quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef miss_sly het volgende:
Vanavond nog maar een keer getest, en hij was nog steeds positief
Zou het dan toch echt waar zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:10 schreef miss_sly het volgende:
Ja, geweldig
en nog steeds niet te bevatten, zeker niet nu ik zo in mijn eentje op de bank zit, schaap (vriendje) zit in Praag dus ik moet het mezelf nu telkens weer vertellen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb na die ene positieve test niet meer durven testen. Was bang dat hij ineens negatief zou zijn. Had wat geweest als ik op de termijnecho aankwam en er zou niets zitten
Morgen mag ik weer naar de vk, ook een afspraak maken voor de 20-weken echo. Nog ff dan zit ik op de helft
Ik hoop dat ze het hartje morgen wel kan vinden
17 en een beetje, dus het zou wel eens tijd worden dat ik het hartje hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het ook wel eng om nog een keer te testen, inderdaad stel dat ie niet positief zou zijn
Van de andere kant zat ik me heel erg zielig te vinden vanavond, dus had ik die positieve test wel verdiend
Hoeveel weken ben je, Maneki? In ieder geval veel plezier bij de vk en met het luisteren naar het hartje morgen!
Merisse, lieverdquote:Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef Merisse het volgende:
OMG, miss_sly!!!![]()
![]()
![]()
* Merisse zit een traantje weg te pinken hier op haar werk
We zijn redelijk lang bezig geweest. Met mijn huidige vriend, de papa dus, niet eens zo heel lang, maar ik heb 10 jaar geleden al eens 3 jaar in de mmm gezeten, zonder resultaat. We hoopten dat het nu alsnog zou lukken, maar waren er wel op ingesteld dat het ook wel eens niet zou kunnen lukken.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:38 schreef klein_spookje het volgende:
Miss sly ik lees niet overal mee maar klopt het dat jullie al lang bezig zijn voor een kindje. Sorry als het brutaal is maar ik ben erg nieuwsgierig.
En geniet er van. Ookal is het raar om het 100 keer tegen je zelf te moeten zeggen dat je echt zwagner bent. Maar meid het is echt waar hoor!
Oh, dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We zijn redelijk lang bezig geweest. Met mijn huidige vriend, de papa dus, niet eens zo heel lang, maar ik heb 10 jaar geleden al eens 3 jaar in de mmm gezeten, zonder resultaat. We hoopten dat het nu alsnog zou lukken, maar waren er wel op ingesteld dat het ook wel eens niet zou kunnen lukken.
Ik probeer er zeker van te genieten. En meestal doe ik dat ook. Het is alleen een beetje jammer dat de reactie van mijn zusje een beetje teleurstellend is. Ik ben echt verdrietig door de terughoudende en niet blije manier waarop ze reageert iedere keer. Heb het idee dat ze denkt: het is pas pril, dus het kan nog fout gaan. Dat is natuurlijk ook zo, dat realisren wij ons ook wel, maar we willen graag nu genieten. En ik zou dat zo graag delen met mijn zusje, met wie ik haar ook 2 zwangerschappen vanaf het allereerste begin zo enthousiast heb gedeeld. Kon er bijna om huilen gisteravond.
Mijn zus weet het natuurlijk wel, over mijn gerammel. Ik was al bezig in het ziekenhuis toen zij nog niet eens een relatie had en aan kinderen toe was. Inmiddels heeft ze er 2 en dat zijn geweldige knulletjesquote:Op woensdag 19 september 2007 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Maneki, wat fijn!
[..]
Oh, dat kan ik me goed voorstellen.
Ik was ook zo door het dolle en idd vriendinnen, die wisten hoe graag ik wilde, waren superenthousiast terwijl mijn moeder (die niks wist van mijn jarenlange gerammel) idd terughoudend was omdat mijn zus ook eens een mk had gehad 'je weet toch maar nooit'.
Ja eh... vast, maar ik ben nu wel mooi zwanger en dat wil ik graag vieren!
Zou je dit uit kunnen spreken tegen haar? Mss realiseert ze zicht het wel niet eens, hoe niet leuk dit voor jou is.
Dat bedoel ik ook, dat heb ik gemaild...heb ik het zo krom getikt?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik bedoelde idd eig. meer het uitspreken dat je het zo jammer vindt dat ze zo terughoudend is.
Ik dacht bij de grotere supermarkten wel. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:25 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, is er niet nog een drogist open als je naar huis gaat of misschien verkopen ze ook wel paracetamol bij de supermarkt tegenwoordig (geen idee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |