serie geweest misschien zijn daar boeken van.destijds met Sam O'Neal
die heb ik hier liggenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk deze...misschien heeft iemand Brian met zo'n boek gezien?
[afbeelding]
Volgens mij is dat niet het juiste boek, hij noemde wel de titel maar die is me helaas ontschoten.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk deze...misschien heeft iemand Brian met zo'n boek gezien?
[afbeelding]
Wat heeft ze toch een ontevreden rotkop.quote:
Tjaa...Lieke moet toch wat, ze heeft waarschijnlijk geen moedervlekkenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
En wie gaat Fries verzorgen nadat ze net terug is van de tandarts en pijn in haar mond heeft?
ja erg hequote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft ze toch een ontevreden rotkop.
Lieke is de enige die geeft om Fries, voor de anderen is het verzorgen van Fries een verplicht nummer.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Tjaa...Lieke moet toch wat, ze heeft waarschijnlijk geen moedervlekken
Kan ookquote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is de enige die geeft om Fries, voor de anderen is het verzorgen van Fries een verplicht nummer.
Snap zowiezo niet wat die knol daar doet.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is de enige die geeft om Fries, voor de anderen is het verzorgen van Fries een verplicht nummer.
Dat vindt Nada toch geilquote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Gluurder Dennix kijkt weer toe terwijl Naad plast, hij is bijna net zo erg als Jaap.![]()
Ze passen echt wel goed bij elkaar hoor, beide net zo kansloos!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Gluurder Dennix kijkt weer toe terwijl Naad plast, hij is bijna net zo erg als Jaap.![]()
Ik weet zeker dat Nadia zich op een geven moment echt gaat irriteren aan de gesprekken die ze met amanda en ook dennix heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Naad en Lieke hebben een leuk gesprek, wat een verschil als je Naad hoort praten met Lieke of met Amanda.
Naad geeft dit ook aan, dat ze af en toe behoefte heeft aan een goed gesprek, met Amanda gaat het alleen over sex, haar en glamour.
Ik weet niet of ze nu eerlijk is, dat weet je bij Naad nooit, maar het klinkt wel oprecht.
Vandaar mijn twijfel over de oprechtheid van Naad.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een goede vriendin is Nadia van Amanda toch![]()
Lijkt me eerder dat het haar irriteert dat het publiek haar als een dombo is gaan zienquote:Op donderdag 20 september 2007 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Nadia zich op een geven moment echt gaat irriteren aan de gesprekken die ze met amanda en ook dennix heeft
Ja en nog even dat Amanda in haar eigen wereldje zit door ook maar steeds vol te houden dat ze natuurlijke borsten heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar mijn twijfel over de oprechtheid van Naad.
Ze zegt dagelijk dat Amanda's haar mooi zit en tegen Ellen zei ze vorige week dat het er niet uitziet.
Dat gaat Lieke echt wel tegen haar gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en nog even dat Amanda in haar eigen wereldje zit door ook maar steeds vol te houden dat ze natuurlijke borsten heeft
Ik vertrouw het kreng voor geen meter, het is een Mata Hari van het zuiverste water.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat het haar irriteert dat het publiek haar als een dombo is gaan zien
Ze probeert nu eea recht te breien
Opvallend is ook dat ze zich de laatste dagen anders is gaan kleden.. minder trashy.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat het haar irriteert dat het publiek haar als een dombo is gaan zien
Ze probeert nu eea recht te breien
Sorry, liever vandaag dat hok uit dan morgen met die grote schjmoel van haar.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef tutjehola het volgende:
Redactie, laat ze nog maar even in de kooi, al is het maar om mezelf slim te voelen!
Ik blijf hopen dat haar grote schjmoel Brian doet flippen. Daarna mag ze weg. (ik heb genoeg zelfvertrouwen, heb ik haar eigenlijk niet voor nodigquote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, liever vandaag dat hok uit dan morgen met die grote schjmoel van haar.
Ach, wat maakt het uit, als die taart maar mislukt.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:49 schreef tutjehola het volgende:
Met een staafmixer taartdeeg kloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |