abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53316968
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alweer?
Ach... als ik van ieder jaar 4 tot 6 maanden niet rook dan scheelt dat toch een heleboel
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_53316977
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

da's een goeie, dan ben jij die heyboer en ik de stud(mag veulen dan ook stoppen met roken en mee?).
Veulen is lief, die mag altijd mee! (als ze die familie maar thuis laat)
pi_53316996
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach... als ik van ieder jaar 4 tot 6 maanden niet rook dan scheelt dat toch een heleboel
Scheelt mij zo ongeveer een vaatwasser (Bosch/inbouw)
pi_53317018
En normaal als je stopt dan krijg je na een paar dagen last van je neus en je keel enzo... omdat je lichaam dan in de war is dat ze al smerigheid ineens niet hoeven tegen te houden...

Nou ik rookte maandagmiddag rond 15.00 uur m'n laatste sigaret, en tegen 16.00 uur had ik al last van m'n keel... en m'n neus en voorhoofd zitten dicht.

Maar ik vermoed dat ik net m'n laatste sigaret opstak voor die keelontsteking doorbrak....
Voordeel: ik ben nu sowieso te beroerd om te roken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53317023
Moguh, iemand disaan al gesproken ? dat gebash van al die mongolen was niet echt bevoordelijk voor mijn vermaak in de sc mis disaan !
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_53317029
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Scheelt mij zo ongeveer een vaatwasser (Bosch/inbouw)
Sorry, ik heb alleen maar Miele apparatuur... dus dan moet je wat langer niet roken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53317031
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
En normaal als je stopt dan krijg je na een paar dagen last van je neus en je keel enzo... omdat je lichaam dan in de war is dat ze al smerigheid ineens niet hoeven tegen te houden...

Nou ik rookte maandagmiddag rond 15.00 uur m'n laatste sigaret, en tegen 16.00 uur had ik al last van m'n keel... en m'n neus en voorhoofd zitten dicht.

Maar ik vermoed dat ik net m'n laatste sigaret opstak voor die keelontsteking doorbrak....
Als ik stop krijg ik ook ieder griepje dat langs komt. Volgens mij krijgen al die virusjes geen kans als je rookt en sterven ze voordat ze je tot een halve meter genaderd zijn.
pi_53317048
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
Moguh, iemand disaan al gesproken ? dat gebash van al die mongolen was niet echt bevoordelijk voor mijn vermaak in de sc mis disaan!
Je spreekt d'r vast wel via PM...

En welk gebash?? En wie noem je mongolen??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53317050
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:

roken is sneu. kutbende
  donderdag 20 september 2007 @ 00:39:18 #85
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53317052
quote:
Moguh, iemand disaan al gesproken ? dat gebash van al die mongolen was niet echt bevoordelijk voor mijn vermaak in de sc mis disaan !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53317058
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik stop krijg ik ook ieder griepje dat langs komt. Volgens mij krijgen al die virusjes geen kans als je rookt en sterven ze voordat ze je tot een halve meter genaderd zijn.
Griepjes hebben volgens mij idd graag een redelijk natuurlijke omgeving....

Maar ik rook wel vaker een uurtje of 2 of 3 niet, dus daar kan het in dit geval niet van gekomen zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53317062
quote:
hee peevert. ze was eerder vandaag in de cos, of wist je al?
pi_53317064
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53317066
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je spreekt d'r vast wel via PM...

En welk gebash?? En wie noem je mongolen??
iedereen die het nodig vond haar aantevallen in de cos terwijl zij een conflict had met iemand die erg fout was na haar toe, maar van diegen word alles maar goed gevonden en als disaan iets zeg is er altijd wel een clubje klaar haar te bashen
pi_53317067
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

roken is sneu. kutbende
Wist jij dat die verslaving erger is dan van bijvoorbeeld heroïne? Maar ja, sneu is het, daar heb je wel een punt......
pi_53317082
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:

[..]

iedereen die het nodig vond haar aantevallen in de cos terwijl zij een conflict had met iemand die erg fout was na haar toe, maar van diegen word alles maar goed gevonden en als disaan iets zeg is er altijd wel een clubje klaar haar te bashen
Waar twee kijven zijn per definitie twee fout......waarheden liggen ergens in het midden......mongolen zijn we allemaal op onze manier.....
pi_53317084
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hee peevert. ze was eerder vandaag in de cos, of wist je al?
nee nog niet terug gelezen vandaag maar ik hoopte dat ze er nu wel zou zijn
pi_53317086
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waar twee kijven zijn per definitie twee fout......waarheden liggen ergens in het midden......mongolen zijn we allemaal op onze manier.....
ach 1 op 1 is ok 5 vs 1 vind ik minder
pi_53317089
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind je voornamelijk verwarrend. Dan moet ik je bellen, dan weer pm-en, zo af en toe neuken en nog wat van die dingen. Het lijkt verdomme wel of we een relatie hebben....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53317097
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:

[..]

Ach ja, wat dat betreft waren ze goed geïnspireerd
pi_53317107
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

'die avater is van mij'
Bij nader inzien kan het toch wel.

Met dank aan Leandra overigens.
Icoon is in mijn taalgebruik de laatste jaren dusdanig gevoelsmatig veranderd dat "DIE icoon" raar aanvoelt..

Maar idd, een icoon is mooi - die icoon is mooi.
pi_53317109
quote:

[..]

Wat staat hierover in de Fok policy?
Joh, Disaantje kan ook wat lichtvoetiger zijn en gewoon posten nu op dit moment. Niemand die hier nu zit doet haar wat.
pi_53317111
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
A. Snap ik niet dat jij je zo voor haar karretje laat spannen, ze kan haar eigen relletjes veroorzaken en ze kan ze zelf ook uitstekend oplossen... niemand heeft haar overigens weggestuurd, ze is zelf weer eens mokkend en verontwaardigd vertrokken...
B. Het feit dat ze uitstekende updates en COS posts neerzet maakt haar niet heilig en wil niet zeggen dat ze overal maar alles kan posten.
C. Dat ze vaker ellende met KZ heeft gehad maakt geen fuck uit, haar reacties op het verhaal van KZ zaterdagavond waren te zielig voor woorden...

En wat een gelul zeg "als Disaan wat zegt is er altijd wel een clubje om haar te bashen" goh... dat gebeurt ook altijd, en het is altijd arme Disana... misschien zou ze eens moeten nadenken hoe het komt dat het haar telkens weer overkomt... anderen hebben er beduidend minder last van...
Maar gelukkig is er ook altijd weer iemand die het voor haar op wil nemen alsof ze dat zelf niet zou kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 20 september 2007 @ 00:45:52 #99
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53317115
quote:

[..]

5? volgens mij waren het er maar 2
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53317121
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ach meissie....zo erg als het er staat bedoel ik het nu ook weer niet.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')