Toch wel otrivin voor babies he?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:15 schreef Nijna het volgende:
Ik heb lekker otrivin gehaald, zo lekker om gewoon te kunnen ademhalen! Nu hopen dat het overtollige snot ook nog even zn weg uit mn neus en holtes vindt en dan ben ik er wel klaar voor (voor de komst van beeb).
Heerlijk geslapen trouwens!
Die heb ik eerste geprobeerd en dat hielp niet. Ik heb vandaag aan de VK gevraagd of ik die voor "grote mensen" ook mocht gebruiken en dat mocht wel. Niet te lang, maar dat mag sowieso niet met dat spul.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:32 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Toch wel otrivin voor babies he?
Wij doen eigenlijk niets voor nummer twee. Eerst moet nummer 1 verhuizen van onze kamer naar zijn eigen kamer en dan mag nummer 2 +/- 1,5 jaar bij ons slapen op de kamer. Voordat deze weer mag verhuizen. De commode en klerenkast moeten wel nog ingericht worden voor nummer twee, maar dat kan pas als Merlijns kamer klaar is en zijn kleertjes over zijn. Verder moet er wel nog een schapje boven de commode gehangen worden zodat we dadelijk wel plaats hebben voor twee soorten luiers.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef klein_spookje het volgende:
En dan een vraagje voor ouders die zwanger zijn van de tweede of derde. Gaat het bij jullie ook allemaal zo anders dan bij de eerste. Bij de eerste was alles al klaar, kaartje, kamertje, kleertjes enz. Nu moet er nog zoveel gebeuren, kamertje is grote lijnen klaar, kaartje utigezocht maar nog niet definitief besloten hoe de tekst moet komen/worden, thijs moet nog het wiegje maken, ik moet nog genoeg kopen aan lakentjes, kruikje en al dat soort dingen.
Het lijkt allemaal veel sneller te gaan.
Ik heb beide zwangerschappen geen roze wolk gevonden hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb toch eens een vraagje aan de dames hier: zaten jullie de eerste dagen/weken na je positieve test nou werkelijk alleen maar op een roze wolk?
Hoe graag ik ook zou willen, ik zit daar niet. Ik vond zaterdag en zondag (de 1e en 2e dag) heerlijk, maar de dagen erna vind ik so far niet veel aan. Het is zo onwenning, er kan zo veel nog gebeuren en je kunt alleen maar afwachten. Ik vind het maar niets en kan mijn roze wolk even niet terugvinden. Misschien is dat morgen ook wel weer wat beter als mijn vriend weer terug is, of misschien moet ik wel gewoon lekker heel erg misselijk worden om op die wolk terug te klimmen....
Maar heeft niemand die eerste tijd zo ervaren?
Eerst zien, dan geloven, inderdaad. Of het zo blijft tot de bevalling weet ik niet, maar nu vind ik het zoo moeilijk! En niemand ook die ik daar ooit over gehoord heb. Iedereen had het maar over roze wolk (voor zover ik me herinner), dus ik vond mezelf heel raar dat ik daar niet zomaar ongestoord op kan zwevenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:03 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb beide zwangerschappen geen roze wolk gevonden hoor.
"Eerst zien, dan geloven" zoiets. En dat bleef zo totdat ik ze op de wereld gezet had.
Roze momenten wèl, het bewegen van je kindje, bezig zijn met kleine kleertjes, pronken met je buik, dat wel.
En zeker de eerste tijd, je weet dat je zwanger bent, want je hebt immers dat streepje geplast, maar je voelt niets (als in kind dan hè), je ziet niets, je kunt idd alleen maar afwachten.
Sowieso is zo'n zwangerschap alleen maar tellen en afwachten.
Dus nee, je bent de enige niet, maar het eindresultaat! Alle cliche's kloppen dan
![]()
Ja, die echo! Daar leef ik dan maar eventjes naartoequote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik wilde het in het begin wel van de daken afschreeuwen. Veel voelde ik niet behalve dan misselijk de hele dag door. En juist door die misselijkheid en moeheid had ik zoiets van "is dit het nou, dan hoeft het voor mij niet" Ik voelde me dus niet fijn en roze wolk bleef echt uit tot de eerste echo. Dan wordt het allemaal wat echter. Dus niks ongewoons hoor Miss Sly![]()
Oh en wat fijn dat je het nu hebt uitgesproken met je zus.
Zo was het bij mij precies, ik ben letterlijk 2 dagen misselijk geweest en toen was ik daar ook echt wel weer klaar mee!quote:Op donderdag 20 september 2007 08:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die echo! Daar leef ik dan maar eventjes naartoe
Stiekem zou ik trouwens willen dat ik misselijk was, dan had ik tenminste het gevoel dat het echt isMaar waarschijnlijk als ik 2 keer misselijk ben geweest, vind ik het wel weer genoeg geweest!
Anticonceptie na zwangerschapquote:Op donderdag 20 september 2007 09:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
zal er eens in kijken straks (als ik hem kan vinden) wanneer ik het huishouden beetje aan kant heb
thanksquote:Op donderdag 20 september 2007 09:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anticonceptie na zwangerschap
asje
Ben je nou aan t vissen???quote:Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ligt het nou aan mij of krijgen we hier in OUD straks een hele blauwe golf? Veel jongetjes zeg.
Hou het wel goed in de gaten BE, ik dacht ook last te hebben van mijn onderrug (precies de plek waar ik ook iedere menstruatie periode last van had...), maar het was de bovenrand van mijn bekken zei de fysio...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het dan ook weer zo wat om nu dan te gaan voor 'instabiliteits-klachten' terwijl het dat in mijn ogen niet zijn. Het zit niet in mijn bekken, het zit in mijn onderrug.
Dat is echt super Pruk. Hier houdt de kleine ook meteen op zodra lief ook eens wil voelen... Geduld..quote:Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Pruk het volgende:
Mijn man heeft de kleine voor het eerst echt gevoeld
Ik had al een tijdje het gevoel dat het wel te voelen was, maar telkens als hij dan zijn hand op mijn buik had, werd er niet meer getrapt. Gisteravond wel dus! Zo bijzonder
Vorige keren dacht hij wel wat te voelen, maar was het echt geen baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |