quote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
OP volgt niet!
en dat vraag je aan mij?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat houdt die icoon eigenlijk in?
Dacht al, wat is dat toch voor herrie achter......quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Zat een gesloten topic te F5'en muts dat ik ben.
Alleen als je het over mij hebt....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
het is toch 'dat' icoon?
ik gebruik zoveel waar ik de ballen verstand van heb, das mijn specialiteit...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, jij gebruikt hem toch?
Ja sorry, duurde weer te lang met jou....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
hond!
valt wel mee hoor.....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Zat een gesloten topic te F5'en muts dat ik ben.
In vakjargon "Een simpele gebruiker"quote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik gebruik zoveel waar ik de ballen verstand van heb, das mijn specialiteit...![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je het over mij hebt....![]()
een junkquote:Op woensdag 19 september 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In vakjargon "Een simpele gebruiker"
geeft niet ouwe, was toch mislukt. zal ff om dingest vragen in de FB?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja sorry, duurde weer te lang met jou....
Neuh......geen behoefte aan feedback, jij wel? Let it be, 't is toch een teringzooi hier...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geeft niet ouwe, was toch mislukt. zal ff om dingest vragen in de FB?
ik zit te wachten...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh......geen behoefte aan feedback, jij wel? Let it be, 't is toch een teringzooi hier...
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
en ik denk dat ik binnen nu en een uur op mijn nest lig.
is toch beter, ik hou jullie alleen maar van een gezonde nachtrust af...quote:
Ik lig er al, leeg en moe te zijn. Nog één sigaret en ik ga mijn ogen sluiten. Energie opdoen voor weer een zware dag..........quote:Op donderdag 20 september 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
en ik denk dat ik binnen nu en een uur op mijn nest lig.
Ja idd.. ga jij maar een slotje voor jouw topic aanvragen in de FBquote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geeft niet ouwe, was toch mislukt. zal ff om dingest vragen in de FB?
Mij in de maling nemen hequote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dacht al, wat is dat toch voor herrie achter......
Ben net wakker en voorlopig niet meer van plan te gaan slapenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is toch beter, ik hou jullie alleen maar van een gezonde nachtrust af...
Ha die Lea.....fijn dat ik je nog even zie bij het scheiden van de markt.....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.. ga jij maar een slotje voor jouw topic aanvragen in de FB
Nee eg niet.....hooguit span ik het paard achter de wagen....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mij in de maling nemen he [afbeelding]
Ik deed ook alleen maar een PM check en SC bijleessessiequote:Op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha die Lea.....fijn dat ik je nog even zie bij het scheiden van de markt.....
d'r wordt tegenwoordig volgens mij alleen nog maar per PM gesnold hier....roddel en achterklap!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik deed ook alleen maar een PM check en SC bijleessessie
Ik had gelukkig geen PM's dus ik zit iig niet in het roddelcircuitquote:Op donderdag 20 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
d'r wordt tegenwoordig volgens mij alleen nog maar per PM gesnold hier....roddel en achterklap!
hi mams, al gedaan. alleen niet van die blauwe letters...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.. ga jij maar een slotje voor jouw topic aanvragen in de FB
'aanwijzend' kan 'die', denk ik..quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
het is toch 'dat' icoon?
lekker weertje he, buurman?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
ik wil iets zeggen, maar weet niet wat![]()
dus niet..quote:Op donderdag 20 september 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'aanwijzend' kan 'die', denk ik..
by the way, het sc-orakel is in tha house...![]()
Kopje koffie, glazenwasser?quote:
Nee, dat heb ik inmiddels al voor je geregeld... want alleen een verzoek om SC # 353 te sluiten werkt ook niet echt hèquote:Op donderdag 20 september 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi mams, al gedaan. alleen niet van die blauwe letters...
Slaan we die toch over?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mag nog maar 1 kopje op een dag drinken...![]()
Nou ja, nu je er zelf over begint.....'k had het niet aan willen kaarten, maar ik ben er ook niet zo blij mee.....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, waar is ieders? we zijn toch niet te grof in het taalgebruik of zo? of heeft het te maken met ...?
je stelt me teleur dat je rookt, ouwe baas...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lig er al, leeg en moe te zijn. Nog één sigaret en ik ga mijn ogen sluiten. Energie opdoen voor weer een zware dag..........
met? sex?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, waar is ieders? we zijn toch niet te grof in het taalgebruik of zo? of heeft het te maken met ...?
Klopt...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
by the way, het sc-orakel is in tha house...![]()
Niet bij mij.......quote:Op donderdag 20 september 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pm me dan!!!!!!! heb um niet voor jan lul leeg gemaakt!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, nu je er zelf over begint.....'k had het niet aan willen kaarten, maar ik ben er ook niet zo blij mee.....![]()
Die huisquote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Niet bij mij.......
doet me denken aan de hoersubsidie van 1 of andere cabaretier..
'die avater is van mij'quote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Niet bij mij.......
Exact 230 euro per maand, meer weiger ik om er aan uit te geven.......quote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je stelt me teleur dat je rookt, ouwe baas...
hoeveel per dag?
Ik vind je voornamelijk verwarrend. Dan moet ik je bellen, dan weer pm-en, zo af en toe neuken en nog wat van die dingen. Het lijkt verdomme wel of we een relatie hebben....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
pm me dan!!!!!!! heb um niet voor jan lul leeg gemaakt!!!
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
ben ff 20 minuten weg, en dan begin ik met mijn afscheidtournee..
Als je moeite hebt met "die icoon" dan zal "de icoon" voor jou dus ook fout zijn.... "de" en "die" hangen immers netzo met elkaar samen als "het" en "dat"quote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Niet bij mij.......
gedeeld door pak m beet 4 = 2pak(20 stuks)per dag? jezusquote:Op donderdag 20 september 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exact 230 euro per maand, meer weiger ik om er aan uit te geven.......
Ik maak wel lange dagen hoor....scheelt dat nog wat?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gedeeld door pak m beet 4 = 2pak(20 stuks)per dag? jezus
dacht ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met "die icoon" dan zal "de icoon" voor jou dus ook fout zijn.... "de" en "die" hangen immers netzo met elkaar samen als "het" en "dat"
zeker 4/8 sigarettenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik maak wel lange dagen hoor....scheelt dat nog wat?![]()
Ik realiseerde me dat nooit... taal is soms zo vanzelfsprekend als je ermee opgroeit... tot iemand me vroeg of ik een ezelsbruggetje met die/dat wist voor iemand die hier niet geboren was...quote:
godver, je leek me nog tamelijk smart, ouwe....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik maak wel lange dagen hoor....scheelt dat nog wat?![]()
Hij is gewoon zwaar verslaafdquote:Op donderdag 20 september 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
godver, je leek me nog tamelijk smart, ouwe....
En hier moet ik steeds vaker stil bij gaan staan. Zomaar opeens weet ik het vaak niet en de ezelsbruggetjes weet ik ook niet meer......quote:Op donderdag 20 september 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het blijft lastig als je het niet van nature weet.
Lobas, Leandra...zullen we stoppen en WJ inhuren?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
godver, je leek me nog tamelijk smart, ouwe....
samen met lobas en leandra zijn jullie goed voor een salaris van een 2e kamer-bediende..
Helaas, net te laat... ik heb al ¤ 6,50 in m'n bespaarpotje gestopt omdat ik maandagmiddag m'n laatste sigaret gerookt hebquote:Op donderdag 20 september 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lobas, Leandra...zullen we stoppen en WJ inhuren?![]()
da's een goeie, dan ben jij die heyboer en ik de stud(mag veulen dan ook stoppen met roken en mee?).quote:Op donderdag 20 september 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lobas, Leandra...zullen we stoppen en WJ inhuren?![]()
Alweer?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, net te laat... ik heb al ¤ 6,50 in m'n bespaarpotje gestopt omdat ik maandagmiddag m'n laatste sigaret gerookt heb![]()
Ben er voor een jaar of vijf geleden een half jaar af geweest.......toch weer beginnen......dom dom domquote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, net te laat... ik heb al ¤ 6,50 in m'n bespaarpotje gestopt omdat ik maandagmiddag m'n laatste sigaret gerookt heb![]()
Veulen is lief, die mag altijd mee! (als ze die familie maar thuis laat)quote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's een goeie, dan ben jij die heyboer en ik de stud(mag veulen dan ook stoppen met roken en mee?).
![]()
Scheelt mij zo ongeveer een vaatwasser (Bosch/inbouw)quote:Op donderdag 20 september 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... als ik van ieder jaar 4 tot 6 maanden niet rook dan scheelt dat toch een heleboel
Sorry, ik heb alleen maar Miele apparatuur... dus dan moet je wat langer niet rokenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Scheelt mij zo ongeveer een vaatwasser (Bosch/inbouw)
Als ik stop krijg ik ook ieder griepje dat langs komt. Volgens mij krijgen al die virusjes geen kans als je rookt en sterven ze voordat ze je tot een halve meter genaderd zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
En normaal als je stopt dan krijg je na een paar dagen last van je neus en je keel enzo... omdat je lichaam dan in de war is dat ze al smerigheid ineens niet hoeven tegen te houden...
Nou ik rookte maandagmiddag rond 15.00 uur m'n laatste sigaret, en tegen 16.00 uur had ik al last van m'n keel... en m'n neus en voorhoofd zitten dicht.
Maar ik vermoed dat ik net m'n laatste sigaret opstak voor die keelontsteking doorbrak....
Voordeel: ik ben nu sowieso te beroerd om te roken
Je spreekt d'r vast wel via PM...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
Moguh, iemand disaan al gesproken ? dat gebash van al die mongolen was niet echt bevoordelijk voor mijn vermaak in de scmis disaan!
roken is sneu. kutbendequote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
En normaal als je stopt dan krijg je na een paar dagen last van je neus en je keel enzo... omdat je lichaam dan in de war is dat ze al smerigheid ineens niet hoeven tegen te houden...
Nou ik rookte maandagmiddag rond 15.00 uur m'n laatste sigaret, en tegen 16.00 uur had ik al last van m'n keel... en m'n neus en voorhoofd zitten dicht.
Maar ik vermoed dat ik net m'n laatste sigaret opstak voor die keelontsteking doorbrak....
Voordeel: ik ben nu sowieso te beroerd om te roken
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
Moguh, iemand disaan al gesproken ? dat gebash van al die mongolen was niet echt bevoordelijk voor mijn vermaak in de scmis disaan !
Griepjes hebben volgens mij idd graag een redelijk natuurlijke omgeving....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik stop krijg ik ook ieder griepje dat langs komt. Volgens mij krijgen al die virusjes geen kans als je rookt en sterven ze voordat ze je tot een halve meter genaderd zijn.
hee peevert. ze was eerder vandaag in de cos, of wist je al?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
Moguh, iemand disaan al gesproken ? dat gebash van al die mongolen was niet echt bevoordelijk voor mijn vermaak in de scmis disaan !
iedereen die het nodig vond haar aantevallen in de cos terwijl zij een conflict had met iemand die erg fout was na haar toe, maar van diegen word alles maar goed gevonden en als disaan iets zeg is er altijd wel een clubje klaar haar te bashenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je spreekt d'r vast wel via PM...
En welk gebash?? En wie noem je mongolen??
Wist jij dat die verslaving erger is dan van bijvoorbeeld heroïne? Maar ja, sneu is het, daar heb je wel een punt......quote:
Waar twee kijven zijn per definitie twee fout......waarheden liggen ergens in het midden......mongolen zijn we allemaal op onze manier.....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
iedereen die het nodig vond haar aantevallen in de cos terwijl zij een conflict had met iemand die erg fout was na haar toe, maar van diegen word alles maar goed gevonden en als disaan iets zeg is er altijd wel een clubje klaar haar te bashen
nee nog niet terug gelezen vandaag maar ik hoopte dat ze er nu wel zou zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee peevert. ze was eerder vandaag in de cos, of wist je al?
ach 1 op 1 is ok 5 vs 1 vind ik minderquote:Op donderdag 20 september 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar twee kijven zijn per definitie twee fout......waarheden liggen ergens in het midden......mongolen zijn we allemaal op onze manier.....
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je voornamelijk verwarrend. Dan moet ik je bellen, dan weer pm-en, zo af en toe neuken en nog wat van die dingen. Het lijkt verdomme wel of we een relatie hebben....
Ach ja, wat dat betreft waren ze goed geïnspireerdquote:Op donderdag 20 september 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
ach 1 op 1 is ok 5 vs 1 vind ik minder
Bij nader inzien kan het toch wel.quote:
Wat staat hierover in de Fok policy?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
A. Snap ik niet dat jij je zo voor haar karretje laat spannen, ze kan haar eigen relletjes veroorzaken en ze kan ze zelf ook uitstekend oplossen... niemand heeft haar overigens weggestuurd, ze is zelf weer eens mokkend en verontwaardigd vertrokken...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
iedereen die het nodig vond haar aantevallen in de cos terwijl zij een conflict had met iemand die erg fout was na haar toe, maar van diegen word alles maar goed gevonden en als disaan iets zeg is er altijd wel een clubje klaar haar te bashen
5? volgens mij waren het er maar 2quote:Op donderdag 20 september 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet mee eens, ze is al vaker gebashd en terug gekomen, 2 dagen ok en daarna begon een meut weerquote:Op donderdag 20 september 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat staat hierover in de Fok policy?
Joh, Disaantje kan ook wat lichtvoetiger zijn en gewoon posten nu op dit moment. Niemand die hier nu zit doet haar wat.
Ik heb gerookt, zeker niet weinig.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gedeeld door pak m beet 4 = 2pak(20 stuks)per dag? jezus
'sneu' bedoel ik niet heel onaardig btw, zelf ook lang gerookt...maar dat ik meer ging sporten en progressie boekte daarin, wordt ten eerste roken steeds viezer. en ging ik meer stilstaan bij wat het nu met die mooie longetjes van me deed. ik vind het nu ook echt onwijs smerig, kan dan wel is zin hebben, maar na 1 of 2 hijsen is het zo vies..dat lijf hoeft het iig niet meer..quote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wist jij dat die verslaving erger is dan van bijvoorbeeld heroïne? Maar ja, sneu is het, daar heb je wel een punt......![]()
kon al bijna niet meer slapen...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach meissie....zo erg als het er staat bedoel ik het nu ook weer niet.....![]()
![]()
Ze kon ook gewoon stoppen met zuigen op een gegeven momentquote:Op donderdag 20 september 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet mee eens, ze is al vaker gebashd en terug gekomen, 2 dagen ok en daarna begon een meut weer
en lichtgevoeliger is niet het juiste woord nmns, na 1 keer ok maar niet na 3 keer en door mensen die haar wel lagen, dacht ik zo
Pakje met 19 Marlboro's kost volgens mij ¤ 3,90quote:Op donderdag 20 september 2007 00:47 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb gerookt, zeker niet weinig.
Zeg maar een half pakkie shag per dag.
Weet niet wat het nu kost maar zeker geen 230 euro.
Ik had vanavond vanaf 5.000 gewonnen tot 67.000, maar zit nu op weer 49.000quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze kon ook gewoon stoppen met zuigen op een gegeven moment![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik had vanaf 5.000 gewonnen tot 67.000, maar zit nu op weer 49.000![]()
Je moet gewoon op die no-limits tafels werken.
hoeveel is de blind ?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik had vanaf 5.000 gewonnen tot 67.000, maar zit nu op weer 49.000![]()
Je moet gewoon op die no-limits tafels werken.
Ze moet gewoon terugkomen en posten. WTF, het is maar een forum en het is maar internet. Het kan zuigen en je boos maken, maar toch geen week lang? Iedere dag is weer een nieuwe dag met frisse verse kansen......quote:Op donderdag 20 september 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet mee eens, ze is al vaker gebashd en terug gekomen, 2 dagen ok en daarna begon een meut weer
en lichtgevoeliger is niet het juiste woord nmns, na 1 keer ok maar niet na 3 keer en door mensen die haar wel lagen, dacht ik zo
Dan is 67.000 niet slechtquote:Op donderdag 20 september 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Maar 100.
10 pakjes 39 euro.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pakje met 19 Marlboro's kost volgens mij ¤ 3,90
Betaal 4 euro voor 20 stuks.....WJ zat wel aardig goed met zijn rekensommetje....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pakje met 19 Marlboro's kost volgens mij ¤ 3,90
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
A. Snap ik niet dat jij je zo voor haar karretje laat spannen, ze kan haar eigen relletjes veroorzaken en ze kan ze zelf ook uitstekend oplossen... niemand heeft haar overigens weggestuurd, ze is zelf weer eens mokkend en verontwaardigd vertrokken...
valt me op dat iedereen die het voor haar opneemnt een meeloper en of zich voor het karretje laat spannen, ik heb een eigenmening en dat kan je wel zien aan mn post verleden ben brian fan en heb dat altijd verdedigt ik laat me niet spannen ik heb een eigen wil
B. Het feit dat ze uitstekende updates en COS posts neerzet maakt haar niet heilig en wil niet zeggen dat ze overal maar alles kan posten.
mee eens, maar naar mijn idee verklaard zij zichzelf niet heilig maar doet ze gewoon wat ze leukt vind
C. Dat ze vaker ellende met KZ heeft gehad maakt geen fuck uit, haar reacties op het verhaal van KZ zaterdagavond waren te zielig voor woorden...
welke reactie een link naar een youtube nr, laat me niet lachen was niet eens naar haar bedoeld en zowel nou en lees erover heen dat zeggen jullie tegen disaan toch ook altijd
dat kz het moeilijk had was niet leuk voor haar, maar had niks met de postings van disana te maken en of dat fout is of niet weet disana zelf heus wel, het ging me meer om de rest die voor tijdens en die dag erna nog ff mee gingen bemoeien, zijn die mensen er ook als kz uit het niets lompe opmerkingen maakt tegen disaan of toederetijd ook tegen lobas ? nee heb ze niet gezien
er word met dubbele straven gemeten en daar kots ik van,
En wat een gelul zeg "als Disaan wat zegt is er altijd wel een clubje om haar te bashen" goh... dat gebeurt ook altijd, en het is altijd arme Disana... misschien zou ze eens moeten nadenken hoe het komt dat het haar telkens weer overkomt... anderen hebben er beduidend minder last van...
Maar gelukkig is er ook altijd weer iemand die het voor haar op wil nemen alsof ze dat zelf niet zou kunnen.
WJ is nog niet zo dom..quote:Op donderdag 20 september 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Betaal 4 euro voor 20 stuks.....WJ zat wel aardig goed met zijn rekensommetje....
Gelukkig..........dat we dat dan weer even recht getrokken hebben. Twee korte nachten zou rampzalig zijn....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kon al bijna niet meer slapen...
Wat zeg je nouquote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
eens hidi maar er werd haar niet de ruimte gegeven dat te doen, als je word aangevallen op het moment je het niet van diegen verwacht is het niet zo makkelijk dat te doen, en alles maar negeren is ook geen optie, ik praat hier nu voor mezelf vind het gewoon erg jammer en heb het gevoel dat er mensen zijn die die al erg lang sc het niet kunnen uitstaan dat er een paar newbies bij kwamen die het ook wel naar hun zin hadden, noem geen namen.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi Sug4rquote:
SI!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze moet gewoon terugkomen en posten. WTF, het is maar een forum en het is maar internet. Het kan zuigen en je boos maken, maar toch geen week lang? Iedere dag is weer een nieuwe dag met frisse verse kansen......
Dus Disaan, prikken en posten!
Hoi NMNSquote:Op donderdag 20 september 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag aardig mensenkind......![]()
Ze moet nu ook gewoon meepostenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
eens hidi maar er werd haar niet de ruimte gegeven dat te doen, als je word aangevallen op het moment je het niet van diegen verwacht is het niet zo makkelijk dat te doen, en alles maar negeren is ook geen optie, ik praat hier nu voor mezelf vind het gewoon erg jammer en heb het gevoel dat er mensen zijn die die al erg lang sc het niet kunnen uitstaan dat er een paar newbies bij kwamen die het ook wel naar hun zin hadden, noem geen namen.
Wat ik zondag ook al gezegd heb: Disana is niet dom genoeg om zo'n link per ongeluk te posten... ze wist dondersgoed dat KZ (en anderen) het als een link voor KZ zouden opvatten...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
zit ze in de cos ? kan haar wel ff pm dat ze WEL NU naar de sc moet komenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moet nu ook gewoon meeposten![]()
Ze zal vast wel meelurkenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
zit ze in de cos ? kan haar wel ff pm dat ze WEL NU naar de sc moet komen
Kun je doen, maar ik vermoed dat ze alles leest en volgt. Disaan mist niet zoveel......'t is een bijdehandje hoor........quote:Op donderdag 20 september 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
zit ze in de cos ? kan haar wel ff pm dat ze WEL NU naar de sc moet komen
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou vooruit dan maar.....nog eentje en dan ga ik er echt vandoor....
Gegarandeerd...quote:Op donderdag 20 september 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je doen, maar ik vermoed dat ze alles leest en volgt. Disaan mist niet zoveel......'t is een bijdehandje hoor........![]()
Welnee, kut gedoe tegen rokers. Schaam je niet, doe ik ook nietquote:
Ik zie Disana als iemand die in het leven alles waar ze mee bezig is, veel te serieus neemt. Kijk naar de updates die ze schrijft, (ik ben daar heel erg blij mee hoor) Ik vind alleen jammer dat ze zovaak door blijft drammen en het laatste woord wilt hebben in een discussie.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moet nu ook gewoon meeposten![]()
heb net weer terug gekeken en volgens mij was die lach meer voor drs h en erica bedoeld.quote:
idd, het leven is kortquote:Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zie Disana als iemand die in het leven alles waar ze mee bezig is, veel te serieus neemt. Kijk naar de updates die ze schrijft, (ik ben daar heel erg blij mee hoor) Ik vind alleen jammer dat ze zovaak door blijft drammen en het laatste woord wilt hebben in een discussie.
Ze zou alles hier eens wat meer door een roze bril moeten zien vind ik. In het leven is al genoeg gezeik, ik kom hier voor de fun en de serieuze dingen zoek ik wel ergens anders...maar ja wie ben ik.
o en een jakkend wijf moeten we dus wel serieus nemen sorry hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zie Disana als iemand die in het leven alles waar ze mee bezig is, veel te serieus neemt. Kijk naar de updates die ze schrijft, (ik ben daar heel erg blij mee hoor) Ik vind alleen jammer dat ze zovaak door blijft drammen en het laatste woord wilt hebben in een discussie.
Ze zou alles hier eens wat meer door een roze bril moeten zien vind ik. In het leven is al genoeg gezeik, ik kom hier voor de fun en de serieuze dingen zoek ik wel ergens anders...maar ja wie ben ik.
Je bent een stier...die zijn sowieso erg de moeite waard........quote:Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
je kunt best wat medeleven tonenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
o en een jakkend wijf moeten we dus wel serieus nemen sorry hoor.
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een stier...die zijn sowieso erg de moeite waard........![]()
![]()
Wie is dat jankend wijf dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
o en een jakkend wijf moeten we dus wel serieus nemen sorry hoor.
Hey Peef, ik weet het niet, maar volgens mij zeg je het toch allemaal tegen de verkeerde personen. Ik denk dat niemand hier vindt dat ze niet zou moeten posten en dat niemand, die hier nu is, haar weg zou treiteren. M.a.w. ze is hartstikke welkom!quote:Op donderdag 20 september 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb net weer terug gekeken en volgens mij was die lach meer voor drs h en erica bedoeld.
verder kan iedereen wel verdrietig in de sc komen en om aandacht schreeuwen, maar is niet het onderwerp nu.
hoe disana daar op reageerd vind ik iets tussen hun en als jullie er mee willen bemoeien moeten jullie dat ook doen als daarvoor zij werd aangevallen of toen ze opmerkingen richting lobas maakte die kant nog wal sloeg, maar daar hoor ik jullie niet over.
mijn mening blijft, de vaste sc ers hebben gewoon moeite met de newbies en dekken elkaar in alles.
eens ! maar niet in haar ogen, als iemand zich eerst over je uitblaast. en het werd wel heels snel aangenomen dat het om haar ging.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je kunt best wat medeleven tonen![]()
Ik kom hier nou al best een tijd en heb geen moeite met newbies en voor zover ik weet heeft niemand dat hier.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb net weer terug gekeken en volgens mij was die lach meer voor drs h en erica bedoeld.
verder kan iedereen wel verdrietig in de sc komen en om aandacht schreeuwen, maar is niet het onderwerp nu.
hoe disana daar op reageerd vind ik iets tussen hun en als jullie er mee willen bemoeien moeten jullie dat ook doen als daarvoor zij werd aangevallen of toen ze opmerkingen richting lobas maakte die kant nog wal sloeg, maar daar hoor ik jullie niet over.
mijn mening blijft, de vaste sc ers hebben gewoon moeite met de newbies en dekken elkaar in alles.
Daar heb ik best trek in.......met melk graag (een wolkje)quote:Op donderdag 20 september 2007 01:20 schreef Lobasca het volgende:
koffie
KZ die moeten we allemaal wel knuffelen ook al blaft ze eerst iedereen afquote:
ik hou erover op, ik wil gewoon dat iedereen het naar hun zin heeft in de sc/cosquote:Op donderdag 20 september 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
eens ! maar niet in haar ogen, als iemand zich eerst over je uitblaast. en het werd wel heels snel aangenomen dat het om haar ging.
maar ff een![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik best trek in.......met melk graag (een wolkje)
Kom je afscheid nemen?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:20 schreef Lobasca het volgende:
koffie
zo zie ik het ook. opa is right againquote:Op donderdag 20 september 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Peef, ik weet het niet, maar volgens mij zeg je het toch allemaal tegen de verkeerde personen. Ik denk dat niemand hier vindt dat ze niet zou moeten posten en dat niemand, die hier nu is, haar weg zou treiteren. M.a.w. ze is hartstikke welkom!
Ze verklaart even later aan Erica nota bene dat die lach niet voor het vriendje van Erica bedoeld is maar dat het gaat om het drama wat zich op dat moment in de SC afspeelt....quote:Op donderdag 20 september 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoe disana daar op reageerd vind ik iets tussen hun en als jullie er mee willen bemoeien moeten jullie dat ook doen als daarvoor zij werd aangevallen of toen ze opmerkingen richting libaas maakte die kant nog wal sloeg, maar daar hoor ik jullie niet over.
het is toch een jankend wijf half the time (en nu zonder smiley)quote:Op donderdag 20 september 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
KZ die moeten we allemaal wel knuffelen ook al blaft ze eerst iedereen af
sorry voor de benaming jakkend wijf trouwens ! ik wil niks tegen kz doen maar in de hit van het typen
Mooi, schenk ik er nog eentje inquote:Op donderdag 20 september 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben met mijn tournee bezig, gaat wel ff duren.
![]()
ik ook ! dat weet je daarom moet het ff van me hart (ik lijk wel een wijf zeg)quote:Op donderdag 20 september 2007 01:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik hou erover op, ik wil gewoon dat iedereen het naar hun zin heeft in de sc/cos![]()
kan ik me redelijk in vinden, dan kies ik geen partij by the wayquote:Op donderdag 20 september 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze verklaart even later aan Erica nota bene dat die lach niet voor het vriendje van Erica bedoeld is maar dat het gaat om het drama wat zich op dat moment in de SC afspeelt....
Daarbij snap ik ook niet wat je iedere keer met je newbiesverhaal bedoelt... kijk ff naar de accountnummers van een hoop aanwezigen.... als dat geen newbies zijn dan weet ik het niet meer, en die doen ook gewoon mee...
Overigens: De meute heeft Disana ook niet aangevallen toen zij Petraa aanviel... met andere woorden, zo erg is dat elkaar dekken niet... en dit was voor mij even een gevalletje "te vaak m'n mond gehouden"
Maar goed, zoals ik al zei: ze heeft alweer genoeg aandacht gehad, en nu ook weer blijkt dat jij niet eens het hele verhaal gelezen hebt (zoals bijvoorbeeld haar eigen verklaring, dat ze zo'n lol had om het drama) denk ik dat we hier niet mee verder hoeven te gaan....
Zij kiest er voor te vertrekken, zij kiest er ook voor een drama te (blijven) maken van iets wat helemaal geen drama had hoeven zijn, maar wat het werd doordat ze eerst haar handen in onschuld probeerde te wassen (ik heb helemaal nix tegen KZ gezegd) vervolgens probeerde de schuld bij mij te leggen (je verstoort zomaar een onschuldig gesprek... ja Disana, dat deed jij de dag daarvoor ook) daarna worden er allerlei andere manieren geprobeerd haar gelijk te krijgen (zelfs 1½ dag later nog een mod inschakelen) en tot slot moeten anderen het weer voor haar komen opnemen??
Om wat in godsnaam?? Omdat ze een keer te horen heeft gekregen dat ze niet altijd heilig is, omdat ze een keer te horen heeft gekregen dat haar posts niet netjes waren?? Zij is vertrokken, ze kan zo weer terugkomen... maar het lijkt me niet handig dat ze er tot in den treure over door blijft drammen...
Ik ben ook emotioneel hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezeik met die wijven.....allemaal emotionele puinhoopjes zijn het.......Ik ga in het vervolg mijn oor hier te luisteren leggen
je hoeft geen partij te kiezen wj, dat doet niemand behalve als er gebashd word, dan is het makkenlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ik me redelijk in vinden, dan kies ik geen partij by the way
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik lust ook wel koffiemet een klein beetje melk graag
wel een lekker wijfquote:Op donderdag 20 september 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook ! dat weet je daarom moet het ff van me hart (ik lijk wel een wijf zeg)
Jij bent een vent met een sterk ontwikkelde vrouwelijke kant......is verder niet erg, maar kan hinderlijk zijn.....quote:Op donderdag 20 september 2007 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben ook emotioneel hoor![]()
Alweer gaybar?![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben ook emotioneel hoor![]()
Alweer gaybar?![]()
Zie![]()
![]()
In de gaybar vind je niet anders hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent een vent met een sterk ontwikkelde vrouwelijke kant......is verder niet erg, maar kan hinderlijk zijn.....![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik lust ook wel koffiemet een klein beetje melk graag
Dat is pas lachen. Je lokte zaterdag een bashfestijn uit en zit ook nu epistels over mij te schrijven. Wie dramt er dan.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
maar het lijkt me niet handig dat ze er tot in den treure over door blijft drammen...
raar hoor, ouwequote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezeik met die wijven.....allemaal emotionele puinhoopjes zijn het.......Ik ga in het vervolg mijn oor http://www.goudgroningen.nl/paginas/links.html hier te luisteren leggen[/url]
Dzjeee, maar waar moet ik dan toch heen!!quote:Op donderdag 20 september 2007 01:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
In de gaybar vind je niet anders hoor![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is pas lachen. Je lokte zaterdag een bashfestijn uit en zit ook nu epistels over mij te schrijven. Wie dramt er dan.
Sorry Leandra, maar je lekt nu echt aan alle kanten in al je epistels![]()
Ja jong, jij hebt het niet van een vreemde......al komen de meeste van je rare trekjes wel van je moeder....quote:
het regent ookquote:Op donderdag 20 september 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
ik moest van mijn tunesische broer mijn ava aanpasse, bij deze...
lalalaquote:Op donderdag 20 september 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjeee, maar waar moet ik dan toch heen!!![]()
Je blijft maar doorgaan met stigmatiseren. Zou je daar niet gewoon eens mee stoppen?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
[quote]A. Snap ik niet dat jij je zo voor haar karretje laat spannen, ze kan haar eigen relletjes veroorzaken en ze kan ze zelf ook uitstekend oplossen... niemand heeft haar overigens weggestuurd, ze is zelf weer eens mokkend en verontwaardigd vertrokken...
Beschouw jij haar al als een heilige? Bedreiging voor je, Leandro?quote:B. Het feit dat ze uitstekende updates en COS posts neerzet maakt haar niet heilig en wil niet zeggen dat ze overal maar alles kan posten.
Dat KZ vaker haar ongezoute mening over Disana zonder enige aanleiding en public tentoon spreidt is natuurlijk wel degelijk belangrijk. Jullie inlevende reactie vond ik nog vele malen zieliger. Stukje psychologie van een niveautje likmekut. Geloof me, daar help je niemand mee. Hoe ridicuul klinkt dat eigenlijk "Ik heb gebroken met mijn ex". Toe eens.quote:C. Dat ze vaker ellende met KZ heeft gehad maakt geen fuck uit, haar reacties op het verhaal van KZ zaterdagavond waren te zielig voor woorden...
Omdat je zelf KZ's "pity party" al aanhaalt, raad ik je toch echt aan bovenstaande nog eens te overdenken.quote:En wat een gelul zeg "als Disaan wat zegt is er altijd wel een clubje om haar te bashen" goh... dat gebeurt ook altijd, en het is altijd arme Disana... misschien zou ze eens moeten nadenken hoe het komt dat het haar telkens weer overkomt... anderen hebben er beduidend minder last van...
Maar gelukkig is er ook altijd weer iemand die het voor haar op wil nemen alsof ze dat zelf niet zou kunnen.
Nergens...gewoon hier blijvenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjeee, maar waar moet ik dan toch heen!!![]()
Wat ik zie geeft me niet veel inspiratie om hier nog deel te nemen hoor. Meelopers, stille getuigen, fanatieke pamfletschrijvers... het is een maf zootje.quote:
Zaterdag?? Zaterdag kwam jij de SC binnen met een hoogst ongevoelige opmerking...quote:Op donderdag 20 september 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is pas lachen. Je lokte zaterdag een bashfestijn uit en zit ook nu epistels over mij te schrijven. Wie dramt er dan.
Sorry Leandra, maar je lekt nu echt aan alle kanten in al je epistels![]()
Gelukkig welquote:Op donderdag 20 september 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik zie geeft me niet veel inspiratie om hier nog deel te nemen hoor. Meelopers, stille getuigen, fanatieke pamfletschrijvers... het is een maf zootje.
Ik vond dat gebash van Leandra en haar gevolg veel te ver gaan. Hoe jij er misschien ook om kunt glimlachen.quote:
Jij ook halloquote:
A. Stigmatiseren is meer jouw afdeling... ik weet hoe je over bepaalde zaken denkt.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan met stigmatiseren. Zou je daar niet gewoon eens mee stoppen?
[..]
Beschouw jij haar al als een heilige? Bedreiging voor je, Leandro?![]()
[..]
Dat KZ vaker haar ongezoute mening over Disana zonder enige aanleiding en public tentoon spreidt is natuurlijk wel degelijk belangrijk. Jullie inlevende reactie vond ik nog vele malen zieliger. Stukje psychologie van een niveautje likmekut. Geloof me, daar help je niemand mee. Hoe ridicuul klinkt dat eigenlijk "Ik heb gebroken met mijn ex". Toe eens.
[..]
Omdat je zelf KZ's "pity party" al aanhaalt, raad ik je toch echt aan bovenstaande nog eens te overdenken.
Hee, als je tegen mij gaat beginnen ben je aan het verkeerde adresquote:Op donderdag 20 september 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat gebash van Leandra en haar gevolg veel te ver gaan. Hoe jij er misschien ook om kunt glimlachen.
Inderdaad!quote:Op donderdag 20 september 2007 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hee, als je tegen mij gaat beginnen ben je aan het verkeerde adres![]()
Als ik er toch iets van moet zeggen, vind ik dat het idd ook per PM gekunt had.![]()
idd, ons eigen big brotherquote:Op donderdag 20 september 2007 01:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Door dat maffe zootje hier blijf ik wel komen in de SC.![]()
Ik vind dat jij je eigen raad niet opvolgt. Zaterdag was je uit op een rel en die heb je gekregen. Dus praat nou niet te stoer voor anderen dat díe dingen naast zich neer moeten leggen.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaterdag?? Zaterdag kwam jij de SC binnen met een hoogst ongevoelige opmerking...
Zondag heb ik ff duidelijk gemaakt wat ik daarvan vond... verder heb ik het vrij weinig over je gehad, omdat ik je eigenlijk de moeite van het typen niet waard vind...
Totdat zojuist Pavement het weer eens voor je op kwam nemen omdat hij je zo miste in de SC... en ondertussen heb ik nog niets gezegd wat niet waar is... en ja, je staat er om bekend om iets tot in den treure uit te melken, en ik ben niet de eerste die dit zegt.
Als je verstandig was geweest dan had je de boel gewoon eens naast je neergelegd en de afgelopen dagen gewoon meegepost, maar kennelijk vind je er meer bevrediging in je overal en tot in den treure te beklagen over van alles en nog wat, en dan het liefst door nadrukkelijk afwezig te zijn.
Meid, als dat jou gelukkig maakt: DOEN !!!!
Absoluut doen.... maar val mij er niet mee lastig, en hou je knights in shining armour in het vervolg bij je, je bent mans genoeg om zelf te rellen... de rol van zielig vogeltje staat je niet.
daar gaat mijn flesquote:Op donderdag 20 september 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, ons eigen big brother![]()
Disana, HiDi heeft een drankje op, hik![]()
Je hoort mij niet klagen....quote:Op donderdag 20 september 2007 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kreeg klachten dat ik te uitdagend was, snap jij het?
Zoals we dat allemaal al doen, toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik er toch iets van moet zeggen, vind ik dat het idd ook per PM gekunt had.![]()
Slaap lekker en wordt snel beter!quote:Op donderdag 20 september 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Maar goed....... ik had zeker een uur geleden al in m'n bed moeten liggen, dus:
Truste![]()
![]()
truste Lquote:Op donderdag 20 september 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
quote:
dan zit dat niet in de genen...ik wacht nog steeds...quote:Op donderdag 20 september 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen....![]()
Trustequote:Op donderdag 20 september 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Slaap lekker Leandraquote:Op donderdag 20 september 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Zondag Disana... zondagquote:Op donderdag 20 september 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je eigen raad niet opvolgt. Zaterdag was je uit op een rel en die heb je gekregen. Dus praat nou niet te stoer voor anderen dat díe dingen naast zich neer moeten leggen.
Verder kan ik alleen nog maar zeggen dat ik niet langer verbaasd sta van je epistels vol oordelen en veroordelingen van mijn persoon.
Bedenk dit namelijk wel he: jij schrijft hier over mij, ik niet over jou. Evenals zaterdag.
Heb ik weer wat gemistquote:Op donderdag 20 september 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dan zit dat niet in de genen...ik wacht nog steeds...![]()
Mijn favoriete keuze om erboven te staan was gewoon wegblijven om verdere escalatie of herhalingen te voorkomen. Ofwel, bepaalde mensen geen aanleiding meer te geven.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Herrie op het terras....ik pak mijn favo plekje, een beetje aan de rand, een beetje hoog met goed uitzicht.
Ik ben benieuwd.....wie van de posters is het meest volwassen en is het snelst in staat om boven een conflict te gaan staan.......we wachten in spanning af......
sorry, maar hidi gaf net aan dat hij je graag terug zag komen in de sc. ik ook(ook al maak ik een grap hier en daar). kijk dan naar het positieve in je sc-vrinden/ 'vrinden' or whatever.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat gebash van Leandra en haar gevolg veel te ver gaan. Hoe jij er misschien ook om kunt glimlachen.
srry disaan maar ik moet er op reageren ( puur uit me zelf)quote:Op donderdag 20 september 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaterdag?? Zaterdag kwam jij de SC binnen met een hoogst ongevoelige opmerking...
Zondag heb ik ff duidelijk gemaakt wat ik daarvan vond... verder heb ik het vrij weinig over je gehad, omdat ik je eigenlijk de moeite van het typen niet waard vind...
Totdat zojuist Pavement het weer eens voor je op kwam nemen omdat hij je zo miste in de SC... en ondertussen heb ik nog niets gezegd wat niet waar is... en ja, je staat er om bekend om iets tot in den treure uit te melken, en ik ben niet de eerste die dit zegt.
maar ook geen antwoord op mn vragen, wat jij wel of niet waar vind is eeen mening geen feit
Als je verstandig was geweest dan had je de boel gewoon eens naast je neergelegd en de afgelopen dagen gewoon meegepost, maar kennelijk vind je er meer bevrediging in je overal en tot in den treure te beklagen over van alles en nog wat, en dan het liefst door nadrukkelijk afwezig te zijn.
daar had kz mee moeten beginnen die haalde alles elke keer op, disana 1x en het is niet echt fijn ergens te posten waar je door een aantal niet gemogen wordt
Meid, als dat jou gelukkig maakt: DOEN !!!!
Absoluut doen.... maar val mij er niet mee lastig, en hou je knights in shining armour in het vervolg bij je, je bent mans genoeg om zelf te rellen... de rol van zielig vogeltje staat je niet.
ik doe dit niet als ridder in opdracht van, daar word ik erg moe van, neem mij nu eens serieus, ik kan je posts altijd erg waarderen maar vond je niet leuk tegen disana, ook al was het je goed recht je mening te posten. Maar ik doe dit dus ook ik noem jouw ook niet de ridder van KZ
je verzuimdquote:Op donderdag 20 september 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik weer wat gemist![]()
Als het persoonlijk is wel iddquote:Op donderdag 20 september 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoals we dat allemaal al doen, toch?![]()
Nooit iets afmaken. Aanvallen, defamaties posten, mensen om je heen verzamelen zoals zondag, en dan de boel achter je laten. Zodat je er de volgende keer weer als nieuw mee kunt komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zondag Disana... zondag![]()
Zaterdag was jij bezig... zondag was ik het
En nu ben ik echt m'n bed in.... daaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggg
Daaaag, Leandroquote:Op donderdag 20 september 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Lobasca nietquote:
Tot het moment dat jezelf gebashd wordt door mensen die eerst kunnen lachen met je.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, maar hidi gaf net aan dat hij je graag terug zag komen in de sc. ik ook(ook al maak ik een grap hier en daar). kijk dan naar het positieve in je sc-vrinden/ 'vrinden' or whatever.
je gaat meer voor een overwinning, heb ik de indruk, dan voor de gezelligheid die er in de sc op je had kunnen wachten...
lees de posts van nmns nog een keer, mediteer een beetje en relativeer dan nog wat of zoiets![]()
Ook zoeen. Anderen 'zeggen' iets, maar ik 'begin iets'. Zo was het niet bedoeld maar zo mag je het opvattenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid....wat is voor jou de manier om conflicten op te lossen?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
Mijn manier van conflictoplossing en fatsoen is het niet.
http://wiki.dutchpowercow(...)t_die_koe_vandaan.3Fquote:Op woensdag 19 september 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat houdt die icoon eigenlijk in?
Op het moment zelf moet je alle zeilen bijzetten om te blijven relativeren. Soms lukt dat half, soms niet en soms wel. Maar ieder weldenkend mens onderkend de beperktheid van internet en heeft een half uur na een conflict op een forum z'n zinnen weer bij elkaar...althans, dat vind ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tot het moment dat jezelf gebashd wordt door mensen die eerst kunnen lachen met je.
Misschien handel jij anders wj en het is je goed recht maar ik zou het ook moeilijk vinden om er boven te staan.
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook zoeen. Anderen 'zeggen' iets, maar ik 'begin iets'. Zo was het niet bedoeld maar zo mag je het opvatten![]()
Kijk, met jou valt de oorlog wel te winnen......quote:Op donderdag 20 september 2007 01:56 schreef doka het volgende:
[..]
http://wiki.dutchpowercow(...)t_die_koe_vandaan.3F
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 20 september 2007 01:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Geeft toch niet...dan hebben wij meer![]()
![]()
Het is waarschijnlijk niet verstandig hierop te reageren. Maar ik wil toch wel dit kwijt: als er iemand niet in termen van winnen denkt, ben ik het wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, maar hidi gaf net aan dat hij je graag terug zag komen in de sc. ik ook(ook al maak ik een grap hier en daar). kijk dan naar het positieve in je sc-vrinden/ 'vrinden' or whatever.
je gaat meer voor een overwinning, heb ik de indruk, dan voor de gezelligheid die er in de sc op je had kunnen wachten...
lees de posts van nmns nog een keer, mediteer een beetje en relativeer dan nog wat of zoiets![]()
Heb je geen trek in een massage......quote:Op donderdag 20 september 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
ik ga wel weer wat sinaasappeltjes uitpersen...dit maal zonder citroentje...
Ik welquote:Op donderdag 20 september 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen trek in een massage......![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen trek in een massage......![]()
zou kunnen, maar vraag me dan wel af waarom je/jullie zo'n desert-storm presence hadden klaarliggen...quote:Op donderdag 20 september 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk niet verstandig hierop te reageren. Maar ik wil toch wel dit kwijt: als er iemand niet in termen van winnen denkt, ben ik het wel.
Zo aardig om hem nog even gedag te zeggen, ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jeetje tipsch, je bent wel op dreef![]()
Dat is tof van je. En wie zet er een pot thee. Ik ben echt toe aan een kopje thee. Lobasca?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik vat niets zomaar op, ik kan ook begrijpen hoe jij je voelt![]()
Ik kan je even helemaal niet volgen. En ik ga thee zetten als Lobasca het niet voor ons doet.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou kunnen, maar vraag me dan wel af waarom je/jullie zo'n desert-storm presence hadden klaarliggen...
hola sproeikatertquote:Op donderdag 20 september 2007 01:56 schreef doka het volgende:
[..]
http://wiki.dutchpowercow(...)t_die_koe_vandaan.3F
[afbeelding]
Ik denk ik zeg het even. Niet wetende dat mijn post midden in een serieus gesprek terecht zou komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, met jou valt de oorlog wel te winnen......![]()
ik doe met je mee. voel me echt ziekjes, heeft niets met hier te maken overigens...quote:Op donderdag 20 september 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is tof van je. En wie zet er een pot thee. Ik ben echt toe aan een kopje thee. Lobasca?
Ik heb dus een gitaar die 100% electrisch is, dus de snaren zijn altijd gestemd etc en kan alleen met voeding werken, ik wil m nu dus op mn pc aan sluiten maar ik heb daar een programma nodig waarmee ik dit lan opnemen en via mn pc andere sounds uit kan krijgen, er zitten wel voor geprgrameerde sounds op net als een keybord.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:41 schreef tipsch het volgende:
Pave, vertel eens iets over je gitaar.
ben wat trager dan normaal, maar je thee is onderweg, freule..quote:Op donderdag 20 september 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je even helemaal niet volgen. En ik ga thee zetten als Lobasca het niet voor ons doet.
Als je een serieus gesprek wenst, dat kan best, maar dan doen we dat onder vier ogen. Graag even een afspraak maken met mijn secretaresse Lobasca.....quote:Op donderdag 20 september 2007 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het even. Niet wetende dat mijn post midden in een serieus gesprek terecht zou komen.![]()
(excuses daarvoor)
Nog even eenquote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik doe met je mee. voel me echt ziekjes, heeft niets met hier te maken overigens...
Ik moet vanmiddag naar de tandarts.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik doe met je mee. voel me echt ziekjes, heeft niets met hier te maken overigens...
Is dat geen heggeschaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb dus een gitaar die 100% electrisch is, dus de snaren zijn altijd gestemd etc en kan alleen met voeding werken, ik wil m nu dus op mn pc aan sluiten maar ik heb daar een programma nodig waarmee ik dit lan opnemen en via mn pc andere sounds uit kan krijgen, er zitten wel voor geprgrameerde sounds op net als een keybord.
ff een link
[afbeelding]
hij is lelijk ik weet het![]()
Ah....de dijken zijn gebroken......het moment U is aangevangen....we noteren 20 september 2007quote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hmm, een gesprek onder vier ogen met je secretaresse, kan dat ook?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je een serieus gesprek wenst, dat kan best, maar dan doen we dat onder vier ogen. Graag even een afspraak maken met mijn secretaresse Lobasca.....
Volgens mij kan dat met elk midi ploglamma. hikquote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb dus een gitaar die 100% electrisch is, dus de snaren zijn altijd gestemd etc en kan alleen met voeding werken, ik wil m nu dus op mn pc aan sluiten maar ik heb daar een programma nodig waarmee ik dit lan opnemen en via mn pc andere sounds uit kan krijgen, er zitten wel voor geprgrameerde sounds op net als een keybord.
ff een link
[afbeelding]
hallo, je zuipt me favo drank op, graait de kerels voor me neus weg.... en ik moet vriendelijk blijven...quote:
ROCK ONquote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff een link
[afbeelding]
davinnikliefquote:Op donderdag 20 september 2007 02:08 schreef doka het volgende:
[..]
Nog even eenvoor poepie
en ik ben weer weg.
![]()
Wat zijn je kernkwaliteiten?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:Hebben jullie mij nog nodig?
pompertquote:Op donderdag 20 september 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah....de dijken zijn gebroken......het moment U is aangevangen....we noteren 20 september 2007![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
grammetje wit aubquote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:Hebben jullie mij nog nodig?
Moet je maar niet ziek zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hallo, je zuipt me favo drank op, graait de kerels voor me neus weg.... en ik moet vriendelijk blijven...![]()
ga ook zo, eerst nog ff theeleuten met Saantjequote:Op donderdag 20 september 2007 02:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
[afbeelding] zou je niet naar bed toe gaan? (niet dat ik je weg wil hebben hoor)
Ja, kom jij de boel eens ff opleukenquote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:Hebben jullie mij nog nodig?
klopt maar ik weet dus niet wat voor program ik daar voor nodig hebt, eentje die dus ook op keybords reageert ?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat met elk midi ploglamma. hik
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hallo, je zuipt me favo drank op, graait de kerels voor me neus weg.... en ik moet vriendelijk blijven...![]()
ben je in het bezit van een guitig gevuld decolleteetje, een dapper bipsje en grote voeten? wellicht ja..quote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:Hebben jullie mij nog nodig?
en? hebbie er zin an?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag naar de tandarts.
bruin ook goed?quote:
nou, lobasquote:Op donderdag 20 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en? hebbie er zin an? dan bel ik 'm om de verdoving met een lege spuit aan te brengen en je daarna keihard aan je neus te trekken...
Dit gedrocht heeft denk ik wel een heel eigen editor of sounddiver. Even googlen op type/merk.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
klopt maar ik weet dus niet wat voor program ik daar voor nodig hebt, eentje die dus ook op keybords reageert ?
Dat vertel ik je in #354 ok?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zijn je kernkwaliteiten?
Zegt ze nu?quote:
hij staat boven en ik ben behoorlijk noob op dit gebiedquote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
ROCK ONJeetje man. Het is een volldig digital bak? Wat voor aansluitingen heeft ie?
Biskwietje erbij, pak maar.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ga ook zo, eerst nog ff theeleuten met Saantje![]()
maakt dus ook geen indruk meer.....ik word steeds zw..a..k.....k........e......r..quote:
Mooi, dat lees ik dan vast en zeker morgen wel......quote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vertel ik je in #354 ok?
Ik wil alleen een massagequote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zeg Lobasca en Sug4r, stop eens met het maken van heibel. Ik ben van niemand, en dat blijft de komende 24 uur zo!
Ok, maak jij hemquote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vertel ik je in #354 ok?
your assis mine, country boy!quote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zeg Lobasca en Sug4r, stop eens met het maken van heibel. Ik ben van niemand, en dat blijft de komende 24 uur zo!
Ik kom zo, zit nu nog ff op msn met iemand die een week geledenop z'n stuitje is gevallen en nu nog heel heel heel veel pijn heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, kom jij de boel eens ff opleuken![]()
![]()
Ik vind het serieus een reteblitz ding.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij staat boven en ik ben behoorlijk noob op dit gebied
http://www.drika.biz/guitsynth.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |