Hij is zo vol van zichzelf als hij aan het oreren/onderwijzen/vermanen is, dat hij niet kan zien dat een ander wel eens iets kwijt wil dat niet direkt op zijn persoon betrekking heef.tquote:Op donderdag 20 september 2007 14:21 schreef avonne het volgende:
Brian "als ik dat zeg, dan is dat gewoon zo. Ga er niet op door. Geloof mij, en respecteer mij als ik zeg "het is alleen geïrriteerd" "
Hij heeft echt niet door dat Amanda gewoon haar verhaal wilde afmaken. Dat hij dan 5 keer in de rede valt is blijkbaar niet erg, maar het is wel erg als Amanda dan voor de vijfde keer probeert haar verhaal af te maken.
Je zou haar er meteen weer intrappen...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:18 schreef yvonne het volgende:
Amanda kan echt leuk uit de hoek komen, soms.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zou haar er meteen weer intrappen...![]()
Naar de tandarts.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:36 schreef ocmer het volgende:
hallo alle maal zit nu een tijdje te kijken niet te luisteren want dat vindt ik van deze groep niet zo interessant, kan iemand vertellen waar huub en lieke zijn???????????
Die wilde ik dus ook al vragen. Maar kon het ook nergens terug vinden.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:36 schreef ocmer het volgende:
hallo alle maal zit nu een tijdje te kijken niet te luisteren want dat vindt ik van deze groep niet zo interessant, kan iemand vertellen waar huub en lieke zijn???????????
Net als ik over een klein uurtjequote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Die wilde ik dus ook al vragen. Maar kon het ook nergens terug vinden.
Naar de tandarts dus
pleister wel vn je mond halenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Net als ik over een klein uurtje![]()
Vreselijk trouwens, twéé van die rare vrouwenstemmen bij elkaar... ongeacht waarover ze het hebben.
Krijgen een zenuwbehandeling.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:01 schreef blomst het volgende:
Huub en Lieke blijven wel lang weg.
Ze moeten natuurlijk elk naar een andere tandartsquote:
beetje late reaktie van mijn kant, maar moet er even op reageren:quote:Op donderdag 20 september 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik heb ontzettend veel respect, wederzijds, naar elkaar toe.
Wat een tenenkrommend, kinderachtig, puberaal gesprek tussen Brian en Amanda.
Ze spelen nu dat ze een open, volwassen gesprek over relaties hebben?![]()
Brian: Van dat weten en suggeren, daar komen dus ook oorlogen van.
zie je ook dat denkwolkje van brian boven zijn hoofd met de tekst:quote:Op donderdag 20 september 2007 14:05 schreef petraa het volgende:
A; Jij voelt je ook niet hoger dan mij
B: Ik ben zo dankbaar dat je dit nu zo uitspreekt, want ik vind dat ook. Wij staan op gelijke hoogte.
Ik vind dat Lieke goed voor Fries zorgt, maar dat was inderdaad een domme aktie, dacht eerst dat ze samen met Fries in het water zou gaan rennen(Lieke achterop dan hè) , was wel leuk geweest, maar Fries werd wat nerveus om langs de kant lopen, en toen werd ze boos op de stakker, hij wou gewoon daar door dat water hollen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub zijn al een tijdje weg . Amanda en Nadia die denken niet even aan Fries om er even heen te lopen maar wel lopen zeuren als Lieke met water in de bak gaat rijden.
Ik wil dat boek ook lezen...weet iemand welk boek Brian aan het lezen is...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
Brian is bezig in een boek en vertelt Amanda wat er tot nu toe gebeurde.
Ik geloof niet dat Amanda begrijpt waar het over gaat, kijk naar dat onnozele hoofd en ze zegt: Owkeeeeeeeeeeej.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda : Wanneer is het prinsjesdag?![]()
Die kijk dus echt nooit in de krant.
Uitstekende analysequote:Op donderdag 20 september 2007 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is zo vol van zichzelf als hij aan het oreren/onderwijzen/vermanen is, dat hij niet kan zien dat een ander wel eens iets kwijt wil dat niet direkt op zijn persoon betrekking heef.t
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |