Veulen is lief, die mag altijd mee! (als ze die familie maar thuis laat)quote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's een goeie, dan ben jij die heyboer en ik de stud(mag veulen dan ook stoppen met roken en mee?).
![]()
Scheelt mij zo ongeveer een vaatwasser (Bosch/inbouw)quote:Op donderdag 20 september 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... als ik van ieder jaar 4 tot 6 maanden niet rook dan scheelt dat toch een heleboel
Sorry, ik heb alleen maar Miele apparatuur... dus dan moet je wat langer niet rokenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Scheelt mij zo ongeveer een vaatwasser (Bosch/inbouw)
Als ik stop krijg ik ook ieder griepje dat langs komt. Volgens mij krijgen al die virusjes geen kans als je rookt en sterven ze voordat ze je tot een halve meter genaderd zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
En normaal als je stopt dan krijg je na een paar dagen last van je neus en je keel enzo... omdat je lichaam dan in de war is dat ze al smerigheid ineens niet hoeven tegen te houden...
Nou ik rookte maandagmiddag rond 15.00 uur m'n laatste sigaret, en tegen 16.00 uur had ik al last van m'n keel... en m'n neus en voorhoofd zitten dicht.
Maar ik vermoed dat ik net m'n laatste sigaret opstak voor die keelontsteking doorbrak....
Voordeel: ik ben nu sowieso te beroerd om te roken
Je spreekt d'r vast wel via PM...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
Moguh, iemand disaan al gesproken ? dat gebash van al die mongolen was niet echt bevoordelijk voor mijn vermaak in de scmis disaan!
roken is sneu. kutbendequote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
En normaal als je stopt dan krijg je na een paar dagen last van je neus en je keel enzo... omdat je lichaam dan in de war is dat ze al smerigheid ineens niet hoeven tegen te houden...
Nou ik rookte maandagmiddag rond 15.00 uur m'n laatste sigaret, en tegen 16.00 uur had ik al last van m'n keel... en m'n neus en voorhoofd zitten dicht.
Maar ik vermoed dat ik net m'n laatste sigaret opstak voor die keelontsteking doorbrak....
Voordeel: ik ben nu sowieso te beroerd om te roken
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
Moguh, iemand disaan al gesproken ? dat gebash van al die mongolen was niet echt bevoordelijk voor mijn vermaak in de scmis disaan !
Griepjes hebben volgens mij idd graag een redelijk natuurlijke omgeving....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik stop krijg ik ook ieder griepje dat langs komt. Volgens mij krijgen al die virusjes geen kans als je rookt en sterven ze voordat ze je tot een halve meter genaderd zijn.
hee peevert. ze was eerder vandaag in de cos, of wist je al?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
Moguh, iemand disaan al gesproken ? dat gebash van al die mongolen was niet echt bevoordelijk voor mijn vermaak in de scmis disaan !
iedereen die het nodig vond haar aantevallen in de cos terwijl zij een conflict had met iemand die erg fout was na haar toe, maar van diegen word alles maar goed gevonden en als disaan iets zeg is er altijd wel een clubje klaar haar te bashenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je spreekt d'r vast wel via PM...
En welk gebash?? En wie noem je mongolen??
Wist jij dat die verslaving erger is dan van bijvoorbeeld heroïne? Maar ja, sneu is het, daar heb je wel een punt......quote:
Waar twee kijven zijn per definitie twee fout......waarheden liggen ergens in het midden......mongolen zijn we allemaal op onze manier.....quote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
iedereen die het nodig vond haar aantevallen in de cos terwijl zij een conflict had met iemand die erg fout was na haar toe, maar van diegen word alles maar goed gevonden en als disaan iets zeg is er altijd wel een clubje klaar haar te bashen
nee nog niet terug gelezen vandaag maar ik hoopte dat ze er nu wel zou zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee peevert. ze was eerder vandaag in de cos, of wist je al?
ach 1 op 1 is ok 5 vs 1 vind ik minderquote:Op donderdag 20 september 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar twee kijven zijn per definitie twee fout......waarheden liggen ergens in het midden......mongolen zijn we allemaal op onze manier.....
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je voornamelijk verwarrend. Dan moet ik je bellen, dan weer pm-en, zo af en toe neuken en nog wat van die dingen. Het lijkt verdomme wel of we een relatie hebben....
Ach ja, wat dat betreft waren ze goed geïnspireerdquote:Op donderdag 20 september 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
ach 1 op 1 is ok 5 vs 1 vind ik minder
Bij nader inzien kan het toch wel.quote:
Wat staat hierover in de Fok policy?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
A. Snap ik niet dat jij je zo voor haar karretje laat spannen, ze kan haar eigen relletjes veroorzaken en ze kan ze zelf ook uitstekend oplossen... niemand heeft haar overigens weggestuurd, ze is zelf weer eens mokkend en verontwaardigd vertrokken...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
iedereen die het nodig vond haar aantevallen in de cos terwijl zij een conflict had met iemand die erg fout was na haar toe, maar van diegen word alles maar goed gevonden en als disaan iets zeg is er altijd wel een clubje klaar haar te bashen
5? volgens mij waren het er maar 2quote:Op donderdag 20 september 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |