Beetje ala Lil Kimquote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alleen een kort rokje en pleisters op de tepels moet genoeg zijn....![]()
Mag er dan ook een pleister op die slabek van haar?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alleen een kort rokje en pleisters op de tepels moet genoeg zijn....![]()
Viel Spaß !!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ben voor een lang feestweekend naar Italië. Ben benieuwd of, als ik zondag terugkom, de terror in alle hevigheid op de kooi is neergedaald.
Ciao!
Veel plezier, ciaoquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ben voor een lang feestweekend naar Italië. Ben benieuwd of, als ik zondag terugkom, de terror in alle hevigheid op de kooi is neergedaald.
Ciao!
Brian wil de blauwe, dus wordt het de blauwe, duidelijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef riri het volgende:
blauw....lieke heeft ook blauw....het zou beter zijn als ze een andere kleur zou kiezen...
raar dat anderen haar daar niet op wijzen
Veel plezierquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
Dat is het betere werk .quote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
have funquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
Als het aan Dennix ligt wel!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ciao!
Ze had volgens hem ook gezegd. JIJ gaat winnen.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef riri het volgende:
Brian zegt dat die vrouw van die jurken had gezegd...brian jij moet winnen....
nou...ik heb haar dat niet één keer horen zeggen
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Nena ook komt en dat ze haar haar in de oorspronkelijke kleur heeft geverft. Wat zal Brain daarop kicken!!
Ja, 100% waarschijnlijk...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als het aan Dennix ligt wel!
Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |