en? hebbie er zin an?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag naar de tandarts.
bruin ook goed?quote:
nou, lobasquote:Op donderdag 20 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en? hebbie er zin an? dan bel ik 'm om de verdoving met een lege spuit aan te brengen en je daarna keihard aan je neus te trekken...
Dit gedrocht heeft denk ik wel een heel eigen editor of sounddiver. Even googlen op type/merk.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
klopt maar ik weet dus niet wat voor program ik daar voor nodig hebt, eentje die dus ook op keybords reageert ?
Dat vertel ik je in #354 ok?quote:Op donderdag 20 september 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zijn je kernkwaliteiten?
Zegt ze nu?quote:
hij staat boven en ik ben behoorlijk noob op dit gebiedquote:Op donderdag 20 september 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
ROCK ONJeetje man. Het is een volldig digital bak? Wat voor aansluitingen heeft ie?
Biskwietje erbij, pak maar.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ga ook zo, eerst nog ff theeleuten met Saantje![]()
maakt dus ook geen indruk meer.....ik word steeds zw..a..k.....k........e......r..quote:
Mooi, dat lees ik dan vast en zeker morgen wel......quote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vertel ik je in #354 ok?
Ik wil alleen een massagequote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zeg Lobasca en Sug4r, stop eens met het maken van heibel. Ik ben van niemand, en dat blijft de komende 24 uur zo!
Ok, maak jij hemquote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat vertel ik je in #354 ok?
your assis mine, country boy!quote:Op donderdag 20 september 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zeg Lobasca en Sug4r, stop eens met het maken van heibel. Ik ben van niemand, en dat blijft de komende 24 uur zo!
Ik kom zo, zit nu nog ff op msn met iemand die een week geledenop z'n stuitje is gevallen en nu nog heel heel heel veel pijn heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, kom jij de boel eens ff opleuken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |