Hoe weet je dat ???quote:Op donderdag 20 september 2007 10:30 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel dat de ceepees van Amanda niet kloppen. Ze heeft alleen de ceepees van de PoPo teruggekregen, 50 dus.
Gisteren zei ze tegen Brian: Ik heb er 170 + 50.
Die 170 heeft ze moeten inleveren ivm de sanctie voor het gooien van de lade.
Laat het een afscheidsfeestje worden waarin iedereen op de bank moet zitten en waar ze te horen krijgen dat de finale de week erop isquote:Op donderdag 20 september 2007 11:27 schreef Yollie het volgende:
Ik denk dat zaterdag alle oud-bewoners ook komen. Aangezien Ilona van de week ook in de winkel was om een jurk te passen.
Dan gaat dat hem worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
Die tieten van Amanda vallen uit het corset
Ik begin dat geflash met die tieten "too much" te vinden onderhand,quote:Op donderdag 20 september 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
Die tieten van Amanda vallen uit het corset
quote:
Wat ben jij lui!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar jij hebt een OP, mag ik die hier plakken!!!!
ik had wat plaatjes in mijn op geplaatst.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
5 minuten cos
Ik heb geen idee waar het overgaat, zie ze allemaal jurken passen. Kom net binnenvallen iemand suggesties voor OP graag!![]()
Ja 150 + 50 van de popoll is 200, maar geen 230 zoals ze zelf zei.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft er ook nog 150 van Eric gekregen.
Dus niet ik kwam binnen zag geen COS heb 5 minuten zitten wachten en toen maar één gemaakt omdat er geen kwam. GEen idee waar het over ging, zag ze jurken passen enzo.quote:
ja hoor, ook al is hij niet zo geweldig.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar jij hebt een OP, mag ik die hier plakken!!!!
Totaal niet mee eens, die kop en dat haar verpest allesquote:Op donderdag 20 september 2007 11:45 schreef kybe het volgende:
Huub :amanda kan nog een vuilniszak aantrekken haar staat altijd alles leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |