abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53303568
Ik ga dan maar voor de kinderparacetamol.

Mijn man komt wel langs ypenburg, maar dan wordt het weer zo laat, en ik denk dat ie al onderweg is. Ik wil gewoon lekker naar huis en op de bank liggen...

Jeetje zeg, mijn hoofd is niet het enige.. Mn buik voelt strak en mn borsten doen pijn. Ik zal wel gewoon moe zijn. Alles is me gewoon teveel..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:32:07 #52
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53305089
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:15 schreef Nijna het volgende:
Ik heb lekker otrivin gehaald, zo lekker om gewoon te kunnen ademhalen! Nu hopen dat het overtollige snot ook nog even zn weg uit mn neus en holtes vindt en dan ben ik er wel klaar voor (voor de komst van beeb).
Heerlijk geslapen trouwens!
Toch wel otrivin voor babies he?
pi_53305622
otrivin mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap, staat in de bijsluiter.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 19 september 2007 @ 18:42:04 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53306958
Mij werd toen verteld van niet door de apotheek. Maar goed, als het in de bijsluiter staat zal het wel goed zijn. Zie nu staan dat het wel kan idd, maar niet langer dan een week, maar dat is normaal ook niet zo heel goed.
Ik heb zoutoplossing gehaald, werkte ook goed.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:06:59 #55
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_53307650
even snel (ben een lezer ) paracetamol 6 maal daags 1 tablet van 500mg mag gewoon, otrivin max 1 week

(ik werk in een apotheek en net zelf mama geworden voor de 2de keer)

*weer in leesstand*
Or maybe something I thought
pi_53307727
nou ja, ben een aantal weken geleden zelf flink verkouden geweest, en die zoutoplossing werkte niet, dus toen toch maar de otrivin gepakt, vandaar dat ik het zo stellig wist!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_53309148
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:32 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Toch wel otrivin voor babies he?
Die heb ik eerste geprobeerd en dat hielp niet. Ik heb vandaag aan de VK gevraagd of ik die voor "grote mensen" ook mocht gebruiken en dat mocht wel. Niet te lang, maar dat mag sowieso niet met dat spul.
En ik probeer het ook zo weinig mogelijk te gebruiken, maar ik was nogal bang dat ik anders straks mn holtes helemaal vol snot zou hebben en daar word je ook niet blij van.
Fake it till you make it...
pi_53310799
Mmm, vandaag werd ik compleet vastgeluld over het geslacht van ons kindje. "Weet je het geslacht? Heb je het gezien? Of wil je het niet vertellen". En zo ratelde de collega even door. Ik schoot in de lach, kon er geen goed antwoord op geven en heb toen maar de waarheid gezegd. We weten het geslacht maar willen dat onder ons houden. Want als ik het er eenmaal uitklap weet iedereen het en nu is het nog van ons drietjes. Dat was prima. Als men nu gewoon vraagt "Weet je het geslacht?". Kan ik toch iets makkelijker liegen en zeggen dat we het niet weten. Erg he, wel opletten dat ik me niet verspreek.
pi_53310836
Fijn dat je het hartje hebt gehoord Maneki!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53311034
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef klein_spookje het volgende:
En dan een vraagje voor ouders die zwanger zijn van de tweede of derde. Gaat het bij jullie ook allemaal zo anders dan bij de eerste. Bij de eerste was alles al klaar, kaartje, kamertje, kleertjes enz. Nu moet er nog zoveel gebeuren, kamertje is grote lijnen klaar, kaartje utigezocht maar nog niet definitief besloten hoe de tekst moet komen/worden, thijs moet nog het wiegje maken, ik moet nog genoeg kopen aan lakentjes, kruikje en al dat soort dingen.
Het lijkt allemaal veel sneller te gaan.
Wij doen eigenlijk niets voor nummer twee. Eerst moet nummer 1 verhuizen van onze kamer naar zijn eigen kamer en dan mag nummer 2 +/- 1,5 jaar bij ons slapen op de kamer. Voordat deze weer mag verhuizen. De commode en klerenkast moeten wel nog ingericht worden voor nummer twee, maar dat kan pas als Merlijns kamer klaar is en zijn kleertjes over zijn. Verder moet er wel nog een schapje boven de commode gehangen worden zodat we dadelijk wel plaats hebben voor twee soorten luiers. Het lijstje is wel klaar en k wil deze week nog rompertjes kopen voor beide bij de hema. Tja en wat ik nog meer moet doen ..... Toch nog even over nadenken. Het is toch anders een nummer twee.

Maneki fijn dat je het hartje heb gehoord!
  woensdag 19 september 2007 @ 22:05:57 #61
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_53312850
We weten het
ons gevoel was helemaal juist: we krijgen een klein mannetje

Gaat inderdaad snel, ik ben alweer 22 weken! Dat is al over de helft
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  woensdag 19 september 2007 @ 22:07:29 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53312907
Wat leuk Renda! Gefeliciteerd! Ook al een blauw wolk!
pi_53312953
Leuk Renda! Jochies zijn leuk
Saartje
pi_53314135
Renda, wat een mooie echo's
En een jongetje, wat leuk

Ik heb net bijna anderhalf uur met mijn zusje aan de telefoon gezeten. Een en ander was bij beiden toch ietwat verkeerd gevallen/begrepen, maar nu is het weer in orde

Ik heb toch eens een vraagje aan de dames hier: zaten jullie de eerste dagen/weken na je positieve test nou werkelijk alleen maar op een roze wolk?
Hoe graag ik ook zou willen, ik zit daar niet. Ik vond zaterdag en zondag (de 1e en 2e dag) heerlijk, maar de dagen erna vind ik so far niet veel aan. Het is zo onwenning, er kan zo veel nog gebeuren en je kunt alleen maar afwachten. Ik vind het maar niets en kan mijn roze wolk even niet terugvinden. Misschien is dat morgen ook wel weer wat beter als mijn vriend weer terug is, of misschien moet ik wel gewoon lekker heel erg misselijk worden om op die wolk terug te klimmen....
Maar heeft niemand die eerste tijd zo ervaren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53314354
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik morgen wakker kan worden en dat er gewoon niks aan de hand is Voelde me bij de vorigen wel tot ik elke vezel in mijn lijf zwanger, nu eigenlijk helemaal niet. ben er niet minder gelukkig om met mijn zwangerschap, maar ben er waarschijnlijk gewoon behoorlijk nuchter onder
Saartje
pi_53314693
Wat leuk Renda, jochies zijn heel leuk

Klein Spookje, als die muurschildering helemaal af is zal ik een fotootje plaatsen. Hij is in ieder geval super leuk geworden. Moet alleen nog wat laatste dingetjes eraan toevoegen.

Miss Sly, jammer dat je zus zo reageerde. Maar goed van je dat je even hebt uitgelegd in een emailtje. Ik hoop dat ze je snel terug mailt.

BE, ik heb zo'n bal al aangeschaft, die komt hoop ik asap binnen. Verders heb ik aardig wat kussens hier liggen voor de steun in mijn rug eventueel. En ik hoorde gisteren op zwangerschapszwemmen dat de vk hier een soort buikband kan laten aanmeten voor rugklachten. Dus ik ga morgen maar eens bellen hiervoor.

Ik begin hier s'middags nu ook wel moe te worden. Dus maar even s'middags gaan tukken als dat gaat. En ik ben dan nu bezig met de kinderkamer, maar meer om het wat op te vrolijken en de ruimte goed te gebruiken. De baby gaat toch voorlopig bij ons op de kamer. Ik denk wel dat ik snel ga beginnen met geboortekaartje in elkaar frutsen. Zwangerschaps zwemmen is echt een aanrader trouwens, voor diegenen die rugklachten hebben.

Maneki, hoe is't met jouw bekken?
pi_53314799
Ik wilde het in het begin wel van de daken afschreeuwen. Veel voelde ik niet behalve dan misselijk de hele dag door. En juist door die misselijkheid en moeheid had ik zoiets van "is dit het nou, dan hoeft het voor mij niet" Ik voelde me dus niet fijn en roze wolk bleef echt uit tot de eerste echo. Dan wordt het allemaal wat echter. Dus niks ongewoons hoor Miss Sly

Oh en wat fijn dat je het nu hebt uitgesproken met je zus.
  woensdag 19 september 2007 @ 23:03:46 #68
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_53315040
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb toch eens een vraagje aan de dames hier: zaten jullie de eerste dagen/weken na je positieve test nou werkelijk alleen maar op een roze wolk?
Hoe graag ik ook zou willen, ik zit daar niet. Ik vond zaterdag en zondag (de 1e en 2e dag) heerlijk, maar de dagen erna vind ik so far niet veel aan. Het is zo onwenning, er kan zo veel nog gebeuren en je kunt alleen maar afwachten. Ik vind het maar niets en kan mijn roze wolk even niet terugvinden. Misschien is dat morgen ook wel weer wat beter als mijn vriend weer terug is, of misschien moet ik wel gewoon lekker heel erg misselijk worden om op die wolk terug te klimmen....
Maar heeft niemand die eerste tijd zo ervaren?
Ik heb beide zwangerschappen geen roze wolk gevonden hoor .
"Eerst zien, dan geloven" zoiets . En dat bleef zo totdat ik ze op de wereld gezet had.

Roze momenten wèl, het bewegen van je kindje, bezig zijn met kleine kleertjes, pronken met je buik, dat wel.
En zeker de eerste tijd, je weet dat je zwanger bent, want je hebt immers dat streepje geplast, maar je voelt niets (als in kind dan hè), je ziet niets, je kunt idd alleen maar afwachten.
Sowieso is zo'n zwangerschap alleen maar tellen en afwachten .
Dus nee, je bent de enige niet, maar het eindresultaat ! Alle cliche's kloppen dan
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_53315178
Lewis ik pak meer rustmomenten per dag, en ruk nog maar 1 keer per dag met groot materieel uit, en dat scheelt wel. Gewoon de rem er maar weer ff op en zien hoe lang ik het uit kan zingen zonder hulpmiddelen
Saartje
pi_53318945
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:03 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik heb beide zwangerschappen geen roze wolk gevonden hoor .
"Eerst zien, dan geloven" zoiets . En dat bleef zo totdat ik ze op de wereld gezet had.

Roze momenten wèl, het bewegen van je kindje, bezig zijn met kleine kleertjes, pronken met je buik, dat wel.
En zeker de eerste tijd, je weet dat je zwanger bent, want je hebt immers dat streepje geplast, maar je voelt niets (als in kind dan hè), je ziet niets, je kunt idd alleen maar afwachten.
Sowieso is zo'n zwangerschap alleen maar tellen en afwachten .
Dus nee, je bent de enige niet, maar het eindresultaat ! Alle cliche's kloppen dan
Eerst zien, dan geloven, inderdaad. Of het zo blijft tot de bevalling weet ik niet, maar nu vind ik het zoo moeilijk! En niemand ook die ik daar ooit over gehoord heb. Iedereen had het maar over roze wolk (voor zover ik me herinner), dus ik vond mezelf heel raar dat ik daar niet zomaar ongestoord op kan zweven

Voel me vandaag wel weer een beetje beter dan gisteren en eergisteren. Blijer en zekerder. Then again, met die hormonen, wie weet hoe lang/kort die stemming dan weer duurt
pi_53318952
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik wilde het in het begin wel van de daken afschreeuwen. Veel voelde ik niet behalve dan misselijk de hele dag door. En juist door die misselijkheid en moeheid had ik zoiets van "is dit het nou, dan hoeft het voor mij niet" Ik voelde me dus niet fijn en roze wolk bleef echt uit tot de eerste echo. Dan wordt het allemaal wat echter. Dus niks ongewoons hoor Miss Sly

Oh en wat fijn dat je het nu hebt uitgesproken met je zus.
Ja, die echo! Daar leef ik dan maar eventjes naartoe
Stiekem zou ik trouwens willen dat ik misselijk was, dan had ik tenminste het gevoel dat het echt is Maar waarschijnlijk als ik 2 keer misselijk ben geweest, vind ik het wel weer genoeg geweest!
pi_53319014
Ik vind het elke dag nog heel moeilijk om te geloven dat het echt waar is. We hebben ook best wat moeten doen om zwanger te worden, dat ik alleen daarmee bezig was. Toen het raak was vond ik dat zo moeilijk, je bent dan gewoon zwanger, je hoeft niet meer iedere keer naar het ziekenhuis. En de onzekerheid vond ik vreselijk! (Nog steeds) Gaat het wel goed? Eet ik wel goed. Mag ik dat wel? Iedere echo is gewoon weer een opluchting.

Oh en miss_sly, wensen om misselijkheid... weet wat je wenst. Ik ben 3 maanden echt ziek geweest. Ik heb met tranen op mn werk gezeten, mezelf afgevraagd waar ik in godsnaam aan begonnen was....
pi_53319227
Vandaar ook dat ik zeg dat ik er waarschijnlijk na 2 keer al genoeg van heb
  donderdag 20 september 2007 @ 08:38:24 #74
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53319228
even heel ego zijn.
Ik moet zo naar mijn werk voor het gesprek. Daar zijn ze het er over eens dat ik niet meer mag/hoef te werken maar de bedrijfsarts denkt daar anders over. En ik begin hem nu af en toe wel te knijpen met het idee dat ik daar weer terug moet.

Het vervelende is dat ik goede en slechte dagen heb. Vandaag redelijk sommige dagen kan ik niet eens normaal mijn been op tillen.

En er is niemand geen vk en huisarts die mag zeggen dat ik niet mag werken dat mag alleen de bedrijfsarts beslissen.
Pffff. En dat gaat dus om 4 wk. Tot mijn verlof. 2 dagen in de week. Voor een kdv waar ik eigelijk nu overbodig ben qua bezetting.

tot later.
pi_53319240
Succes klein-spookje!
pi_53319265
Klein_spookje wat vervelend dat de bedrijfsarts dus iets heel anders vindt dan je vk en ha. Ik vind het maar raar. Een bedrijfsarts mag toch niet zomaar het advies van de vk in de wind slaan?
  donderdag 20 september 2007 @ 08:53:05 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53319421
Succes Klein-Spookje!

miss_sly, ik heb zeker de eerste weken ook vooral last van ongeloof gehad. Op een gegeven moment was ik ook al mijn symptomen nog eens kwijt en toen was ik er heilig van overtuigd dat ik een mk zou krijgen, tot tranen aan toe.
Pas na die 12w echo, toen ik hem echt had gezien begon het echte zweven pas een beetje hoor.
(Oh, en fijn dat het met je zus weer ok is. )
  donderdag 20 september 2007 @ 08:55:56 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53319458
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, die echo! Daar leef ik dan maar eventjes naartoe
Stiekem zou ik trouwens willen dat ik misselijk was, dan had ik tenminste het gevoel dat het echt is Maar waarschijnlijk als ik 2 keer misselijk ben geweest, vind ik het wel weer genoeg geweest!
Zo was het bij mij precies, ik ben letterlijk 2 dagen misselijk geweest en toen was ik daar ook echt wel weer klaar mee! En dat terwijl ik niet eens over heb gegeven of zo.
Ik had wel op slag respect voor de dames die echt 12 weken (of nog langer) misselijk zijn. Wat een ramp moet dat zijn zeg.
pi_53319620
Ik denk dat ik bij mijn eerste zwangerschap wel op een roze wolk zat, zeker in het begin als je die positieve test in je handen hebt. Daarna mag je naar allerlei leuke babyspullen kijken in de winkel en ook echt aanschaffen.

Deze zwangerschap had ik helemaal geen roze wolk in het begin. Tuurlijk ben je blij dat je zwanger bent maar ik heb daar wel 2 jaar op moeten wachten, via het ziekenhuis en doordat ze me vertelden in het ziekenhuis dat je door het gebruik van hormomen meer kans hebt op een miskraam zit je zeker de eerste 12 weken echt bij ieder toilet bezoek in je broek te loeren. Ik tenminste wel. En ik ben zo beroerd geweest deze zwangerschap, echt 2 keer per dag boven toilet of emmer hangen is geen pretje. Dat had ik bij de eerste zwangerschap niet. Ik heb me ook echt afgevraagd waarom ik ook al weer zwanger wou worden.

Maar nu moet ik toe geven zit ik wel op een blauwe wolk hoor. Het gaat voorspoedig, ik heb weinig klachten en ik geniet van het getrappel in mijn buik.

Maar de eerste weken zou ik zo skippen. En toch he......ik ben me nu aan het verdiepen in anticonceptie voor na de bevalling. Mijn man vindt 2 kinderen eigenlijk wel genoeg en wil zich laten steriliseren, ik vindt het nog een beetje vroeg om te roepen dat ik 2 genoeg vindt dus ik wil niet een al te definitieve anticonceptie, maar ik heb ook geen zin in gehannes met de pil. Dus ik zit nu net te kijken naar de prikpil alleen kan je daar al vervroegd van in de overgang raken las ik ergens en het kan nog anderhalf jaar duren voor je weer vruchtbaar bent. Spiraaltje hoor ik de laatste tijd een beetje veel horrorverhalen over, vastgekleeft, spontaan er uit vallen etc en ik denk ook niet dat zo iets gemakkelijk te verwijderen is. Ik ben er nog niet over uit eigenlijk. Misschien vindt ik 2 kinderen straks ook wel meer dan genoeg.
pi_53319655
Faja, er is een topic voor anticonceptie na de bevalling... Misschien heb je daar wat aan?
pi_53319969
zal er eens in kijken straks (als ik hem kan vinden) wanneer ik het huishouden beetje aan kant heb
  donderdag 20 september 2007 @ 09:31:46 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53320077
Gisteren trouwens nog bij de fysio geweest, mijn SI gewricht bleek netjes los te zitten dus dat was het niet deze keer. Toen heeft hij me doorgestuurd naar een collega die meer verstand heeft van instabiliteits-klachten, maar die afspraak heb ik net maar afgezegd.

De afspraak van gisteren heb ik maandag gemaakt na een weekend met flink wat last, maar ook een weekend waarin ik mss wel een ietsje te veel gedaan had qua klussen enzo.
Inmiddels zijn de klachten aardig afgenomen en kan ik in bed ook gewoon prima uit de voeten.
Ik vind het dan ook weer zo wat om nu dan te gaan voor 'instabiliteits-klachten' terwijl het dat in mijn ogen niet zijn. Het zit niet in mijn bekken, het zit in mijn onderrug.
En laten we eerlijk zijn... een beetje wat last van je rug hoort er natuurlijk ook gewoon bij. Dus de afspraak afgezegd en aangegeven dat ik het voorlopig nog even aankijken. Voelt toch wat prettiger.
Ik zit nu weer op dat speciale kussen en ik merk toch wel dat dat een stuk anders zit dan normaal.
  donderdag 20 september 2007 @ 09:32:10 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53320083
Icicle! Joehoe! Waar zit je?
Hoe was je echo gisteren?
pi_53320160
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
zal er eens in kijken straks (als ik hem kan vinden) wanneer ik het huishouden beetje aan kant heb
Anticonceptie na zwangerschap

asje
pi_53320163
Renda, mooie echo´s!! Duidelijk een jongetje

Klein_spookje succes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53320236
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Anticonceptie na zwangerschap

asje
thanks
pi_53321071
Renda, een jongen (kan de blauwe jompels niet vinden)
pi_53321128
Klein_spookje, wat rot zo'n bedrijfsarts... Heeft hij een enorme plaat voor zn kop ofzo?

Renda, een jongetje .

Miss_sly, ik vond het bijzonder, maar ook spannend dat eerste stuk. Je ziet nog niks, voelt het ook nog niet, na de echo werd het allemaal tastbaarder, echter ofzo.
pi_53321211
Ligt het nou aan mij of krijgen we hier in OUD straks een hele blauwe golf? Veel jongetjes zeg.
pi_53321298
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ligt het nou aan mij of krijgen we hier in OUD straks een hele blauwe golf? Veel jongetjes zeg.
Ben je nou aan t vissen???
* Nijna zegt nog even lekker niks
pi_53321323
Wat heb ik trouwens een rotnacht gehad zeg..

Manlief kwam laat thuis, dus de hond was midden in de nacht klaar wakker. Die bleef maar naar de gang lopen en weer naar de slaapkamer en weer naar de gang. Op mn zij liggen blijf ik een rot houding vinden, mijn rechterschouder doet nu echt zeer van het erop liggen. Als ik dan even op mn rug draai dan wordt er van binnen geprotesteerd... En iedere keer dat ik dus van de ene kant naar de andere draaide voelde ik dus het snot verschuiven in mijn holtes.

Vanmorgen dus lekker opgestaan. Kijk ik in de kast, geen brood. Lekker dan, ook dat nog. Wat een dag.

Oh en ik was gister al zo moe. En ik ben ook nog eens vergeten om een paracetamolletje in mn tas te doen. Dus dit wordt echt een dag dat ik elke 5 minuten naar de klok staar of ik alweer naar huis mag.

Het rommelen in mn buik wordt wel steeds heftiger. Het begint met kleine klopjes, maar ondertussen krijg ik nu al heuse schoppen als de kleine het er niet mee eens is, of als die niet lekker ligt. Maar het is nog niet onconfortabel.

Oh Dinsdag had ik trouwens nog heel wat sokjes gekocht. Daar kan je er niet genoeg van hebben. Wat zijn die klein zeg. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat daar straks zo'n klein voetje in past...
pi_53321367
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het dan ook weer zo wat om nu dan te gaan voor 'instabiliteits-klachten' terwijl het dat in mijn ogen niet zijn. Het zit niet in mijn bekken, het zit in mijn onderrug.
Hou het wel goed in de gaten BE, ik dacht ook last te hebben van mijn onderrug (precies de plek waar ik ook iedere menstruatie periode last van had...), maar het was de bovenrand van mijn bekken zei de fysio...
pi_53321409
Mijn man heeft de kleine voor het eerst echt gevoeld

Ik had al een tijdje het gevoel dat het wel te voelen was, maar telkens als hij dan zijn hand op mijn buik had, werd er niet meer getrapt. Gisteravond wel dus! Zo bijzonder

Vorige keren dacht hij wel wat te voelen, maar was het echt geen baby
pi_53321414
Lage rugpijn kan inderdaad wijzen op de bekken. Dus BE wel goed in de gaten houden hoor. Je kan er maar beter vroeg bij zijn..
  donderdag 20 september 2007 @ 10:38:28 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53321433
Leuk he Pruk!

DeLiedje en Ticootje, bedankt voor de tip, ik zal het zeker in de gaten houden.
pi_53321448
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Pruk het volgende:
Mijn man heeft de kleine voor het eerst echt gevoeld

Ik had al een tijdje het gevoel dat het wel te voelen was, maar telkens als hij dan zijn hand op mijn buik had, werd er niet meer getrapt. Gisteravond wel dus! Zo bijzonder

Vorige keren dacht hij wel wat te voelen, maar was het echt geen baby
Dat is echt super Pruk. Hier houdt de kleine ook meteen op zodra lief ook eens wil voelen... Geduld..
pi_53321551
sokjes, lief zijn die ja! Maar waarom heb je die zoveel nodig dan, en wat is veel?
Mij lijkt dat ze niet echt gauw vies worden, dus elke dag een paar schone aan zal toch niet hoeven? (Kan me trouwens wel voorstellen dat je er veel nodig hebt omdat ze kwijt raken, zo klein )

Gisterenavond het kozijn en de commode nog een laag verf gegeven, en daarna in bed werden lief en ik getrakteerd op een mooi showtje van onze Punkie... Je zag mijn buik echt goed bewegen
pi_53321627
Wat heerlijk Pruk! Ik kan daar ook echt zo van genieten, van hoe verliefd ook hij op onze kleine is en hoe verwonderd hij steeds is dat hij het ook echt goed kan voelen
pi_53321629
Ik vind sokjes gewoon lief! Ik heb nu iets van 25 paar sokjes.
Vies worden doen ze denk ik niet, maar ik denk dat ik ze wel ga kwijtraken in de was.

DeLiedje, is jullie kamertje nu bijna klaar??
pi_53321736
25 paar?! wow... dat is inderdaad wel heel veel.. Ik heb er geloof ik pas 4 ofzo (en nog 4 paar van GoodMoodKids die veels te groot zijn voorlopig denk ik...)

Het kamertje schiet op, maar is nog niet klaar hoor... Commode moet nog minstens één laag verf, wieg nog 2, rolgordijn nog opgehangen, muurschildering nog gemaakt en dan nog de kastdeurtjes en lades van kast en commode beplakken met tafel-zeil .
Daarna kan de boel ingericht

doet me meteen eraan denken dat ik moet bellen om een afspraak te maken wanneer ze het vloertje komen leggen... even gauw bellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')