abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53321951
Mooi, tot 4 oktober de tijd om de meubeltjes alles af te schilderen dan komt ons vloertje
pi_53322004
Das nog maar 2 weken hoor DeLiedje.

Oh, ik kan ook niet wachten om aan het kamertje te beginnen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:08:54 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53322237
Tegen het kwijtraken van sokjes in de was, doe ik ze altijd in een was-netje
(dat werkt natuurlijk alleen als er ook daadwerkelijk twee sokken van het paar in de was gaan en er niet nog eentje ergens beneden in de box zwerft )

Per paar aan een rekje hangen helpt ook.. en dan laten hangen tot je een heel paar hebt om in de kast te leggen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53322242
Mooie stok achter de deur toch, binnen 2 weken moet het grote werk dus af zijn... (dan ben ik 32 weken zwanger en rond de 34 wilde ik alles toch wel zo'n beetje klaar hebben. Alle spullen die we gekocht hebben van de baby uitzet lijst staan overal in huis ook gruwelijk in de weg, dus het zal tijd worden ook )
pi_53322299
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef E.T. het volgende:
Goeie tip ET ga ik onthouden!
pi_53322405
Ik heb een mandje voor sokken waar ik er nog maar 1 van heb. Het rare is dat de inhoud alleen maar meer wordt in plaats van minder. Hier gaat echt iets niet goed denk ik.

Het wasnetje is een hele goede.
pi_53322473
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef E.T. het volgende:
(dat werkt natuurlijk alleen als er ook daadwerkelijk twee sokken van het paar in de was gaan en er niet nog eentje ergens beneden in de box zwerft )

Per paar aan een rekje hangen helpt ook.. en dan laten hangen tot je een heel paar hebt om in de kast te leggen.
Dat van dat wasnetje wilde ik ook gaan zeggen . Nadat ik mn eerste sokje was kwijtgeraakt in de was had ik bedacht dat dat voor die kleine sokjes wel handig was. En het werkt .
Fake it till you make it...
  donderdag 20 september 2007 @ 11:18:59 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53322534
Dat hebben wij dus nu ook al een tijdje DeLiedje. Al dat spul wat her en der staat. Ik keek van de week in een kast waar ik niet vaak in kom en kwam daar nog weer een tas met shirtjes en rompertjes tegen.
Onze vloer komt 2 okt, en ik bedacht me vanmorgen dat dat nog maar anderhalf-2 weken is idd, heerlijk. Eindelijk alles uitpluizen, want ik weet dat ik sokjes heb, maar hoeveel? Echt geen idee!

Dat van dat wasnetje had ik idd ook al zitten bedenken E.T.
pi_53322586
Ik ben nog nooit sokjes kwijtgeraakt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53322685
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een mandje voor sokken waar ik er nog maar 1 van heb. Het rare is dat de inhoud alleen maar meer wordt in plaats van minder. Hier gaat echt iets niet goed denk ik.

Het wasnetje is een hele goede.
Ghehehe ik zit hier ondertussen al op een vuilsniszak!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53322847
Haha Ticootje, je mag nu wel stoppen hoor met sokjes. Ze worden bjna niet vies die sokjes. Schattig zijn ze wel, maar ik schat dat je er zo'n 20 paar teveel hebt En ik ben er zelf ook geloof ik nog nooit eentje kwijt geraakt. Altijd vond ik ze weer terug, soms als ze niet meer pasten, maar dat is besides the point

Het is ook moeilijk he BE om een rem te zetten op jezelf. Al snel merk je dat je nogal kreupel loopt en eigenlijk teveel gedaan hebt

Ik ben benieuwd wanneer ik die bal krijg, zat een dvd bij om ook oefeningen te doen, alleen is dat echt een gymdvd. Weet iemand nog een website met verschillende posities of oefeningen? Mijn husby wist zich nog te herinneren dat we op die voorlichtings avonden bij de eerste zwangerschap ook met bal geoefend hadden, alleen heb ik geen idee meer wat we er nou mee deden.
pi_53322903
Maar sokken (ook grote mensen sokken) verdwijnen toch zowiezo altijd op mysterieuze wijze in de was? Ik hoor dat heel vaak van mensen
  donderdag 20 september 2007 @ 11:35:30 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53322976
Ja, dat hoor ik idd ook altijd.
Geen last van gelukkig. Ik heb zelf heel weinig sokken en draag ze amper en stinkie heeft alleen maar zwarte sokken. Niet allemaal van hetzelfde soort maar het is een kwestie van ze eruit plukken na de was en in zijn la storten en dan zoekt hij het zelf verder maar uit.
pi_53323000
Ik gok dat ik straks voor elke dag van de maand een nieuw paar sokjes heb...
Gewoon een paar keer per dag andere sokjes aandoen.

Wat duurt zwangerzijn lang zeg. Ik verlang echt zo naar over 20 weken. Aan de ene kant is het zo voorbij, en aan de andere kant duurt het zo lang.
pi_53323011
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind sokjes gewoon lief! Ik heb nu iets van 25 paar sokjes.
Vies worden doen ze denk ik niet, maar ik denk dat ik ze wel ga kwijtraken in de was.
Zo een netje waar je je bh's indoet als ze de wasmachine inverdwijnen, daar kan je heel goed sokjes los in gooien en dan wassen. Bij de zeeman heb je zelfs met een rits.
pi_53323197
Mijn bh's die gooi ik gewoon zo in de wasmachine. Nog nooit iets mee gebeurd.
Maar een netje ga ik zeker aanschaffen.

Ik moet ook nog eens even kijken wat ik nou nog nodig heb. misschien ga ik dit weekend eens in de kelder kijken, daar staat ook nog een hoop zooi.
Heb je in de reiswieg een deken nodig?? Lijkt mij wel he? Dan moet ik er daar nog 2 van hebben.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:51:43 #117
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53324991
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik denk dat ik bij mijn eerste zwangerschap wel op een roze wolk zat, zeker in het begin als je die positieve test in je handen hebt. Daarna mag je naar allerlei leuke babyspullen kijken in de winkel en ook echt aanschaffen.

Deze zwangerschap had ik helemaal geen roze wolk in het begin. Tuurlijk ben je blij dat je zwanger bent maar ik heb daar wel 2 jaar op moeten wachten, via het ziekenhuis en doordat ze me vertelden in het ziekenhuis dat je door het gebruik van hormomen meer kans hebt op een miskraam zit je zeker de eerste 12 weken echt bij ieder toilet bezoek in je broek te loeren. Ik tenminste wel. En ik ben zo beroerd geweest deze zwangerschap, echt 2 keer per dag boven toilet of emmer hangen is geen pretje. Dat had ik bij de eerste zwangerschap niet. Ik heb me ook echt afgevraagd waarom ik ook al weer zwanger wou worden.

Maar nu moet ik toe geven zit ik wel op een blauwe wolk hoor. Het gaat voorspoedig, ik heb weinig klachten en ik geniet van het getrappel in mijn buik.

Maar de eerste weken zou ik zo skippen. En toch he......ik ben me nu aan het verdiepen in anticonceptie voor na de bevalling. Mijn man vindt 2 kinderen eigenlijk wel genoeg en wil zich laten steriliseren, ik vindt het nog een beetje vroeg om te roepen dat ik 2 genoeg vindt dus ik wil niet een al te definitieve anticonceptie, maar ik heb ook geen zin in gehannes met de pil. Dus ik zit nu net te kijken naar de prikpil alleen kan je daar al vervroegd van in de overgang raken las ik ergens en het kan nog anderhalf jaar duren voor je weer vruchtbaar bent. Spiraaltje hoor ik de laatste tijd een beetje veel horrorverhalen over, vastgekleeft, spontaan er uit vallen etc en ik denk ook niet dat zo iets gemakkelijk te verwijderen is. Ik ben er nog niet over uit eigenlijk. Misschien vindt ik 2 kinderen straks ook wel meer dan genoeg.
Heb je al gehoord van de Nuva-ring? Bij mij werkte die heel goed... http://www.nuvaring.nl/consumer/index.asp
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_53325008
Wij hebben tegenwoordig nog maar 1 soort sokken. Zwarte. Aangezien we dezelfde maat hebben is dat geen probleem. Het kan dus best zijn dat er af en toe eentje zich verstopt, maar dan is een nieuw paar zo gevormd
pi_53326420
Laat ik het afkloppen, maar ik raak over het algemeen maar weinig sokken kwijt in de was... .
Misschien vind de wasmachine onze sokken niet lekker ...
Overigens bestaan er houdertjes waar je je sokken per 2 in kan klemmen voordat je ze in de was gooit, zodat je ze er ook als paar weer uithaalt (tenminste dat is het idee erachter). Bij de Xenos heb ik ze wel eens zien liggen, misschien een idee voor mensen die vaak sokken kwijt zijn?
pi_53327235
Ik ben nog nooit sokken kwijt geraakt in de was En dan maak ik toch geen gebruik van een wasnetje
In plaats van zelf voor behang te gaan kijken, gaan Lief en ik volgende week ff samen. Wel zo gezellig en dan ga ik daarna niet weer twijfelen of ik mijn zin niet te vaak doordrijf
Saartje
pi_53327984
Ik baal een beetje.

Ik heb morgen die echo in Eindhoven, maar mijn moeder kan helaas niet mee en mijn beste vriendin ook niet en mijn man moet gewoon werken. Had het juist leuk gevonden om samen met iemand te gaan, maarja, zomaar iemand meenemen doe je ook niet natuurlijk.
Mijn man gaat nu kijken of hij vrij kan nemen, maar ik had juist zo graag mijn moeder meegenomen.
pi_53328110
Vervelend is dat Pruk. Wij zorgen er inderdaad voor dat we altijd samen gaan. We krijgen toch ook samen een kindje? Echo's zijn ver van tevoren bekent dus daar houd mijn man dan rekening mee.
pi_53328239
Tja, bij de meeste echo's is mijn man er wel bij geweest, zeker bij de termijnecho en de belangrijke echo's, maar er zijn in Nieuwegein al zoveel echo's gemaakt dat het niet meer zo heel erg bijzonder is op zich. Dit is natuurlijk ook maar een extra echo, ik wilde hier graag aan meewerken omdat mijn tante in Eindhoven haar echo-opleiding gevolgd heeft.

En voor de rest, als je elke week naar de gyn moet, is er soms gewoon simpelweg geen mogelijkheid om elke week mee te gaan

Maar ik had dus echt gehoopt dat mijn moeder meekon, maar die kan dus niet en ook de volgende keren kan ze helaas niet mee.
  donderdag 20 september 2007 @ 15:05:18 #124
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_53328309
Ik kom even inbreken hier:

Mijn VK was zo lief mij een extra (4D)echo te geven. Ik had er wel om gevraagd, om iets te hebben nu de baby nog leeft (klinkt een beetje raar zo, maar voor hetzelfde geld wordt de baby niet levend geboren en heb ik alleen daar foto's van), maar ze stemde meteen heel enthousiast in, zo lief!!.

Ze zijn erg onduidelijk: maar ik leg hier uit waarom!

2D

3D/4D
pi_53328532
Tan weet je het geslacht al??

Hoe groot is de kans dat het kindje overlijdt als je het nog draagt??
pi_53328786
Tan wat fijn dat je verloskundige hier de tijd voor heeft genomen.
Die 2D is wel goed te zien wat wat is, bij die 3D/4D moest ik wat langer kijken, maar het wordt wel duidelijker met jouw uitleg erbij en na langer kijken.
Superscherp zijn ze dan misschien niet, maar toch absoluut een mini-mensje hoor!
  donderdag 20 september 2007 @ 15:24:02 #127
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_53328856
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:13 schreef Ticootje het volgende:
Tan weet je het geslacht al??

Hoe groot is de kans dat het kindje overlijdt als je het nog draagt??
Ja, weet het geslacht al.

En ik weet verder geen percentages, maar de kans dat de baby in de buik overlijdt is wel groter dan 'normaal', hoewel het in gevallen zoals deze eveneens een zeldzaamheid is. De kans is wel redelijk aanwezig dat de baby tijdens de bevalling, of waarschijnlijker nog: heel kort erna overlijdt.
pi_53329080
Mooie echo's Tan

en wat lijkt het me tegelijkertijd onwerkelijk
pi_53329127
Wat een superverloskundige! Echt waar, dit vind ik super om te horen. En ik ben niet zo heel goed in echo's bekijken, maar ik zie duidelijk een gezichtje in die 3D echo's hoor!

Ik vind ze mooi
  donderdag 20 september 2007 @ 15:49:01 #130
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_53329545
@Pruk en anderen, ben er zelf ook erg blij mee, al zijn ze onduidelijk. Gewoon even op een niet medische manier naar je kindje kijken. Heb me vanochtend zo verwonderd over de beweginkjes, zag zelfs het tongetje heen en weer gaan

Ben zo blij dat ze ze heeft gemaakt, daarom kom ik hier ook weer even inbreken om te showen
pi_53329744
Tan, wat een mooie echo Heel ontroerend zelfs, ik zit hier echt met kippenvel. Wees er zuinig op, zoiets waardevols!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 20 september 2007 @ 16:23:25 #132
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53330644
Tan mooi lief

pruk jammer hoor, tis dat het morgen niet voor me te doen is anders had ik wel mee je baby willen bekijken
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53331398
Tan... Wat een mooie echo foto's
Wat heerlijk zo'n aandenken... Hoewel t me ook wel heel erg moeilijk lijkt.... Je hoort wel eens van vrouwen die voor altijd zwanger zouden willen zijn.... Dat heeft hier natuurlijk een heel andere betekenis opeens....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53333173
Mooie echo-foto's
Kende de achtergrond niet, maar snap na het lezen van je weblog waarom deze verloskundige zo lief gevonden wordt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 20 september 2007 @ 18:32:37 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53334129
Tan wat mooi! Wat een fijne herinnering. En idd superlief van je verloskundige!

Ik moest van de week nog aan je denken toen ik het volgende linkje tegenkwam.
http://www.herinneringsalbum.nl/
Het gaat om een speciaal baby-herinneringsalbum voor kindjes die in de buik of vlak na de geboorte overlijden. De meeste mensen hebben tijdens hun zwangerschap allerlei dingetjes verzameld, zoals echo-foto's etc. etc. maar de gebruikelijke baby-albums zijn nou niet echt van toepassing met allerlei dingen die niet meer gaan gebeuren zoals tandjes etc.
Het idee komt van een moeder die zelf haar babietje verloor.

Ik weet niet of jij het type bent voor zoiets hoor, maar ik moest wel gelijk aan jullie denken, vooral omdat je nu idd nog zo heel bewust van jullie kindje aan het genieten bent.
pi_53334222
BE wat mooi... Het ziet er echt heel mooi en lief uit...
  donderdag 20 september 2007 @ 19:05:44 #137
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53335080
Tan, wat waardevol! Mooie herinnering!

En BE, wat een mooi album is dat zeg! Ingetogen, maar toch echt baby
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator donderdag 20 september 2007 @ 19:16:32 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53335396
Prachtig Tan, wat een mooie echo's!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 20 september 2007 @ 21:43:20 #139
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53340129
Tan, wat mooi zeg! En wat lief van je verloskundige!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53340654
Wat een lieve verloskundige heb je Tan, echt heel mooi!
  donderdag 20 september 2007 @ 22:20:58 #141
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53341446
Tan, wat ontzettend mooi en bijzonder.
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:25:24 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53348838
Ik mag straks weer op controle bij de vk. Ik ben heel benieuwd hoe het met mijn buik is, of hij deze maand een beetje netjes gegroeid is, of weer te veel.
pi_53348871
Be, succes straks!!
pi_53349093
Tan wat een mooie en speciale echo`s. Heel fijn dat de vk er zo de tijd voor heeft genomen!

BE veel plezier met hartje luisteren
Saartje
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:41:05 #145
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_53349140
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Tan wat mooi! Wat een fijne herinnering. En idd superlief van je verloskundige!

Ik moest van de week nog aan je denken toen ik het volgende linkje tegenkwam.
http://www.herinneringsalbum.nl/
Het gaat om een speciaal baby-herinneringsalbum voor kindjes die in de buik of vlak na de geboorte overlijden. De meeste mensen hebben tijdens hun zwangerschap allerlei dingetjes verzameld, zoals echo-foto's etc. etc. maar de gebruikelijke baby-albums zijn nou niet echt van toepassing met allerlei dingen die niet meer gaan gebeuren zoals tandjes etc.
Het idee komt van een moeder die zelf haar babietje verloor.

Ik weet niet of jij het type bent voor zoiets hoor, maar ik moest wel gelijk aan jullie denken, vooral omdat je nu idd nog zo heel bewust van jullie kindje aan het genieten bent.
Vind het wel heel erg mooi eigenlijk. Zelf ben ik inderdaad meer het type van gooi maar in een doos (herinneringen etc.), maar voor de kinderen is zo'n album natuurlijk iets wat je veel sneller pakt, denk dat het vooral voor hen heel waardevol is.

Bedankt voor de link
pi_53349852
Het viel me op dat wel wel weinig oktoberkindjes hebben. Tis alweer best lang geleden dat er weer een vers kindje hier verscheen.
December en februari zijn populaire maanden....
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:19:45 #147
156412 hestria
erg gastvrij
pi_53349943
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Het viel me op dat wel wel weinig oktoberkindjes hebben. Tis alweer best lang geleden dat er weer een vers kindje hier verscheen.
December en februari zijn populaire maanden....
kennelijk weinig sucses geweest oud en nieuw dit jaar, maar was de lente heel erg vruchtbaar!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_53349971
1,5 week is toch nog niet zo lang geleden? (die kleine Lena die ik zo weer even ga knuffelen )

Tan ik had geloof ik nog niet op je echo's gereageerd, wat bijzonder en waardevol! En wat fijn dat je verloskundige zo'n lieverd is! Ik vind die albums die BE bedoeld echt heel mooi, en kan me goed voorstellen dat dat heel waardevol voor jullie en jullie kindjes zal zijn!
pi_53349992
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:19 schreef hestria het volgende:

[..]

kennelijk weinig sucses geweest oud en nieuw dit jaar, maar was de lente heel erg vruchtbaar!
Inderdaad Ach ja, je ziet wat lentekriebels kunnen doen...
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:34:12 #150
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53350257
Tan, wat een prachtige echo's. Ik moet veel aan je denken.
Hoeveel je van een kindje houd, terwijl die nog maar zo kort bij je is. En dat afscheid daarvan moeten nemen zo ontzettend moeilijk is. Ik hoop dat je net zo geniet van je zwangerschap als je berichtjes laten lijken. Een dikke knuffel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')