abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 01:22:55 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53317453
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb net weer terug gekeken en volgens mij was die lach meer voor drs h en erica bedoeld.

verder kan iedereen wel verdrietig in de sc komen en om aandacht schreeuwen, maar is niet het onderwerp nu.

hoe disana daar op reageerd vind ik iets tussen hun en als jullie er mee willen bemoeien moeten jullie dat ook doen als daarvoor zij werd aangevallen of toen ze opmerkingen richting libaas maakte die kant nog wal sloeg, maar daar hoor ik jullie niet over.

mijn mening blijft, de vaste sc ers hebben gewoon moeite met de newbies en dekken elkaar in alles.
Ze verklaart even later aan Erica nota bene dat die lach niet voor het vriendje van Erica bedoeld is maar dat het gaat om het drama wat zich op dat moment in de SC afspeelt....

Daarbij snap ik ook niet wat je iedere keer met je newbiesverhaal bedoelt... kijk ff naar de accountnummers van een hoop aanwezigen.... als dat geen newbies zijn dan weet ik het niet meer, en die doen ook gewoon mee...

Overigens: De meute heeft Disana ook niet aangevallen toen zij Petraa aanviel... met andere woorden, zo erg is dat elkaar dekken niet... en dit was voor mij even een gevalletje "te vaak m'n mond gehouden"

Maar goed, zoals ik al zei: ze heeft alweer genoeg aandacht gehad, en nu ook weer blijkt dat jij niet eens het hele verhaal gelezen hebt (zoals bijvoorbeeld haar eigen verklaring, dat ze zo'n lol had om het drama) denk ik dat we hier niet mee verder hoeven te gaan....

Zij kiest er voor te vertrekken, zij kiest er ook voor een drama te (blijven) maken van iets wat helemaal geen drama had hoeven zijn, maar wat het werd doordat ze eerst haar handen in onschuld probeerde te wassen (ik heb helemaal nix tegen KZ gezegd) vervolgens probeerde de schuld bij mij te leggen (je verstoort zomaar een onschuldig gesprek... ja Disana, dat deed jij de dag daarvoor ook) daarna worden er allerlei andere manieren geprobeerd haar gelijk te krijgen (zelfs 1½ dag later nog een mod inschakelen) en tot slot moeten anderen het weer voor haar komen opnemen??

Om wat in godsnaam?? Omdat ze een keer te horen heeft gekregen dat ze niet altijd heilig is, omdat ze een keer te horen heeft gekregen dat haar posts niet netjes waren?? Zij is vertrokken, ze kan zo weer terugkomen... maar het lijkt me niet handig dat ze er tot in den treure over door blijft drammen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_53317456
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:22 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Kom je afscheid nemen?
Ben met mijn tournee bezig, gaat wel ff duren.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53317458
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:

[..]

KZ die moeten we allemaal wel knuffelen ook al blaft ze eerst iedereen af

sorry voor de benaming jakkend wijf trouwens ! ik wil niks tegen kz doen maar in de hit van het typen
het is toch een jankend wijf half the time (en nu zonder smiley)
  donderdag 20 september 2007 @ 01:24:32 #164
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53317474
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ben met mijn tournee bezig, gaat wel ff duren.
Mooi, schenk ik er nog eentje in
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53317476
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:21 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

ik hou erover op, ik wil gewoon dat iedereen het naar hun zin heeft in de sc/cos
ik ook ! dat weet je daarom moet het ff van me hart (ik lijk wel een wijf zeg)
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_53317492
Gezeik met die wijven.....allemaal emotionele puinhoopjes zijn het.......Ik ga in het vervolg mijn oor hier te luisteren leggen
pi_53317496
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze verklaart even later aan Erica nota bene dat die lach niet voor het vriendje van Erica bedoeld is maar dat het gaat om het drama wat zich op dat moment in de SC afspeelt....

Daarbij snap ik ook niet wat je iedere keer met je newbiesverhaal bedoelt... kijk ff naar de accountnummers van een hoop aanwezigen.... als dat geen newbies zijn dan weet ik het niet meer, en die doen ook gewoon mee...

Overigens: De meute heeft Disana ook niet aangevallen toen zij Petraa aanviel... met andere woorden, zo erg is dat elkaar dekken niet... en dit was voor mij even een gevalletje "te vaak m'n mond gehouden"

Maar goed, zoals ik al zei: ze heeft alweer genoeg aandacht gehad, en nu ook weer blijkt dat jij niet eens het hele verhaal gelezen hebt (zoals bijvoorbeeld haar eigen verklaring, dat ze zo'n lol had om het drama) denk ik dat we hier niet mee verder hoeven te gaan....

Zij kiest er voor te vertrekken, zij kiest er ook voor een drama te (blijven) maken van iets wat helemaal geen drama had hoeven zijn, maar wat het werd doordat ze eerst haar handen in onschuld probeerde te wassen (ik heb helemaal nix tegen KZ gezegd) vervolgens probeerde de schuld bij mij te leggen (je verstoort zomaar een onschuldig gesprek... ja Disana, dat deed jij de dag daarvoor ook) daarna worden er allerlei andere manieren geprobeerd haar gelijk te krijgen (zelfs 1½ dag later nog een mod inschakelen) en tot slot moeten anderen het weer voor haar komen opnemen??

Om wat in godsnaam?? Omdat ze een keer te horen heeft gekregen dat ze niet altijd heilig is, omdat ze een keer te horen heeft gekregen dat haar posts niet netjes waren?? Zij is vertrokken, ze kan zo weer terugkomen... maar het lijkt me niet handig dat ze er tot in den treure over door blijft drammen...
kan ik me redelijk in vinden, dan kies ik geen partij by the way
pi_53317498
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Sugarbabe
Ik lust ook wel koffie met een klein beetje melk graag
  donderdag 20 september 2007 @ 01:27:16 #169
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53317501
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezeik met die wijven.....allemaal emotionele puinhoopjes zijn het.......Ik ga in het vervolg mijn oor hier te luisteren leggen
Ik ben ook emotioneel hoor

Alweer gaybar?
Zie
pi_53317509
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

kan ik me redelijk in vinden, dan kies ik geen partij by the way
je hoeft geen partij te kiezen wj, dat doet niemand behalve als er gebashd word, dan is het makkenlijk
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_53317510
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:

[..]

darling
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53317520
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:

[..]

ik ook ! dat weet je daarom moet het ff van me hart (ik lijk wel een wijf zeg)
wel een lekker wijf
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53317522
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Alweer gaybar?
Jij bent een vent met een sterk ontwikkelde vrouwelijke kant......is verder niet erg, maar kan hinderlijk zijn.....
pi_53317529
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:

[..]

darling
Thanks my dear
pi_53317530
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Alweer gaybar?
Zie
pi_53317541
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jij bent een vent met een sterk ontwikkelde vrouwelijke kant......is verder niet erg, maar kan hinderlijk zijn.....
In de gaybar vind je niet anders hoor
  donderdag 20 september 2007 @ 01:31:56 #177
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53317542
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Doe nu ff wat anders
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 01:32:13 #178
137949 Disana
pi_53317544
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

maar het lijkt me niet handig dat ze er tot in den treure over door blijft drammen...
Dat is pas lachen. Je lokte zaterdag een bashfestijn uit en zit ook nu epistels over mij te schrijven. Wie dramt er dan.

Sorry Leandra, maar je lekt nu echt aan alle kanten in al je epistels
pi_53317553
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Doe nu ff wat anders
Kan ook iets erbij hoor
pi_53317554
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezeik met die wijven.....allemaal emotionele puinhoopjes zijn het.......Ik ga in het vervolg mijn oor http://www.goudgroningen.nl/paginas/links.html hier te luisteren leggen[/url]
raar hoor, ouwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')