niet mee eens, ze is al vaker gebashd en terug gekomen, 2 dagen ok en daarna begon een meut weerquote:Op donderdag 20 september 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat staat hierover in de Fok policy?
Joh, Disaantje kan ook wat lichtvoetiger zijn en gewoon posten nu op dit moment. Niemand die hier nu zit doet haar wat.
Ik heb gerookt, zeker niet weinig.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gedeeld door pak m beet 4 = 2pak(20 stuks)per dag? jezus
'sneu' bedoel ik niet heel onaardig btw, zelf ook lang gerookt...maar dat ik meer ging sporten en progressie boekte daarin, wordt ten eerste roken steeds viezer. en ging ik meer stilstaan bij wat het nu met die mooie longetjes van me deed. ik vind het nu ook echt onwijs smerig, kan dan wel is zin hebben, maar na 1 of 2 hijsen is het zo vies..dat lijf hoeft het iig niet meer..quote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wist jij dat die verslaving erger is dan van bijvoorbeeld heroïne? Maar ja, sneu is het, daar heb je wel een punt......![]()
kon al bijna niet meer slapen...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach meissie....zo erg als het er staat bedoel ik het nu ook weer niet.....![]()
![]()
Ze kon ook gewoon stoppen met zuigen op een gegeven momentquote:Op donderdag 20 september 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet mee eens, ze is al vaker gebashd en terug gekomen, 2 dagen ok en daarna begon een meut weer
en lichtgevoeliger is niet het juiste woord nmns, na 1 keer ok maar niet na 3 keer en door mensen die haar wel lagen, dacht ik zo
Pakje met 19 Marlboro's kost volgens mij ¤ 3,90quote:Op donderdag 20 september 2007 00:47 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb gerookt, zeker niet weinig.
Zeg maar een half pakkie shag per dag.
Weet niet wat het nu kost maar zeker geen 230 euro.
Ik had vanavond vanaf 5.000 gewonnen tot 67.000, maar zit nu op weer 49.000quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze kon ook gewoon stoppen met zuigen op een gegeven moment![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik had vanaf 5.000 gewonnen tot 67.000, maar zit nu op weer 49.000![]()
Je moet gewoon op die no-limits tafels werken.
hoeveel is de blind ?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik had vanaf 5.000 gewonnen tot 67.000, maar zit nu op weer 49.000![]()
Je moet gewoon op die no-limits tafels werken.
Ze moet gewoon terugkomen en posten. WTF, het is maar een forum en het is maar internet. Het kan zuigen en je boos maken, maar toch geen week lang? Iedere dag is weer een nieuwe dag met frisse verse kansen......quote:Op donderdag 20 september 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet mee eens, ze is al vaker gebashd en terug gekomen, 2 dagen ok en daarna begon een meut weer
en lichtgevoeliger is niet het juiste woord nmns, na 1 keer ok maar niet na 3 keer en door mensen die haar wel lagen, dacht ik zo
Dan is 67.000 niet slechtquote:Op donderdag 20 september 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Maar 100.
10 pakjes 39 euro.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pakje met 19 Marlboro's kost volgens mij ¤ 3,90
Betaal 4 euro voor 20 stuks.....WJ zat wel aardig goed met zijn rekensommetje....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pakje met 19 Marlboro's kost volgens mij ¤ 3,90
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
A. Snap ik niet dat jij je zo voor haar karretje laat spannen, ze kan haar eigen relletjes veroorzaken en ze kan ze zelf ook uitstekend oplossen... niemand heeft haar overigens weggestuurd, ze is zelf weer eens mokkend en verontwaardigd vertrokken...
valt me op dat iedereen die het voor haar opneemnt een meeloper en of zich voor het karretje laat spannen, ik heb een eigenmening en dat kan je wel zien aan mn post verleden ben brian fan en heb dat altijd verdedigt ik laat me niet spannen ik heb een eigen wil
B. Het feit dat ze uitstekende updates en COS posts neerzet maakt haar niet heilig en wil niet zeggen dat ze overal maar alles kan posten.
mee eens, maar naar mijn idee verklaard zij zichzelf niet heilig maar doet ze gewoon wat ze leukt vind
C. Dat ze vaker ellende met KZ heeft gehad maakt geen fuck uit, haar reacties op het verhaal van KZ zaterdagavond waren te zielig voor woorden...
welke reactie een link naar een youtube nr, laat me niet lachen was niet eens naar haar bedoeld en zowel nou en lees erover heen dat zeggen jullie tegen disaan toch ook altijd
dat kz het moeilijk had was niet leuk voor haar, maar had niks met de postings van disana te maken en of dat fout is of niet weet disana zelf heus wel, het ging me meer om de rest die voor tijdens en die dag erna nog ff mee gingen bemoeien, zijn die mensen er ook als kz uit het niets lompe opmerkingen maakt tegen disaan of toederetijd ook tegen lobas ? nee heb ze niet gezien
er word met dubbele straven gemeten en daar kots ik van,
En wat een gelul zeg "als Disaan wat zegt is er altijd wel een clubje om haar te bashen" goh... dat gebeurt ook altijd, en het is altijd arme Disana... misschien zou ze eens moeten nadenken hoe het komt dat het haar telkens weer overkomt... anderen hebben er beduidend minder last van...
Maar gelukkig is er ook altijd weer iemand die het voor haar op wil nemen alsof ze dat zelf niet zou kunnen.
WJ is nog niet zo dom..quote:Op donderdag 20 september 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Betaal 4 euro voor 20 stuks.....WJ zat wel aardig goed met zijn rekensommetje....
Gelukkig..........dat we dat dan weer even recht getrokken hebben. Twee korte nachten zou rampzalig zijn....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kon al bijna niet meer slapen...
Wat zeg je nouquote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
eens hidi maar er werd haar niet de ruimte gegeven dat te doen, als je word aangevallen op het moment je het niet van diegen verwacht is het niet zo makkelijk dat te doen, en alles maar negeren is ook geen optie, ik praat hier nu voor mezelf vind het gewoon erg jammer en heb het gevoel dat er mensen zijn die die al erg lang sc het niet kunnen uitstaan dat er een paar newbies bij kwamen die het ook wel naar hun zin hadden, noem geen namen.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi Sug4rquote:
SI!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze moet gewoon terugkomen en posten. WTF, het is maar een forum en het is maar internet. Het kan zuigen en je boos maken, maar toch geen week lang? Iedere dag is weer een nieuwe dag met frisse verse kansen......
Dus Disaan, prikken en posten!
Hoi NMNSquote:Op donderdag 20 september 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag aardig mensenkind......![]()
Ze moet nu ook gewoon meepostenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
eens hidi maar er werd haar niet de ruimte gegeven dat te doen, als je word aangevallen op het moment je het niet van diegen verwacht is het niet zo makkelijk dat te doen, en alles maar negeren is ook geen optie, ik praat hier nu voor mezelf vind het gewoon erg jammer en heb het gevoel dat er mensen zijn die die al erg lang sc het niet kunnen uitstaan dat er een paar newbies bij kwamen die het ook wel naar hun zin hadden, noem geen namen.
Wat ik zondag ook al gezegd heb: Disana is niet dom genoeg om zo'n link per ongeluk te posten... ze wist dondersgoed dat KZ (en anderen) het als een link voor KZ zouden opvatten...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
zit ze in de cos ? kan haar wel ff pm dat ze WEL NU naar de sc moet komenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moet nu ook gewoon meeposten![]()
Ze zal vast wel meelurkenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
zit ze in de cos ? kan haar wel ff pm dat ze WEL NU naar de sc moet komen
Kun je doen, maar ik vermoed dat ze alles leest en volgt. Disaan mist niet zoveel......'t is een bijdehandje hoor........quote:Op donderdag 20 september 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
zit ze in de cos ? kan haar wel ff pm dat ze WEL NU naar de sc moet komen
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou vooruit dan maar.....nog eentje en dan ga ik er echt vandoor....
Gegarandeerd...quote:Op donderdag 20 september 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je doen, maar ik vermoed dat ze alles leest en volgt. Disaan mist niet zoveel......'t is een bijdehandje hoor........![]()
Welnee, kut gedoe tegen rokers. Schaam je niet, doe ik ook nietquote:
Ik zie Disana als iemand die in het leven alles waar ze mee bezig is, veel te serieus neemt. Kijk naar de updates die ze schrijft, (ik ben daar heel erg blij mee hoor) Ik vind alleen jammer dat ze zovaak door blijft drammen en het laatste woord wilt hebben in een discussie.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moet nu ook gewoon meeposten![]()
heb net weer terug gekeken en volgens mij was die lach meer voor drs h en erica bedoeld.quote:
idd, het leven is kortquote:Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zie Disana als iemand die in het leven alles waar ze mee bezig is, veel te serieus neemt. Kijk naar de updates die ze schrijft, (ik ben daar heel erg blij mee hoor) Ik vind alleen jammer dat ze zovaak door blijft drammen en het laatste woord wilt hebben in een discussie.
Ze zou alles hier eens wat meer door een roze bril moeten zien vind ik. In het leven is al genoeg gezeik, ik kom hier voor de fun en de serieuze dingen zoek ik wel ergens anders...maar ja wie ben ik.
o en een jakkend wijf moeten we dus wel serieus nemen sorry hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zie Disana als iemand die in het leven alles waar ze mee bezig is, veel te serieus neemt. Kijk naar de updates die ze schrijft, (ik ben daar heel erg blij mee hoor) Ik vind alleen jammer dat ze zovaak door blijft drammen en het laatste woord wilt hebben in een discussie.
Ze zou alles hier eens wat meer door een roze bril moeten zien vind ik. In het leven is al genoeg gezeik, ik kom hier voor de fun en de serieuze dingen zoek ik wel ergens anders...maar ja wie ben ik.
Je bent een stier...die zijn sowieso erg de moeite waard........quote:Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
je kunt best wat medeleven tonenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
o en een jakkend wijf moeten we dus wel serieus nemen sorry hoor.
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een stier...die zijn sowieso erg de moeite waard........![]()
![]()
Wie is dat jankend wijf dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
o en een jakkend wijf moeten we dus wel serieus nemen sorry hoor.
Hey Peef, ik weet het niet, maar volgens mij zeg je het toch allemaal tegen de verkeerde personen. Ik denk dat niemand hier vindt dat ze niet zou moeten posten en dat niemand, die hier nu is, haar weg zou treiteren. M.a.w. ze is hartstikke welkom!quote:Op donderdag 20 september 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb net weer terug gekeken en volgens mij was die lach meer voor drs h en erica bedoeld.
verder kan iedereen wel verdrietig in de sc komen en om aandacht schreeuwen, maar is niet het onderwerp nu.
hoe disana daar op reageerd vind ik iets tussen hun en als jullie er mee willen bemoeien moeten jullie dat ook doen als daarvoor zij werd aangevallen of toen ze opmerkingen richting lobas maakte die kant nog wal sloeg, maar daar hoor ik jullie niet over.
mijn mening blijft, de vaste sc ers hebben gewoon moeite met de newbies en dekken elkaar in alles.
eens ! maar niet in haar ogen, als iemand zich eerst over je uitblaast. en het werd wel heels snel aangenomen dat het om haar ging.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je kunt best wat medeleven tonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |