Wat ik zondag ook al gezegd heb: Disana is niet dom genoeg om zo'n link per ongeluk te posten... ze wist dondersgoed dat KZ (en anderen) het als een link voor KZ zouden opvatten...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
zit ze in de cos ? kan haar wel ff pm dat ze WEL NU naar de sc moet komenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moet nu ook gewoon meeposten![]()
Ze zal vast wel meelurkenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
zit ze in de cos ? kan haar wel ff pm dat ze WEL NU naar de sc moet komen
Kun je doen, maar ik vermoed dat ze alles leest en volgt. Disaan mist niet zoveel......'t is een bijdehandje hoor........quote:Op donderdag 20 september 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
zit ze in de cos ? kan haar wel ff pm dat ze WEL NU naar de sc moet komen
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou vooruit dan maar.....nog eentje en dan ga ik er echt vandoor....
Gegarandeerd...quote:Op donderdag 20 september 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je doen, maar ik vermoed dat ze alles leest en volgt. Disaan mist niet zoveel......'t is een bijdehandje hoor........![]()
Welnee, kut gedoe tegen rokers. Schaam je niet, doe ik ook nietquote:
Ik zie Disana als iemand die in het leven alles waar ze mee bezig is, veel te serieus neemt. Kijk naar de updates die ze schrijft, (ik ben daar heel erg blij mee hoor) Ik vind alleen jammer dat ze zovaak door blijft drammen en het laatste woord wilt hebben in een discussie.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moet nu ook gewoon meeposten![]()
heb net weer terug gekeken en volgens mij was die lach meer voor drs h en erica bedoeld.quote:
idd, het leven is kortquote:Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zie Disana als iemand die in het leven alles waar ze mee bezig is, veel te serieus neemt. Kijk naar de updates die ze schrijft, (ik ben daar heel erg blij mee hoor) Ik vind alleen jammer dat ze zovaak door blijft drammen en het laatste woord wilt hebben in een discussie.
Ze zou alles hier eens wat meer door een roze bril moeten zien vind ik. In het leven is al genoeg gezeik, ik kom hier voor de fun en de serieuze dingen zoek ik wel ergens anders...maar ja wie ben ik.
o en een jakkend wijf moeten we dus wel serieus nemen sorry hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zie Disana als iemand die in het leven alles waar ze mee bezig is, veel te serieus neemt. Kijk naar de updates die ze schrijft, (ik ben daar heel erg blij mee hoor) Ik vind alleen jammer dat ze zovaak door blijft drammen en het laatste woord wilt hebben in een discussie.
Ze zou alles hier eens wat meer door een roze bril moeten zien vind ik. In het leven is al genoeg gezeik, ik kom hier voor de fun en de serieuze dingen zoek ik wel ergens anders...maar ja wie ben ik.
Je bent een stier...die zijn sowieso erg de moeite waard........quote:Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
je kunt best wat medeleven tonenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
o en een jakkend wijf moeten we dus wel serieus nemen sorry hoor.
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een stier...die zijn sowieso erg de moeite waard........![]()
![]()
Wie is dat jankend wijf dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
o en een jakkend wijf moeten we dus wel serieus nemen sorry hoor.
Hey Peef, ik weet het niet, maar volgens mij zeg je het toch allemaal tegen de verkeerde personen. Ik denk dat niemand hier vindt dat ze niet zou moeten posten en dat niemand, die hier nu is, haar weg zou treiteren. M.a.w. ze is hartstikke welkom!quote:Op donderdag 20 september 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb net weer terug gekeken en volgens mij was die lach meer voor drs h en erica bedoeld.
verder kan iedereen wel verdrietig in de sc komen en om aandacht schreeuwen, maar is niet het onderwerp nu.
hoe disana daar op reageerd vind ik iets tussen hun en als jullie er mee willen bemoeien moeten jullie dat ook doen als daarvoor zij werd aangevallen of toen ze opmerkingen richting lobas maakte die kant nog wal sloeg, maar daar hoor ik jullie niet over.
mijn mening blijft, de vaste sc ers hebben gewoon moeite met de newbies en dekken elkaar in alles.
eens ! maar niet in haar ogen, als iemand zich eerst over je uitblaast. en het werd wel heels snel aangenomen dat het om haar ging.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je kunt best wat medeleven tonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |