iddquote:Op donderdag 20 september 2007 01:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Geeft toch niet...dan hebben wij meer![]()
![]()
Het is waarschijnlijk niet verstandig hierop te reageren. Maar ik wil toch wel dit kwijt: als er iemand niet in termen van winnen denkt, ben ik het wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, maar hidi gaf net aan dat hij je graag terug zag komen in de sc. ik ook(ook al maak ik een grap hier en daar). kijk dan naar het positieve in je sc-vrinden/ 'vrinden' or whatever.
je gaat meer voor een overwinning, heb ik de indruk, dan voor de gezelligheid die er in de sc op je had kunnen wachten...
lees de posts van nmns nog een keer, mediteer een beetje en relativeer dan nog wat of zoiets![]()
Heb je geen trek in een massage......quote:Op donderdag 20 september 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
ik ga wel weer wat sinaasappeltjes uitpersen...dit maal zonder citroentje...
Ik welquote:Op donderdag 20 september 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen trek in een massage......![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen trek in een massage......![]()
zou kunnen, maar vraag me dan wel af waarom je/jullie zo'n desert-storm presence hadden klaarliggen...quote:Op donderdag 20 september 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk niet verstandig hierop te reageren. Maar ik wil toch wel dit kwijt: als er iemand niet in termen van winnen denkt, ben ik het wel.
Zo aardig om hem nog even gedag te zeggen, ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jeetje tipsch, je bent wel op dreef![]()
Dat is tof van je. En wie zet er een pot thee. Ik ben echt toe aan een kopje thee. Lobasca?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik vat niets zomaar op, ik kan ook begrijpen hoe jij je voelt![]()
Ik kan je even helemaal niet volgen. En ik ga thee zetten als Lobasca het niet voor ons doet.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou kunnen, maar vraag me dan wel af waarom je/jullie zo'n desert-storm presence hadden klaarliggen...
hola sproeikatertquote:Op donderdag 20 september 2007 01:56 schreef doka het volgende:
[..]
http://wiki.dutchpowercow(...)t_die_koe_vandaan.3F
[afbeelding]
Ik denk ik zeg het even. Niet wetende dat mijn post midden in een serieus gesprek terecht zou komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, met jou valt de oorlog wel te winnen......![]()
ik doe met je mee. voel me echt ziekjes, heeft niets met hier te maken overigens...quote:Op donderdag 20 september 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is tof van je. En wie zet er een pot thee. Ik ben echt toe aan een kopje thee. Lobasca?
Ik heb dus een gitaar die 100% electrisch is, dus de snaren zijn altijd gestemd etc en kan alleen met voeding werken, ik wil m nu dus op mn pc aan sluiten maar ik heb daar een programma nodig waarmee ik dit lan opnemen en via mn pc andere sounds uit kan krijgen, er zitten wel voor geprgrameerde sounds op net als een keybord.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:41 schreef tipsch het volgende:
Pave, vertel eens iets over je gitaar.
ben wat trager dan normaal, maar je thee is onderweg, freule..quote:Op donderdag 20 september 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je even helemaal niet volgen. En ik ga thee zetten als Lobasca het niet voor ons doet.
Als je een serieus gesprek wenst, dat kan best, maar dan doen we dat onder vier ogen. Graag even een afspraak maken met mijn secretaresse Lobasca.....quote:Op donderdag 20 september 2007 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het even. Niet wetende dat mijn post midden in een serieus gesprek terecht zou komen.![]()
(excuses daarvoor)
Nog even eenquote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik doe met je mee. voel me echt ziekjes, heeft niets met hier te maken overigens...
Ik moet vanmiddag naar de tandarts.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik doe met je mee. voel me echt ziekjes, heeft niets met hier te maken overigens...
Is dat geen heggeschaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb dus een gitaar die 100% electrisch is, dus de snaren zijn altijd gestemd etc en kan alleen met voeding werken, ik wil m nu dus op mn pc aan sluiten maar ik heb daar een programma nodig waarmee ik dit lan opnemen en via mn pc andere sounds uit kan krijgen, er zitten wel voor geprgrameerde sounds op net als een keybord.
ff een link
[afbeelding]
hij is lelijk ik weet het![]()
Ah....de dijken zijn gebroken......het moment U is aangevangen....we noteren 20 september 2007quote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hmm, een gesprek onder vier ogen met je secretaresse, kan dat ook?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je een serieus gesprek wenst, dat kan best, maar dan doen we dat onder vier ogen. Graag even een afspraak maken met mijn secretaresse Lobasca.....
Volgens mij kan dat met elk midi ploglamma. hikquote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb dus een gitaar die 100% electrisch is, dus de snaren zijn altijd gestemd etc en kan alleen met voeding werken, ik wil m nu dus op mn pc aan sluiten maar ik heb daar een programma nodig waarmee ik dit lan opnemen en via mn pc andere sounds uit kan krijgen, er zitten wel voor geprgrameerde sounds op net als een keybord.
ff een link
[afbeelding]
hallo, je zuipt me favo drank op, graait de kerels voor me neus weg.... en ik moet vriendelijk blijven...quote:
ROCK ONquote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff een link
[afbeelding]
davinnikliefquote:Op donderdag 20 september 2007 02:08 schreef doka het volgende:
[..]
Nog even eenvoor poepie
en ik ben weer weg.
![]()
Wat zijn je kernkwaliteiten?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:Hebben jullie mij nog nodig?
pompertquote:Op donderdag 20 september 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah....de dijken zijn gebroken......het moment U is aangevangen....we noteren 20 september 2007![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
grammetje wit aubquote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:Hebben jullie mij nog nodig?
Moet je maar niet ziek zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hallo, je zuipt me favo drank op, graait de kerels voor me neus weg.... en ik moet vriendelijk blijven...![]()
ga ook zo, eerst nog ff theeleuten met Saantjequote:Op donderdag 20 september 2007 02:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
[afbeelding] zou je niet naar bed toe gaan? (niet dat ik je weg wil hebben hoor)
Ja, kom jij de boel eens ff opleukenquote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:Hebben jullie mij nog nodig?
klopt maar ik weet dus niet wat voor program ik daar voor nodig hebt, eentje die dus ook op keybords reageert ?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat met elk midi ploglamma. hik
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hallo, je zuipt me favo drank op, graait de kerels voor me neus weg.... en ik moet vriendelijk blijven...![]()
ben je in het bezit van een guitig gevuld decolleteetje, een dapper bipsje en grote voeten? wellicht ja..quote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:Hebben jullie mij nog nodig?
en? hebbie er zin an?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag naar de tandarts.
bruin ook goed?quote:
nou, lobasquote:Op donderdag 20 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en? hebbie er zin an? dan bel ik 'm om de verdoving met een lege spuit aan te brengen en je daarna keihard aan je neus te trekken...
Dit gedrocht heeft denk ik wel een heel eigen editor of sounddiver. Even googlen op type/merk.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
klopt maar ik weet dus niet wat voor program ik daar voor nodig hebt, eentje die dus ook op keybords reageert ?
Dat vertel ik je in #354 ok?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zijn je kernkwaliteiten?
Zegt ze nu?quote:
hij staat boven en ik ben behoorlijk noob op dit gebiedquote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
ROCK ONJeetje man. Het is een volldig digital bak? Wat voor aansluitingen heeft ie?
Biskwietje erbij, pak maar.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ga ook zo, eerst nog ff theeleuten met Saantje![]()
maakt dus ook geen indruk meer.....ik word steeds zw..a..k.....k........e......r..quote:
Mooi, dat lees ik dan vast en zeker morgen wel......quote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vertel ik je in #354 ok?
Ik wil alleen een massagequote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zeg Lobasca en Sug4r, stop eens met het maken van heibel. Ik ben van niemand, en dat blijft de komende 24 uur zo!
Ok, maak jij hemquote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vertel ik je in #354 ok?
your assis mine, country boy!quote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zeg Lobasca en Sug4r, stop eens met het maken van heibel. Ik ben van niemand, en dat blijft de komende 24 uur zo!
Ik kom zo, zit nu nog ff op msn met iemand die een week geledenop z'n stuitje is gevallen en nu nog heel heel heel veel pijn heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, kom jij de boel eens ff opleuken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |