hihi ik ga liesje omkopenquote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef DeLiedje het volgende:
(Hee progje)
Ik ben even bij Lishe geweest, ze is zo blij! Haar mooie lieve knappe meisje weer thuis en ze doet het zo goed!
Ze zag er echt heel goed uit, lekkere wangen en zo wakker![]()
en ik flapte er door mijn traantjes heen zomaar het geslacht van onze Punkie uit...![]()
![]()
Hestria moet ook binnenkort.quote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef lcicle het volgende:
Dat klinkt super allemaal Randa_v! Gefeliciteerd met de goede uitslag!
Ik dacht dat Hestria vandaag een echo had, heb haar waarschijnlijk met jou verward.
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef hestria het volgende:
daarom ben ik ook zo blij met die extra echo's, met 3 echo's moeten we het toch wel kunnen zien he!
nog maar 5 daagjes en dan mogen we weer even spieken, kan niet wachten.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef dutchie het volgende:
E.T. ik sta hier nog steeds perplex van jullie wondertje.
Ik ook, echt zo ongelofelijk zo'n wondertjequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef dutchie het volgende:
E.T. ik sta hier nog steeds perplex van jullie wondertje.
quote:O ja en hij heeft een wip neusje
Lekker toch! Lekker zo hoog op die blauwe wolk blijven zitten hoor!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:19 schreef hestria het volgende:
oeps, kennelijk iets te fanatiek
. Nou ja ben ook helemaal in de zevende hemel, het liefst zou ik naar de winkel rennen om gelijk pakjes en dingetjes te halen, maar heb manlief belooft om nog even te wachten tot we met vakantie gaan, dan gaan we een dagje shoppen in lelystad dus dan kunnen we heerlijk gaan kijken bij al die kleertjes!
Lekker stuiteren hoor, geweldig tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:19 schreef hestria het volgende:
oeps, kennelijk iets te fanatiek
. Nou ja ben ook helemaal in de zevende hemel, het liefst zou ik naar de winkel rennen om gelijk pakjes en dingetjes te halen, maar heb manlief belooft om nog even te wachten tot we met vakantie gaan, dan gaan we een dagje shoppen in lelystad dus dan kunnen we heerlijk gaan kijken bij al die kleertjes! Tjonge word helemaal gek van mezelf, loop hier zo onderhand heel het huis door te stuiteren van verliefdheid.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef E.T. het volgende:
Best stom trouwens.. voorheen snapte ik dat geharrewar over die datum allemaal niet zo (juist omdat 't bij bijna tot op de minuut bekend was), maar nu heb ik het zelf ookIk vind 't wel heel grappig om nu een 'gewone' zwangerschap mee te maken en te merken dat er echt verschillen zijn
![]()
Als het goed is kom ik binnenkort die kant op, dan wil ik gewoon Brent van dichtbij zien en moeten we gewoon afsprekenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En ik zou heel graag eens een zwangerschap van begin tot eind meemaken. Het 'spannende' gedeelte... Ik ben heel blij met ons lot hoor. Begrijp me niet verkeerd maar van een planning is gewoon niet te spreken. En achteraf heeft het me best een klap gegeven dat Brent gewoon ver overdragen was. Ik moet er niet aan denken dat het verkeerd had kunnen gaan...
Pruk, lieve echo. Heel duidelijk ookNieuwe buikfoto! Nu we weten wat erin zit wil ik de buitenkant ook kunnen beoordelen
Hestria, beetje hyper? zoveel herkenning hier soms. Heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |