quote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
OP volgt niet!
en dat vraag je aan mij?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat houdt die icoon eigenlijk in?
Dacht al, wat is dat toch voor herrie achter......quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Zat een gesloten topic te F5'en muts dat ik ben.
Alleen als je het over mij hebt....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
het is toch 'dat' icoon?
ik gebruik zoveel waar ik de ballen verstand van heb, das mijn specialiteit...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, jij gebruikt hem toch?
Ja sorry, duurde weer te lang met jou....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
hond!
valt wel mee hoor.....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Zat een gesloten topic te F5'en muts dat ik ben.
In vakjargon "Een simpele gebruiker"quote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik gebruik zoveel waar ik de ballen verstand van heb, das mijn specialiteit...![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je het over mij hebt....![]()
een junkquote:Op woensdag 19 september 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In vakjargon "Een simpele gebruiker"
geeft niet ouwe, was toch mislukt. zal ff om dingest vragen in de FB?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja sorry, duurde weer te lang met jou....
Neuh......geen behoefte aan feedback, jij wel? Let it be, 't is toch een teringzooi hier...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geeft niet ouwe, was toch mislukt. zal ff om dingest vragen in de FB?
ik zit te wachten...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh......geen behoefte aan feedback, jij wel? Let it be, 't is toch een teringzooi hier...
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
en ik denk dat ik binnen nu en een uur op mijn nest lig.
is toch beter, ik hou jullie alleen maar van een gezonde nachtrust af...quote:
Ik lig er al, leeg en moe te zijn. Nog één sigaret en ik ga mijn ogen sluiten. Energie opdoen voor weer een zware dag..........quote:Op donderdag 20 september 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
en ik denk dat ik binnen nu en een uur op mijn nest lig.
Ja idd.. ga jij maar een slotje voor jouw topic aanvragen in de FBquote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geeft niet ouwe, was toch mislukt. zal ff om dingest vragen in de FB?
Mij in de maling nemen hequote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dacht al, wat is dat toch voor herrie achter......
Ben net wakker en voorlopig niet meer van plan te gaan slapenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is toch beter, ik hou jullie alleen maar van een gezonde nachtrust af...
Ha die Lea.....fijn dat ik je nog even zie bij het scheiden van de markt.....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.. ga jij maar een slotje voor jouw topic aanvragen in de FB
Nee eg niet.....hooguit span ik het paard achter de wagen....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mij in de maling nemen he [afbeelding]
Ik deed ook alleen maar een PM check en SC bijleessessiequote:Op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha die Lea.....fijn dat ik je nog even zie bij het scheiden van de markt.....
d'r wordt tegenwoordig volgens mij alleen nog maar per PM gesnold hier....roddel en achterklap!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik deed ook alleen maar een PM check en SC bijleessessie
Ik had gelukkig geen PM's dus ik zit iig niet in het roddelcircuitquote:Op donderdag 20 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
d'r wordt tegenwoordig volgens mij alleen nog maar per PM gesnold hier....roddel en achterklap!
hi mams, al gedaan. alleen niet van die blauwe letters...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.. ga jij maar een slotje voor jouw topic aanvragen in de FB
'aanwijzend' kan 'die', denk ik..quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
het is toch 'dat' icoon?
lekker weertje he, buurman?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
ik wil iets zeggen, maar weet niet wat![]()
dus niet..quote:Op donderdag 20 september 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'aanwijzend' kan 'die', denk ik..
by the way, het sc-orakel is in tha house...![]()
Kopje koffie, glazenwasser?quote:
Nee, dat heb ik inmiddels al voor je geregeld... want alleen een verzoek om SC # 353 te sluiten werkt ook niet echt hèquote:Op donderdag 20 september 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi mams, al gedaan. alleen niet van die blauwe letters...
Slaan we die toch over?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mag nog maar 1 kopje op een dag drinken...![]()
Nou ja, nu je er zelf over begint.....'k had het niet aan willen kaarten, maar ik ben er ook niet zo blij mee.....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, waar is ieders? we zijn toch niet te grof in het taalgebruik of zo? of heeft het te maken met ...?
je stelt me teleur dat je rookt, ouwe baas...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lig er al, leeg en moe te zijn. Nog één sigaret en ik ga mijn ogen sluiten. Energie opdoen voor weer een zware dag..........
met? sex?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, waar is ieders? we zijn toch niet te grof in het taalgebruik of zo? of heeft het te maken met ...?
Klopt...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'aanwijzend' kan 'die', denk ik..
by the way, het sc-orakel is in tha house...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |