Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben gewoon heel bezitterig over "mijn" kindje. Ook tegenover mijn man.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Ticootje, wat me opvalt is dat je het steeds over 'mijn kindje' hebt. Het is niet alleen jouw kindje, voor je man is er al helemaal geen verschil in gevoel t.o.v Priscil, want het wordt zijn tweede. Misschien is het voor hem daarom ook wél vanzelfsprekend om Priscil er bij te betrekken? Ik zou, net als anderen al zeiden, er heel goed op letten om haar niet het idee te geven dat ze er maar half bijhoort of zo. Meegaan met zo'n echo is juist ook een goede manier om jullie eenheid als gezin te benadrukken.
Oke dan.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben gewoon heel bezitterig over "mijn" kindje. Ook tegenover mijn man.
Het is "wij" tegen de rest..![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:55 schreef Spuuglokje het volgende:
BE wat ben je snel!Ik was er nog niet aan toegekomen om het aan te passen.
Ik dacht ik moet snel zijn, want anders opent iemand anders hem eerderquote:Op donderdag 13 september 2007 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]En dat terwijl ik jou zo snel vond met het nieuwe topic openen, en toen dacht ik 'ach, ik pak dat linkje even mee'.
![]()
Hoever ben je dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef flowerbox het volgende:
Jeuh! Eind oktober de eerste echo. Ik heb er nu al zin in!
Denken jullie dat ze dan ook het geslacht kunnen bepalen?
Meestal heb je wel een minuutje of anderhalf hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik dacht ik moet snel zijn, want anders opent iemand anders hem eerder![]()
hmm, ben nu 7 weken en dan ongeveer 14 weken. Dus ik denk dat het dan nog net te vroeg is.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoever ben je dan?
Bij ongeveer 17 weken kunnen ze het zien.
14 weken is tevroeg... Dan is de piemel net zo groot als de clitoris.. (Tenminste dat zei mijn gyn)quote:Op donderdag 13 september 2007 15:14 schreef flowerbox het volgende:
[..]
hmm, ben nu 7 weken en dan ongeveer 14 weken. Dus ik denk dat het dan nog net te vroeg is.
Jammer![]()
Wat zeg je dat heerlijk plastisch hahaquote:Op donderdag 13 september 2007 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
14 weken is tevroeg... Dan is de piemel net zo groot als de clitoris.. (Tenminste dat zei mijn gyn)
Dat hoop ik wel jaquote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat zeg je dat heerlijk plastisch haha. Maar jouw gyn zal er wel verstand van hebben.
Ik heb dat ook hoor.... het is MIJN kindje, in MIJN buik!!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben gewoon heel bezitterig over "mijn" kindje. Ook tegenover mijn man.
Het is "wij" tegen de rest..![]()
Tja geduld is een schone zaak en niet een van mijn sterkste kantenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja![]()
Bij de 20 weken echo kunnen ze het wel zien. Daar heb je gewoon recht op, wordt ook gewoon betaald door je verzekering. Dus nog even wachten.
Dat doe ik ook wel zoquote:Op donderdag 13 september 2007 15:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.... het is MIJN kindje, in MIJN buik!!
Hoewel... Als ik het er met vriendlief voer heb, dan is het ZIJN kind...
(je kind schopt, of slaapt ofzo... )
Als het kindje wil dat je het ziet tenminste. Het kan ook vervelend dwars gaan liggen zodat je niets zietquote:Op donderdag 13 september 2007 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja![]()
Bij de 20 weken echo kunnen ze het wel zien. Daar heb je gewoon recht op, wordt ook gewoon betaald door je verzekering. Dus nog even wachten.
Ja hier lag het kindje idd dwars. Met de 20 wk echo niet maar met de pretecho wel. En dat deed erg veel zeer om het te laten zien. En ons meisje vertikte het om ook maar een milimeter te bewegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef hestria het volgende:
vertel mij wat, miesje hielt ook haar beentjes bij elkaar, dus we zagen helemaal niks!
daarom ben ik ook zo blij met die extra echo's, met 3 echo's moeten we het toch wel kunnen zien he!
nog maar 5 daagjes en dan mogen we weer even spieken, kan niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |