Riley is een spionage serie geweest misschien zijn daar boeken van.destijds met Sam O'Nealquote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wil dat boek ook lezen...weet iemand welk boek Brian aan het lezen is...
kernwoorden zijn:
vaticaan
fbi agent
vierde ruiter
decoder/codex
3 generaties vrouwen
Bill Vant?
Riley
![]()
Ik denk deze...misschien heeft iemand Brian met zo'n boek gezien?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef maril het volgende:
[..]
Riley is een spionage serie geweest misschien zijn daar boeken van.destijds met Sam O'Neal
is het niet de da vinci code dan ?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef maril het volgende:
[..]
Riley is een spionage serie geweest misschien zijn daar boeken van.destijds met Sam O'Neal
die heb ik hier liggenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk deze...misschien heeft iemand Brian met zo'n boek gezien?
[afbeelding]
Volgens mij is dat niet het juiste boek, hij noemde wel de titel maar die is me helaas ontschoten.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk deze...misschien heeft iemand Brian met zo'n boek gezien?
[afbeelding]
Wat heeft ze toch een ontevreden rotkop.quote:
Tjaa...Lieke moet toch wat, ze heeft waarschijnlijk geen moedervlekkenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
En wie gaat Fries verzorgen nadat ze net terug is van de tandarts en pijn in haar mond heeft?
ja erg hequote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft ze toch een ontevreden rotkop.
Lieke is de enige die geeft om Fries, voor de anderen is het verzorgen van Fries een verplicht nummer.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Tjaa...Lieke moet toch wat, ze heeft waarschijnlijk geen moedervlekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |