quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef miss_sly het volgende:
Vanavond nog maar een keer getest, en hij was nog steeds positief
Zou het dan toch echt waar zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:10 schreef miss_sly het volgende:
Ja, geweldig
en nog steeds niet te bevatten, zeker niet nu ik zo in mijn eentje op de bank zit, schaap (vriendje) zit in Praag dus ik moet het mezelf nu telkens weer vertellen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb na die ene positieve test niet meer durven testen. Was bang dat hij ineens negatief zou zijn. Had wat geweest als ik op de termijnecho aankwam en er zou niets zitten
Morgen mag ik weer naar de vk, ook een afspraak maken voor de 20-weken echo. Nog ff dan zit ik op de helft
Ik hoop dat ze het hartje morgen wel kan vinden
17 en een beetje, dus het zou wel eens tijd worden dat ik het hartje hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het ook wel eng om nog een keer te testen, inderdaad stel dat ie niet positief zou zijn
Van de andere kant zat ik me heel erg zielig te vinden vanavond, dus had ik die positieve test wel verdiend
Hoeveel weken ben je, Maneki? In ieder geval veel plezier bij de vk en met het luisteren naar het hartje morgen!
Merisse, lieverdquote:Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef Merisse het volgende:
OMG, miss_sly!!!![]()
![]()
![]()
* Merisse zit een traantje weg te pinken hier op haar werk
We zijn redelijk lang bezig geweest. Met mijn huidige vriend, de papa dus, niet eens zo heel lang, maar ik heb 10 jaar geleden al eens 3 jaar in de mmm gezeten, zonder resultaat. We hoopten dat het nu alsnog zou lukken, maar waren er wel op ingesteld dat het ook wel eens niet zou kunnen lukken.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef klein_spookje het volgende:
Miss sly ik lees niet overal mee maar klopt het dat jullie al lang bezig zijn voor een kindje. Sorry als het brutaal is maar ik ben erg nieuwsgierig.
En geniet er van. Ookal is het raar om het 100 keer tegen je zelf te moeten zeggen dat je echt zwagner bent. Maar meid het is echt waar hoor!
Oh, dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We zijn redelijk lang bezig geweest. Met mijn huidige vriend, de papa dus, niet eens zo heel lang, maar ik heb 10 jaar geleden al eens 3 jaar in de mmm gezeten, zonder resultaat. We hoopten dat het nu alsnog zou lukken, maar waren er wel op ingesteld dat het ook wel eens niet zou kunnen lukken.
Ik probeer er zeker van te genieten. En meestal doe ik dat ook. Het is alleen een beetje jammer dat de reactie van mijn zusje een beetje teleurstellend is. Ik ben echt verdrietig door de terughoudende en niet blije manier waarop ze reageert iedere keer. Heb het idee dat ze denkt: het is pas pril, dus het kan nog fout gaan. Dat is natuurlijk ook zo, dat realisren wij ons ook wel, maar we willen graag nu genieten. En ik zou dat zo graag delen met mijn zusje, met wie ik haar ook 2 zwangerschappen vanaf het allereerste begin zo enthousiast heb gedeeld. Kon er bijna om huilen gisteravond.
Mijn zus weet het natuurlijk wel, over mijn gerammel. Ik was al bezig in het ziekenhuis toen zij nog niet eens een relatie had en aan kinderen toe was. Inmiddels heeft ze er 2 en dat zijn geweldige knulletjesquote:Op woensdag 19 september 2007 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Maneki, wat fijn!
[..]
Oh, dat kan ik me goed voorstellen.
Ik was ook zo door het dolle en idd vriendinnen, die wisten hoe graag ik wilde, waren superenthousiast terwijl mijn moeder (die niks wist van mijn jarenlange gerammel) idd terughoudend was omdat mijn zus ook eens een mk had gehad 'je weet toch maar nooit'.
Ja eh... vast, maar ik ben nu wel mooi zwanger en dat wil ik graag vieren!
Zou je dit uit kunnen spreken tegen haar? Mss realiseert ze zicht het wel niet eens, hoe niet leuk dit voor jou is.
Dat bedoel ik ook, dat heb ik gemaild...heb ik het zo krom getikt?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik bedoelde idd eig. meer het uitspreken dat je het zo jammer vindt dat ze zo terughoudend is.
Ik dacht bij de grotere supermarkten wel. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:25 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, is er niet nog een drogist open als je naar huis gaat of misschien verkopen ze ook wel paracetamol bij de supermarkt tegenwoordig (geen idee).
Toch wel otrivin voor babies he?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:15 schreef Nijna het volgende:
Ik heb lekker otrivin gehaald, zo lekker om gewoon te kunnen ademhalen! Nu hopen dat het overtollige snot ook nog even zn weg uit mn neus en holtes vindt en dan ben ik er wel klaar voor (voor de komst van beeb).
Heerlijk geslapen trouwens!
Die heb ik eerste geprobeerd en dat hielp niet. Ik heb vandaag aan de VK gevraagd of ik die voor "grote mensen" ook mocht gebruiken en dat mocht wel. Niet te lang, maar dat mag sowieso niet met dat spul.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:32 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Toch wel otrivin voor babies he?
Wij doen eigenlijk niets voor nummer twee. Eerst moet nummer 1 verhuizen van onze kamer naar zijn eigen kamer en dan mag nummer 2 +/- 1,5 jaar bij ons slapen op de kamer. Voordat deze weer mag verhuizen. De commode en klerenkast moeten wel nog ingericht worden voor nummer twee, maar dat kan pas als Merlijns kamer klaar is en zijn kleertjes over zijn. Verder moet er wel nog een schapje boven de commode gehangen worden zodat we dadelijk wel plaats hebben voor twee soorten luiers.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef klein_spookje het volgende:
En dan een vraagje voor ouders die zwanger zijn van de tweede of derde. Gaat het bij jullie ook allemaal zo anders dan bij de eerste. Bij de eerste was alles al klaar, kaartje, kamertje, kleertjes enz. Nu moet er nog zoveel gebeuren, kamertje is grote lijnen klaar, kaartje utigezocht maar nog niet definitief besloten hoe de tekst moet komen/worden, thijs moet nog het wiegje maken, ik moet nog genoeg kopen aan lakentjes, kruikje en al dat soort dingen.
Het lijkt allemaal veel sneller te gaan.
Ik heb beide zwangerschappen geen roze wolk gevonden hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb toch eens een vraagje aan de dames hier: zaten jullie de eerste dagen/weken na je positieve test nou werkelijk alleen maar op een roze wolk?
Hoe graag ik ook zou willen, ik zit daar niet. Ik vond zaterdag en zondag (de 1e en 2e dag) heerlijk, maar de dagen erna vind ik so far niet veel aan. Het is zo onwenning, er kan zo veel nog gebeuren en je kunt alleen maar afwachten. Ik vind het maar niets en kan mijn roze wolk even niet terugvinden. Misschien is dat morgen ook wel weer wat beter als mijn vriend weer terug is, of misschien moet ik wel gewoon lekker heel erg misselijk worden om op die wolk terug te klimmen....
Maar heeft niemand die eerste tijd zo ervaren?
Eerst zien, dan geloven, inderdaad. Of het zo blijft tot de bevalling weet ik niet, maar nu vind ik het zoo moeilijk! En niemand ook die ik daar ooit over gehoord heb. Iedereen had het maar over roze wolk (voor zover ik me herinner), dus ik vond mezelf heel raar dat ik daar niet zomaar ongestoord op kan zwevenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:03 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb beide zwangerschappen geen roze wolk gevonden hoor.
"Eerst zien, dan geloven" zoiets. En dat bleef zo totdat ik ze op de wereld gezet had.
Roze momenten wčl, het bewegen van je kindje, bezig zijn met kleine kleertjes, pronken met je buik, dat wel.
En zeker de eerste tijd, je weet dat je zwanger bent, want je hebt immers dat streepje geplast, maar je voelt niets (als in kind dan hč), je ziet niets, je kunt idd alleen maar afwachten.
Sowieso is zo'n zwangerschap alleen maar tellen en afwachten.
Dus nee, je bent de enige niet, maar het eindresultaat! Alle cliche's kloppen dan
![]()
Ja, die echo! Daar leef ik dan maar eventjes naartoequote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik wilde het in het begin wel van de daken afschreeuwen. Veel voelde ik niet behalve dan misselijk de hele dag door. En juist door die misselijkheid en moeheid had ik zoiets van "is dit het nou, dan hoeft het voor mij niet" Ik voelde me dus niet fijn en roze wolk bleef echt uit tot de eerste echo. Dan wordt het allemaal wat echter. Dus niks ongewoons hoor Miss Sly![]()
Oh en wat fijn dat je het nu hebt uitgesproken met je zus.
Zo was het bij mij precies, ik ben letterlijk 2 dagen misselijk geweest en toen was ik daar ook echt wel weer klaar mee!quote:Op donderdag 20 september 2007 08:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die echo! Daar leef ik dan maar eventjes naartoe
Stiekem zou ik trouwens willen dat ik misselijk was, dan had ik tenminste het gevoel dat het echt isMaar waarschijnlijk als ik 2 keer misselijk ben geweest, vind ik het wel weer genoeg geweest!
Anticonceptie na zwangerschapquote:Op donderdag 20 september 2007 09:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
zal er eens in kijken straks (als ik hem kan vinden) wanneer ik het huishouden beetje aan kant heb
thanksquote:Op donderdag 20 september 2007 09:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anticonceptie na zwangerschap
asje
Ben je nou aan t vissen???quote:Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ligt het nou aan mij of krijgen we hier in OUD straks een hele blauwe golf? Veel jongetjes zeg.
Hou het wel goed in de gaten BE, ik dacht ook last te hebben van mijn onderrug (precies de plek waar ik ook iedere menstruatie periode last van had...), maar het was de bovenrand van mijn bekken zei de fysio...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het dan ook weer zo wat om nu dan te gaan voor 'instabiliteits-klachten' terwijl het dat in mijn ogen niet zijn. Het zit niet in mijn bekken, het zit in mijn onderrug.
Dat is echt super Pruk. Hier houdt de kleine ook meteen op zodra lief ook eens wil voelen... Geduld..quote:Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Pruk het volgende:
Mijn man heeft de kleine voor het eerst echt gevoeld
Ik had al een tijdje het gevoel dat het wel te voelen was, maar telkens als hij dan zijn hand op mijn buik had, werd er niet meer getrapt. Gisteravond wel dus! Zo bijzonder
Vorige keren dacht hij wel wat te voelen, maar was het echt geen baby
Goeie tip ETquote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef E.T. het volgende:
Tegen het kwijtraken van sokjes in de was, doe ik ze altijd in een was-netje![]()
Dat van dat wasnetje wilde ik ook gaan zeggenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef E.T. het volgende:
Tegen het kwijtraken van sokjes in de was, doe ik ze altijd in een was-netje![]()
(dat werkt natuurlijk alleen als er ook daadwerkelijk twee sokken van het paar in de was gaan en er niet nog eentje ergens beneden in de box zwerft)
Per paar aan een rekje hangen helpt ook.. en dan laten hangen tot je een heel paar hebt om in de kast te leggen.
Ghehehe ik zit hier ondertussen al op een vuilsniszak!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een mandje voor sokken waar ik er nog maar 1 van heb. Het rare is dat de inhoud alleen maar meer wordt in plaats van minder. Hier gaat echt iets niet goed denk ik.
Het wasnetje is een hele goede.
Zo een netje waar je je bh's indoet als ze de wasmachine inverdwijnen, daar kan je heel goed sokjes los in gooien en dan wassen. Bij de zeeman heb je zelfs met een rits.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind sokjes gewoon lief! Ik heb nu iets van 25 paar sokjes.
Vies worden doen ze denk ik niet, maar ik denk dat ik ze wel ga kwijtraken in de was.
Heb je al gehoord van de Nuva-ring? Bij mij werkte die heel goed... http://www.nuvaring.nl/consumer/index.aspquote:Op donderdag 20 september 2007 09:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik denk dat ik bij mijn eerste zwangerschap wel op een roze wolk zat, zeker in het begin als je die positieve test in je handen hebt. Daarna mag je naar allerlei leuke babyspullen kijken in de winkel en ook echt aanschaffen.
Deze zwangerschap had ik helemaal geen roze wolk in het begin. Tuurlijk ben je blij dat je zwanger bent maar ik heb daar wel 2 jaar op moeten wachten, via het ziekenhuis en doordat ze me vertelden in het ziekenhuis dat je door het gebruik van hormomen meer kans hebt op een miskraam zit je zeker de eerste 12 weken echt bij ieder toilet bezoek in je broek te loeren. Ik tenminste wel. En ik ben zo beroerd geweest deze zwangerschap, echt 2 keer per dag boven toilet of emmer hangen is geen pretje. Dat had ik bij de eerste zwangerschap niet. Ik heb me ook echt afgevraagd waarom ik ook al weer zwanger wou worden.
Maar nu moet ik toe geven zit ik wel op een blauwe wolk hoor. Het gaat voorspoedig, ik heb weinig klachten en ik geniet van het getrappel in mijn buik.
Maar de eerste weken zou ik zo skippen. En toch he......ik ben me nu aan het verdiepen in anticonceptie voor na de bevalling. Mijn man vindt 2 kinderen eigenlijk wel genoeg en wil zich laten steriliseren, ik vindt het nog een beetje vroeg om te roepen dat ik 2 genoeg vindt dus ik wil niet een al te definitieve anticonceptie, maar ik heb ook geen zin in gehannes met de pil. Dus ik zit nu net te kijken naar de prikpil alleen kan je daar al vervroegd van in de overgang raken las ik ergens en het kan nog anderhalf jaar duren voor je weer vruchtbaar bent. Spiraaltje hoor ik de laatste tijd een beetje veel horrorverhalen over, vastgekleeft, spontaan er uit vallen etc en ik denk ook niet dat zo iets gemakkelijk te verwijderen is. Ik ben er nog niet over uit eigenlijk. Misschien vindt ik 2 kinderen straks ook wel meer dan genoeg.
Ja, weet het geslacht al.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:13 schreef Ticootje het volgende:
Tan weet je het geslacht al??
Hoe groot is de kans dat het kindje overlijdt als je het nog draagt??
Vind het wel heel erg mooi eigenlijk. Zelf ben ik inderdaad meer het type van gooi maar in een doos (herinneringen etc.), maar voor de kinderen is zo'n album natuurlijk iets wat je veel sneller pakt, denk dat het vooral voor hen heel waardevol is.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Tan wat mooi!Wat een fijne herinnering. En idd superlief van je verloskundige!
Ik moest van de week nog aan je denken toen ik het volgende linkje tegenkwam.
http://www.herinneringsalbum.nl/
Het gaat om een speciaal baby-herinneringsalbum voor kindjes die in de buik of vlak na de geboorte overlijden. De meeste mensen hebben tijdens hun zwangerschap allerlei dingetjes verzameld, zoals echo-foto's etc. etc. maar de gebruikelijke baby-albums zijn nou niet echt van toepassing met allerlei dingen die niet meer gaan gebeuren zoals tandjes etc.
Het idee komt van een moeder die zelf haar babietje verloor.
Ik weet niet of jij het type bent voor zoiets hoor, maar ik moest wel gelijk aan jullie denken, vooral omdat je nu idd nog zo heel bewust van jullie kindje aan het genieten bent.
kennelijk weinig sucses geweest oud en nieuw dit jaar, maar was de lente heel erg vruchtbaar!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Het viel me op dat wel wel weinig oktoberkindjes hebben. Tis alweer best lang geleden dat er weer een vers kindje hier verscheen.
December en februari zijn populaire maanden....
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:19 schreef hestria het volgende:
[..]
kennelijk weinig sucses geweest oud en nieuw dit jaar, maar was de lente heel erg vruchtbaar!
Wil je onze Frummel dan even vertellen dat papa en mama het prima vinden als hij/zij komt buiten spelen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Het viel me op dat wel wel weinig oktoberkindjes hebben. Tis alweer best lang geleden dat er weer een vers kindje hier verscheen.
http://www.rdgg.nl/index.php?id=1397quote:Een kijkje vooraf
Ook al bent u van plan om thuis te bevallen, dan dient u voor alle zekerheid ook rekening te houden met onvoorziene (medische) redenen die opname in het ziekenhuis alsnog noodzakelijk maken.
In dit geval en wanneer er sprake is van geplande bevalling in het ziekenhuis, kan een goede voorbereiding het verblijf aangenamer maken. Veel zaken kunt u van tevoren regelen en afspreken.
Wanneer u wordt opgenomen, is het goed als er meerdere contactadressen bekend zijn in het ziekenhuis. Uiteraard is de bereikbaarheid van uw partner het meest belangrijk. Ook dit soort zaken kunt u wellicht bij voorbaat regelen.
Het is ook mogelijk om, voordat het zover is, een kijkje in de verloskamer en op de kraamafdeling te nemen, zodat u de omgeving kent. Wekelijks organiseren wij informatiebijeenkomsten voor zwangeren en hun partners; elke vrijdagmiddag begint om 15.30 uur in het H-gebouw een rondleiding. U hoeft zich hier niet voor op te geven. Het is belangrijk dat u hiervoor op tijd bent!. U kunt zich dan bij de receptie melden. Na een algemeen, inleidend videofilmpje krijgt u een rondleiding over de desbetreffende afdelingen.
*even inbreken*quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet eerst nog kijken waar ik wil bevallen.
Bij reinier de graaf in delft hebben ze vrijdags een soort opendag... Ik denk dat ik daar maar eens heen ga. Dan kan je vast ook nog om meer informatie vragen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:47 schreef Nijna het volgende:
...
Kan de bevalling ook gewoon ineens beginnen zonder al dat voorwerk eigenlijk?
...
Be, je kan ook even op de site van het ziekenhuis zelf kijken. Daar staat vaak ook wel iets van informatie..quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Toevallig heb ik vandaag 'ziekenhuis' naar 'thuis' laten veranderen in het systeem van de vk en die zei ook dat het eigenlijk niet veel uit maakte omdat er toch niks te plannen valt en je je idd ook niet van te voren hoef te melden.
Wij hebben 4 okt een voorlichtingsavond over de bevalling bij de vk praktijk zelf en daar wil ik idd wel gaan vragen nog of het ziekenhuis open dagen heeft. Voor het geval dat is het toch wel prettig om toch even gekeken te hebben denk ik.
Ik was al aan het kijken idd:quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Be, je kan ook even op de site van het ziekenhuis zelf kijken. Daar staat vaak ook wel iets van informatie..
Doen! Ook al heb je er niets aan, je leert wel een stel vrouwen kennen die straks allemaal hetzelfde mee gaan maken. Beetje sociale contacten opdoen enzo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef Ticootje het volgende:
Misschien houden ze een maandelijkse bijeenkomst. Je hebt nog wel even de tijd...
Zwangerschapsgym.. heb je daar echt wat aan. Eerste had ik zoiets van ja tuurlijk ga ik dat doen. nu heb ik zoiets van, wat heb ik eraan....
Daar ben ik dan weer!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Icicle! Joehoe! Waar zit je?
Hoe was je echo gisteren?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:59 schreef DeLiedje het volgende:
Misschien een a.s. mama hier die interesse heeft in (alles nog dicht en nieuw in de verpakking):2 witte rompertjes met lange mouw van de Hema maat 50/56 (100% katoen) 2 witte rompertjes met korte mouw van de Hema maat 50/56 (100% katoen) 1 hoeslakentje voor de wieg, wit, ook van de Hema 40x80cm (100% katoen)
Ik heb een beetje teveel gekocht vrees ik...![]()
Ik kom echt om in de rompers maat 50/56 en we hebben een wiegje van 96 cm lang, dus dat hoeslakentje gaat niet passen vrees ik...
PM me maar!
erg goed, was al in het vorige topic, maar ze gaan zo snel! Komt er op neer dat alles netjes in orde is, en ik vol vertelde dat hij een wipneusje heeft net als miesje, en vervolgens eindigde met julie mogen raden van de echoquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:49 schreef Pruk het volgende:
hestria, hoe was jouw echo?
Dat laaste had ik idd gezien en dat vond ik dus idd ook al wat vreemd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:48 schreef owlet het volgende:
BE, ik ben naar een open dag geweest van het GHZ, maar dat was een vage algemene infofilm met daarna een klein marktje met een stuk of tien standjes van de verschillende kraamzorgcentra, etc. Er werd toen ook duidelijk aangegeven dat bij verdere interesse het veel handiger is om een afspraakje te maken met de poli verloskunde. Dan krijg je een rondleiding over de afdeling en indien mogelijk kan je de verloskamers enzo bekijken. Als het je dus vooral daar om gaat kan je misschien meteen een afspraak maken. De infoavond was toen ook in de bleulandlocatie, de verlosafdeling zit op de josephlocatie
Je had vandaag toch ook in Eindhoven? Of is dat pas 12 oktober dat we allebei moeten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:31 schreef hestria het volgende:
[..]
erg goed, was al in het vorige topic, maar ze gaan zo snel! Komt er op neer dat alles netjes in orde is, en ik vol vertelde dat hij een wipneusje heeft net als miesje, en vervolgens eindigde met julie mogen raden van de echo. wat dus al niet meer nodig was. Wel lief dat je er naar vraagt!
Ik heb op 12 oktober mijn eerste echo!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:55 schreef Pruk het volgende:
[..]
Je had vandaag toch ook in Eindhoven? Of is dat pas 12 oktober dat we allebei moeten?
Ik as donderdagquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb 12 oktober m`n 20-weken echo
Volgens mij moeten er 12 oktober meer komen. Mijn afspraak was om 9.30 maar die hebben ze van de week verzet naat 10.30.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:55 schreef Pruk het volgende:
[..]
Je had vandaag toch ook in Eindhoven? Of is dat pas 12 oktober dat we allebei moeten?
Jullie waren toevallig toch niet dat paar wat mijn hondje had willen hebben hequote:Op zaterdag 22 september 2007 09:05 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er 12 oktober meer komen. Mijn afspraak was om 9.30 maar die hebben ze van de week verzet naat 10.30.
grappig word nog een echte echo meet!quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:30 schreef lcicle het volgende:
Verassing, ik kom 12 okt. ook voor de echo
Ik heb die ene met die dikke buikquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:24 schreef Randa_v het volgende:
Wordt wel spannend dan als iedereen 12 oktober aanwezig is. Nou ik ben dan samen met mijn man en schoonmoeder.Wordt zo wel benieuwd naar jullie.
Nee, niet in Eindhoven, maar wel een echo. 12 oktober lijkt grote echodagquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef hestria het volgende:
[..]
grappig word nog een echte echo meet!
@ miss-sly begrijp ik goed dat jij 12 okt ook bij fontys een echo hebt?
Nee, niet echt, ik wilde zeggen dat ik degene met die dikke buik was, vond die nogal lollig, ik ben juist die persoon met die bonestaakquote:Op zondag 23 september 2007 09:12 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Je man? Mijnes is ook echt niet slank hoor.
quote:Op maandag 24 september 2007 09:18 schreef Popples het volgende:
nu moeten we het nog de familie gaan vertellen, durf het gewoon niet![]()
dank je!!quote:Op maandag 24 september 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat alles goed was Popples!Ik ga jullie erbij zetten hoor!
Waarom durf je niet?
Ah ok, daar zou ik me geloof ik niet zo druk om maken, maar ik ken jouw familie dan ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 09:21 schreef Popples het volgende:
[..]
dank je!!
nou omdat ze zo dicht op elkaar zitten![]()
Ja veel te vroeg!!quote:Op maandag 24 september 2007 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ticootje, is dat wassen niet wat vroeg
Popples, fijn dat alles goed is
En dicht op elkaar, ach, dat is toch niet zo'n probleem of schande?
quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar alle kleertjes moeten natuurlijk nog een keer gewassen worden. Maar ik ben nog opzoek naar "het" geurtje! Kunnen ze niet gewoon zwitsal wasmiddel maken?
Ik heb nooit iets gekocht tussendoor!quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja veel te vroeg!!
Maar we hebben nu eindelijk alles uit de kelder gehaald en alles lag dus in de kast. En het rook gewoon wat muf (in de afgelopen 2 jaar aardig wat verzameld). En het is gewoon zo leuk!!!
Ik hoorde van iemand ook de tip van afdekken met een laken, vond ik ook wel slim klinken.quote:Op maandag 24 september 2007 09:48 schreef Tan het volgende:
[..]
Je hebt Zwitsal geurzakjes, daarvan gaan die kleertjes echt heel erg ruiken als je dat bij de kleertjes in de kast legt. Wassen met Neutral en dan de kleertjes verpakken in plastic met een geurzakje erbij, blijft het schoon en fris tot aan de bevalling.
Ik ook niet, een heel enkel knuffeltje die ik echt heel bijzonder vond, bijv. uit Korea, en die knuffeldoekjes omdat ik bang was dat HappyHorse ze uit de collectie zou gooien, maar geen kleertjes, dat heb ik nooit gedurfd.quote:Op maandag 24 september 2007 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gekocht tussendoor!
Heb afgelopen zaterdag het eerste rompertje en paar sokjes gekocht
Ik snap m nog steeds nietquote:
Hmm, zal toch maar eens beginnen met bellen dan. Info opvragen kan iig geen kwaad, blijkt wel. Het voelt alleen allemaal zo vroeg en voorbarig;quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef E.T. het volgende:
Wachtlijsten voor kinderdagverblijf zijn ook erg afhankelijk van welke dag je wilt. De dinsdag en donderdag zijn hier heel erg populair.. Toen ik een paar maanden geleden informeerde was er voor de donderdag bijv. een wachtlijst tot nov. 2008! (dan vallen er altijd nog wel wat mensen tussenuit, dus het kan een paar maanden opschuiven, maar bij zoiets is haast wel geboden dus).
Ja, dat gevoel had ik dus ook! Heb dus echt nooit iets gekocht voor mezelf. Vond het ook wel heel vreemd om nu voor mezelf iets te kopen, niet als kadootje. Maar het was wel heel erg leukquote:DeLiedje, wat ga je hard!
Pien, succes vandaag met duimen![]()
Omdat ik wist dat een kindje heel moeilijk zou worden bij ons en we IVF of ICSI nodig zouden hebben, heb ik ook nooit van te voren wat gekocht. Na 3 behandelingen heeft nog steeds ruim 50% geen resultaat en dan lijkt 't me heel wrang om kleertjes op te moeten ruimen die je al had gekocht...
Op zich is het wel heel mooi, maar ik geloof dat ik persoonlijk ook voor een overleden kindje gewoon roze of blauw zou willen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef _Bar_ het volgende:
Het zijn sieraden voor trotse mama´s.
Aan een ketting of armband kan je steentjes aan vast laten maken.
Wit is voor een zwangerschapsperiode
Blauw voor een jongetje
Rose voor een meisje
Geel is voor een babytje of kindje dat is overleden.
http://www.ootoriginals.nl
Daar kan je een kijkje nemen.
ja die mening deel ik met je mee hoorquote:Op maandag 24 september 2007 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op zich is het wel heel mooi, maar ik geloof dat ik persoonlijk ook voor een overleden kindje gewoon roze of blauw zou willen.
Hou al niet zo van geel, maar sowieso, het is toch gewoon een jongetje of meisje geweest zeg maar...![]()
Ik drink best vaak colaquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hebben julllie dit al gelezen? Moeten we straks dan toch 9 maanden aan het infuus?
Handig linkje nog over foliumzuur:quote:Op maandag 24 september 2007 15:23 schreef miss_sly het volgende:
Ook stoppen met alcohol wordt tegenwoordig aangeraden, niet alleen als je zwanger bent, maar ook al als je dat wilt worden.
Ow ja, in het ziekenhuis raadden ze foliumzuur 0,5 ipv 0,4 mg aan.
Ik (colalightverslaafde) zal dan wel de bekende uitzondering op de regel zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hebben julllie dit al gelezen? Moeten we straks dan toch 9 maanden aan het infuus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |