quote:
Wat ik zondag ook al gezegd heb: Disana is niet dom genoeg om zo'n link per ongeluk te posten... ze wist dondersgoed dat KZ (en anderen) het als een link voor KZ zouden opvatten...
Daarbij kwam ze de SC binnen met een
![]()
emoticon en gaf daarna ook nog een keer aan dat ze idd heel veel lol om het drama van KZ had... en wat voor problemen je normaal met een user ook hebt maakt me vrij weinig uit, maar zo'n reactie vind ik hufterig......
Disana was namelijk op dat moment niet in de SC en kwam dus bewust met die post binnen...
Maar goed... hoe dan ook, ze zal wel genieten van het drama wat er wederom van haar afwezigheid gemaakt wordt, en ze zal je dan ook dankbaar zijn voor het feit dat je het ff weer onder de aandacht hebt gebracht, maar haar afwezigheid is volledig haar eigen keuze...
Daarbij heeft ze zich met het hele akkefietje dusdanig druk gemaakt dat ze zelfs meer dan 24 uur later nog mods lastig moet vallen met 1 post in de SC die haar niet bevalt... dus wat mij betreft moet ze lekker zo doorgaan, dat maakt haar nog populairder.
Anyway, ik vind dat Disana alweer genoeg aandacht heeft gehad, dus ik ben er weer klaar mee... ga rustig verder met het uitschreeuwen van je gemis, maar doe dat bij voorkeur in haar PM...
Want ik vermoed dat het haar bedoeling is dat je de SC'ers (en vooral mij) zo irriteert met je geschreeuw om Disana dat ze weer een mod kan inschakelen of een TR kan plaatsen... ze is er gehaaid genoeg voor.
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?