In de gaybar vind je niet anders hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent een vent met een sterk ontwikkelde vrouwelijke kant......is verder niet erg, maar kan hinderlijk zijn.....![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik lust ook wel koffiemet een klein beetje melk graag
Dat is pas lachen. Je lokte zaterdag een bashfestijn uit en zit ook nu epistels over mij te schrijven. Wie dramt er dan.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
maar het lijkt me niet handig dat ze er tot in den treure over door blijft drammen...
raar hoor, ouwequote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezeik met die wijven.....allemaal emotionele puinhoopjes zijn het.......Ik ga in het vervolg mijn oor http://www.goudgroningen.nl/paginas/links.html hier te luisteren leggen[/url]
Dzjeee, maar waar moet ik dan toch heen!!quote:Op donderdag 20 september 2007 01:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
In de gaybar vind je niet anders hoor![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is pas lachen. Je lokte zaterdag een bashfestijn uit en zit ook nu epistels over mij te schrijven. Wie dramt er dan.
Sorry Leandra, maar je lekt nu echt aan alle kanten in al je epistels![]()
Ja jong, jij hebt het niet van een vreemde......al komen de meeste van je rare trekjes wel van je moeder....quote:
het regent ookquote:Op donderdag 20 september 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
ik moest van mijn tunesische broer mijn ava aanpasse, bij deze...
lalalaquote:Op donderdag 20 september 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjeee, maar waar moet ik dan toch heen!!![]()
Je blijft maar doorgaan met stigmatiseren. Zou je daar niet gewoon eens mee stoppen?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
[quote]A. Snap ik niet dat jij je zo voor haar karretje laat spannen, ze kan haar eigen relletjes veroorzaken en ze kan ze zelf ook uitstekend oplossen... niemand heeft haar overigens weggestuurd, ze is zelf weer eens mokkend en verontwaardigd vertrokken...
Beschouw jij haar al als een heilige? Bedreiging voor je, Leandro?quote:B. Het feit dat ze uitstekende updates en COS posts neerzet maakt haar niet heilig en wil niet zeggen dat ze overal maar alles kan posten.
Dat KZ vaker haar ongezoute mening over Disana zonder enige aanleiding en public tentoon spreidt is natuurlijk wel degelijk belangrijk. Jullie inlevende reactie vond ik nog vele malen zieliger. Stukje psychologie van een niveautje likmekut. Geloof me, daar help je niemand mee. Hoe ridicuul klinkt dat eigenlijk "Ik heb gebroken met mijn ex". Toe eens.quote:C. Dat ze vaker ellende met KZ heeft gehad maakt geen fuck uit, haar reacties op het verhaal van KZ zaterdagavond waren te zielig voor woorden...
Omdat je zelf KZ's "pity party" al aanhaalt, raad ik je toch echt aan bovenstaande nog eens te overdenken.quote:En wat een gelul zeg "als Disaan wat zegt is er altijd wel een clubje om haar te bashen" goh... dat gebeurt ook altijd, en het is altijd arme Disana... misschien zou ze eens moeten nadenken hoe het komt dat het haar telkens weer overkomt... anderen hebben er beduidend minder last van...
Maar gelukkig is er ook altijd weer iemand die het voor haar op wil nemen alsof ze dat zelf niet zou kunnen.
Nergens...gewoon hier blijvenquote:Op donderdag 20 september 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjeee, maar waar moet ik dan toch heen!!![]()
Wat ik zie geeft me niet veel inspiratie om hier nog deel te nemen hoor. Meelopers, stille getuigen, fanatieke pamfletschrijvers... het is een maf zootje.quote:
Zaterdag?? Zaterdag kwam jij de SC binnen met een hoogst ongevoelige opmerking...quote:Op donderdag 20 september 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is pas lachen. Je lokte zaterdag een bashfestijn uit en zit ook nu epistels over mij te schrijven. Wie dramt er dan.
Sorry Leandra, maar je lekt nu echt aan alle kanten in al je epistels![]()
Gelukkig welquote:Op donderdag 20 september 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik zie geeft me niet veel inspiratie om hier nog deel te nemen hoor. Meelopers, stille getuigen, fanatieke pamfletschrijvers... het is een maf zootje.
Ik vond dat gebash van Leandra en haar gevolg veel te ver gaan. Hoe jij er misschien ook om kunt glimlachen.quote:
Jij ook halloquote:
A. Stigmatiseren is meer jouw afdeling... ik weet hoe je over bepaalde zaken denkt.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan met stigmatiseren. Zou je daar niet gewoon eens mee stoppen?
[..]
Beschouw jij haar al als een heilige? Bedreiging voor je, Leandro?![]()
[..]
Dat KZ vaker haar ongezoute mening over Disana zonder enige aanleiding en public tentoon spreidt is natuurlijk wel degelijk belangrijk. Jullie inlevende reactie vond ik nog vele malen zieliger. Stukje psychologie van een niveautje likmekut. Geloof me, daar help je niemand mee. Hoe ridicuul klinkt dat eigenlijk "Ik heb gebroken met mijn ex". Toe eens.
[..]
Omdat je zelf KZ's "pity party" al aanhaalt, raad ik je toch echt aan bovenstaande nog eens te overdenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |