Hij is zo vol van zichzelf als hij aan het oreren/onderwijzen/vermanen is, dat hij niet kan zien dat een ander wel eens iets kwijt wil dat niet direkt op zijn persoon betrekking heef.tquote:Op donderdag 20 september 2007 14:21 schreef avonne het volgende:
Brian "als ik dat zeg, dan is dat gewoon zo. Ga er niet op door. Geloof mij, en respecteer mij als ik zeg "het is alleen geïrriteerd" "
Hij heeft echt niet door dat Amanda gewoon haar verhaal wilde afmaken. Dat hij dan 5 keer in de rede valt is blijkbaar niet erg, maar het is wel erg als Amanda dan voor de vijfde keer probeert haar verhaal af te maken.
Je zou haar er meteen weer intrappen...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:18 schreef yvonne het volgende:
Amanda kan echt leuk uit de hoek komen, soms.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zou haar er meteen weer intrappen...![]()
Naar de tandarts.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:36 schreef ocmer het volgende:
hallo alle maal zit nu een tijdje te kijken niet te luisteren want dat vindt ik van deze groep niet zo interessant, kan iemand vertellen waar huub en lieke zijn???????????
Die wilde ik dus ook al vragen. Maar kon het ook nergens terug vinden.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:36 schreef ocmer het volgende:
hallo alle maal zit nu een tijdje te kijken niet te luisteren want dat vindt ik van deze groep niet zo interessant, kan iemand vertellen waar huub en lieke zijn???????????
Net als ik over een klein uurtjequote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Die wilde ik dus ook al vragen. Maar kon het ook nergens terug vinden.
Naar de tandarts dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |