Goeie tip ETquote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef E.T. het volgende:
Tegen het kwijtraken van sokjes in de was, doe ik ze altijd in een was-netje![]()
Dat van dat wasnetje wilde ik ook gaan zeggenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef E.T. het volgende:
Tegen het kwijtraken van sokjes in de was, doe ik ze altijd in een was-netje![]()
(dat werkt natuurlijk alleen als er ook daadwerkelijk twee sokken van het paar in de was gaan en er niet nog eentje ergens beneden in de box zwerft)
Per paar aan een rekje hangen helpt ook.. en dan laten hangen tot je een heel paar hebt om in de kast te leggen.
Ghehehe ik zit hier ondertussen al op een vuilsniszak!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een mandje voor sokken waar ik er nog maar 1 van heb. Het rare is dat de inhoud alleen maar meer wordt in plaats van minder. Hier gaat echt iets niet goed denk ik.
Het wasnetje is een hele goede.
Zo een netje waar je je bh's indoet als ze de wasmachine inverdwijnen, daar kan je heel goed sokjes los in gooien en dan wassen. Bij de zeeman heb je zelfs met een rits.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind sokjes gewoon lief! Ik heb nu iets van 25 paar sokjes.
Vies worden doen ze denk ik niet, maar ik denk dat ik ze wel ga kwijtraken in de was.
Heb je al gehoord van de Nuva-ring? Bij mij werkte die heel goed... http://www.nuvaring.nl/consumer/index.aspquote:Op donderdag 20 september 2007 09:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik denk dat ik bij mijn eerste zwangerschap wel op een roze wolk zat, zeker in het begin als je die positieve test in je handen hebt. Daarna mag je naar allerlei leuke babyspullen kijken in de winkel en ook echt aanschaffen.
Deze zwangerschap had ik helemaal geen roze wolk in het begin. Tuurlijk ben je blij dat je zwanger bent maar ik heb daar wel 2 jaar op moeten wachten, via het ziekenhuis en doordat ze me vertelden in het ziekenhuis dat je door het gebruik van hormomen meer kans hebt op een miskraam zit je zeker de eerste 12 weken echt bij ieder toilet bezoek in je broek te loeren. Ik tenminste wel. En ik ben zo beroerd geweest deze zwangerschap, echt 2 keer per dag boven toilet of emmer hangen is geen pretje. Dat had ik bij de eerste zwangerschap niet. Ik heb me ook echt afgevraagd waarom ik ook al weer zwanger wou worden.
Maar nu moet ik toe geven zit ik wel op een blauwe wolk hoor. Het gaat voorspoedig, ik heb weinig klachten en ik geniet van het getrappel in mijn buik.
Maar de eerste weken zou ik zo skippen. En toch he......ik ben me nu aan het verdiepen in anticonceptie voor na de bevalling. Mijn man vindt 2 kinderen eigenlijk wel genoeg en wil zich laten steriliseren, ik vindt het nog een beetje vroeg om te roepen dat ik 2 genoeg vindt dus ik wil niet een al te definitieve anticonceptie, maar ik heb ook geen zin in gehannes met de pil. Dus ik zit nu net te kijken naar de prikpil alleen kan je daar al vervroegd van in de overgang raken las ik ergens en het kan nog anderhalf jaar duren voor je weer vruchtbaar bent. Spiraaltje hoor ik de laatste tijd een beetje veel horrorverhalen over, vastgekleeft, spontaan er uit vallen etc en ik denk ook niet dat zo iets gemakkelijk te verwijderen is. Ik ben er nog niet over uit eigenlijk. Misschien vindt ik 2 kinderen straks ook wel meer dan genoeg.
Ja, weet het geslacht al.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:13 schreef Ticootje het volgende:
Tan weet je het geslacht al??
Hoe groot is de kans dat het kindje overlijdt als je het nog draagt??
Vind het wel heel erg mooi eigenlijk. Zelf ben ik inderdaad meer het type van gooi maar in een doos (herinneringen etc.), maar voor de kinderen is zo'n album natuurlijk iets wat je veel sneller pakt, denk dat het vooral voor hen heel waardevol is.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Tan wat mooi!Wat een fijne herinnering. En idd superlief van je verloskundige!
Ik moest van de week nog aan je denken toen ik het volgende linkje tegenkwam.
http://www.herinneringsalbum.nl/
Het gaat om een speciaal baby-herinneringsalbum voor kindjes die in de buik of vlak na de geboorte overlijden. De meeste mensen hebben tijdens hun zwangerschap allerlei dingetjes verzameld, zoals echo-foto's etc. etc. maar de gebruikelijke baby-albums zijn nou niet echt van toepassing met allerlei dingen die niet meer gaan gebeuren zoals tandjes etc.
Het idee komt van een moeder die zelf haar babietje verloor.
Ik weet niet of jij het type bent voor zoiets hoor, maar ik moest wel gelijk aan jullie denken, vooral omdat je nu idd nog zo heel bewust van jullie kindje aan het genieten bent.
kennelijk weinig sucses geweest oud en nieuw dit jaar, maar was de lente heel erg vruchtbaar!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Het viel me op dat wel wel weinig oktoberkindjes hebben. Tis alweer best lang geleden dat er weer een vers kindje hier verscheen.
December en februari zijn populaire maanden....
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:19 schreef hestria het volgende:
[..]
kennelijk weinig sucses geweest oud en nieuw dit jaar, maar was de lente heel erg vruchtbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |